Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Şubat 07, 2014

Turkcell kampanyasıyla iPhone 5S

Sawako Kuronuma Cuma, Şubat 07, 2014


iPhone 5S’i görüp de etkilenmemek elde değil. Tasarım ve ara yüzüyle kendi çizgisinden şaşmayan iPhone, 5S’de de karşımıza benzer tasarım ve sağlam kasasıyla çıkıyor.Üstelik bu kez çok beğendiğim altın rengi de seçeneklerine eklenmiş durumda:)  iPhone 5S’deki  beğendiğim en büyük yenilik parmak izi okuyucu özelliği “Touch ID”. Eğer sürekli şifrelerinizi unutuyorsanız Touch ID özelliği tam size göre!Bu özellikle, telefonunuzu şifreleyerek parmak izinizle kilidi açabilirsiniz ve parmak okuma hızı oldukça iyi.Aynı zamanda telefonu şifreyle de kilitleyebilme özelliği var.Bunun yanında telefonun diğer aile fertlerinin kullanmasına izin vermek istiyorsanız  iPhone 5S, onlar için ayrı oturumlar oluşturabilme imkanı da sağlıyor…Apple’ın sağladığı uygulamaların güzelliği tabi ki iPhone 5S‘de de yer alıyor, uygulamalar oldukça kaliteli ve birçok  uygulamaya ücretsiz sahip olabiliyorsunuz; iMovie, Keynote, Pages, Numbers, iPhoto ve iWork gibi…Tabi benim için en önemli özellik kamerada!  iPhone 5S’de bulunan çift LED flaş özelliğiyle fazlasıyla kaliteli fotoğraf çekiliyor, loş ışıkta bile harika fotoğraflar çekmenize imkan veriyor ve birçok telefonda umursanmayan ön kamera, iPhone 5S’de oldukça kaliteli. Ayrıca iOS 7'nin görünümünü çok beğendim ferahlık gelmiş resmen ana ekrana… iPhone 5S, Apple’ın en son üretimi olan en güçlü 64 bit işlemcisi A7 ile donatılmış. Bu işlemci ile iPhone 5S şimdiye kadar üretilmiş hem en hızlı iPhone modeli hem de dünyanın en hızlı işlemcisine sahip tek akıllı telefon!Siz de, iPhone 5S için kampanyalardan yararlanabileceğiniz Turkcell sayfasına göz atın; üstelik 24 ay taksitle, faturaya yansıtılarak satın alınalabilirsiniz. Bunun bir diğer güzel yanı da kredi kartı limitinizi tüketmeden taksit yapıyor olmanız. .http://www.turkcell.com.tr/cihazlar/akilli-telefonlar/iphone-5s-16gb?utm_source=koregunluklerim&utm_medium=blog&utm_campaign=1

4 yorum:

  1. 5S gold sahibi biri olarak herkese tavsiye ediyorum kullanımı çok rahat ve şık tasarımı bende hayranlık uyandırmaya devam ediyor :D tek sorunu arka yüzeyi petrol bazlı boya olduğu için koruma jelatini kullanamıyorsunuz ve bu yüzden çizilmemesi için (ki maalesef çok çabuk çiziliyor) kılıf takmak zorundasınız(ben şeffafa en yakın kılıfı almaya çalıştım ama yinede keşke kılıfsız kullansam). fotoğraf çekimi zum ve efektleri çok iyi hızına zaten diyecek bir şey yok. tek kötü yanı androite göre uygulamaların çoğu ücretli (zil sesleri de dahil içine herhangi bir müziği yada melodiyi atıp zil sesi yapamıyorsunuz şarkıyı yada tonu satın almanız lazım yani iphone aldıysanız uygulamalar için de para lazım ama bence değer :D istediğim yabancı albümleri maksimum 10TL ye satın almak hem korsan kullanmadığım hem de müzik kalitesi yüksek olduğu için benim hoşuma gidiyor :D yazın yine çok güzel olmuş ben de kullanıcı olarak tavsiye etmek istedim daha iyileri hepinizin olsun güzel güle alalım güzel günlerde kullanalım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 5s Gold sahibiyim ancak hem ön hemde arka yüzeyine koruma jelatini aldım ve hiçbir sorun olmadı. İlk 10 TL'lik bir jelatin aldırıp yaptırmıştım ancak hemen çıktı bu yüzden de gidip daha kalitelisini sordum ve hem ön hemde arka kısım için toplam 50 TL'lik bir jelatin aldım şuan gayet güzel bir şekilde kullanıyorum. Bir sorun oluşmuyor yani.

      Sil
    2. ben ön yüzeye aldım sorun yok ama arka yüzeye hiç yapıştırmadım (satıcının uyarısı üzerine). altın sarısını ilk çıktığında hemen bulamadığımız için gezmediğimiz mağaza kalmadı ve bu mağazalardaki bütün satıcılar arka yüzeye kesinlikle jelatin yapıştırılmamasını çünkü jelatini ilerde çıkarmak istediğinizde tamamen boyayı çıkaracağını söylediler. bu uyarıyı eşim için 5S in siyah modelini alırken bile duyduk bu nedenle hiç denemedik umarım bir şey olmuyordur :) bende kılıfsız kullanmak istiyorum telefonumu :D :D

      Sil
    3. Ben jelatini çıkartıp başka daha kaliteli bir jelatin aldım ve çıkartırken hiçbir sorun yaşanmadı. O yüzden rahat olabilirsiniz. :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!