Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Mayıs 21, 2014

Korelilerin zayıflama sırlarını açıklıyorum!

Sawako Kuronuma Çarşamba, Mayıs 21, 2014


Birkaç ay önce bir mail almıştım...

"Koreliler nasıl zayıf kalabiliyorlar" diye..





Öncelikle Kore'de hiç yaşamadım ve Koreli de değilim!Kore dizileri izlemekten hoşlanan,gezmek için Kore'ye gitmeyi düşleyen  masum bir izleyiciyim..Bunu açıklama gereği duyuyorum çünkü; 

"Canım sen Koreli misin?" 

"Koreliler günde kaç saat ders çalışır?" 

"Kore'de burslu okumak için  burs yardımı"

Mesajı gönderen Türk..


v.b. türde mailler alıyorum.Maillerin hepsine cevap vermeye çalışsam da çoğu zaman ne diyeceğimi şaşırıyorum.Neyse konuyu daha fazla dağıtmayalım...Sırrımızı deşifre etmeye dönelim..

Biliyorsunuz ki, Kore güzellik ve zayıflık takıntısı  olan bi ülke...Aslında bu durum sadece Kore'de değil diğer Asya ülkelerinde de yaygın bir takıntı..Her ne kadar bu dalgalanmalar Türkiye'ye doğru gelse de  34-36-38 beden hala zayıf kabul edilmekte :)


Ama Kore'de durum bizdekinden çok farklı; eğer "0" bedenin üstündeyseniz ya balık etlisiniz ya da şişmansınız.Yani Kore ile balık etli kavramlarımız oldukça farklı :)  Ama bu demek değildir ki, Kore'deki herkes "0" beden, herkes çıtı pıtı yok efendim yiyip yiyip kilo almıyorlar!Tabi ki onlarda da balık etli ya da şişman olan bireyler var.Yani  zayıflıklarının Kore'nin havasıyla suyuyla alakası yok ama ne yazık ki sosyal yaşantısıyla var.Çünkü Kore'de eğer çirkin ve şişmansanız hep ezilir, kötü lakaplara maruz kalır ve arkadaş edinemezsiniz, kısacası sıkıyorsa zayıflamayın!...


Eun Hye şişmanken ve zayıfken...


Peki nasıl zayıf kalıyorlar?!Ne yeyip ne içiyorlar?



Çok basit!

*Yemiyorlar!Belki duymuşsunuzdur, bazı mankenler çekimler yapılmadan önceki 3 gün boyunca aç kalıyorlar...



*Bütün günleri, belki ömürleri kalori hesaplamasıyla geçiyor...



*Küçük porsiyonlarda yemek yiyorlar bir de sürekli kuş kadar yedin diyen, ağızlarına yemek tıkayan Türk annesine sahip değiller:))  



*Sağlıklı besleniyorlar!Fastfood, çikolata, şeker, yağ, tuz, un  yok!

*Beslenme alışkanlıkları da formlarını korumaya yardımcı...Ekmek tüketmiyorlar, pirinç tüketiyorlar ama bizim gibi yağ ve tuz eklemek yerine, pirinci haşlamaları da formlarını korumayı destekliyor. 

*Kendilerini tok tutmak için öğünlerini badem gibi yemişlerle geçiriyorlar.




*Düzenli spor yapıyorlar, dağ bayır yürüyorlar.Dikkat ederseniz, her dizide illa ki bir koşu bir spor sahnesi vardır...



*Belki birçok kişi buna tepki gösterecektir ama yediklerini kusuyorlar..






*Deşifre edilmemekle, birlikte illa ki cerrahi müdahalelerde bulunulanlar da vardır çünkü estetik çok doğal onlar için... Çok korkunç ama kaburga kemiklerini aldıranlar var, daha zayıf durabilmek için..


Kaburgalarını aldırıp aldırmadığını bilmiyorum temsilen eklenmiştir
 ama ben kaburga göremiyorum :/

*Bunların dışında hepimizi sinir eden, yediği halde kilo almayanlar da elbette ki vardır :)) Ama nüfusun yüzdelik olarak oldukça küçük bölümünü kapsadığını düşünüyorum.

Sonuç olarak hiçbir şey oturdukları yerden olmuyor.Bayanlar 40-45 kilo arasında olursa zayıf sayılıyorlar, yoksa şişmanlar...

Hatta bir programda ünlü bir bayanın 50 kilo olduğunu duyulunca, diğer ünlülerin o küçücük gözlerinin kocaman açıldığını gördüm :)) Yani biz 0 beden olmadıkça şişmanız onlara göre...Sahnede yer alanların ekranda daha hoş durabilmek için zayıf kalmak istediklerini anlayabilirim ama halktan insanları anlamak zor... Sağlıklı mı yaşıyorlar, yoksa sağlıksız mı, orası tartışılır...Çok zayıf olmak ya da kilolu olmak sağlık demek değildir..Neyse...Bunların hepsi "0" beden olamamanın verdiği kıskançlıktan :P 


Yazımızın ana fikri; yemezseniz zayıflarsınız...



73 yorum:

  1. Guzel bir yazi olmuş eline sağlık.ahahaa cidden cok ilginc ya..gülüyorum ama aslinda cok ta kotu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bana sorulan ilginç sorulardan bahsediyorsan sen bir de onları cevaplamaya çalıştığım halimi görmelisin:))

      Sil
    2. sızce bız bunları yapabılırmıyız dersınız

      Sil
  2. Seni kötü Sawako seni ben yemicem diye direnirken gözüme ramenleri sıralayan sen şimdi yemeyin mi diyorsun? Alacağın olsun yazık değil mi bu balık etli Türk kızına yazık değil mi bu ramen sever insana yazık değil mi ha? Şaka bir yana Kore bu kilo takıntısında nirvanaya ulaşmış bir toplum hayır 38 beden olan ben gitsem beni obez diye damgalayıp psikolojimi bozar bunlar.Hem dediğin gibi her korelinin başına bir Türk annesi şart yoksa bunlar zayıflıktan kırılacaklar :D Kiloya bu kadar takmalarını aslında anlamlandıramıyorum yahu mühim olan sağlık. Ayrıca yediğim yemeğin tadını alamayacaksam onu yememin anlamı ne hayır yemek yemeden yaşayacaksam yaşamanın anlamı ne değil mi ama? Dipnot: Seni Koreli sanmalarına koptum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle arkadan iş çevirmem, çeviremem; o yüzden deşifre etmiştim miss gibi ramenleri löp löp yememi :)) Şaka bir yana en son lisedeyken görmüştüm 0 bedeni, bir daha da göremedim 36-38 bedende tıkılı kaldım, şişko muyuz ne?:))
      Eğer olur da bir gün Kore'ye gitme imkanı bulursam bir yıl önceden diyete başlayacağım, Türk kızı balık etli dedirtmem!! :))

      Sil
  3. Aaaa hiç işim olmaz ayol :) şaka bi yana da Kore restoranına gittiğimzde arkadaş tuz istedi diye ajumma onu terlikle kovalayacaktı az daha :)

    Onların kültürne yerleşmiş doğal... bizde bu kadarı manyaklık :) ayrıca Türk erkeklerinin geneli "azıcık ele gelsin"model seviyor. :)

    Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı demiş el öpüledi bir atamız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajumma haklı, sağlıklı yaşam için şart !Biz hala senelerdir tuzu terk etmeye uğraşalım ama aynı zamanda turşu löp löp götürelim :)
      O el öpülesi atalarımız, meşhur Türk annelerimiz sayesinde çıkmış olmalı "su içsem yarıyor bahanesi" :))

      Sil
    2. onlarda iyot eksikliği olmuyo mu ben de var da neler çekiyorum ya doktor hem yemekle beraber yiycen hem de elinde tuzla gezicen diyo annem dışındaki herkes de iyot eksikliğim olduğunu bildiği halde " olsun sen yine de çok yeme " diyo doktor da "ye onlara bakma" diyo tanıdıklar da "öyle şey olur muymuş ne saçma çok yeme" diyo falan ben Türkiye'de bu durumdayım Kore'ye gitsem beni sınır dışı ederler heralde :D

      Sil
    3. Geçmiş olsun :/ Ailen tuzun vücudunda ödem toplayacağını düşündükleri için bunları söylüyordur ama tuza vücudunun ihtiyacı varsa dediğin gibi yapacak bir şey yok...

      Sil
  4. Bi solukta okuyuverdim, kore dramalarından aşina oldugumuz ipincecik kızlar ve spor sahneleri konusunda çok haklısın^^Güzel bir yazı olmuş emegine saglık..

    Bu arada mimlendin, tabi yazmak istersen^^

    YanıtlaSil
  5. Güney Kore'deyim, Incheon'da. Aynen dediğiniz gibi lakin çıtı pıtı ancak çok da zayıf olmayan ve kısa boylu bir sürü kız ile karşılaştım (konferans için burda bulunuyorum). Bu zaafiyetlerini de istisnasız hepsi mini etek ya da dizüstü etek giyerek kapatmaya çalışmışlar. Evet bakımlılar, belli oluyor ancak sağlıklı olduklarını düşünmüyorum. Ayrıca bir Türk erkeği olarak soğuk buldum kendilerini..gerçi ne bekliyorsam, hiç düşünmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreliler bakımlı olmalarıyla ünlüdürler.Demek ki minileri de seviyorlar ama bu durumdan herkes memnun olamayacak ki, bir haberde siyasetçilerden birinin halkı çok açık giyindikleri için uyardığını görmüştüm..
      Türk insanının samimiyetini hiçbir yerde bulamazsın diyeceğim ama son yıllarda bizim de pek farkımız kaldığını düşünmüyorum bu konuda...

      Sil
  6. Ağğ ağğ, gerçekten zor. Ben onlara göre şu anda şişman kategorisindeyim ki; benden 10 yaş büyük olan bazı bayan idollerden de fazlayım. Ancak kendimi pek de şişman hissetmiyorum. :D Aşırıya kaçmadığım müddetçe yesem sorun çıkmaz herhalde. :D Büyüme çağındaolduğum için bu tarz şeylere girişemem. Yazı için teşekkürler Sawako Onee! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar kaç yaşında olurlarsa olsunlar o beden "0" olacak, o yüzden sakın yaşla ilişkilendirme durumu ve sağlığın için düzgünce beslen :)

      Sil
    2. ayyy böyle saçmalıkmı olur benim boyum 176 benim 45 kilo almam anorexia hastalığında olmam demek o boyda insanlar napıyorlar acaba XD

      Sil
  7. ilginç yaşamları var sağlıklı kalmak için az yiyorlar az yeselerde sağlıklı ve genellikle kalorisi az olan tok tutacak yiyecekleri tercih ediyorlar, tabi yeme dürtülerine gem vurmak için belli bir sınırdan sonra kusarak kilolarını dengelediklerinden vucuda fazla bir zararı olmadan sağlıklı yaşıyorlar, tabi bu dengelemek için yeterli birşey değil çünkü yaptıkları tüm bu şeyleri asıl dengeleyen hiç şaşmadan hergün yaptıkları o spor sayesinde sağlıklı ve dingin bir yaşamları var bu onlara diğer ülkelere oranla daha uzun bir ömür sunuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben tam anlamıyla sağlıklı yaşadıklarını düşünmüyorum.
      Evet yemek kültürleri genel olarak sağlıklı ama tam olarak beslenmeyince nasıl sağlıklı bir sisteme sahip olabilirsin ki?

      Sil
  8. Kim uğraşacak ki Sawako, ye gitsin. Koreliler de amma abartıyorlar. Shindong nasıl ünlü oldu o zaman? :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uğraşamam ki, çikolatadan vazgeçemem bir kere..
      Ayrıca Shindong'dan başka bir ünlü geliyor mu aklına? Benim gelmiyor :)

      Sil
  9. bu yaptıkları ile bizim zayıf mankenlerden ne farkı var ben onu anlamıyorum. bzim mankenlerinde bu tekniklerle böyle zayıf kaldıklarını biliyoruz.
    Sadece çok minyon ve ince kemikli oldukları için daha da zayıf gözüküyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar genel olarak her şeye kolay yoldan ulaşma taraftarı...Bu yüzden her şeyin bir sırrının bir kolayının olduğunu düşünüyorlar :) Bir de bizde genel olarak mankenler 0 bedenken, onlarda ekrana yansıyan popçu topçu manken hepsi 0 beden sanırım bu yüzden ilgilerini çekiyor durum :)

      Sil
  10. Merhabalar, yazınızı gördüm evet doğru konulara değinmişsiniz. Çok fazla kilo ve güzellik takıntısı var. Benim bildiğim bir kaç şeyi de eklemek istiyorum. Bir arkadaşım Kore'li ve ona "nasıl tüm Kore'li kadınlar zayıf?" diye sorduğumda, "sen sadece öyle zayıfları kdramalarda televizyonda görüyorsun. Normalde geneli balık etli" dedi. Ki genel olarak baktığımda doğru. Çünkü boy ortalaması 1.40 olan bir ülke, o yüzden kiloları genel olarak 50'nin altında oluyor. Tabii ki 50'nin üzerinde kilo olursa balık etli olur, bu tamamen boyla alakalı. :) Hiç uzun yok demiyorum tabii ki var, fakat benim 1.72 olduğumu duyan herkes "vay" tepkisi veriyor. Kısacası biz olurda bir gün Kore'ye gidersek kilomuzdan üzüleceğimizi hiç zannetmiyorum. Çünkü Türkiye'nin boy ortalaması 1.65-1.70 iken 50'nin üzerinde olmak doğal bir şey. :))

    Saygılar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'de genel olarak bakımlı, estetikli, zayıf kesim Gangnam ve Seoul de yaşıyormuş yani dediğin gibi herkes bir değil :) Ama herkes de kısa değil mesela Psh 168 ve kilosu 45 miş, ben daha kilolu olduğunu düşünüyorum ama olsun :)) Zayıflık kavramımız farklı derken bu durumu kastetmiştim, bizde düz göbeksiz beden zayıftır ama onlarda öyle değil, o göbek illa ki bedende çöküntü olacak.. Zaten bir gün olur da gidersek yiyecek hiçbir şey bulamadığımızdan zayıflarız, ortama uyum sağlarız :))

      Sil
  11. Ya Sawako :)
    1.80 boyundayım...benim için sıfır bedenin anlamı 57-60 kilo arası :)
    Demek ki ben sıfır beden bile olsam, buraya gittiğimde 60 kiloyum desem ''şişkooooo!!!'' diyecekler bana :)
    Durum onu gösteriyor.
    Yok ya, kalsın. Yemişim onların güzellik anlayışını. Makyaj yapmamış gibi, doğal!!! duracaksın ama bunun için günde yarım tüp BB krem harcayıp estetik üstüne estetik olacaksın :)
    Saçma.
    Ben neden sıfır beden olcem? Onlar aklını başına alsın!
    Ehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sittirelllaaaa, bayadır göremiyordum seni özlemişim..O boyla o kilolara düşersen, manken edasıyla dolaşırsın oralarda :)
      Bizdeki en iyi meslek doktorluk olmasına karşın onlarda ünlü olmak olduğu için bu sıfır beden olmanın bu kadar yaygın olduğunu düşünüyorum..Sanırım her birinin içinde bir gün ünlü olma umudu var ya da topluma ayak uydurmak için öyle yapıyorlar..Ayy neyse olamayacağımız konularda konuşmayalım:))

      Sil
  12. Süper bir yazı olmuş! :)
    Bende bazı dizilerde sahneye çıkan kızların yemediğini, yedikten sonra kustuğunu görmüştüm :D
    Yine de dizilerde kızlar öyle çok yiyor ki onlar zayıf kaldığı halde özendiğim için izlerken tıkınıyorum ve hal böyle olunca da ben kilo alıyorum >_<
    Chun Song Yi'nin dizide ki o halleri verdiğin resimlerle aklıma geldi, güldürdün beni :) Hatta o yedikten sonra 'şiştim' diyerek ayaklarını ve kollarını tepeye doğru sallıyordu :D
    Neyse, son resim süper olmuş, Canne (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizilerdeki yemek sahneleriyle bizi kandırıyorlar, yiyoruz yiyoruz kilo almıyoruz diye:) Bunların hepsi Korelilerin oyunu oyuna gelmeyelim:))

      Sil
  13. Kore 'dekiler de takıntı mı bu yoksa zorluyorlar mı? Ben 51 kiloyum boyum 1.64 ama daha uzuycam kilolumuyum ben şimdi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halkın çoğunluğu zayıf olduğu için diğerleri de zayıf olma ihtiyacı hissediyorlar bir nevi takıntı (bence). Korelilere göre hepimiz şişmanız:))

      Sil
  14. boşuna koreyi sevmiyom orası en azında 45 kiloum diye ezenlerden deil manken gözüyle görüyolar ben burda neler çekiyorum çırpı gibisin diyenlerden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış ülkede doğmuşsun ama zamanla kilo alıyor insan..Bende bir zamanlar 0 bedendim:))

      Sil
  15. ben 1.63 boyundayım kilomda 45 doktor da ailemde zayıflıktan ölücen dedi isyanlardayım koreye göç edesim var

    YanıtlaSil
  16. Aaaa !!! Ay ben yemek yemeden duramam kii :( En azından burada o kadar zayıflamamıza gerek yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duramadığımız için 0 beden değiliz yoksa Korelilerden ne eksiğimiz var, tersine fazlamız var:D

      Sil
  17. Kaburga görmemen normal isaretledigin yerde değil zaten kaburga. Derin nefes alip gerilmesi lazim net görülmesi için ki yinede ikisinde de ttişört kapatmış açıkta olan kısımda kaburga yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimleri ben işaretlemedim, işaretli şekilde buldum..İkinci resimde yandan beli açık, fazlasıyla düz geldi bana...

      Sil
  18. Hahaha! Çok şanslıyım.43 KİLOYUM ve o kadar yememe rağmen bu kilodayım.Sanırım metobolizmam ve troid bezlerim hızlı çalışıyormuş ( doktorun dediğine göre) ( boyum 1,62'ydi en son - NOT:14 yaşındayım ) ^^ herkese zayıflamak için bol şanslar...Fighting size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 yaşında 40 lı kilolarda olmak normal, önemli olan ilerleyen yaşlarda kaç kilo olduğun :))

      Sil
  19. Bence 40 kiloda bi koreli Türkiye yaşasa hic begenilmez.Bir türk insanınında en az 50 kiloda olması gerektiğini düşünüyorum, sonuçta her toplum farklıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kızların çoğunluğu Kore'de kısa boylu olduğu için 40-45 kilo normal :) Önemli olan boy kilo dengesini korumak 170 olan kızın 45 kilo olması pek normal olamaz zaten;)

      Sil
  20. Çok şükür hiç kilo sorunum olmadı, ben yiyip de kilo almayanlardanım. asdfgh
    Ama bir saniye, çikolata ve şeker yok mu. o-o Şu an ünlülere acıdım. ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir programda izlemiştim; ünlülerden biri gizlice çikolata yerken, menajerine yakalanmış ve menajeri şu tepkiyi vermiş; çabuk onu kus :) Zor yani :)

      Sil
    2. Hadi yaa o derce demekki acidim şimdi...

      Sil
  21. Evet biliyorum sanırım SNSD'dende kaburgasını aldıran ama hepsini aldırmıyorlar 5 ve 6. kaburga kemiklerini aldırıyorlar çünkü onlar zararsız olanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence vücuttaki her kemiğin her oranın bir görevi vardır..O kemikler de illa ki altında bulunan organları darbeye karşı koruyorlardır.Zayıflık uğruna bunlar yapılmamalı bence..

      Sil
  22. Yazin guzel ama iki tane konuda tamamen katilmiyorum.

    Birinicisi KUSMAK. Kusmak Kore'nin bir kulturu degil. Bu dunyaca insanlarda yeme hastaliklarindan biri -- Bulimia. Bu her ulkedeki kisilerde bulunan birsey, ve sisman olan bulumikler var. Aslinda cogu zaman, bulimik olanlarin kilo vermek yerine daha da kilo aliyorlar! Hem disleri sararip suratlari sisiyor. Kpopcular dislerini ve v-seklindeki suratlarini mahf edecek gibi birileri degiller. Daha cok, sizinde dediginiz gibi, cok az yiyorlar ve saglikli besleniyorlar.

    Ikincisi, kaburga ameliyat. Boyle birsey yok, ve asiri derecede sacma bir dusunce. Lutfen abartmayalim. O kaburgalarin gorunmeme sebebi karin kaslarindan dolayi. Benim gibi cok fazla karin kas egzersizi yapan kisilerde, kaslarin kaburgalarinin seklini saklayabiliyor. Dumduz oluyor. Sizinde belki kaburga kemik yapiniz fazla buyukte olabilir, ama sizde olmadigi icin gidip illa baskalari ameliyat yapti diye birsey yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusmanın Kore'ye özgü olduğunu söylemedim, bunu birçok ülkede yapıyorlar..Önce yiyorlar sonra kendilerini kusturuyorlar hastalık başka bir şey...Kaburga aldırma ameliyatları Asyalılar arasında yaygın bir durum bir araştır derim...

      Sil
  23. Sawako unni! Teşekkurler çok guzel bir aciklama olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim okuduğun için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. Yorumunu şimdi fark ettim arada kaynamış :) onların Zayıflık anlayışı da abartı, onlara göre kıyaslama kendini...

      Sil
  25. Güzel bir yazı olmuş bu. Onlar yiyor yiyor kilo almıyor diye bir şey yok. Gerçekten dehşet aç kalıyorlar. Kötü ya.. Sağlıksız bir takıntı. Güzel dursa hadi neyse. :)
    Bizim ülkemizde de tam tersi. Google'a "55 kiloyum kilo vermek istiyorum" yazmak istediğinde ilk aramalarda "55 kiloyum çok inceyim kilo almak istiyorum" yazan bir ülke burası. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben o zayıflamak isteyenler arasındayım.İşte zayıflık isteği yöreden yöreye bile değişiyor.Tabi fazlası takıntı :)

      Sil
  26. bnce yanılıyrsunuz yememyrlr değil vucutlarının ihtiyacı olnları yiyrlr sağlıklı yiyrlr ve korelilern yemkleri kalori bakımdan çok düşük bzm gb ekmek hamur işi çikolata tüketmyrlr daha çok yemeğe düşkünler eeee yemkleri zaten kalori bkmından düşük ve her kore dizisnde spor dediğin gb var yaşlılar srkli spor yapyrlr eğer yemezlerse saç dökülr cilt çöker onlarının neden saçları kaymk gb genettikte olsa yeemezse dökülr ciltleride çöker onun için ne kdr ciltlerine bakım yapsalrda içten kaynaklı olduğu için olmaz onlar hem iç hem dış olarak çok dikkt ediyrlr öğün atlamıyrlr fast food hiç yok bol deniz ürünü yiyrlr szde yemeyin bakın ne olur demir eksikliği kanszlık çıkar cilt çöker sarkrr bu kesn brşy ve takviyede çok iii alıyyrlr bzm gb siyah çay içip içine seker atmıyrlr yeşilçay içiyrlr bunun ötesi mi var mirranda kerr vile koreliler gb beslnyr korede cilt bakmı yaptyr ve korelilern ürnlerden krem üretyr onlar bu işte çok iiler çnkü onlr hayattında hep var oln şeyler ondan ortalama yaş süreleri uygun bnce çok iyi araştrma yapıp yazmn gerkyrdu yemyrllar demn çok ilginç ergenleern simdi takıntıları var zayf kalmk zayf olmk için yemyrlr buda onlarn sağlıksz olmalarını boy uzmalarını engellyr bu da korede haber olmuş br konu ama ünlüler kesnlikle çok sağlıklı beslnyrlr spor yapyrlr yogaya önm veryrlr bol sıvı tketyrlr daha ne olsun bnde böyle beslnmk isterdim ama zor bnde türkiyede olnın en sağlıklı sekilde beslnmeye çlşyrm yan komşum koreli ve restorantı var burda herşeyi biliyrm ondan yazmk istedim ..ginseng bile tek başına yeter sağlıklı olmaya ....

    YanıtlaSil
  27. bnce yanılıyrsunuz yememyrlr değil vucutlarının ihtiyacı olnları yiyrlr sağlıklı yiyrlr ve korelilern yemkleri kalori bakımdan çok düşük bzm gb ekmek hamur işi çiolata tüketmyrlr daha çok yemeğe düşkünler eeee yemkleri zaten kalori bkmından düşük ve her kore dizisnde spor dediğin gb var yaşlılar srkli spor yapyrlr eğer yemezlerse saç dökülr cilt çöker onlarının neden saçları kaymk gb genettikte olsa yeemezse dökülr ciltleride çöker onun için ne kdr ciltlerine bakım yapsalrda içten kaynaklı olduğu için olmaz onlar hem iç hem dış olarak çok dikkt ediyrlr öğün atlamıyrlr fast food hiç yok bol deniz ürünü yiyrlr szde yemeyin bakın ne olur demir eksikliği kanszlık çıkar cilt çöker sarkrr bu kesn brşy ve takviyede çok iii alıyyrlr bzm gb siyah çay içip içine seker atmıyrlr yeşilçay içiyrlr bunun ötesi mi var mirranda kerr vile koreliler gb beslnyr korede cilt bakmı yaptyr ve korelilern ürnlerden krem üretyr onlar bu işte çok iiler çnkü onlr hayattında hep var oln şeyler ondan ortalama yaş süreleri uygun bnce çok iyi araştrma yapıp yazmn gerkyrdu yemyrllar demn çok ilginç ergenleern simdi takıntıları var zayf kalmk zayf olmk için yemyrlr buda onlarn sağlıksz olmalarını boy uzmalarını engellyr bu da korede haber olmuş br konu ama ünlüler kesnlikle çok sağlıklı beslnyrlr spor yapyrlr yogaya önm veryrlr bol sıvı tketyrlr daha ne olsun bnde böyle beslnmk isterdim ama zor bnde türkiyede olnın en sağlıklı sekilde beslnmeye çlşyrm yan komşum koreli ve restorantı var burda herşeyi biliyrm ondan yazmk istedim ..ginseng bile tek başına yeter sağlıklı olmaya ....

    YanıtlaSil
  28. ben evlenirken 98 kiloydum,hamileliğimde 136 kg ya kadar çıktım.. ve eşim,ailesi kimse ağzını açıp da niye bu kadar kilolusun demedi.. ben de sağlık problemimi bilmiyordum tabi.. şimdi 70 lerdeyim.. hedefim 65 olmak.. ama herifimin ayaklarını yıkayıp suyunu içsem yeridir yani :D
    bir de bizim kültürümüzde yemeğin çok ayrı bir yeri var.. en güzel muhabbetler masa başı muhabbetleridir.. arkadaşlarla ve siyah çayla yapılan kahvaltının yerini hiç bi ginseng vb ürün tutamaz :)
    çay varsa,arkadaş varsa,bir de anne işi poğaça varsa sıkıntı yoktur arkadaş :D

    YanıtlaSil
  29. bir de Allah sabır versin.. Kızlarla uğraşmak zor ;)

    YanıtlaSil
  30. Türk kızı balik etyli olur net jsjs 😁

    YanıtlaSil
  31. sizce biz onlar gibi olabilecek miyiz ne dersiniz :d

    YanıtlaSil
  32. Ben de bir ara 45'dim. Şimdi 50-51 gidip geliyorum 1.68 boyla. 45 çok zayıf geliyor bana ya. Ne o öyle çırpı gibi. :D (kendini avuttu. -,-) Hem çikolatam olmadan yapamam ben oralarda öyle. Ama yine de Kore'ye gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  33. Yemezsek zayıflarız ama çok zor aç kalınca metabolizma yavaşlar
    Acıktığında sağlıklı ara öğünler yapmaları gerek
    Aç kalarak bu kadar zayıf olmak çok zor kardiyoya ağırlık veriyorlar sanırım
    Karın kası aç kalınarak yapılan bişey değil sonuçta

    YanıtlaSil
  34. Ben 66 kiloydum 170 boyundayım kendimi çok kilolu buluyodum ben aynı zamanda kalp hastasıyım doktor kilo vermemi söyledi kilo hiç bişey için sağlıklı değil 55 kilo oldum zayıfladım fakat tamam arkadaşım kilo sağlıksızda bunlarda abartıyor

    YanıtlaSil
  35. Çok ükrütücü zayıf olmak güzel tabi ama yediklerini kusmanın sonu ölüm bunu bilmiyorlarmı acaba estetik dışında yaptıklarını bende yapıyorum tek sorun ağzımıza yemek tıkan ailemiz galiba 😂😂

    YanıtlaSil
  36. Ama hemen hiçbirşey yememeye baskarsaniz çok kötü hastalıklara davetiye çıkarırsınız yavaş yavaş yememeye başlayın

    YanıtlaSil
  37. Evet fast food yemiyolar sadece azıcık böcek �������� 😖😖😖😖😖 😃😃😃 😘😘😘😘

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!