Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 02, 2014

İlk Çekiliş:Şablon çekilişi kazananı :)

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 02, 2014

Merhaba  daha önce burada kendi tasarladığım şablon için çekilişimin olduğunu duyurmuştum.Aslında bitiş tarihini 5 Nisan olarak belirlemiş olsam da internetimin son zamanlarda saçmalamasından ötürü çekilişin açıklanma tarihini öne aldım:) Neyse uzatmadan sonucu açıklayayım...



Ek haklarla birlikte toplam 14 hak oluştu ve kazanan 12. hak sırasıyla Hayali oldu!Kendisini tebrik ediyorum ve en kısa zamanda mailime dönüş yapmasını bekliyorum :)



7 yorum:

  1. Ah, heyecandan öldüm desem? İlk defa bir çekilişe katılıyorum ve hiç beklemiyorum. Teşekkürler Sawako eonni! ^^

    YanıtlaSil
  2. Acaba tekrardan bir çekiliş yapar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakınlarda yapmayı düşünmüyorum ama ilerleyen zamanlarda bir kez daha yapabilirim :)

      Sil
  3. peki ben rica etsem banada en basitinden bir tema yapar mısın sawako abla? hayır ndersen anlayışla karşılarım elbette

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablonlarımı ücretli yapıyorumi onun dışında çekiliş yaparsam katılabilirsin tabi :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!