Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Haziran 07, 2014

Çinden Ucuz Alışveriş :Miniinthebox

Sawako Kuronuma Cumartesi, Haziran 07, 2014

Bir süredir alışveriş yapmak için yeni site arıyordum  ve karşıma Miniinthebox çıktı. Siteden bahsedecek olursam;Miniinthebox Çin menşeli bir milyoncu tarzı bir site..Sitenin içindeki ürünlerin neredeyse hepsi çok uygun fiyata, ayrıca freeship özelliği var.Yani ne kadar alışveriş yaptığınız önemli olmadan ücretsiz kargoyla size gönderim yapıyorlar.
Ben siteden yaklaşık 5-6 $lık alışveriş yaptım ve ürünler elime 35 gün sonra ulaştı.Zaten siteye mail attığımda ürünlerin gelmesinin 40 günün bulabileceği söylenmişti.

Ek bilgi; 35 $ ve üzeri alışveriş yapınca ürünler elinize daha hızlı ulaşıyormuş :)

Bunlar aldıklarım...








Kedili kalemlere bayıldım, pilot kalem tarzında..O mavili şeyler de annem için, horlamayı engellediği iddia ediliyor sitede ama annem uyur uyumaz çıkartıp attığı için  işe yarayıp yaramadığını bilemiyoruz.. :)


Kedili kalemler için tıktık.
Uçlu kalem için tıktık.
Horlamayı engelleyen şey için tıktık.


Aslında siteden daha fazla alışveriş yapacaktım; fakat forumlarda olumlu yorumlar olmasına karşın bloglara yorum yapanların hepsi kargonun gelmediğinden şikayet ediyorlardı.Ben de sepetime eklediğim güzellikleri birbir çıkardım ve sadece birkaç kalem aldım.Keşke daha fazla alışveriş yapsaymışım.

Benim burada sitemim paket eline ulaşmadan önce yorum yapan kişilerin ulaştıktan sonra herhangi bir bilgi vermemesi...Her ne kadar böyle bir sorunla blogumda karşılaşmasam da alışveriş yapmak isteyen beni kötü etkiledi..Neyse bir dahaki sefere artık :(


Kargonun kutusu, geldiğine inanmayanlar için ..








Bunlar da almak istediklerim, sepetimden çıkardıklarım;




*Bu kalemlerin her birinden birer adet almayı istemiştim çok güzel değiller mi?


1 numaralı kalem için tıktık. 
2 numaralı kalem için tıktık. 
3 numaralı kalem için tıktık.
4 numaralı kalem için tıktık.





*Bu bardak altlıklarından 4 adet alacaktım,  en çok da bunları çıkardığım için üzüldüm :(

Bardak altlarına bakmak için tıktık.


*Ve  desenli bantlar...Hepsi çok güzeller...Ben siparişimi 1 numaralı bantta kullanmayı düşünmüştüm...

1 numaralı desenli bant için tıktık. 
2 numaralı desenli bant için tıktık. 
3 numaralı desenli bant için tıktık. 




*Evde bulunan chopsticklerin hepsi ahşap olunca bir iki çift de metallerden almak istemiştim, zaten bu fiyata başka bir yerde bulmak imkansız gibi bir şey..Ben 2 ve 4 numaradan almayı planlıyordum.

1 numaralı chopstick için tıktık.
2 numaralı chopstick için tıktık.
3 numaralı chopstick için tıktık.
4 numaralı chopstick için tıktık.
5 numaralı chopstick için tıktık.






*Ve mandallar, evett mandallar...Hani şu Kore dizilerinde kızların saçlarında gördüğümüzün daha sevimlisi... :( 




Saçıma mı takacaktım yoksa kağıt mı tutturacaktım bilmiyorum ama ben 4 numaralı olanı almak istiyordum.

1 numaralı süslü mandal için tıktık.
2 numaralı süslü mandal için tıktık.
3 numaralı süslü mandal için tıktık.
4 numaralı süslü mandal için tıktık.
5 numaralı süslü mandal için tıktık.






*4 numaralı bileklik benim alacağım modeldi, aslında 5 numarayı da sevmiştim :)


1 numaralı bileklik için tıktık.
2 numaralı bileklik için tıktık.
3 numaralı bileklik için tıktık.
4 numaralı bileklik için tıktık.
5 numaralı bileklik için tıktık.






*Bir de bu kablo sarıcısını, kaybolan mp3 üm için istiyordum alamadım, mp3 üm de hala kayıp yastayım :(

Kablo sarıcı için tıktık.



*Ürünler geldikten sonra, sitenin güvenli olduğunu anlayan arkadaşlarım da bir ton telefon kılıfı ekletti favorilerime, bir sonraki siparişimde beraber alalım diye...Hayır nasıl karar verecekler o kadar kap içinden hala anlamış değilim :)


Böyle 7 8 sayfa dolu :)


İphone 5 / 5 s için kılıflar, kaplar


Sponge Bob kabı için tıktık.

Heirs ten hepimizin bildiği düşkapanı kabı için tıktık.
Baykuş desenli kılıf 1 için tıktık.
Beatles kabı için tıktık.
Makyaj fırçaları kabı için tıktık.
Dondurma kabı için tıktık.
Tavşanlı kılıflar için tıktık.
Çift bestfriend kılıfları için tıktık.
Patates kızartması kılıfı için tıktık.
Sevimli baykuş kılıfı için tıktık.

Samsung Galaxy 5  için kılıflar

Düş kapanı kabı için tıktık.
Düş kapanı kabı 2 için tıktık. 
Baykuş çift kap için tıktık.

Hepsini yazamayacağım üşendim...Neyse bunlar da benim beğendiklerim ayrı dursun kalabalıkta kaybolmasın:))

Kuş desenli soft kılıf için tıktık.
Ayıcık desenli sevimli kap için tıktık.


Hepinize mutlu alışverişler, merak ettiklerinizi çekinmeden sorabilirsiniz.. Çekiniyorsanız da maille ulaşabilirsiniz..Sevgiler..:)


Not 1: Siteden makyaj malzemesi almanızı önermem, bu konuda herhangi bir sorumluluk da kabul etmem.


Not 2: Birkaç tane daha denemek istediğim site var, ondan sonra bu siteden alışveriş yapmak için geri döneceğim:))

Not 3: Adres yazarken lütfen posta kodunu falan yazmayı unutmayın, internetten adresin ne şekilde yazılacağına bakabilirsiniz..Bir de İngilizce yazmanıza gerek yok adresi, sadece Türkiye yerine Turkey yazın, zaten Türkiye'ye geldiğinde dağıtımı Türkler yapıyor :) Sürekli sorulduğu için söylüyorum kapıda ödeme imkanı yok, zaten yurtdışı alışverişlerin hiçbirinde bu durum yok.. :)


Ekleme;

Siteden bana 3 ayrı sitede kargo deneyimlerimi paylaşmam için mail gelmişti, ödül olarak da 3 farklı hediyeden birini seçmem istendi.Yorum yaptıktan sonra seçtiğim hediyenin stoklarda olmadığını öğrendim ve diğer iki hediyeden birini seç dediler.Ben de diğer iki hediyeyle ilgilenmediğimi mümkünse bardak altlıklarından göndermelerini rica ettim ve cevap atmadılar ama 5 gün sonra evime hızlı kargoyla onları gönderdiler!Sonunda bardak altlıklarıma kavuştum :))


56 yorum:

  1. Bayıldım ya kalemlere pisiciklere. Ben elbise vb şeyler almak istiyorum ama gümrükte takıldığı söyleniyor bazı şeylerin emin olmadığım için alışveriş yapamıyorum. Gümrükte vergi alındığını yoksa gerçekten çok uygun fiyata şeyler var. Senden vergi vb alındı mı? Gerçi senin harcaman fazla değil belki ondan alınmamıştır. Ben alışveriş yapan insanların yorumlarını okudum bu konuda şikayetçi olan çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O pisiciklerden bir koloni oluşturmak istiyorum kendime :)) Benden herhangi bir vergi alınmadı, zaten gümrüğe takılacak bir şey de almamıştım ki vergi alınsın :) Mesela W2beauty'den yaklaşık 40$lık kozmetik alışverişi yapmıştım, satıcıyla direk irtibatta olduğum için gümrükle ilgili hiçbir sorun yaşamadım.Miniinthebox da öyle bir imkan yok, o yüzden not kısmına kozmetik almayın yazdım..Yalnız alışverişlerimde hep paypalı kullanıyorum eğer göndermezlerse 45 gün içinde paranın teslimini alabiliyorsun :) Elbise konusunda da bir site keşfedersem hemencecik bloga yazacağım, daha önce de sorulmuştu bakalım:)

      Sil
    2. Biz senle birbirimize çok benziyoruz. Hiç büyüme hep böyle kal. (yorumların hepsini okudum da.) Ruhundaki o çocuğu öldürme. O pisiciklerden bir sürü bir sürü koloni oluştur :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ne alacağına bağlı...Mesela bir telefon kabını 1.99 $ a da bulabiliyorsun 20$ a da :)

      Sil
    2. Haha olur mu yahu bazı şeyleri burda alamszsın o fiyata :)

      Sil
  3. sayta girib saatlara baxdim o qeder beyendiyim saatlar olduki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saatlere bakmadım hiç, benim ilgimi daha çok şirin şeyler çekti :))

      Sil
  4. Daha dün keşif edip çok beğendiğim ama ya gelmezse diye elimin tersiyle ittiğim sitedir kendisi :D Korkuyorum yahu ben kitap yurdu dışında hiçbir internet sitesinden alışveriş yapmadım yapamıyorum. Ama ıvır zıvırı çok sevdiğimden burada da gönlüm kaymadı değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de paypala güveniyorum en kötü ihtimal 45 gün içinde paranın geri iadesini istersin.Aslında benim gibi de deneyebilirsin 1-2$lık ürün sipariş edersin :D

      Sil
  5. Gerçekten çok sevimli :)) Japon dizilerindeki gibi KAWAİİ diye bağırasım geldi ^.^
    bir de not3 te belirttiğin şey çok işe yarar çünkü bana da sürekli benzer sorular geliyor tek tek cevaplamaktansa peşin olmuş , iyi de olmuş ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle sevimli şeyler görünce dayanamıyorum, hiç büyümeyeceğim galiba:)
      Kısa yoldan yazayım dedim, sonra zor oluyor :)

      Sil
  6. Benimde bir site dikkatimi çekti. Bununda freship özelliği varmış ama bazı ülkeler için geçerli.Malesef Türkiye'de geçerli deil. Ama ürünler ucuz ve çok güzel.Site bu--bornprettystore

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim de dikkatimi çekti bir sonraki alışverişimde de orayı hedef alayım :))

      Sil
  7. Bende gezdim bu siteyi emme hiç bunlara rastlamadım yahu :) detaylı bakacağım daha sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler buldum da yazmaya üşendim, en çok da telefon kılıfları ve bardak altlarına bir de kalemlere bayıldım :D

      Sil
  8. ödemeyi nasıl yapıyoruz daha önce hiç yurtdışından alışveriş yapmadımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödeme kredi kartıyla yapılıyor ama ben paypal üzerinden yapmayı tercih ediyorum daha güvenli diye :)

      Sil
  9. site çok güzelmiş. bir çok dil seçeneği var. böyle ufak şeylerde kargo ücreti nasıl oluyor peki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim alışverişim 5-6$ civarlarındaydı ve hiç kargo ücreti ödemedim :)

      Sil
  10. Harika bir siteymiş o zaman eline de ulaştıysa güvenli bir şekilde :) Yazın ayrıntılı bir incelemeli ;)
    Çok güzel şeyler almışsın sen de hayırlı olsun:)
    Bardak altları çok şeker ama o mandallara bittim :))
    Hepsi de güzelmiş ama aklım kaldı :)
    Çok bilgilendirici yazmışsın tenk yuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek işine yararsa ne mutlu bana :) Benimde aklım kaldı birçok şeyde ama alacağım onları Allah izin verirse:D

      Sil
  11. aaa tatlım niye o kadar çok aradın :/ ben yazmıştım bu siteyi geçen yıl.Hatta benim 8. siparişim falan ve hepsi.Sorunsuz geldi.Blogumda yazmıştım hatta bu site ile ilgili Türkçe aramlarda ilk benim bloğumun ismi çıkar.keşke sorsaydın bana rahat rahat alışveriş yapardın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını gördüm ama yorumların çoğunluğu gelmediğinden şikayet ediyordu. Zaten sitemimin çoğu kargo geldikten sonra yorum atmayanlara; bardak atlıklarımla arama girdiler :)
      Neyse bir daha ki sefere, artık rahatım :)

      Sil
    2. doğru aslında çünkü daha sonra o yorum yazanlarla biz email ile haberleştik.onlarda geldiğini hatta ürünlerini falan bana yolladılar.aslında orada yazışmaya devam etsek daha iyi olurdu senin gibi bir çok kimsenin aklında soru kalmazdı.

      Sil
  12. Kargo ücteri tam olarak endir ve ödeme nasıl oluyor? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yazıda yazmıştım freeship yani kargo ücretinin olmadığını :) Ödemeler ise kredi kartıyla yapılıyor

      Sil
    2. Ahh evet tam okumamıştım :D Alacaktım da kredi kartım yok ya :D

      Sil
  13. ben siteye girer saatlerce dolanır dururum ama daha bişi almadım.
    sepetinden çıkardığın bardak altlarına bayılıyorummm!!
    belki birgün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bardak altlıkları benim olacak inş.. Gözlerim kaldı onlarda :)

      Sil
  14. Kredi kartından mı oluyor yoksa internet üzerinden de olabilirmi ? Ben çok istiyorum ama annem güvenmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışından, kredi kartsız internet üzerinden alışveriş yapamazsın, güvenli olsun istiyorsan benim gibi Paypal aracılığıyla alışveriş yapabilirsin :)

      Sil
  15. Kredi kartı ile mi oluyor yoksa internetten de olabilir mi ? Off o kalemler çok güzel ama annem güvenmiyor :(

    YanıtlaSil
  16. Bu arada iki kere olmuş çok özür diliyorum :))

    YanıtlaSil
  17. aahh!! bir an önce büyümek istiyorum sırf bu siteler yüzünden kredi kartı alıp alışveriş yapacağım (hayale bak ya! ) :) anacığım internet sitelerine asla ve asla güvenmiyor :) kedili kalemlere ve bardak altlıklarına bende bayıldım :) born pretty store' a da baktım çok harika kırtasiye ürünleri var :) kırtasiye ürünlerine ayrı bir ilgim var da :) düzenli blog okumaya senin blogunla başladım o yüzden blogunun yeri bende ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler de senin annen gibiydi, hatta babam internet üzerinden bankayla ilgili hiçbir işlem yapmazdı.En son paypal açacağım güvenliymiş falan dedim, arkadaşlarına sorunca onlar da güvenli demiş şimdi rahatım :)) Ayrıca teşekkür ederim övgün için ;)

      Sil
  18. kalemler, bardak altlari hepsi harika ama bati ben nerde kullanicam? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DIY çalışmalarında, süslemelerde güzel oluyor, zaten ilgin olmayan bir şeyi neden alasın ki :)

      Sil
  19. Bardak altlıkları harika ne zamandır istiyordum fakat aliexpresste hiç denk gelmedim.bardak altlıklarını çıkartmışsın tekrar sipariş vermeyi düşünüyormusun güvenebilirmiyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site tamamen güvenilir ve bonkör de :) Hediye gönderdiler bana 3 adet, tam da doğum günümden bir gün önce:) Yakında bu yazıya ek olarak yazacağım o durumu:)

      Sil
  20. ayy harika bir site bir sürü cici var ben de birkaç tane seçtim sipariş ediyorum :)

    YanıtlaSil
  21. ödülün siparişin teslim olduktan sonra mı geldi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir mail aldım kullanıcı deneyimlerimi yabancı sitede birkaç cümleyle yorum bırakmam için..Yazdıktan 5 gün sonra da elime bu kargo ulaştı :)

      Sil
  22. hangi kargoyla geldi acaba?
    yurtiçi veya ptt falan mı?
    benim kargom ağustos 18 de çıktı ama henüz bana ulaşmadı ne zamana kadar gelir bi bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Air maille, 35 günde geldi..Zaten firma 40 günü bulabileceğini söylemişti :)

      Sil
    2. Önerdiğin için cidden çok teşekkürler :D
      Bugün gelmiş kargo çok mutlu oldum :D
      bende bardak altlığı,kedili kalemden ve de bi kalem kutusu aldım şimdi de bi chopstick sipariş ettim çok memnun oldum teşekkürleeeer :D

      Sil
    3. Güle güle kullan, eline ulaşmasına çok sevindim :)

      Sil
  23. bugün bir kaç addet telefon kılıfı sipariş ettim sizin elinize hangi kargo şirketiyle ulaştı ve gümrük vergisi çıkıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 35 günde elime ulaştı ve gümrük vergisi ödemedim :)

      Sil
  24. sadece kredi kartıyla mı oluyor banka hesap numarasıyla da oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben paypal ile yapıyorum alışverişi kredi kartı bilgilerimin korunmasını sağlıyor onun yerine kart numarasıyla da alışveriş yapabilirsin son kullanma tarihini falan girip :) Ödeme seçeneğinden nasıl ödeyeceğini seçebilirsin :) Olur yani

      Sil
  25. Yannıtlarsan çok sevinirim. Kredi kartıyla ödeme yaptığında faturana dolar olarak mı yansıyor yoksa Türk lirasına çevirlip de mi ödüyorsun ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanılmıyorsam Türk lirası olarak yansıyor, babam bakar hesap ekstralarına... Dolar karşılığı çektiği için TL hesabından TL gözükmesi lazım :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!