Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Mart 11, 2014

Mimi / 2014

Sawako Kuronuma Salı, Mart 11, 2014

Min Woo, yaklaşık 28 yaşlarında webcomic (internet mangası) çizen bir genç adamdır.Çizdiği manga kısa zamanda çok popüler olur.Min Woo'nun işi zamanında yetiştirmesi için uyumadan çalışması gerekir ve bu durumu özelikle annesine çaktırmamaya çalışır.Fakat Min Woo'nun vücudu buna daha fazla dayanamaz ve kısa zamanda rahatsızlanır.





Min Woo, bir kafeye bir şeyler içmek için evden çıkar.Arkasında bir kız çaktırmadan onu izlemektedir.Kafeye gittiğinde ise o kız Min Woo'yu masada beklemektedir.Min Woo bütün soğukluğuyla kızın olduğu masaya oturur ve kızın kakao önermesine rağmen americano ister.Kızla hiç bir şey konuşmaz.Kızın adı Mimi'dir.






Min Woo'nun kafede rahatsızlandığı için bir sonraki durağı doktor olur.Min Woo'nun geçmişine ait bazı anıları kayıptır ve takviminde son not alınan tarih 8 Aralıktır.Tomografisinde hiçbir sorun ortaya çıkmaz.Doktor her şeyin sinirsel olduğunu söyler ve ilaç kullanmasını önerir ama Min Woo bunu kabul etmez.



Bu sırada Min Woo'yu takip eden kız Mimi, karanlıkta boş dar sokaklarda birinden kaçmaya çalışır ama hiçbir şekilde başarılı olamaz.Karşına sürekli siyahlar içerisinde bir adam çıkar.Mimi son çare karanlık sokakta gördüğü  bara girer.Burada da siyahlar içerisindeki tuhaf  yakışıklı,karizmatik adam tekrar karşısına çıkar ve Mimi bu adamdan fazlasıyla korkmaktadır.



Min Woo, manganın gerçek hayattan alıntı olduğuna dair internetten bir yorum almıştır ve bu durumu araştırmak için eski okuluna gider ve olaylar gerçekleşmeye başlar.





*Min Woo, hafızasını nasıl kaybetmiştir?

*Min Woo'yu takip eden kız kimdir?Bu kızın peşinde olan tuhaf ama hem yakışıklı hem karizmatik adam kimdir?

*Peki ya Min Woo kaybettiği anılarını tekrar kazanabilecek midir?

Dizi sadece 4 bölümden oluşan mini dizi ve ben çok beğendim, merakla yayınlanacak son bölümü bekliyorum :) Tür olarak korku olarak adlandırılsa da daha çok gizem türünde, oldukça da sürükleyici :) Kesinlikle izlemelisiniz!

 Not :Ne kadar zor bu dizileri yeni kategorilere ayırmak mini dizi diye de bir kategori oluştursam mı menü çubuğuna?

28 yorum:

  1. ilgimi çekti konusu izlemek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım beğenirsin canım iyi seyirler :)

    YanıtlaSil
  3. indirdim de alt yazının bitmesini bekliyorum.yaşaın mini diziler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllıca bir yöntem olmuş ben merakla son bölümü bekliyorum :))

      Sil
  4. Yani biraz nabrutca hatta fazla nabrutca bir yazi olmuş acikcasi.oda boyle anlatir dizileri filmleri ve bende senelerdir okuyorum.bence biraz daha özgün olmalisin.gerci sen degil sadece bir kac kisi daha böyle taklit ediyor ama keske farkli bir seyler olsa da okusak °.°
    Yanlış anlama belki farkinda olmadan onun etkisinda kalarak yaziyorsun uyarmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir yorum almaya açıkçası şaşırdım.Çünkü aramızda büyük farklılık olduğunu düşünüyorum.Nabrutu severek takip ederim ve o genellikle dizileri tamamen izledikten sonra yazar bense ilk bölümlerine dair bilgileri veririm.O genellikle dizinin tamamına ilişkin replikleri çıkartır bense ilk bölüme, yazının emeğim olması için..O yüzden taklit ettiğimi düşünmüyorum :)

      Sil
  5. oluştuuur mini dizilere bayılıyorum geçenkisini de çok sevmiştim izlerim ki bunu da kocamanaa sevgileer
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluşturmak benim için de daha iyi olacak, kategorilere ayırırken zorluk yaşıyorum:) Ayrıca beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  6. ikinci bölümdeyim ben bişey dikkatimi çekti min woo kıza hiç tepki vermiyo"cafede americano isterken ,yağmurda yağarken kız ona şemsiyesini uzattığında ve sonrasında eve gelip telefonunun çaldığı sahnede" kız okadar etrafında dolaşıyor. acaba kız ölümü yani hafizasının o hatırlamadığı yerlerde kız öldümü gerçekten çok merak ettim bunuda yazmadan edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoiler vermeme adına o konudan hiç bahsetmiyorum, 3. bölüm çevrilmiş durumda ona göz atabilirsin :D

      Sil
  7. Konusunu çok güzel 4 bölüm çevirilsede izlesek)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mini dizilerin konusu gerçekten güzel oluyor ben de 4. bölümün çevrilmesini bekliyorum :)

      Sil
  8. Ben bu diziyi izledim ve gerçekten hoş bir dizi. İzlemenizi tavsiye ederim. Zaten dört bölümcük :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika bir dizi bir de son bölümü çevrilse daha harika olacak :)

      Sil
  9. Koregünlüklerim.. hımm gayet iyi bir siteymiş :D aslında ben bu siteyi hep ziyaret ediyormuşum da haberim yokmuş :D gerçekten dizileri güzel anlatıyorsun ve bende izlemediğim diziler hakkında fikir sahibi oomak icin arama yapıyorum ve hep bu site çıkıyor (Muş ) karsıma yeni farkettim :D :D teşekkürleeeeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beğendiğin için, ayrıca fark etmene sevindim :))

      Sil
  10. sizin bloğunuzda bir dizii okumuştum fakat bir türlü bulamıyorum. 4 bölümlü okulda geçen. oğlan yada kız birinin babası polis ve tayini çakıcaktı o yüzden okulda yapmadığı kalıyordu sonra babasının tayini erteleniyordu sonra hikaye başlıyordu. bu dizi hangisi acaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 bölümlük olduğuna göre mini dizi olması gerekiyor ama mini dizilerde öyle bir konusu olan yok..Normal dizilerde de çıkaramadım konudan...Başka bir şey hatırlıyor musunuz?

      Sil
    2. burda okudum o yorumu ancak çık kısa sürede görmez oldum bir baktım vardı bir baktım yoktu. sanırım kız asosyaldi. kimse kıza teklif etmemiş. o çocuk uğraşınca birbirlerine aşık oluyordu.

      Sil
    3. İçerik silmedim aslında..Hangi ülkenin yapımı olduğunu hatırlıyor musun ? Eğer Kore yapımıysa sağ tarafta dizi film listesi diye bir resim var oraya tıklayıp tüm Kore dizi film isimlerini ve konularını görebilirsin..

      Sil
    4. malesef hangi ülke olduğunu bilmiyorum

      Sil
    5. Zaten 4 bölümlük ise Kore mini dizilerindendir, yazdıklarımı menü çubuğundan K-drama > Kore mini dizi yi seçip bulabilirsin..Onun dışında hiç fikrim yok dizi hakkında :s

      Sil
    6. bahsettiğin dizinin adı Adolescence medley çok güzel bir dizi kısa ve keyifli tavsiye ederim :D

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Aslında yukarıda bahsetmiştim; 4 bölümden oluşan mini bir dizi :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!