Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Mart 24, 2014

God's Gift - 14 Days / 2014

Sawako Kuronuma Pazartesi, Mart 24, 2014

Soo Hyun, bir televizyon şirketinde çalışan başarılı bir annedir, aynı zamanda avukat bir eş ve dünyalar sevimlisi bir kız çocuğuna sahiptir.Soo Hyun'nun çalıştığı program, cinayetler ve katiller üzerinedir, bir nevi Müge Anlı gibi düşünün..




Soo Hyun'un eşi  oldukça başarılı bir avukattır ve katilleri savunur, onların idam cezası almasının adil olmadığını ayrıca kesin deliller bulunmadan kimsenin tutuklanamayacağını savunmaktadır..Katıldığı bir tv programında da bunu dile getirmekten çekinmez, çıkışta ise cinayete kurban giden bir çocuğun annesinden domatesli saldırıya uğrar.







Soo Hyun, kızı Saet Byeol için fazlasıyla diktatör bir annedir.Saet Byeol, sürekli derslerinde başarısız olur, arkadaş edinemez.Soo Hyun ise onu bir özel dersten diğerine sürükler, oynayıp eğlenmesine izin vermez.Bu durum Saet Byeol için oldukça can sıkıcıdır, okula gitmeyip engelli bir arkadaşıyla, engelliler için yapılan etkinliğe gider.Tabi hemen sonrasında annesine yakalanır ve annesi bir daha engelli çocukla görüşmemesini ister ve Saet Byeol ise bu durum karşısında altına kaçırır.



Soo Hyun, çaresiz en yakındaki kafeye gider.Kafede onlardan başka kimse yoktur ve orada çalışan kadın Soo Hyun'a, yakında en değerli şeyini kaybedeceğini söyler.Soo Hyun sinirlenir ve oradan ayrılır.





Dong Chan, görevinden ayrılmış eski bir dedektiftir.Aynı zamanda abisinin cinayet işlediğine şahit olmuş ve cinayetin aydınlatılmasına yardımcı olmuştur.Olaydan sonra annesiyle bir daha görüşmez ve şahıslara özel dedektiflik yapar, aldatan eşin fotoğraflanması gibi...



Soo Hyun'un çalıştığı tv programının son günlerdeki konusu art arda işlenen cinayetlerdir.Birbirini tanımayan üç ayrı kadın cinayete kurban gitmiştir.Program esnasında kanala katil telefonla bağlanır.Sıradaki kurbanın diğer kurbanlardan farklı olduğunu söyler ve sesini duyurduğunda bu kişinin Soo Hyun'un kızı Saet Byeol olduğu öğrenilir.












Aradan 7 gün geçtiğinde de Saet Byeol gölde ölü olarak bulunur.Soo Hyun, kızının ölümüne dayanamaz ve intihar etmeye karar verir, yan iskelede ise Dong Chan bağlanıp iskeleleden atılmak üzeredir, ikisi de kısa zamanda kendilerini suda bulurlar.Çıktıklarında ise onları bekleyen gerçek inanılmazdır.Saet Byeol'un ölümünden 14 gün öncesine dönmüşlerdir.Peki Saet Byeol'un ölümünü engelleyebilecekler midir?






Dizinin konusunu spoiler vermemek adına çok detaylı anlatmadım çünkü konuyu iyi anlatabilmem için 3 bölüm birden anlatmam gerekecekti, bu da izlemek isteyenler için can sıkıcı olacaktı.Diziye gelirsek bayıldım!Normalde böyle dramlı, gerilimli dizi-filmleri sevmem ama bu dizi oldukça sürükleyici geldi bana!Nefes almadan art arda yayınlanan bölümlerini izledim! "Yeni bölüm ne zaman gelecek?Katil kim?Kız kurtulacak mı?" diye meraktan ölüyorum!Kesinlikle izleyin :)


Son olarak Saet Byeol'un odasını çok kıskandım, şekil itibariyle hayallerimdeki tavan arası oda, içerik farklı tabi :D



30 yorum:

  1. Ooo listeye alıyorum bunu... ilginç. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisin, oldukça sürükleyici bir dizi olmuş:)

      Sil
  2. Gerçektende sürükleyici dizi izlemenizi tavsiye ederim paylaşımınızda mükemmel olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, benim 2014 favori dizilerimden oldu bile :)

      Sil
  3. dizi çok güzel tıpkı bloğun gibi :)

    YanıtlaSil
  4. wayyy dizi ilgimi çekti... biraz 1.bölümüne bakmıştım hiç bişey anlamadım tabi.. sonu hariç.. kızı kaçıran kişi canlı yayıyını aradığında sonundan etkilendim ama dizi genel olarak sıkıcı gelmişti şimdi..sen ayrıntılı bişe kilde yazınca daha bi anladım sanırım fantastik bir dizi zamanda geri gittiğine göre....şimdi bunu da dizi listeme ekleyeyim.. çok teşekkürler Sawakoo sen anlatıca dizileri daha iyi anlıorum yoksa güzelim diziyi kaçırıyordum Kamsammida...... unni.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler canım, diziyi beğeneceğinden eminim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. En son 15. bölüm çevrildi hala devam ediyor dizi...

      Sil
  6. Cidden mükemmel bir dizi şu an finalin çevirisini bekliyorum yerimde bile durmadan ^_^

    YanıtlaSil
  7. Aslında bu diziyi izlemek hiç aklımda yoktu başka bi diziye başlıyacaktım ki senin yazını gördüm bi iki bölüm bakayım dedim ve bayıldım gerçekten çok sürükleyiciydi tam katili bulduk derken katilin o olmadığı çıktı senarist sürekli ters köşe yaptı. Bu diziyle anladimki ben öyle romantik komedilerden falan sıkılmışım koreliler boyle dizileri daha fazla cekmeliler. Oyunculuklar da harikaydı. Gerilim dram dizileri gerçekten çok heyecanlı oluyor. Yazı için teşekkürler sayende böyle güzel bir dizi izledim:) son olarak o küçük kız ne kadar tatlıydi ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle diziler ne yazık ki romantik komediler kadar ilgi görmüyor aslında akıllıca kurgulanması insanları bu tür dizilere hayran bırakıyor.Benim de çok beğendiğim hiç sıkılmadığım bir diziydi, benim gibi düşünenlerin olmasına sevindim :)

      Sil
  8. Ya ben diziyi bitirdim ama hala kafamdaki soru işaretleri gitmedi o bileği dovmeli adamla soo hyunun kizini oldurmeye kalkan hamile kadinla ne ilişkisi var dongchan öldümü dongchanin abisinin ozurlu cocugunu kazara vuran adam dovulup hastaneye kaldırılmıştı o hala yasiyomu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi bitireli uzun zaman oldu pek hatırlamıyorum ama Dongchan öldü, kahinin dediğine göre ikisinden birinin yok olması gerekiyordu :)

      Sil
  9. Ya ben diziyi bitirdim ama hala kafamdaki soru işaretleri gitmedi o bileği dovmeli adamla soo hyunun kizini oldurmeye kalkan hamile kadinla ne ilişkisi var dongchan öldümü dongchanin abisinin ozurlu cocugunu kazara vuran adam dovulup hastaneye kaldırılmıştı o hala yasiyomu? ?:D

    YanıtlaSil
  10. Ne diyecegimi bilmiyorum,finali az önce izledim.Bu diziyi tamamen tesaduf eseriyle izlemek istemiştim.Iyiki izlemisim.Ki dong chan adamim ya,herşeyimsin.Lee bo young anne olmadigi halde harika canlandirmiş bir anneyi..Suan hamile,harika ya.Cok iyi bir annr olacak.Saet byul cocuk olmasina ragmen harika rol yapti,anne diye aglamalari..Snake fanı oldum ben bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene, böyle diziler çok bulunmuyor :)

      Sil
  11. Senaristinin bir daha yazmaya calissa yazamayacagi oldukça zekice senaryolu oyuncularinin da gayet guzel oynadigi muthis bi diziydi ben de ayni senin gibi tek kelimeyle bayildim! Bitirince favori dizilerim arasinda kacinci siraya koyacagimi bilemeyip special odul verdim kendimce hehe :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel ödül vermek aklıma gelmemişti:) Keşke böyle yapımlar daha çok yer alsa ekranlarda, içim bayıldı romantik komedilerden... :(

      Sil
  12. Vuhuuu aynen bende tavan arası odalarına bayılırım ^^ doğal olarak benim de hayalimdeki oda diyebilirim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün gerçekleşir bu hayalimiz! Ben 60 yaşında olsam bile kalabilirim öyle bir odada:)

      Sil
  13. Gods gift tarzinda baska dizi tanitirmisnz. Sizin tanittgnz dizi ve filmleri izlemekten buyuk keyif aliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam benzer değil ama Gap dong a göz atabilirsiniz, bu tarz güzel bir dizi ;) Bu blogda ara kısmında arayıp konusuna da bakabilirsin...

      Sil
  14. Super bir dizi bende yeni bitirdim ve ağlamaktan helak oldum.Küçük kıza bayıldım.Kesinlikle son 2 bölüme kadar anlamadım katil kim ama sonu hayalimde farklıydı :)

    YanıtlaSil
  15. 16 Bölüm sonu, Dong Chanin Abisi Hapiste ciktigi an orada Annesini ve oglu'yu gördügü an oradada Dong chan vardi ya, yoksa gercekten mi ölmüs ? yanlis mi düsüniyorum .. hep bu acik son olmasina sinir oluyorum ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!