Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Nisan 05, 2014

Kore Günlüklerim 1 Yaşında ! ^^

Sawako Kuronuma Cumartesi, Nisan 05, 2014

Blogumu sürekli takip edenler bilir, Kore Günlüklerim'in aslında mart ayında açıldığını...Lakin birçoğunuzun bilmediği bir gerçek vardır; Kore Günlüklerim açıldıktan sonra unutulmuş ve bir ay sonra tam 5 Nisan'da öyle bir blog açıldığı hatırlanmıştır.Bu yüzden ben, blogun doğum gününü 5 Nisan olarak kabul ediyorum :))


Blogu benim ısrarımla Misaki ile beraber açtık.Açıkçası Misaki pek istemiyordu bir blogla uğraşmak, zaten bulduğu her fırsatta da kaçtı :D En sonunda konuşup anlaştık ve ben blogu kişiselleştirmeye başladım.Misaki yazar olarak yine blogda kaldı.Arada Misaki'nin yayınını görürseniz bilin ki çok sıkılmıştır, yoksa uğramaz buralara :D Şaka bir yana Misaki bir tanedir :P



Blogu açarken isim konusunda çok düşünmedim ya da düşünemedim.Çünkü ne yazdıysam alınmıştı, bir başkası benden daha hızlı davranmıştı.O yüzden blogun adını Kore Günlüklerim olarak belirledim fakat zamanla Kore haricinde paylaşmak istediğim şeyleri paylaşırken çekinmeye başladım.Yapılacak tek şey vardı, headera farklı bir şey yazmak :) Blogger dünyasında tanıştığım bir arkadaşın önerisi tam benlikti; "Kuronuma'nın Fikir Balocuğu "...Hem hayalimdeki tasarımıma da uygundu :) Buradan Gönül Çelen'e çok teşekkür ediyorum :)) 


Hani bir ay boyunca unutulmuştu demiştim ya işte o unutulan bir ayın sonunda ise toplam 100 görüntülenme olmuştu, iki yayın için ama ben deli gibi sevinmiştim.Sanki çok iyi bir şey gibi, Misaki ise her fırsatta benle dalga geçiyordu yok bu blog tutmayacak diye :) Ama sanırım tuttu ve yeni adıyla Kore Günlüklerim-Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu'nun toplam görüntülenmesi 2 milyonu geçti bile!Takip eden herkese çok teşekkürler!



Bir süredir sürdüğüm ankete göre her yaşa da hitap ediyormuş sevgili blogum :)) 




İyi ki varsın bloğum ! :) Nice yıllara birlikte!Umarım seni bir daha unutmam :p



Not : Blogun adresinde herhangi bir değişme olmadı hala "http://koregunluklerim.blogspot.com.tr/" googleda da eskisi gibi Kore Günlüklerim yazarak bulabilirsiniz o adı da değiştirmedim:) Sadece açıklama kısmına ve blog headerına "Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu" ismini ekledim.

Unutmadan, yeni blog tasarımımı ve adını nasıl buldunuz? :)


26 yorum:

  1. Istee buu ugrastigina degmis :)) rica ederimm fikirlerime onem verdigin icin ben tesekkur ederim nice yillara kore gunluklerim/kuronuma'nin fikir baloncugu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım sayende blogum başlığını buldu yoksa ben kararsızlıktan ölürdüm:))

      Sil
  2. Banner da Woo Bin olur da çirkin mi olur hiç :D Şaka bir yana güzel olmuş yeni teman ama turkuaza alışmam biraz zor olacak blogunda ^^
    Blog yazma hevesinin kat kat arttığı bir yıl olması dileğiyle... :) 1.yaşınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım o turkuaz arka plan çok dayanmaz bana, onun yerini her an pembe alabilir, kararsızım bu konuda :))) Ayrıca biliyorsun ki Woo Bin candır :)

      Sil
  3. iyiki doğdunnnn kore günlüklerim geç oldu ama daha yeni gördüm unnim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bugün değiştirdim hiçbir şey kaçırmadın, teşekkürler adsız:)

      Sil
  4. Hemen yorumlara geleyim. 1 yıl kadar olmasa da uzun süredir bu blogun izleyicisiyim. Sawako eonni! Yazıların ile yazrdımcı olduğun ve bizi mutlu ettiğin için teşekkürler. :)
    Bu arada yeni şablon da çok tatlı ama sanırım öncekini daha çok sevmiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Eskisini de seviyordum ama bunu daha çok sevdim daha orjinal geldi bana :)) Tek emin olmadığım arka plan rengi, oraya başka bir şey koyup renklendirsem mi düşüncesindeyim:))

      Sil
  5. Özgün içerik ve tasarımla nice senelere diyorum. Başarılı blogların devamı gelmeli ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, düşüncelerin için... :)

      Sil
  6. Süpersiiiiin nice nice yıllarını görürüz inşallah. :-)

    YanıtlaSil
  7. ben çok sevdim :Demeğinize sağlık.
    Nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım içime sinmeyen bir iki nokta var onu da halledince ben de çok seveceğim:)

      Sil
  8. Tebrikleeeer Sawakoo =) mən düzü bilmirdim 1il olduğunu daha uzun müddetli olduğunu təxmin edirdim. 1ilə bu qədər irəliləyişə alqış düşür afərin sənə , Misakiyədə ;D yeni görünüşü də yenə mükəmməl bəyəndim ən çox da sənin Kim Woo Bin lə olan şəklin :D blogunda mənim ən çox bu Sawako olaraq həmişə eyni qalan anime versiyan xoşum gəlir hələ giflərlə olanda daha maraqlı olur yazılarına rəng qatır ... 1saatdan az vaxt qalıb ayın 6sına (bizim saatla ) tam vaxtında yazmışam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım iyi düşüncelerin için :)

      Sil
  9. bayıldım blogun tasarımını bu arada tebrikler daha nice yıllara acaba blog tasarımı da isteğe göre yapıyormusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim :) Ama isteğe göre blog tasarımıyla tam olarak neyi kastettiğini anlamadım?

      Sil
  10. Blog'unun yeni teması çok güzel olmuş, hele ismine bayıldım :) Nice yaşlara!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, böyle olumlu yorumlar aldıkça daha çok siniyor yeni şablon içime :))

      Sil
  11. Bu blog tasarımın daha bir hoş olmuş bu arada senin adına çok sevindim blogunun 1.yılı hayırlı olsun bol takipçi getirsin :)

    YanıtlaSil
  12. benim blogum içinde tasarlarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm istekle şablon tasarlamıyorum, daha önce tasarlayıp çekiliş yapmıştım.İleride belki yine tasarlayıp çekiliş yapabilirim ama bu siparişle değil ne tasarladıysam onun üzerine olur.Çünkü şablon tasarlamak çok kolay bir şey değil en azından benim için değil :) Eğer şablon arıyorsan yukarıdaki sekmeden blog ipuçlarına girip hazır şablonlara göz atabilirsin sana yardımcı olacaktır

      Sil
  13. Sawakooo unnicim....nice yıllara baya geç oldu hatta baya baya geç oldu ama napim blogunu yeni yeni keşfetmeye tanımaya başladım ....haaa bu arada yeni tasarımıyla ve kendine has yorumlarınla muhteşemsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, aramıza hoşgeldin :) Beğenmene de ayrıca sevindim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!