Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ocak 21, 2014

W2Beauty alışverişim :)

Sawako Kuronuma Salı, Ocak 21, 2014

Merhaba arkadaşlar daha önce size W2beauty adında, Kore kozmetik ürünlerini rahatlıkla bulabileceğiniz ve gümrükten sorunsuzca geçirebileceğiniz bir siteden bahsetmiştim-Yazı için tıktık-.



Sipariş ettiğim ürünler bugün elime ulaştı ve bana takip numarası olmadan freeship seçeneğiyle geldi.Christmas, yeni yıl falan derken üzerine bir de bulunduğum şehrin kargo dağıtım merkezi değişince ürünlerin bana gelmesi 1 ay sürdü, aslında 1 haftadır postanedeymiş ama takip etme şansım olmadığı için beklemek zorunda kaldım:))

Takip numaralılar daha hızlı geliyor, yaklaşık 10-14 gün gibi hatta 8 günde bile eline ulaşan var.Eğer benim gibi heyecanlı biriyseniz "Ayy nerede kaldı bu kargo?" diye diken üstünde oturmak istemiyorsanız, kesinlikle takip numarası olan seçenekle alın, yoksa 2-3 $ için çekilecek çile değil.Ayrıca s
ite hakkında hiçbir kuşkunuz olmasın; sitenin sahibi Koreli, yani ürünleri ilgili olduğu ülkeden orijinal almış oluyorsunuz ve paypal ile güvenli alışveriş yapabiliyorsunuz.

Alışveriş yaptıktan sonra en büyük korkularımdan biri, kutunun içerisindekilerin zarar görmesiydi.Biliyorsunuz ki ptt kargoları taşırken pek de nazik sayılmaz, daha önce Türkiye içi siparişlerimde ürünün zarar gördüğü de oldu.Kutu elime ulaştığında sadece biraz ezilmişti.




Ama Alice, ihtimalleri düşünerek o kadar sıkıca sarmalamış ki ürünleri, kutu zarar görse bile içerisindekilere bir şey olacağını sanmıyorum :))


Peki neler aldım?

Missha M Perfect Cover BB Cream No;23

A'Pieu Kissable Tint Stick SPF14/PA+

Etude House - Bling Bling Eye Stick

Alice, bunların dışında 4 adet küçük tester ve bir adet şeker göndermiş :)



Aldığım ürünler hakkında en kısa sürede yazı hazırlayacağım.Eğer siz de W2beauty'den alışveriş yapmak istiyorsanız, W2beauty'e üye olurken  "07565312" kodunu kullanarak üye olup 5 $lık indirim kazabilirsiniz, ayrıntılar için eski yazıma tıktık. :)

*W2beauty ile ilgili herhangi bir sorunuz varsa, yorum yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım, bir dahaki post da görüşmek üzere :) 

23 yorum:

  1. ödemeyi nasıl yaptınız kredi kartıylamı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal hesabıyla, yani kredi kartından güvenli paypal hesabı açarak :)

      Sil
  2. ödemeyi nasıl yaptınız kredi kartıylamı?

    YanıtlaSil
  3. gümrüğe nasıl takılmadı peki? ya takılırsa diye sipariş vermekten çekiniyor insan...bu işin püfü neki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenin sahibi Alice, Türkiye'deki gümrük yasağından haberdar, gümrüğe takılmayacak şekilde not düşüyor kargonun üzerine ve hiçbir problem çıkmadı görüldüğü üzere kargom 3 gün önce elimde oldu:) Eğer alışveriş yapmayı düşünüyorsan alışveriş yaptıktan sonra açıklama kısmına ""koregunluklerim.blogspot.com"s owner from Turkey sponsored me and said that I won't have any problems about custom issues as long as I mention her name " yazarsan sorun yaşamazsın, ayrıntılar için eski yazıma tıktık yazdığım bölüme tıklarsan yeterli bilgi alabilirsin ;)

      Sil
  4. aslında dün telefondan yazdım ama onun gönderdiğine çok güvenmiyorum ve çok merak ediyorum.Uzun zamandır blogunu takip ediyorum ve ilk kez bu site hakkında yazdığında çılgınlar gibi siteyi inceledim ama hiçbirini almaya elim gitmedi.Ödeme seçeneği olarak paypal'ı göstermişssin ama ben annemlere bu öneriyle gitmek istemiyorum bunun dışında başka bir seçenek var mı?Ayrıca paypal'ı nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alice'e mail gönderdiysen maillere o cevap veriyor, biraz gecikmeli olsa da...Sitede sadece paypal ile alışveriş yapıyorsun.Paypal sayesinde kredi kartı bilgilerini siteye vermemiş oluyorsun ki dünyaca kabul görmüş güvenli ödeme sistemi paypal, internetten de araştırabilirsin.Paypal'ı kullanmak için paypalın sitesine girip üye olman gerekiyor.

      Sil
    2. Benim annem ve babam kesinlikle izin vermez. Peki ne yapmalıyım?

      Sil
    3. O zaman yapacak bir şey yok çünkü online alışveriş bu.. :)

      Sil
  5. Bu ürünlerden ben de almayı düşünüyordum ama son zamanlarda şöyle bir şey duydum;ürünlerin içinde cenin veya domuz yağı olabilirmiş doğrumu bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cenini kullanamazlar çünkü bu ürünler dünyaca tanınan ürünler, öyle bir şey olması skandal olur...Ama domuz yağı konusunda bir bilgim yok, bu yüzden ruj gibi ürünler almaktan kaçınıyorum :)

      Sil
  6. Güle güle kullanın bende Korede yaşayan bir arkadaşımdan alıyorum bu ürünleri sagolsun hemen kargoya veriyo ve gerçekten çok iyi yapıyolar bu işi Koreliler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, her mevsim rahatlıkla kullanabildiğim tek ürün missha :)

      Sil
  7. dediğiniz w2beuty.com a alışveriş yapmak için üye oldum. kart numarası gibi bir şey istemedi. içok iyi ingilizce bilemediğim içinde size bazı sorular sormak istiyorum;
    1)sitede ürünlerin fiyatları dolarlarla gösterilmiş. almak istediğim ürünün ücretini türk lirasıylamı,yoksa dolarlamı ödeyeceğim?
    2)sepete eklediğim ürünü almak için tıkladığımda karşıma kendi bilgilerimi yazmam için bir anket çıkıyor. ankette; company yani çevirisine baktığımda "şirket" anlamına geliyor. kısacası bu ne demek? çalıştığımız yerin adresinimi istiyor?
    3)spariş ettiğim ürünler kapıya kadar gelecekmi, yoksa kargo şirketine gidip ürünleri oradan mı temin edeceğiz?
    4)sitede kredi kartı numarası istemiyor gibi. fakat kargo şirketinde ürünleri elime aldığımda kart numaramı kendimmi söyleyeceğim?
    evet tüm sorularım bu kadar. umarım beni en kısa zamanda aydınlatırsınız. Haaa bu arada unutmadan bir soru daha:)) bir yorumunuzda PayPal a üye olunursa alişeverişin daha güvende olcağını yazmıştınız. Ben üye olucam fakat üye olurken kendi kişisel bilgilerimi değilde bir büyüğümün(annemin:)) kişisel bilgilerini yazsam ödemede herhangi bir sorun oluşurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sorularını cevaplamaya başlıyorum :)
      1) Dolarla ödeyeceksin, ortak para birimi...Ödemen, kartından harcadığın doların Türk lirası karşılığı olarak çekilecek
      2)Add to card a tıklıyorsun, sepete eklemek için...Öyle bir anket çıkmıyor bende :)
      3)Sipariş ettiğin ürünler adres olarak nereyi verdiysen oraya gelecek
      4)Ödeme en son paypal aracılığıyla oluyor, kredi kartını siteye değil, paypala veriyorsun ki paypal internet üzerinden en güvenli alışveriş yöntemi :)
      Ödemeyi kimin bilgileriyle yaptığın önemli değil önemli olan adres :)

      Sil
  8. Merhaba, bende sipariş vermek istiyorum ama gümrüğe takılmasından korkuyorum.Hala bu soru var mı? Ya da siz ne yapıyorsunuz bunun için? Cevaplarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şimdiye kadar hiçbir alışverişim gümrüğe takılmadı ama yukarıdaki notu yazmayı unutma :)

      Sil
  9. Merhaba. Ben w2beauty sitesine üye olmak istiyorum ama bir türlü üye olamadım. Rica etsem bana yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Ben w2beauty sitesine üye olmak istiyorum ama bir türlü üye olamadm. Rica etsem bana yarmımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkey seçeneği ile ilgili bir problem var Alice mail attım sorun çözülünce kayıtta sorun yaşamazsın :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!