Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 09, 2014

Bloga chat kutusu eklemek

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 09, 2014



Blogumda uzun zamandır yayınlamamı istenen konulardan biriydi chat kutusu ama ben bir türlü zaman bulamayıp yazamamıştım.Kısmet bu güneymiş :)

Chat kutusunun;

Artısı; chat kutusuyla birlikte blog okuyucularınızla kolayca sohbete geçebilirsiniz:)
Eksisi; sürekli kontrol etmek zorundasınız, çünkü kötü niyetle kullanan insanlar olacaktır :)
bahsettikten sonra nasıl ekleyeceğimize geçebiliriz.


Öncelikle chat kutusunu ekleyeceğimiz Cbox'ın sitesine gitmek ve üye olmak için tıktık.
(Üye olmak için Sign up a tıklayın)

Üyelik işleminizi tamamladıktan sonra aşağıdaki ekran açılacak.



Burada önemli olan sizin için Look&Feel olacaktır.Bu seçenekle chat kutunuzun, blogunuzda nasıl görünceğini ayarlayabiliyosunuz.Şöyle ki Look&Feel e tıkladığınızda beliren Layout options seçeneğiyle chat kutunuzun boyutunu belirleyebilirsiniz.Buradaki width=genişlik, height=yükseklik anlamındadır.



Yine Look&Feel seçeneğinden Style presets seçeneğinden chat kutunuz için hazır stilleri seçebilirsiniz.



Hayır ben bu stilleri sevmedim derseniz, yine Look&Feel seçeneğinden Colours&Fonts seçeneğini seçerek istediğiniz tarzda chat kutusu oluşturabilirsiniz.




Tüm bunları yaptıktan sonra, Publish! seçeneğine tıkladığınızda Copy to clipbord yazan yere tıklayıp kodu kopyalayalarsınız ve "Yerleşim > Gadget ekle > Html/java " seçip açılan ekrana kodu yapıştırıp kaydettiğinizde chat kutunuz hazır olacaktır.Güle güle kullanın!



25 yorum:

  1. Bannera bayıldım. Sawako en sevdiğim anime karakteri benim :) :) O değil sen çok iyi geliştirmişsin kendini. Demek araştırılıarak, uğraşarak bazı şeyler öğrenilebilir. Üniversiteye gidiyor musun? bilmiyorum ama Yönetim Bilişim Sistemi tam sana uygun bir bölüm bence.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben 4 yıllık üniversite mezunuyum, kpss ye hazırlanıyorum:) Ama bilgisayar üzerine ilgim var ve blog konusunda özgünlük ve farklılığa takıntılıyım :) Aslında ek olarak bilgisayar üzerine de eğitim almak isterim ama bakalım,hayırlısı :)) Dediğin gibi uğraşılarak her şey öğrenilebilir, sadece istemek yeterli... Ayrıca ben de senin çizimlerine bayılıyorum :)

      Sil
  2. Hımm bana olan talep artarsa eğer bende düşünebilirim bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talebi beklemene gerek yok, her arz kendi talebini yaratır :))

      Sil
    2. Ooo ayak üstü bana iktisada giriş dersi de verdin ya tebriğin kralını koydum sana :) Sevdim bunu sora kullanırım haberin olsun fufufuuff :)

      Sil
  3. Çok çok teşekkürler. ^^ En kısa sürede ben de eklemeyi düşünüyorum. Çok uğrayan olmasa da fena durmaz sanırım. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım, zamanla blogunu ziyaret edenler artacaktır:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Eklemeyi düşünmelisin, eğlenceli olacaktır:)

      Sil
  5. Sawako oturmuş üzerine yazı bile hazırlamış e bende ekliyim bari dedim ekledim kuzucum eline sağlık ne de güzel pıtır pıtır anlatmışsın :) Buarada ne diye ekledim onu da bilmiyorum ya hayırlısı olsun bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım ama sürekli kontrol et, ne olur ne olmaz:)

      Sil
  6. ben de chat eklemek istiyordum ne kadar aradiysam bulamadim iyi ki hazirlamissin :) tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  7. Peki sen nerden yaptın?? Seninki çok mükemmel^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Maalesef blogumda kullandığım hiçbir şeyi paylaşmıyorum..

      Sil
  8. Çok güzel anlatmışsın ellerine sağlık :) Dediklerinin hepsini yaptım oldu da fakat chat kutusunu kaydedince ortada yer alıyor.Ne sağa ne sola kaydırabiliyorum onda biraz sıkıntılıyım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna şimdi baktım, başarılı bir şekilde kaydetmişsin ama gadget genişlikleri yeterli olmadığından öyle olmuş :) Boyutlarıyla oynarsan düzelecektir :)

      Sil
  9. Teşekkürler Peki uygunsuz yazıları nasıl silebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım silinmiyordu, kullanmayalı çok uzun aman oldu :)

      Sil
  10. çok teşekkürler siteden asla vazgeçme hep seni takip edicem sen bitanesin :)

    YanıtlaSil
  11. Şiirlerimi paylaştığım bir blog açtım ve senden çok faydalandım çok teşekkür eder başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Bir karakter club ü ile ilgili bir blog açtım. İmleç değişmedi , chat kutusu olmadı , bloga zil ekleyemedim. Ne yapacağımı bilmiyorum.Yardımına ihtiyacım var.Ne dediysen yaptım ama olamadı...Yinede bazılarını yaptım.Ama blog ziyaretçilere öyle çıkamaz.Bana yardım eder misin?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!