Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Nisan 05, 2014

Bana Ulaşın!

Sawako Kuronuma Cumartesi, Nisan 05, 2014
“Ya Sawako’nun blog tasarımı iyi hoş da şu da olsaydı!Acaba ona söylesem mi?”



“Biri Sawako’nun emeğini çalmış, bu haksızlık!Sawako’nun bunu bilmesi lazım!”



“İyi, hoş yazmış ama ben şurayı anlamadım…Ona nasıl ulaşacağım?”


“Keşke Sawako, bloğunda daha çok şu konuya yer verse…”

“Konuyu başka yerde izah edemem acilen Sawako’ya ulaşmam lazım!”

“Sawako'ya şablon siparişi veya bloguna reklam vermek istiyorum


Diyorsanız bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.Mailinizi gördüğümde mümkün olan en kısa zamanda yanıtlamaya çalışacağım.



Uyarı: Lütfen, belirtmiş olduğum konular dışında dizi tavsiyesi istemek, sohbet amaçlı ya da blog uygulamalarım hakkında mail göndermeyiniz. Blog tasarımları için paylaşmak istediğim her şeyi "Blog İpuçları" sekmesinden bulabilirsiniz.Sizlere kolaylık olması amacıyla diziler için de ayrıca bir sekme açtım. Sohbet için de chat bölümümüz bulunmakta...(chat bölümü amacından saptırıldığı için kaldırılmıştır)

Uyardığım tarz maillere cevap verilmeden silinecektir.Göstereceğiniz hassasiyet için şimdiden teşekkürler! Sevgilerle...

Facebook adresim | Twitter adresim |İnstagram adresim | Tumblr adresim | Ask.fm adresim | Google + adresim 

                         Bloglovin |Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu facebook hayran sayfası

62 yorum:

  1. sənin də blog yazarı olaraq bu cür hessasiyyətlə bu yazını paylaşdığınçün təşəkkürlər ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni dikkate aldığın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
    2. her şeyi başarmana çok sevindiğim gerçekten-haketin yere geldin...sadece bir bloger yardım da eklesen çok iyi bir hoca olursun...yolun açık olsun ve açıktta...

      Sil
  2. Merhaba, blog'a üyeler de yazar olup anime falan tanıtabilecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, senin dediğin forumlarda olur, blogger kişiseldir yani izleyici olanlar yorum yapar ve karşılıklı bilgi alışverişinde bulunuruz:)

      Sil
  3. merhaba ben bir şey sormak istiyorum blog açmıştım ama anasayfa -öneriler- gibi kısımlar var fakat önerilere paylaştıklarımın nasıl gideceğini bilmiyorum yardım ederseniz çok sevinirim :)

    sayfanız bu arada çok güzel yardımlarınız için şimdiden teşşekkür ederim <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Funda, eğer yukarıdaki yazımı dikkatle okusaydın blog uygulamalarım konusunda paylaşmak istediklerimi blog ipuçlarında paylaşacağımı söylediğimi görmüş olurdun, onun dışında tek yardım edebileceğim konu önerileri uygun adrese yönlendirmen olacaktır yani uygun yayın adreslerine ya da kategori adreslerine..

      Sil
  4. Bloğun çok hoşuma gitti. Tebrik ederim. Bende koyu bir Asya hayranıyım. Başarılarının devamını diliyorum =)

    YanıtlaSil
  5. Bloguna bayıldım.Bende asya hayranıyım ayrıca swakoya bende bayılıyorum :)::):)):):

    YanıtlaSil
  6. Yazılarını çok beğenerek okuyorum :) Sawako üniversite hayatıyla ve ilk günüyle ilgili bir yazını okumayı çok isterim :D üniversiteye yeni geçiyorum ve biraz endişeliyim :D Liseden gayet memnundum neden geçmek zorundayım ki sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulduğumda bunu göz önünde bulunduracağım :)

      Sil
    2. Çok sağol :D az önce kimini todoke yi bitirdim :'( Çok boş hissediyorum nedense :D

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Yukarıdaki uyarı kısmını okumanı tavsiye ederim...

      Sil
  8. Abla lütfen bu soruma cevap ver lütfen abla ben liseye yeni geçtim ve kız mesleğe gideceğim hayalim güney kore'de dansçı olmak kore'de nasıl üniversite okuyabilirim kore'ye nasıl gidebilirim sınavla mı giderim bütün bu cevapları söyle lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'de eğitim hakkında pek bir bilgim yok..Tek bildiğim anlaşması olan Türkiye'deki üniversitelerde erasmus sınavında başarılı olup gidebilirsin ama dönemlik :)

      Sil
  9. Dönemlik nasıl oluyor abla ? :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım dönem ya da uzatıp bir yıl kalabiliyorsun o üniversitede :)

      Sil
  10. merhaba ben yeni blog açtım. deneyimim yok henüz. sadece birşeyi merak ediyorum blogger sitesınden actım ücretsiz oldugu yazıyordu ama ben yine bi sana sormak istedim şimdiden tesekkur edrım :) bu arada blogunu severek takıp edyorum :))

    YanıtlaSil
  11. blogumu insanlara nasıl takip ettırebilirim yani nasıl tanıtabilirim lutfen yardımcı olun buraya yazmamam gerekıyordu sanırım ama neryee yazacagımı bılemedım lutfen yardımcı olun en azından blogumu bi ziyaret edın tavsiyelerinze ihtyacım var liütfen ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna özgün içerik ekledikçe takip edilirsin.Bunun bir sırrı ya da formülü yok :)

      Sil
  12. Bir soru sormak istiyorum. Kore deki otellerde kahvaltıda bizimkiler gibi şeyler mi olur yoksa dizilerdeki gibi pirinç li falan öyle kahvaltı mı olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otellerini bilemem ama kahvaltı kültürümüz çok farklı...Sanmıyorum bizimki gibi peynir zeytin olacağını :)

      Sil
    2. :)) teşekkür ederim bir şey daha söylemek istiyorum wattpad de yazdığım hikayemde korede dış görünüşün önemi isimli yazınızdan faylandım yanına ek olarak yazının linkini eklemek istiyorum sizin için sorun yoksa...:)

      Sil
    3. Tabi ki sorun olmaz, memnun bile kalırım:)

      Sil
  13. sawako çok güzel olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  14. sawako çok güzel olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, ben de bloğumun tasarımını değiştirmek istiyorum, nasıl iletişime geçebiliriz bire bir detayları konuşmak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

      Sil
  16. merhaba ben size mesaj atıp yardım istemiştim fakat mail adresimle ilgili bir sorun oldu 05.11.2014 tarihine kadar kullanamayacağım cevap verdiğinize eminim şimdiden teşekkür ederim Büşra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Büşra cevap verdim, önemli değil.. :)

      Sil
    2. Tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  17. meraba :) üniversitede hangi bölümü okuyorsun ve koreye gidecek misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben üniversite mezunuyum, eğer olur da bir gün bir imkan çıkarsa giderim :)) Ama şu an gideceğim diye bir şey yok :)

      Sil
  18. Blog tasarımıyla ilgili irtibata geçebiliri miyiz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden bana mail atabilirsiniz :)

      Sil
  19. Merhaba senın sablon onerılerınden harıka bır sablon buldum ve onunla bloğumu yayınlıyorum oncelıkle teşekkürler :)) fakat yorumlara cevap yazma ozellıgını bu sablonda bır turlu aktıf hale getıremıyorum acaba sen nasıl yaptın bılgı verebılırmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablon>Htmlyi düzenle>widget şablonlarını varsayılana döndür>html 3 ü seç ve varsayılana döndür o zaman gelecektir :)

      Sil
  20. merhaba ben size bir dizi sormak istiyorum tayvan dizisi ismi aşk oyunu 2011 yapımı acaba izledniz mi? :) şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır izlemedim, pek Tayvan yapımı izlemem :)

      Sil
  21. Google+ hesabınızı bulamıyorum
    -İsra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda google+ hesabım yazan yere tıklarsan profilime ulaşabilirsin :)

      Sil
  22. Çok güzel yazmışsınız emeğinize elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  23. dün keşfettim burayı, tüm gece boyunca elimden düşüremedim mouse'u , giremediğim zamanların acısını çıkararak çok büyük bir zevkle okudum yazılarını. eline sağlık, yazacaklarının hiç tükenmemesi dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
  24. başlığın altındaki blog menüsüne geldiğinde izlediklerimin altında kore dizileri vs çıkıyor bunu nasıl yapabiliyoruz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda yazmıştım okumamışsın sanırım; yayınlamak istediklerimi blog ipuçları kısmında yayınlıyorum.Olur da bir gün yayınlamak istersem o bölümde bulabilirsin ;)

      Sil
  25. gördüğüm en güzel blog sanırım tebrik ederim gerçekten ellerine sağlık
    sawakoyu ben de çok severim bu yüzden de ayrı bi sevgi oldu içimde ^^

    YanıtlaSil
  26. Blogunu ve renkli tırtılın bloğunun tasarımını acayip beğendim ltfen bu konuda bana da yardımcı ol uzun zamandır istiyorum fakat güzel bir tasarımcı bulamadım renkli tırtıl yani zühal abla seni söyledi lütfen bana da yardım et :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hayrunisa, tasarımlarımı ücretli yapıyorum.Mail adresimden bana ulaşabilirsin :)

      Sil
  27. Yanıtlar
    1. Bazı yazılarımda yazmıştım demek ki çok okumuyorsun blogumu :))

      Sil
  28. Adsense a kayit oldum fakat reklamlari gostermiyor ne yapabilirim acaba yardim edebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer adsense kabul ettiyse, birkaç gün içinde görünür olacaktır :)

      Sil
  29. Blogunuzu yeni keşfettim.eğlenceli..ama izlediklerim sekmesi ben de calismiyor.mobil kullaniciyim,web surumune gecis yaptim yine de cikmiyor.yine de cihazimla mi ilgili acaba,baskalari da bu sorunu yaşiyor mu ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çalışıyor, uygun sekmeye gelmeden tıklamayın, mesela drama türlerine geldiğinde drama türünü seçip tıklayın.Drama türlerine bağlantı eklemediğim için böyle oluyor :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!