Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mayıs 04, 2014

Danshi Koukousei no Nichijou / Danshi Koukousei no Nichijou

Sawako Kuronuma Pazar, Mayıs 04, 2014

Tadakuni, Hidenori ve Yoshitake erkek lisesinde okuyan üç yakın arkadaş...Erkek lisesinde okumaktan olacak ki karşı cinsle nasıl iletişim kuracaklarını bilemezler ve bütün zamanlarını kızlarla nasıl iletişimde bulunacaklarını düşünerek ve canlandırma yaparak geçirirler.İçlerinden en umutsuzu Tadakuni'dir, fazlaca da saf bir karaktere sahiptir.





Ama diğer ikisinin de Tadakuni'den bir farkı yoktur.Mesela, Hidenori nehir kıyısında kitap okurken arkasına sessizce liseli bir kız oturur ve Hidenori ne yapacağını bilemez.Sessiz kalıp ne söyleyip söylemeyeceğini düşünür.



En sonunda kızı etkilemek için romantik tek bir cümle söyler...Sonra susup kızın neler söyleyeceğini dinlemek için bekler ama fark etmeden liseli genç kızın tuzağına düşmüştür.



Söylediği cümleden sonra tükenmişlik sendromu yaşayan ve etkileyici başka söz üretemeyen liselimiz hemen arkadaşlarını yardımına çağırır, kurtarma timi olarak...O sırada kızın çantasının içindeki kağıtları görür.Genç kız, aynı ortamda geçen bir aşk hikayesi yazmıştır.Üstelik, yazdığı erkek karakter de Hidenori ile aynı cümleyi kurmuştur .





Ve Hidenori, genç kızın senaryosunda bir otokudur :D



Anime genel olarak bu üçlümüzün günlük yaşamını komik bir şekilde anlatıyor.Her bölümünde liselilerin günlük hayatlarında gerçekleşen başka bir konuya değiniliyor.Saçma komik animeleri seven ben bu animeden hoşlandım, uzun zamandır anime izlemediğimden bir nevi açılışı yapmış olduk :) İyi seyirler ;)

8 yorum:

  1. bende uzun zamandır anime izlemiyorum. konuyu beğendim animelerdeki şu yüz ifadelerine hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım animeyi de beğenirsin:) İyi seyirler ..

      Sil
  2. Ben bu animenin çok büyük hayranıyım :D Kız kardeşinin kıyafetlerini denedikleri sahne benim de favorim. Edebiyatçı kız zaten efsane :D
    Arakawa Under The Bridge'i izleyene kadar benim için absürd anime dalında 1 numaraydı ama arakawa onu geçti. Sen de bu türü sevdiğine göre seveceğine eminim mutlaka izle :)
    Bu arada uzun zamandır bloğuna uğramıyordum danshi'yi görünce kopup geldim, headerın çok güzel olmuş (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorim edebiyatçı kız, mimiklerine ve hareketlerine bayıldım:)) Beğeneceğim animeleri bulmak çok zor oluyor son zamanlarda, o yüzden tavsiyelerine fırsat bulduğumda göz atacağım :) Ayrıca teşekkürler beğenmene çok sevindim:))

      Sil
  3. selaam
    çekiliş kazandın benim bloğumda hayırlı olsun şeker :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bilgilerimi gönderdim bile :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Tam anlamıyla aşk yok her şeyi tiye alan bir espri anlayışı var animenin :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!