Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Mayıs 24, 2014

200 Pounds Beauty / 2006

Sawako Kuronuma Cumartesi, Mayıs 24, 2014

Hanna, harika bir ses ve kişiliğe sahip olmasına rağmen müzik sektöründe hep arka planda yer alır.Nasıl mı?Koreli ünlü şarkıcı Amy'nin dudak senkronizasyonu vokalistliğini yapar yani Amy dudaklarını kımıldatırken arka planda Hanna şarkı söylemektedir.Neden mi?Çünkü Hanna, şişman ve çirkindir.



Üstelik bakmak zorunda olduğu hasta babası vardır, bunun için bir de ek iş yapar; bir telekız, bir güzin abla gibi telefonda müşterileriyle konuşur.


Amy, berbat bir şarkıcı ve Hanna sayesinde popüler olmasına rağmen Hanna'dan hiç hoşlanmaz.
Hanna ise işini severek yapıyordur, daha doğrusu çalıştığı yerdeki yapımcı Sang Ju'ya aşık olduğu için işindeki tüm olumsuzlukları görmezlikten gelir.En küçük şey için bile mutlu olur ve umudunu kaybetmez.Ta ki Sang Ju'nun doğum gününe kadar...


Amy, Hanna'dan intikam almak için kendine aldığı elbisenin aynısından Hanna'ya da gönderir, tabi Sang Ju'dan gönderildiğine dair kart eklemeyi de unutmaz.Bizim saf Hanna'mız ise deyim yerindeyse bulutların üstüne uçar ve vücuduna uyumlu olmamasına rağmen o elbiseyi giyer.Partiye gittiğinde ise çok geçmeden oyuna geldiğini anlamıştır.Kendini kötü hissedip lavaboya gittiğinde ise Sang Ju'nun, hakkında düşündüklerini duyunca değişmeye karar verir.1 yıl ortadan kaybolur, birçok estetik operasyon geçirir.Artık bambaşka biridir.





Peki bu estetik operasyonu onun hayatını değiştirecek midir?



Film, şişman kızın zayıflayıp güzelleşmesi üzerine romantik komedi türünde oldukça hoş bir yapım.Aslında bu filmi seneler önce izlemiştim.Dün tekrar izlerken fark ettim bunu, hafızam gerçekten kötü :)) Neyse...İzleyin beğeneceksiniz :)


"Çok abartmışlar!Bir insan estetikle bu kadar da değişmez" diyorsanız, aşağıdaki resme bakın; 
SNSD Jessica...Karar sizin :)



25 yorum:

  1. Omo arkadaşın biri konusunu anlatmıştı. Şimdi okurken fark ettim o olduğunu. ^^ Tanıtım için teşekkürler. :) Yaza saklıyorum hepsini. :3 Malum, sınavlar. :)

    YanıtlaSil
  2. Seneler önce bende bakmistim hos bir filmdi sisman kiz kapali bir yerde sarki söylüyordu digeri sahnedeyken :) estetik cok degistirir tabii, burun ameliyati bile nasil fark ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmdeki tamamen bir baştan yaratılış, insanın kusuru olmasa bile yaptırası gelir :)

      Sil
  3. Oyy şu yazıyı görür görmez hisstettiklrime şöyle bi göz geçirirsek önce bi hüzün sonra bi mutluluk okuduktan sonra da tam tersi önce mutluluk sonra hüzün
    yazıyı görür görmez yeni izlediğini düşünüp önce bi sitem duymuştum açıkçası.Sonra yine de (3 kere izlediğim ve favori müziğime sahip kim a joongu tanımamı sağlayan favori filmlerimden) bu filmi hatırlattığın için sevindim yani bi minnettarlık oluştu birden.
    Yazıyı okudum ilk kez izlemediğini öğrendim mutlu oldum derken bi bu kar mıydı yani duygusu oluştu içimde çok kısa yazmışsın ama yine de çok iyi yazmışsın
    hannanın arkada miss u much performansında düşüşü, şişe şişe yağlar ,doktorun olmamış yeniden sözleri en sonunda en beğendiğim sahne ave marianın söylendiği kısım
    cidden sabah sabah bana mükemmel bi başlangıç yaptırdığın için ne ka teşekkür etsem azdır.
    Bu film bana umudu cesareti gelecek güzel günleri hatırlatıyo,içinde her şeyin olduğu nadir filmlerden biri bence bu film

    Ve biliyor musun bu filmi okulda son haftalarımızda (yani şu an izinliyiz lys dolayısıyla) defalarca izledik.Bizim sınıf korelilere ve çekiklere karşı fazla agresiftir bu yüzden ilk filmi getirdiğimde sınıf homurdanınca sadece bi sahne izlicez deyip asansör sahnesinden başlatarak ave marianın söylendiği konser sahnesini izletmiştim sınıf birden coştu,iizleyelim baştan falan dediler. hala kore filmlerini pek sevmiolar ama şimdi önyargılarından biraz olsun kurtuldular hatta tenefüste bi kaç defa ave marianın nakaratını söylerken bile yakaladım onları :)

    çok uzun yazdım sanırım ama tekrar tekrar teşekkürler,thanks a lot,danke shön,nomu nomu komapta,şükran şükran şükran ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zaman önce izlediğim bir filmdi ama o kadar Kore filmi ve dizisi izliyorum ki unutuyorum izleyip izlemediğimi...İzlerken farkına vardım filmi izlediğimi...Bir de kısa yazdım ve replik çıkartmadım çünkü görüntü kalitesi gerçekten düşüktü ve ben yeterli zamana sahip değildim :) Şarkı konusuna gelince ben de çok sevmiştim hala da seviyorum :) Bir de dediğin gibi insanların Kore film ve dizilerine karşı ön yargıları var ve bu çok doğal, birçok fan saçma sapan hareketler yaparak itici kılıyor dizileri..Ama her şeye rağmen Kore filmine bir kez başlayan uzunca bir süre etkisinden de çıkamıyor :))

      Sil
  4. Vay canına!! Güzel bir filme benziyor. Boş vaktimde muhakkak izleyeceğim ♥,♥

    YanıtlaSil
  5. ben de çok önce izlemiştim ya, şimdi tekrar izlesem yeniden izliyormuş gibi olurum herhalde.
    ama kızın estetikten ötürü yakınlaşmaktan korkması hala aklımda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne çekti zavallı kız:)) Bir de estetik operasyonu bittikten sonra sargılar açılınca olmamış bu diye tekrar sargılamışlardı ya eğlenceliydi:))

      Sil
  6. İki gün önce izledim bu filmi. Daha sempatik bir son bekliyordum ama yine de güzeldi. İzlenilesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunu öyle yapmazlarsa Kore filmi sayılmıyormuş bilmiyor musun?:))

      Sil
  7. Estetik işi haha çok komikti kendini sakınması falan sevmiştim bu filmi de bi eksiklik var gibi gelmişti ne biliim :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonundan dolayı öyle gelmiş olabilir.Biz hep kesin bir son istiyoruz, Koreli yapımcılar da belirsiz son yapmaya bayılıyorlar :)

      Sil
  8. Estetikle bu kadar oluyo mu gerçekten ya. Ben yapsam o ooo . Çok güzele benziyo film. Bir an önce sınavlar bitsin de izleyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal olmak daha güzel..Umarım izleyince filmi beğenirsin:)

      Sil
    2. Park Min Young da estetik yaptirdi galiba

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Canım bu film, dizi değil.. İyi seyirler:)

      Sil
    2. bir filmi dizi gibi bir kac gune bitiriyorum 6 gundur bu filmin uzerindeyim daha bitiremedim :)))

      Sil
    3. Aslında eğlenceli bir film, yoğunlaşamamışsındır..Yoğunlaşsan seversin :D

      Sil
  10. Rastlantı üzerine aa bu neymiş bakayım dedim ve böylelikle ilk kore filmimi ağlayarak izledim :)) Bu film bir harikaydı !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, bundan sonra devamı gelir bu izlemelerin :)

      Sil
  11. Sayfanı takip etmek istiyorum ama takip edemiyorum. Neden ? : S Konu ile alakası yok ama :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyiciler kısmında "bu siteye katılın"a tıklayıp ya da "izleyici olmak için tıktık" yazan resme tıklayıp izleyici olabilirsin :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!