Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Mart 28, 2014

Blood and Ties / 2013

Sawako Kuronuma Cuma, Mart 28, 2014


Da Eun, muhabir olmak isteyen ve bunun için çok çalışan genç bir kızdır.Aynı zamanda üzerine titreyen bir babaya sahiptir.Babası, birçok işte çalışarak Da Eun’a bakmaya çalışır.Fakat Da Eun, bütün uğraşlarına ve yazılı sınavı geçmesine rağmen mülakatta kalır, çünkü babasının iyi bir işi yoktur.



Bu dönemde Kore’de bir cinayet davası dolaşmaktadır ve zaman aşımına çok az süre kalmasına rağmen katil bulunamamıştır.Kore medyası ve polisler zaman aşımına uğramadan katili bulmaya çalışırlar.Hatta bu konuya dikkat çekmek için olayı sinemaya taşırlar.




Da Eun, konunun kendi işini ilgilendirdiği için arkadaşlarıyla bu filme gitmeye karar verir.Konu kaçırılan küçük bir çocuk hakkındadır ve filmin sonunda katilin kaydedilmiş sesine yer verilmiştir.Da Eun, sesi duyduğunda şok olur.Çünkü ses tamamıyla babasının sesine benzemektedir, vurguları bile aynıdır.Katilin söylediği en son söz ile babasının her zaman kullandığı söz aynıdır; “Bitene kadar bitmez!”



Da Eun, bu filmden sonra babasından şüphelenmeye başlar ve gerçekleri araştırmaya çalışır.Buldukları ise tüm hayatını değiştirecektir.


Katil, zaman aşınımı bitmeden tutuklanabilecek midir?

Peki katil gerçekten babası mıdır?




Filmi beğendim!Yalnız olaylar sakince ilerliyor, belki bazılarınızı sıkabilir.Her ne kadar korku ve gerilim türünde anılsa da bence gizem ve dram kategorisi daha uygun olacaktır bu filme...Korelilerin alıştığımız akıllıca filmlerinden, yalnız böyle filmleri eğer çok izlediyseniz sonunu tahmin etmeye başlıyormuşsunuz, izlerken onu anladım :)) İzlemek isteyenlere iyi seyirler :)

14 yorum:

  1. Personel Taste'nin başarılı bıcırı büyümüşte dramlara imza atar olmuş :) Telefonum gelsin bunu da listeye ekledim izlicem :D

    YanıtlaSil
  2. Merak ettiğim bir filmdi bu dediğin gibi çok akıcı gitmediğini tahmin ettiğimden ertelemiştim güzel diyorsan bi şans vereyim ^^
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojik, gizem türü filmleri çok seyretmem dolayısıyla artık sonuçları tahmin edebiliyorum, ortalamanın biraz üstü bir filmdi beğendim :) Umarım sen de beğenirsin canım :)

      Sil
  3. beğendim filmi tahmin ettiğim gibi çıktı psikolojik filmleri çok sevmemden kaynaklanıo sanırım :) her an bi ters köşe mantığıyla izliosun çunku olmadık şeyleri duşunme çabasında oluyosun çünkü filmin amacı o oluyor veeee bu çok eğlenceli tam bi beyin fırtınası :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ve Koreliler psikolojik, sağ gösterip sol vuran film ve dizileri çok iyi yapıyorlar :)

      Sil
  4. çok güzel bir şeye benziyor bende buna başlayacağım. bu arada bunları paylaştığınız için sağolun

    YanıtlaSil
  5. Vaaay konusu çok ilginç kesinlikle izlenir.

    YanıtlaSil
  6. ayy yoksa babası, babası değil miymişş :)))
    yeteri kadar merak ettim. hem bu kızı da pek severim ^^ izlerim ben de ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!