Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Mayıs 07, 2014

Noodle dükkanı açıyoruz!

Sawako Kuronuma Çarşamba, Mayıs 07, 2014

Her zaman "Benim sizin gibi pahalı zevkim yok" diyen babam için carrefour demek, noodle cenneti demek...Öyle ki haftasonu hiçbir yere çıkmayı sevmemesine rağmen alışveriş yapmak için  iki adım uzağımızdaki market yerine üşenmeden aramızda kmler olan carrefouru tercih eder.

Hani bir noodle dükkanı falan olsa yakınımızda çekiştire çekiştire eve getiririz.

Tam bir noodle aşığı!...



Geçtiğimiz haftasonu da evdeki stokların tükenmesi üzerine, annemle birlikte carrefoura gittiler ve geri döndüklerine bir poşetin hepsi noodle ile doluydu!Üşenmedim ve saydım, tam tamına 20 adet noodle vardı, poşette...

20si de birbirinde değerli noodle!




"Ne kadar çok almışsın!Neyse ben bunlardan biriyle ramen tarifi denerim"dedim

Karşılığında aldığım şey şuydu:

"Olmaz!Ramenle Noodle aynı şey değil!"

"Farkı ne?İkisi de aynı bence"

"Bunun sosu var.Ziyan etme noodlearımı!"

Babamın dediklerinden sonra konu hakkında düşününce isimleri farklı illaki arada bir fark olmalı dedim ama net bir fark bulamadım...Renkleri aynı, kıvrım ve şekilleri de aynı...

Bazı siteler noodle için erişte gibi kalın görsel kullanmışlar ama babamın aldığı noodlelar da ramen gibi incecik...Acaba biri çorba olarak biri makarna gibi mi servis ediliyor ama bu noodlelarda da aynı seçenekler var!Aklım karıştı!

36 yorum:

  1. Sabah sabah görmem iyi olmadı aşırı canım çekti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah sabah yenilir mi hiç, babamın gece atıştırmalıkları onlar:))

      Sil
    2. emoş vallahi haklısın yahu benimde canım çekti ama Üsküdara inmeye üşendim :D

      Sil
    3. Merak etmeyin ben sizin yerinize de yedim:))

      Sil
  2. ben de noodle'ı ilk kez 1 hafta önce denedim. 2 paket almıştım. keşke 20 tane alsaymışım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde ilk başta tadımlık almıştık, artık her gidişimizde alınan noodle sayısı artıyor:))

      Sil
  3. Kiler marketlerde de var indomie lerden içinde çin tuzu var diye annemin iştah kapatma girişimleriyle iki noddlem ziyan olunca bi daha almadım yalnızken yerim ama nihahaaa :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin tuzunun ne olduğuna şimdi baktım, tehlikeli bir maddeymiş :/ Ben de babam üzerinde deneyeyim bu yöntemi:))

      Sil
  4. Aralarindaki fark su ramen japon yemegi noodle ise cin yemegidir. Ramen sulu olur noodle pisirildikten sonra ozel soslarla ve sebzelerle tavada cevirilir.Dipnot: babanin aldiklari noodle degil ramen fakat inglizcede ramene de noodle dedikleri icin buyuk ihtimal ambalajin uzerinde noodle yaziyordur. Bababin aldigi marka bir suudi arabistan markasi ve sadece ramen uretmekte eger yeni bir atak yapip noodle uretmeye baslamissa bilemeyecegim :) umarim babani bunlari anlatarak ikna edebilirsin cunku baban bir ramen severrr ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sanırım ben bir noodle severim çünkü ramenin susuz sebzeli halini yemek daha çekici geliyor bana :D Bu arada teşekkürler bilgilerini benimle paylaştığın için :)

      Sil
    2. Rica ederim noodle iyi hoş güzel ama biraz mideye oturuyor şişiyor falan o yüzden çok yiyemiyorum ben ama ramen yedikçe yedirtiyor kendini ramen doyurmalık değil atıştırmalık birşey bana göre ve en sevdiğim oolongmen'ın acılı rameni denemediysen mutlaka denemelisin bir de eğer İstanbuldaysan sana çok iyi noodle yapan bir yer söyleyebilirim :D

      Sil
    3. Maalesef İstanbulda değilim ama gezmeye gittiğimde kendimi hemen bir Kore lokantasına atacağım:))

      Sil
    4. Aman dikkat et ben ne zaman plan yapip mileti ayarlasam taksimde buyuk eylemler cikiyor gaya'ya gitme sevdam yarim kaliyor *.*

      Sil
    5. Sanırım seninle, şanssızlıkta yarışacak düzeydeyiz :))

      Sil
  5. Başlığı görünce "Aa hayırlı olsun diyeyim" dedim :)) Neyse noodle yemeyi bende çok seviyorum :)) hele soslarla beraber.. Off canım çekti. Babaya selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep böyle kandırmacalı başlık yazmak istemiştim, sonunda oldu :)) Aleyküm selamlar:))

      Sil
  6. Benim sushico da noodle diye yediğim sey susuz olan kivircik eriste :)
    baska bir cin lokamtasinda ramen ismarladigimda sulu olan kivircik eriste gelmisti.bence bu ikisinin eristesi degil sulu susuz olmasi yada ulkeden ulkeye isim farki olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki yorumdan okuduğum kadarıyla ingilizcede ikisi de noodle diye geçtiğinde karışıklık oluyormuş:) Noodle susuz, ramen sulu, öğrendim:))

      Sil
  7. Bu yemeği bende denedim,bu yemek harika...Bence kesinlikle denenmeli ;)

    YanıtlaSil
  8. Aynı şekilde bende bu Noodle ı aldım ve denedim, bu yemek bir harika bence kesinlikle denenmeli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyetler olsun, noodle dükkanı açmayı düşünsem mi ne? :))

      Sil
  9. benim uygulama ile keşfettiğim teorisiz bilgimi düda teorik bir şekilde harika açıklamış cidden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım biz olayın teorik kısmına değil, yeme kısmına yoğunlaşmışız :))

      Sil
  10. Ben de başlığı görünce gerçekten açıyorsunuz sandım. Yaşadığım şehirde bulma imkanım yok ama taşındığımda ilk işim alıp denemek olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yaşadığım şehirde de lokantası yok ama migros, carrefour gibi marketlerde paket halinde bulabilirsin:)

      Sil
    2. hehehehe... burası küçücük bir yer en büyük marketi A101 :D Taşınacağım şehire kaldı artık.

      Sil
    3. Anladım canım umarım en yakın zamanda deneme fırsatı bulursun:)

      Sil
  11. Bu noodle markasından Çağdaş'ta da var ayrıca sadece noodle değil ramen de var. Kipa'da da hem ramen hem de çin erişteleri var ama çin eriştelerinin paketlerinde sos vs yok tamamen kendin hazırlıyosun ordan da alınılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık birçok marka kıvırcık erişte çıkardığı için bulmak o kadar zor değil:)

      Sil
  12. Bunlardan ben de alıyorum hatta markası bile aynı. ^^ Ben Konyalı 'yım Konya 'da yaşıyorum. Buradaki M1 Real alışveriş merkezinden alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık her yerde bulunabiliyor zaten, eskidenmiş o bulamama işleri :)

      Sil
  13. Bnde netten bakinca biri suyun icerisindeydi biri sosluydu ve sussuzdu kafam karisti

    YanıtlaSil
  14. Bende internetten bakinca kafam karisiyodu sulu olan vardi bide sussuz soslu olan vardi ve tam emin olamiyodum

    YanıtlaSil
  15. valla bende noodle almıştım marketten sürekli hergün alıp yemiştim bi aralar yiye yiye mide bulantı problemi yaşamaya başladım gece 3den 6ya kadar mide bulantı problemi yaşadım hiç uyuyamadım sırf buyüzden almaz olaydım tad açısından çok iğrenç tadı var gerçek erişte tadı yok bildiğimiz plastik tad var ama bağımlılık yapıcı özelliğide var insan yedikçe bağımlısı oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acıkcası ben sureklı yıyen bırıyım haftada 3 yada 4 kere herhangı bır bulantı sıkayetım yok senın bunyenle alakalı olsa gerek ve tadı gayet guzel plastik tad derken neyi kastettin anlamadım ama çin eriştesi alabilirsin erişte tadını alcagından eminim ama diğer malzemeleride kendin hazırlaman gerekecek :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!