Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Nisan 26, 2014

Blog için dikkat çeken eklentiler

Sawako Kuronuma Cumartesi, Nisan 26, 2014

Biliyorsunuz, belirli zaman aralıklarıyla, aslında fırsat buldukça, blogumda eskiden kullandığım eklentileri ya da kullanmakta olduğum eklentilerin benzerlerini paylaşıyorum.Bilmeyenler buradan paylaşımlara bakabilir.

Bu günü de blogumda en çok sorulan sorulardan biri olan, bloguma eklediğim dikkat çeken,sevimli eklentileri nasıl ve nereden eklediğime ayırdım.Aslında paylaşacağım, bu eklentilerin hepsini kullanmadım ama kullanmak isteyenlerin olabileceğini düşünüyorum.Bu paylaşımı daha sonrasında belki part2, part 3 olarak çoğaltabilirim çünkü bilgisayarıma format atıldığı için birçok veriyi kaybettim, tekrar buldukça paylaşmayı düşünüyorum :)Neyse paylaşımlara geçelim:)

*Kullanmadığım ama çok beğendiğim bir eklenti insan saatler :) Çok şıklar! Siteye girdiğinizde görselin altındaki kodu html olarak blogunuza eklemeniz yeterli! İnsan saatlerin sitesi için tıktık.




*Bloga sevimli yukarıdan sarkan süsler, hareketli gifler ekleyebileceğiniz hoş bir site widgetindex...Aşağıdaki eklentileri kullanmak için tek yapmanız gereken resmin üzerine tıklamak ve açılan sayfada sizin için uygun olan kodu seçip Html olarak blogunuza eklemek...Sitede birçok eklenti var ama benim hepsini yazmam mümkün değil.Bu yüzden dikkatinizi çekeceğini düşündüğüm iki eklentiyi paylaşıyorum, gerisi için siteyi biraz karıştırmanız yeterli olacaktır.

Sol taraftaki gifleri kullanmak için tıktık. 

Kpop Welcome to my blog gifleri için tıktık.


*Daha önce severek kullandığım ifadelerin bulunduğu başka bir site "Milkysmile emoticon" Görseller aşağıdaki şekilde...Beğendiğiniz resme tıkladığınızda, resmin farklı ifadelerle giflerini göreceksiniz ve beğendiğiniz gifin altındaki kutucuktaki kodu html olarak blogunuza ekleyeceksiniz hepsi bu :) Gifleri eklemek için siteye tıktık.




*Yukarıdan sarkan, uzak doğu rüzgar zilleri, blogunuz için hoş bir eklenti olabilir, aynı zamanda zil sesi de çıkarıyor.Görselerden biri aşağıdaki şekilde...Blogunuza resimlerin altında bulunan html i eklemeniz yeterli...Uzak doğu rüzgar zilini eklemek için siteye tıktık.



*Çok farklı bir site Daisypath, yaptıkları eklenti bir tür geri sayım üzerine; doğum günü, nişan, evlilik, mezuniyet gibi birçok şeyin özel gününe geri sayım ayarlayabiliyorsunuz.Yapmanız gereken siteye girdikten sonra geri sayım yapacağınız alanı seçmek ve sonrasında onu özelleştirmek...Özelleştirme bittiğinde en son sayfada tek yapmanız gereken "Code snippet: HTML, Used for some forums." başlığı altında çıkan Html i blogunuza eklemek:) 
Daisypath geri sayım eklentisi için siteye tıktık.



Şimdilik paylaşacağım eklentiler bu kadar, umarım işinize yaramıştır, güle güle kullanın! :) Herhangi bir sorununuz olursa bu yayının altında sorunuzu bırakabilirsiniz.

Not 1: Html eklemek için; kopyaladığınız kodu, yerleşim>gadget ekle>html/java s. seçtikten sonra açılan boş alana yapıştırıp kaydetmeniz gerekmektedir.

Not 2: Lütfen soru sorarken link paylaşımı yapmayın, yorumunuzu yayınlamam dolayısıyla cevap alamazsınız.

65 yorum:

  1. Begendigim çok tatlı ifadeler var onları uygulamayı düşünüyorum : )Biz yeni taze blogları böyle tatlı şeylerle bilgilendirdigin için teşekkürlerr^^

    YanıtlaSil
  2. aslında kolay şeyler ama cesaret edemeyenler için öyle zor gelir ki sen anlamazsın, ben anlarım :D

    bu arada yılmadan denedim ve izleyici olmayı basardım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunda değişiklik yapmaktan korkuyorsan, bir tane deneme blogu açıp her şeyi onun üzerinde deneyebilirsin :) Sonuç olarak blog açmak ücretsiz ve açtığın blog bozulursa siler bir yenisini açarsın :) Ben her şablon tasarımında yeni bir blog açıp sonrasında siliyorum, böylelikle bloguma hiçbir zarar vermemiş oluyor:) Bu arada hoşgeldin yeni izleyicim :D

      Sil
  3. Bu güzel bilgiler için teşekkürler! Yalnızca insanlı saati kullandım blogumda. Tatlı durdu. ^_^ Ben de blogumu geliştirmek için farklı eklentiler peşine düşmeye başladım. Kk Tam olarak nasıl olacağını bilmiyorum ama bakalım. Tekrardan teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aramak için çok yormana gerek yok kendini, zaman buldukça yenilerini paylaşmayı düşünüyorum :D Güle güle kullan ayrıca ;)

      Sil
  4. canim gercekten tum bunlari bulup bizimle paylastigin icin cok tesekkurler ve senin yuzunde bulog acmayi bile dusunuyorum bunlari gorunce cok guzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım faydalı olabildiysem ne mutlu bana! Neden olmasın, sen de blog açıp bloggerlar dünyasına katılabilirsin :))

      Sil
  5. Çok faydalı bir liste olmuş eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, işinize yaradıysa ne mutlu bana :)

      Sil
  6. Canım çok tatlısın ben birsürü blog açtım ve seninki gibi tatli bir blog haline dönüştürmeye çalışıyordum sagol bu bilgili yazon için bu arada blogun cok tatli ve konularimda cok güzel :))

    YanıtlaSil
  7. witgetindex'de gösterdiğin ifadelerden başka hiç biri işe yaramıyor çok şeyi yükleyip yükleyip kaldırdım sonra da blog patates oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu eklentileri çok soran var o yüzden ekledim, yoksa benim orada tek beğendiğim insan saatler:)

      Sil
  8. yine dokturmussun super bır yayın olmus sawakoo ... :D

    YanıtlaSil
  9. Merhaba , uzun olmasada 4-5 aydan beri izleyicinizim. Bir bloğum var ve güzel bir şablon yapmak istiyorum fakat hiçbir şablon bana göre değil kendim bir şablon tasarlamak istiyorum nasıl yapabilirm? Bu arada çok teşekkürler çok işime yaradılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog tasarlamak ha deyince öğrenilecek bir şey değil, ben sabah akşam uğraşarak blogumu bu hale getirdim ve hala yapamadığım şeyler var.İlk başta hazır şablon kullan, yeni şeyler öğrendikçe blogunu geliştirirsin ;)

      Sil
  10. Yukarı çıkma tuşunu nasıl yaptın acaba?^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu kendim kodladım bloguma özel, o yüzden paylaşmıyorum...

      Sil
  11. bloğumun başını senin bloğunun başındaki tarzda bişey yapmak istiyorum çok sevimli duruyo :) nasıl yapabilirim ? bi de şu maustaki şeylerinde eklentisini verebilir misin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagihan önceki yazılarımı okuduysan en çok kızdığım şeydir blogumun taklit edilmesi ki zaten tasarım tamamıyla bana ait, umarım ilerleyen zamanda "kendine özel" bir tema oluşturabilirsin.Onun dışında imleçten dökülen ayrıntıları ilerleyen zamanlarda paylaşacağım takipte kal...

      Sil
  12. Çok beğendim, hemen uyguladım siteme :)) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. çok hoş ve güzel bir makale ama blog ipuçları hepimizin ilgisini çekiyor biraz daha yazar mısın ? :)
    ŞİMDİDEN TŞK :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman buldukça yazmaya devam edeceğim, takipte kal :)

      Sil
  14. Ben Milkysmile hareketli resimlerini yükledim ama yorum yaparke nkullanılıyor zannediyordum. Bir çoğunu eklemiştim bir de :D Blogumun altına sıralanmışlar :D :D Teşekkür ederim Sawako 'Welcome to My Blog'dan Eunhyuk'u yükledim başarılı güzel durdu :D :D

    YanıtlaSil
  15. Ben blogumda gadget ekle'ye tıklıyorum ama html java çıkmıyooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha dikkatli bakmalısın, az önce baktım yerli yerinde duruyor :)

      Sil
  16. Peki oku nasıl senin yaptığın gibi yaparız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog ipuçlarından "imleç şeklini değiştirme" adlı yazıma bakabilirsin :)

      Sil
  17. Sağ alt taraftaki kediyi nasıl yaptın? *O* Çok sevimliii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu kendim yaptım ve blogumda kullandığım hiçbir şeyi paylaşmıyorum:) Olur da bir gün paylaşacak olursam ileride blog ipuçları kısmından bulabilirsin ;)

      Sil
  18. çok sağol , çok güzel ama geri nasıl kaldırılıyor yada yerini değiştirebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Html kodlarını nereye eklediysen oradan silmen yeterli, eklediğin html in farklı konumları varsa yerini değiştirebilirsin ;)

      Sil
  19. Blogunu uzun süredir takip ediyorum:) Senin sayende kendi bloguma yeni şeyler koyabildim.Ama benim blog vasat durumda:(( Daha yeni açtım ve hiç birşey bilmiyorum. Umarım paylaşıma devam edersin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tasarım o kadar önemli değil, tasarımı basit olup içeriği harika olan bloglar var ;)

      Sil
    2. Bir de menü barla ilgili yazı yazar mısınız ? Ben bir kaç tane menü bar denedim ama hoş olmadı.Mesela deneme adlı tuşuna basınca sadece 1 yazı geliyor oysaki o konu hakkında bir sürü yazı eklemek istiyorum.Umarım yardımcı olursunuz..Şimdiden teşekkürler :))

      Sil
    3. Etiketlemede hata yapmış olmalısın, aynı tür yazılar için aynı etiketi kullan ve bağlantıyı menüye ekle :)
      Blogumda hazır eklentileri paylaşıyorum, kodları paylaşmıyorum :)

      Sil
  20. Daha sonra yaptığımız değişiklikleri nasıl sileceğiz?

    YanıtlaSil
  21. Tatlım yukarıda ana sayfa , izlediklerim gibi olan seçenekleri nasıl resimli yaptın? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda sadece gadget şeklinde eklenebilecek eklentileri paylaşıyorum.Blogumda kullandıklarımı ve tasarımlarımı paylaşmıyorum..

      Sil
  22. paylaşımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  23. Bloguma daha önce,sizin önerdiğiniz giflerden birini ekledim. Daha sonra onu eklediğim yerden sildiğim halde blogdan kaldıramadım. Öncesi pek önemsemedim ama bana blogu kastığı söylediler. Ve şimdi nasıl kaldıracağımı bir türlü bulamıyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek bir fikriniz var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru gadgeti kaldırmamış olmalısın, yerleşimden tek tek kontrol et gadgetleri :)

      Sil
  24. Çok güzel öneriler vermişsin direk kendi bloguma uyguladım, teşekkürler Sawako :)

    YanıtlaSil
  25. Ellerine sağlık harika bir yazı olmuş :) Bi kaç tanesini hemen ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramasına sevindim, güle güle kullan :)

      Sil
  26. Sawakon birde ben ne zaman kontrol amaçlı bloguma baksam görüntüleyici kişi sayısında artma oluyor bunu kendime engellemem için ne yapmam gerekir??:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstatistikler> Önizleme kısmında sağ tarafta kendi sayfa görüntüleme işlemlerinizi izlemeyin kısmından yapabilirsin :)

      Sil
  27. uzun zamandır içimde blog açma isteği vardı , seni takip ederken neden bu isteğimi gerçeğe taşımayayım dedim. ilk defa blog açtım , yukarda verdiğin sayfalar ve diğer önerilerin benim gibi yeni öğrenen biri için çok faydalı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  28. Merhaba,milkysmile emotionlarını kullanmak için tıktıklamam gereken yere tıktıklıyorum ama izin reddedildi diye bir sayfa çıkıyor:(bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  29. peki bu simgeleri nerden yapıyorsunuz ? :D mesela cupcake e tıkladıgında muzık calıyor gıbı :D cupcake ıfadesı nasıl yapılıyor ya da ne deniyor onlara :D

    YanıtlaSil
  30. rüzgar zillerini eklemeye çalıştım. Ama olmadı. Nasıl yapacağım?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!