Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Nisan 10, 2014

Acıma!Acınacak duruma düşersin...

Sawako Kuronuma Perşembe, Nisan 10, 2014

Omzuma yaslanıp ağlayan, henüz çok tanımadığım bir kıza yardım ettikten bir süre sonra, o benim en küçük üzüntümü kullanıp büyüttüğünde ve bana karşı kullandığında, hemen sonra, bu cümleyi söylemişti:

Acıma!Acınacak duruma düşersin...


Bunu üzülerek söylememişti.Tersine durumdan zevk alan bir ifade yerleşmişti yüzüne...Anlam verememiştim bu duruma...Düşündüm çok düşündüm...


Neden? Neden benden bu kadar  nefret ediyor?Hem de ben ona karşılıksız iyiliklerimi sunarken...

Hiçbir açıklama bulamadım, kendime sorduğum sorular karşısında...Kızdım hem de çok kızdım, kırıldım da ayrıca...

"Boşver Sawako, Allah'a havale et "dedi yakın bir arkadaşım..

"Beddua etme sakın, beddua sahibini bulur" diye ekledi ardından


Sustum ben de...Hiçbir şey sormadan hiçbir şey demeden...Bekledim, bana yaptığı kötülüğün karşılığını bulması için...

Buldu...Hem de kat ve kat fazlasını... Ama ben yine iyi hissetmedim kendimi, onun gibi keyif alamadım onun acısından...Hala anlamış değilim..

Neden bir insan bir başkasının mutsuzluğundan bu kadar mutlu olur?

Neden ona uzanan yardım eline böyle nankörce karşılık verir?




20 yorum:

  1. Üzmüşler seni ne kötü. Bazı insanlar cidden kötü :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötüler ama bizim gibi her şeye üzülmüyorlar, mutlular...Sanırım bu durum daha kötü :(

      Sil
  2. İnsan oğlu çiğ süt emmiş be Sawochan... Aynı dertten o kadar muzdaribim ki seni çok iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de biraz kötü olmayı öğrenmeliyiz yoksa iyi niyetimiz daha çok suistimal edilir ve biz daha çok üzülürüz :(

      Sil
    2. Bizden ne köy olur ne kasaba... Ama inan böyle daha güzelsin boşver :)

      Sil
  3. böyle insanlar olduğuna inanası gelmiyor insanın.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Sanırım biraz taş kalpli olmamız lazım :(

      Sil
  5. çünkü bazı insanlar çok tuhaf garip ne biliyim yeryüzünde tabiri yok aslında!! Sende boşver dediğin gibi yap at bi kenara nasılsa o bulacaktır. Bende hep senin gibi düşünürüm ve aynen misliyle alır karşıdaki. üzülme sakın : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım..Üzülmemeye çalışsak da üzülüyoruz ama böyle durumların bizi daha güçlendireceğine inanıyorum artık :)

      Sil
  6. benim senden farkım yok işte :/ big dizisinden değil mi o sahne :/ bizi özetliyor.kim öğretecek peki beraber ders alalım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Big den resim...Biz o dersi alsak bile kötü olamayız, vicdan sahibiyiz :(

      Sil
  7. Yazının devamını okumadan vay zıkkımın köküüü diye tepki verdim. Ah bu insaniyetimiz, iyi niyetimiz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi niyet bu devirde sadece sömürülüyor kimse değerini bilmiyor ne yazık ki :/

      Sil
  8. Bu konuyla ilgili borçlu- alacaklı benzetmesi okumuştum bir yerlerde ama tam hatırlayamadım. :(
    Şöyle ki alacaklı iyilik yapan kişidir, borçlu ise iyilik gören kişidir. Borçlu alacaklısını sevemez diye sanırım açıklamıştı yazar.
    Ayrıca çok haklısınız, zaten bu zamanda herkesin karşılaştığı bir sorun, bu yüzden kimse artık iyi birisi olmak istemiyor maalesef:(
    Ama olsun, bizler vazgeçmeyelim, elimizden geldiğince iyi birisi olmaya çalışalım :) İyilik yap, denize at, balık bilmezse Halık bilir demişler :)
    Ayrıca bu tarz kişilerin sağlıklı olduklarını düşünmüyorum, sağlıklı olsalardı bu şekilde davranmazlardı, zevk duymazlardı, mutlaka bir şey vardır
    . Bir de hiç mi utanmıyorlar, hiç mi başına kötü bir şeyin geldiğini gördükleri zaman vicdanları sızlamıyor, hiç mi kendilerine gülme, aynı şey seninde başına gelir demiyorlar, utanmıyorlar, ben de anlamıyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel benzetmeymiş :) Utanmıyorlar yani utansa ya da vicdan azabı çekse gelip helallik falan isterdi ama o ne kadar dibe batarsa batsın devam etti kötülüklerine..Allah'tan şimdi o insandan uzağım ve dediğin gibi inadına iyi olalım! Dünyanın iyi insanlara ihtiyacı var :)

      Sil
  9. Bazı insanlar iyilikten anlamaz. Dünyaya Polyanna'nın gözüyle bakmak sadece seni üzer. Dediğin gibi biraz taş kalpli olmak lazım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!