Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mart 16, 2014

Bride of the Century / 2014

Sawako Kuronuma Pazar, Mart 16, 2014



Dizi bir takım hizmetçinin, yeni evlenen çifti gizlice izleyip dedikodu yapmasıyla başlar.Söylediklerine göre Taeyang ailesi lanetlidir ve ailenin ilk oğlunun ilk evlendiği kişi evi gözetleyen hayalete kurban edilir.Zaten ailenin ilk oğlu kuru temizlemecinin kızıyla evlenmeyi istemesine rağmen ailesi hiçbir sorun çıkarmadan gelin adayını kabul etmesi söylentileri daha da kuvvetlendirir niteliktedir.-buradaki teyzenin ellerini kavuşturup aigoo demesi bitirdi beni:))-.









Büyük hanımın gelmesiyle hizmetçiler dağılır.Genç çiftimiz ilk gecelerini yaşayacakları an, genç adam birden olduğu yere yığılır ve odadaki mumlar birden söner.Kapı arkasında hiçbir şey olmamasına rağmen zorlanır ve ortaya evin hayaleti çıkar.Genç kızımız korkunun etkisiyle hemencecik oradan kaçar ama kurtulamaz.Hayalet onu sonunda öldürmüştür.

Hooopp gelelim günümüze!Asıl kızımız Doo Rim, denizden dalarak bir şeyler(?) çıkarmaktadır.İşini bitirip kıyıya çıktığında genç bir bayanın intihar etmek için uçurumdan atladığını görür ve suya dalarak onu kurtarır.Genç kız sevgilisi tarafından terk edilmiştir ve bu yüzden intiharı denemiştir.Önce kendisini kurtaran sevgili asıl kızımıza bi ton laf sokar, sonra ise ona şans bilekliği hediye eder.Söylediğine göre bileklik asıl kızımızda takılı olduğu sürece onun şanslı olmasını ve aşkı bulmasını sağlayacaktır.Genç kız bunları söyledikten sonra asıl kızımız Doo Rim'in bir kere arkasını dönmesiyle ortalıktan yok olur.










Doo Rim, hasta büyük annesiyle bir restoran işletmektedir.Ayrıca 2 ek işi daha vardır.Doo Rim, bir inşaat alanına yemek teslim etmeye gider ve buradaki genç adam Jang Yi Hyun'u tam tuğla başına düşecekken kurtarır.Tuğla Doo Rim'in kafasına isabet eder ama kask olduğu için hiçbir zarar görmez.Jang Yi Hyun, Doo Rim'i görünce büyük bir şaşkınlıkla yüzüne bakar, Doo Rim'i kız kardeşine benzetmiştir.



Bu sırada Jang Yi Hyun'un kız kardeşi Jang Yi Kyung, nişanlısını  karşılamak için hava alanına gider.Nişanlısının adı Kang Ju'dur ve Taeyang şirketinin varisidir.Jang Yi Kyung, elinde çiçeklerle nişanslısını karşılar.Kang Ju ise çiçekleri alır ve  Jang Yi Kyung'u görmezlikten gelip arabaya doğru yol alır.Arabaya bindiklerinde Kang Ju, Jang Yi Kyung'a bir kolye hediye eder, kolye Gangnam'da bir ev fiyatındadır.Tabi Jang Yi Kyung, bu hediye karşısında çok sevinir ta ki aslında her şeyin anlaşma yapacakları şirketi etkilemek için olduğunu öğrenene kadar...Kang Ju için Jang Yi Kyung, sadece bir kukladır.



Jang Yi Kyung, bu duruma daha fazla katlanmak istemediğini annesine belirttiğinde sert bir tepkiyle karşılaşır.Aile şirketleri neredeyse batmak üzeredir ve Kang Ju ile evlenmekten başka şansı yoktur.Üstüne üstlük Roo Mi diye bir sorun vardır ortada...Roo Mi, Kang Ju ile birlikte büyümüştür ve onu sevmektedir.Jang Yi Kyung ile 10 senedir arkadaş olmasına rağmen, onu rakibi olarak görür ve her fırsatta ezer.Diğer taraftan Taeyang ailesinin iletişimde olduğu bir medyum vardır.Medyum aynı zamanda, Taeyang ailesini etki altına alan hayaletle de konuşabilmektedir.Medyum dinlenmek için odasına geçtiğinde hayalet birden ortaya çıkar ve ilk gelen müşterinin her istediğini yapmasını söyler.Medyum hayaletten korktuğu için bunu kabul eder.İlk gelen müşteri Jang Yi Kyung'un annesidir ve medyuma lanet hakkında bilgi almak için gelmiştir.





Asıl kızımız işyerine döndüğünde şoka girer, çünkü dolandırılmış ve tüm parasını kaybetmiştir.Ama biliyorsunuz asıl kızlarımızda sorunlar bitmez, tabi ki büyük annesi de rahatsızlanmıştır ve ameliyat olması gerekmektedir.Aynı zamanda tam nişanı duyurulacakken Jang Yi Kyung ardında bir not bırakarak ortalıktan kaybolur.Durum Jang Yi Kyung'un ailesi için oldukça kötüdür ve Taeyang ailesi gelin ortada olmadığında yardımı kesecektir.Jang Yi Hyun'un daha önce kız kardeşine birebir benzettiği için Doo Rim'i Jang Yi Kyung'un yerine koymak gelir.Doo Rim'in de paraya ihtiyacı olduğu için kabul eder ve olaylar bu noktadan sonra hem romantik komedi tadında hem de gizemli bir şekilde gelişir.



Bu dizi uzun zamandır bilgisayarıma kayıtlı olarak duruyordu ama akıllı ben nedense açıp izlememiştim.Son günlerde blogumu biraz ihmal ettiğimi düşünüp vicdan azabı yaşadım ve paylaşımda bulunmaya karar verdim.O da ne? İnternette sorun vardı ve dolayısıyla yeni bir şey izleyemiyordum.Paşa paşa gidip klasörümdeki daha önce kaydedilmiş diziyi açtım ve bayıldım bu diziye!Dizide hem gizem, hem romantik komedi var tam benlik :D Önceki dizilerde saçını başını yolmalık kız 1 taneyken burada bir sürü!Asıl kız Doo Rim karakterine de bayıldım, hatta benim için asıl erkeğin önüne geçti, tarz olarak da Jang Yi Hyun'u, Kang Ju 'ya göre daha çok beğendiğimi söyleyip yazımı sonlandırıyorum.İzlemelisiniz ^^

31 yorum:

  1. Cok guzel bi yazi olmus. Dixinin tanitim bulteni gibi :) dizi hem guzel hemde eglenceli yalniz o hayal tuyleri diken diken ediyor resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, dizi oldukça eğlenceli ve sürükleyici! Yalnız beni şaşırtan şey bölümler ilerlemiş durumda olmasına rağmen, birçok kişinin diziden haberi yok :)

      Sil
  2. Evet cidden cok guzel bir dizi tavsiye edilir.Yazi da cok hos olmus ;)
    Aynen oyle cok duyulmadi bu dizide simdi biraz biraz ayrica God s GIft var onu da tavsiye ederm o da harika yeni yayınlananlardn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerdiğin dizi konusuyla daha önce dikkatimi çekmişti hatırlatman iyi oldu, en yakın zamanda göz atacağım:)

      Sil
  3. bu dizi lee hong ki nin yeni dizisi değil mi?afişler benziyor ben mi karıştırıyorum aklım karıştı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım doğru hatırlıyorsun izlemelisin, ilk 6 bölüm çevrilmiş durumda ve ben çok eğlendim izlerken :)

      Sil
  4. Kardeşine benzettiği bir kıza soradan aşık olacak deme bana :S Neyse yine de izlicem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlla bana spoiler ver diyorsun ama cıkss vermeyeceğim, izle gör :D

      Sil
  5. Kardeşine benzeyen birine soradan aşık olucak deme bana :S neyse gene de izlicem :D

    YanıtlaSil
  6. Diziyi çevirilerini bekleyerek izlemiştim,harika bir dizi herkese tavsiye edilir...Sadece You're Beautifuldaki civciv sarısı saçlardan sonra Lee honggi siyah nsaçlarıyla garip gelmişti başlarda...
    *Not*: Yazı çok güzel olmuş ve düşüncelerimi ifade etmişsin resmen... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de civciv rengi saçlarını ve çocuksu rolünü tercih edenlerdenim ama bu dizide de fena sayılmazdı tipi:)
      Ayrıca teşekkür ederim:))

      Sil
  7. Merhaba öncelikle diziyi bizlere tanıttığınız için teşekkür ederim. Ben dizinin çok az da olsa birkaç sahnesini izledim. Gayet beğendim izlemeyi düşünüyorum. Ama o hayalet işi beni korkutuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hayalet öyle korkulacak bir şey değil hatta dizinin en sevimli unsuru diyebilirim:)

      Sil
    2. Yine merhaba. Ben 19 Ağustosta dizi hakkında yorumumu yazmıştım. Hatta hayalet konusunda biraz tereddütlüydüm. Ama bir Hong Ki hayranı olarak bu diziyi izlemeliyim dedim. Yorumuma cevap verdiğinizi daha yeni görüyorum. Diziyi de bugün bitirdim. Gerçekten dediğiniz gibi dizinin en sevimli unsuru. Çok acıklı bir öyküsü vardı. Bu diziyi izlerken birçok yerde duygulandım. Bu arada bende sizin gibi Hong Kinin hayat dolu rolünü beğenenlerindenim. Ancak bu haliyle daha yakışıklı. Sizi ve açtığınız bu siteyi gerçekten çok sevdim. Çok içten ve samimisiniz. Korefanlarını anlıyorsunuz. Çok çok teşekkür ederim. Hong Ki ciden sevgilerle...

      Sil
    3. Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için...Ayrıca diziyi beğenmene çok sevindim:)

      Sil
    4. Ben teşekkür ederim. Bu arada size Lee Hong Kinin başrolünde oynadığı MUSCLE GİRL dizisini tavsiye ederim. Her bölüm 20 dk. Kısa öz ama güzel. Bir Japon dizisi. Umarım izler ve beğenirsiniz.

      Sil
    5. Teşekkürler, dizinin ismini not aldım..Zaman bulduğumda izleyeceğim:)

      Sil
  8. Tekrar merhaba. Umarım sizi sıkmıyorumdur. Gerçekten benim gibi bir Asyakolikle konuşmak çok güzel doğrusu. Nedenini de açıklayayım. Kore dizi ve müziklerini kuzenim sayesinde tanıdım ve çok koyu bir fan oldum onun gibi. Ama kimileri Kore hayranlığımı eleştirdi kimileri abarttığımı söyledi kimileri küçümsedi. İşte bu yüzden her bir Kore-fanıyla karşılaştığımda çok mutlu oluyorum. Sizinle böyle yorumlaşma üzerinden konuşmak istemiyorum açıkçası. Chat bölümünüz olduğunu duydum fakat bulamıyorum. Yardım ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chat bölümünü maalesef kaldırmak zorunda kaldım çok fazla kötüye kullanım olmuştu ve amacından çıkmıştı :(
      Yayınlarımı takip ederek muhabbet edebilirsin benimle :)

      Sil
  9. Ya üzüldüm doğrusu ama sorun değil bloğunuzu takip edeceğim. Bu arada izlediğim dizi ve filmleri paylaşmak istiyorum. 1/YOU ARE BEAUTİFUL 2/MUSCLE GİRL 3/BRİDE OF CENTURY :DİZİLER 1/BABY AND ME 2/ NORİKO GOES TO SEOUL :FİLMLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker tadında kore dizileri 1-2 ye göz atabilirsin, güzel diziler var oralarda :)
      Sağ en altta En çok okunanların içerisinden ulaşabilirsin :)

      Sil
  10. Benxe cok güzel bi diI lee Hong ki icin basladim ve begendim tabi lee hong ki yi jeremmy rolünden sonra daha ciddi bi karakter de bulunca şaşırdım ama yine cok guzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de ilk izlediğimde değişimi karşısında afallamıştım:)

      Sil
  11. merhaba bişey sorucaktım. dizinin bir sahnesinde hayaletin herşeyi planladığı sahneler vardı . hani doo rime inşaatda kafasına taş düşüyo aslında hayalet atmış öyle bir kaç dakikalık sahneler vardı . nerden izleyebilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç hatırlamıyorum, yeppudaa da vardır büyük ihtimal :)

      Sil
  12. bu saatte bakınca korktum lan uyuyamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkunç bir dizi değil, aksine o sahneler genelde komik sahneler :)

      Sil
  13. Canım şu günlerde beyaz yalan diye bir dizi var ona benziyor dedikleri dizi bu mu. Sen ce benziyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benziyor ama öyle çok değil.Birkaç olayı aynı ;) Fakir kızın zengin kızın yerine geçmesi gibi :)

      Sil
  14. bu kadın oyuncu çok iyi değil mi iki karakteri oynayanın aynı kişi olduğunu farketmem baya uzun sürmüştü :D

    YanıtlaSil
  15. 7 bölüm izledim. Begendim.Anlamadığım yerler var ama iizliyorum hala.Mutlu mu bitio?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!