Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mayıs 08, 2014

Mim #4 - Siz hiç

Sawako Kuronuma Perşembe, Mayıs 08, 2014

Sevgili Çelen'in Sazı blogunun sahibesi kendi şiirinden, hayatta neleri kaçırdığımızı, neleri yakaladığımızı sorgulayan harika bir mim oluşturmuş ve beni de bu mime eklemiş.Mimi okurken kendi hiçlerimi düşündüm, peki siz hiç kendi hiçlerinizi düşündünüz mü?


Siz hiç gülmekten yüz kaslarınızın ağrıdığını hissettiniz mi?

Siz hiç çıplak ayakla yağmurda koşarak mutluluktan etrafa gülücükler dağıttınız mı?


Siz hiç elinizde pamuklu şekerle yaşınıza aldırmadan sokakta dolaştınız mı?


Siz hiç başkalarının mutluluğuyla mutlu oldunuz mu?


Siz hiç sevdiniz mi?Sevildiğinizi hissettiniz mi?


Siz hiç en romantik anda espri patlatıp durumun bütün ciddiyetini bozdunuz mu?


Siz hiç meyve ağacının en yüksek dalına çıkıp mahsur kaldınız mı?


Siz hiç beğendiğiniz bir kitabın ya da bir dizinin hiç bitmemesini dilediniz mi?

Siz hiç bomboş sokaklarda arkadaşlarınızla bağırarak şarkı söylediniz mi?


Siz hiç bir filmin baş rolünde yer almayı dilediniz mi?


Siz hiç yükseklik korkunuzun olduğunu unutup gondola bindiniz mi?


Siz hiç kırıldınız mı?


Siz hiç içinizden hıçkıra hıçkıra ağlamak gelirken inadına gülümsediniz mi?

Siz hiç mutsuzken elleriniz ayaklarınız sağlıklı olduğu için Allah'a şükrettiniz mi?


Siz hiç başkalarını kırmayım derken kendinizi kırdınız mı?


Siz hiç sanalda tanıdığınız insanların, gerçekte tanıdığınız insanlardan daha samimi olduğuna inandınız mı?


Siz hiç düşen birini, karşılıksız yerden kaldırdınız mı?


Siz hiç sevdiğiniz bir dostunuza samimiyetle haksız olduğunu söylediniz mi?


Siz hiç sonu gelmeyen bir uçurumdan düştüğünüzü hissettiniz mi?


Siz hiç başkasının acısını tam kalbinizde hissettiniz mi?

Siz hiç kendi yaralarınızı kendiniz sardınız mı?


Siz hiç sorunların bir gün biteceğine sizi güzel günlerin beklediğine kendinizi inandırdınız mı?


Siz hiç özgürce kendiniz için yaşadınız mı?



Hayatımızda iyi ya da kötü birçok olay meydana geliyor.Yapmak istediklerimizi, duygularımızı  ve daha birçok şeyi kendimizi kısıtlayarak yaşıyoruz ; etraf ne der, biz ne yaparız diye... Hayat bunları düşünmek için çok kısa... Keşke dememek için, hayatımızı içimizden geldiği gibi dolu dolu yaşayalım!Acımızı da mutluluğumuzu da derinden istediğimiz gibi yaşayalım..Yarının son gün olmayacağını nereden bilebiliriz ki?


Bu güzel mim için Çelen'in Sazı blogunun sahibesine teşekkürlerimi sunup mimi aşağıdaki bloglara paslıyorum ve merak ediyorum;


 Peki sizin hiçleriniz neler?



Seyhan'dan Hayata Dair Güzellikler  

Sahipsiz Cümleler
Bir Garip Şeyma
Supercel 
Eskaymak
Hayali
Kızılcık Şerbetim

26 yorum:

  1. Çok güzel bir mim. Ve senin yazdığın hiçler şahane. Bunun üzerine nasıl güzel yazabilirim diye düşünmedim değil. Kısa sürede cevap vermeye çalışacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin hiçlerinin daha harika olacağına inanıyorum ve merakla bekliyorum:)

      Sil
  2. Bu harika bir yazı olmuş. Sende büyük cevherler olduğunu biliyordum. :) Çok teşekkür ederim kalemine/klavyene fikrine/kalbine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki kadar harika olmadı ama olsun...Bu güzel mim için asıl ben teşekkür ederim:)

      Sil
  3. şimdi ben bunlara cevap vermiycem di mi ben de aynı tarz hiçlerimizi sorgulayıp düşündüreceğim.
    bu mim ikinci kez paslanıyor ve ben, anket gibileri değil de, orjinal mimleri seviyorum.
    yalnız yanlış yapmıyım dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım mimlenen kısımlardan bazıları olayı yanlış anlamışlar, cevaplamayacaksın kendi hiçlerini oluşturacaksın:)

      Sil
    2. Kendi hiçlerin Seyhan ve inan tamamen orjinal.Benimki 2006 yapımı :)) şimdiden teşekkürler

      Sil
    3. teşekkürler sizinkiler kadar olmasa da bişiler hazırladım ama biraz daha düşüneyim diyorum ^.^
      pazara yayımlarım herhalde :D

      Sil
    4. Kısa ama etkileyici olmuş , teşekkürler cevapların için :)

      Sil
  4. Bencede bu mim harikaydi yaparken hem uzuldum hem hatirladim hem guldum... Karisik hissettirdi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu dolu bir mim olmuş, yazarken ben de karışık duygular hissettim:)

      Sil
  5. Ben hiç, hiç demek istemedim.
    Ben hiç, hiçsiz yaşayamadım.

    YanıtlaSil
  6. Keşke bu sorular sadece soru olarak kalsa ve biz bu soruları kendimize sormak zorunda kalmasak. Ama hayat bu değil mi? Hüzünleriyle, sevinçleriyle, öfkesiyle, mutluluğuyla hayat.
    Çok güzel bir yazı olmuş Sawako. Hüzünlerin yanında sevinçleri de hatırlattığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşkelerden daha iyi değil mi "hiç"ler? Keşkelerde umutsuzluk, "hiç"lerde umut var sanki...
      Ayrıca ben teşekkür ederim, güzel düşüncelerin için hem asıl teşekkürü hak eden mimin sahibi Gönülçelen...Onun sayesinde harika bir mim oluştu :)

      Sil
  7. Çok haklısın :) O halde Gönülçelen'e de çok teşekkürler bizleri düşünmeye sevkettiği için :))

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel mim için bugün güzelce bir post hazırlamayı düşünüyordum ama uyku gerçekten çok ağır bastı. Ancak ilk fırsatta bir post hazırlamak için can atıyorum. Teşekkürler Sawako Onee! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım, senin Maviye olan yazılarını gördükten sonra burada senin de mimli olman gerekir diye düşündüm :)

      Sil
    2. Mavi ile ilgili dediklerine yürekren katılıyorum;)

      Sil
  9. Esas ben teşekkür ederim mimi cevaplayanlara okuyanlara emek verenlere :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bi mimmiş ama senin yorumunu daha çok beğendim, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!