Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Ocak 27, 2014

Missha M Perfect Cover BB Cream

Sawako Kuronuma Pazartesi, Ocak 27, 2014

Merhaba arkadaşlar, sonunda W2beauty'den aldığım Missha M Perfect Cover BB Cream ile ilgili yorumlarımı yazıyorum!:) Her zaman denemek istediğim bir kremdi, hakkında birçok olumlu yorum, yazı okumuştum ve hepsi haklıymış!Tek kelimeyle bayıldım kreme... :)

Bilindiği üzere Missha bir Kore markası, zaten bb kremin ilk çıktığı yer de Kore...Kremden bahsedecek olursam; öncelikle kremin, hoş bir kokusu var.Yoğunluğu da oldukça iyi, çok az bb kremden alıp, istediğiniz sonucu elde edebiliyorsunuz.Bendeki kremin numarası 23 ve 50 ml'lik ve pompalı ambalaja sahip olması kremin boşuna israf edilmesini engelliyor.



Ben karma bir cilde sahibim, kullandığım renklendiricili kremler ve bb kremlerde, kremi sürdükten sonra T bölgemde, yağlanma oluyordu ve yüzüm terlemeye başlıyordu.Bu da oldukça rahatsız ediyordu beni...Ama  Missha M Perfect Cover BB Cream'de böyle bir sorun yaşamadım, yüzüme sürdükten sonra herhangi bir akma, yağlanma olmadı.Sabah erken saatlerde sürdüm kremi, akşama kadar durdu yüzümde, hatta yorgunluktan çıkarmayı bile unuttum ve sivilcelenme olmadı.Kesinlikle karma ve yağlı ciltlerin hoşlanacakları bir krem!


Ben kumral bir tene sahibim, ne açık ne koyu olan ara renklerdenim.Bu yüzden tenime uygun fondöten, bb krem bulmam oldukça zor oluyor, ya tenime koyu kaçıyor ya da yüzümü kırmızıya yakın pembeleştiriyor.Ben doğal değilim diye çığlık atıyor kremler, fondötenler  yüzümde :) İlk açtığımda 23 numara çok koyu gözüktü bana, ne yaptım ben diye düşündüm ama cildime yaydıktan sonra tam bir bütünlük sağladı ve oldukça doğal durdu bu da benim hoşuma gitti.



Krem yağlı bir yapıya sahip olmadığı ve de yağlanma yapmadığı için sivilcelenme gibi bir problem de yaşamadım.Kremle uyuyakaldım ve her şeye anında tepki verip sivilcelenen cildimde herhangi bir sivilcelenme yaşanmadı.Hatta yüzümdeki çıkan küçük sivilce bile denedikten sonra ertesi gün kurudu.Benim için sivilcelenmekten daha kötü olanı ise küçük küçük kurtulunması zor yağ bezelerinin oluşması, daha önce kullandığım kremlerin en sinir bozucu yan etkisi buydu :( Umarım onları da yok eder:)) 


Not: Bir türlü ışığı ayarlayamadım, işkence çektim resimleri çekerken, flaşlı çektim olmadı flaşsız çektim olmadı, hava da kapalıydı.Ancak bu kadar çekebildim :(



Benim etkilendiğim en önemli özelliklerden biri de Missha M Perfect Cover BB Cream'in cildimize zarar verecek yapı da değil, cildimize  yararı dokunacak bitkisel bileşenlere sahip olması!İçeriğindeki bitkisel bileşenler;


HYALURONİK ASİT BIO:Doğal nemlendiriçi ciltdeki tahrişleri onarır bakterilerden cildi korur güçlü bir bariyer oluşturur.


MACADAMİA ve JOJOBA YAĞLARI:Macadamia yağı özel nemlendirici bir yağdır,cildinizi yoğun bir şekilde nemlendirir,cildimiz yaşlandıkca palmitoleic asidi daha az salgılar ,macadamia fındığı dışında hiçbir bitki bu asidi içermez /JOJOBA yağı yağ asidi ve esterlerinden oluşmaktadır,doymamış yağ asitlerince zengindir,akneleri giderir kırışıklıklarda etkilidir,kuru ciltleri nemlendirir sivilce ve yıpranmış ciltlerde faydalıdır,deri üzerindeki yanmayı dökülmeyi hafifletirken cilde esneklik verir.Antibakteriyel ve antioksidantdır ciltde.


İNCİ TOZU:Cildin iyileşme hızının artmasına,kırışıklıkların önlenmesine,cildin parlaklık kazanmasına,pürüzsüz bir cildin oluşmasına,cildin güneş ışınlarından korunmasına,hüçre yenilenmesine,cildin elastiklik kazanmasına,cildin doğal renginin tekrar kazanmasına,aknelerin iyileşmesine,ölü hüçrelerin ciltden arıtılmasına,kızarıklıkların azalmasına,çillerin belirginliğinin azalmasına ciltde yardımcı olur.


ALG VE HAVYAR ÖZÜ:Cildin ihtiyac duyduğu minarellerin dışında proteğin desteğide sağlıyor,içerisinde bulundurduğu fosfolipid sayesinde cildi diri tutarak nem kaybını önlüyor,cilt hücrelerini destekleyerek cilde bakım yaparken cildin elastiklik kazanmasını sağlıyor. 


YOSUN ÖZÜ: Cildin nemlenmesini sağlar,derideki egzama ve sedef gibi cilt hastalıkları içinde oldukça etkilidir. 


ÇİNKO ASİT: Çinko asit bir minareldir,ciltde oluşan kızarıklıkların,cilt tahrişlerinin ve yaraların iyileşmesinde büyük etken oluşturur.


GLİSERİN:Cildinizin daha nemli olmasını sağlar cildinizi yumuşatır,kuru tahriş olmuş cildi onarır ve deri hastalıklarına iyi gelir.


BALMUMU (CERA ALBA): Arıların imal ettiği sarı renkteki bu madde kolay bozulmaz,balmumu bircok temizleyici _besleyici ve nemlendirici kremde emülsiyon olarak yer alır,balmumu cilde iyice yapıştığından hava değişikliğinde cildi korur.


PAPATYA (MATRİCARİA): Cildi yatıştırıcı etkisi ciltdeki hücre onarımına ve alerjik reaksiyonu önlemeye yardımcı olur.


SANDAL AĞACI TOMURCUĞU: Ciltteki akne ve benzeri pürüzleri, kuru ciltleri ve derideki bakterileri temizler onarır.

KUŞBURNU: Cilt hücrelerini yeniler,cildi korur,kırışıklıkları giderir ve yaşlanmayı geciktirir. 

GATULİNE RC: Cildi sıkılaştırıcı nemlendirici etkisi ile metabolizmayı harekete geçirir ve cildi daha canlı enerjik yapar.


SERAMİD: Cilt üzerinde güçlü bir tabaka oluşturur ve cildin nem tutan etkisi ile cildin daha sağlıklı ve nemli olmasını sağlar.


BİBERİYE ÖZÜ: Cildin üst tabakasını sivilceleri onarır,cildin gözeneklerinin açılmasını,canlanmasını ve yenilenmesini sağlarken cildi sakinleştirir yatıştırır ve cildin yaşlanmasını önler.



Peki Missha M Perfect Cover BB Cream'in özellikleri neler?


*SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü 
*Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği 
*Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği 
*Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği 
*Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği 
*Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi 
*Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için
*Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği
*Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği, orta derecede kapatıcılık 
*Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği 
*İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği 
*Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği 
*Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği
*Gün içerisinde temizlenip tekrar uygulanma ihtiyacı duymaz


Peki  Missha M Perfect Cover BB Cream'i  nereden alabilirsiniz?

Ben W2beauty'den aldım yani Kore'den ürünün memleketinden ve gümrükte hiçbir sorun yaşamadan elime ulaştı.Sitede free ship özelliğinin olması ve aldığım ürünlerin yanında tester gönderilmesi  de en büyük artıydı benim için:) 

Siz de  W2beauty'e "07565312" kodunu kullanarak üye olup 5 $lık indirim kazabilirsiniz, ayrıca facebook sayfasını beğenince de 1 $ daha kazanıp toplamda 6 $ lık bir indirim yakalabilirsiniz!Ayrıntılar için eski yazıma tıktık. :)

W2beauty'e üye olmak için tıktık.
Alışverişte sorun yaşayanlar için, nasıl alışveriş yapılabileceği konusunda eski yazımın sonuna ekleme yaptım.Nasıl alışveriş yapacağım ben? sorusunun cevabı için tıktık.

!Uyarı:Türkiye'deki gümrük yasağından Alice'e bahsettim ama siz yine de her ihtimale karşı, 
"koregunluklerim.blogspot.com"s owner Sibel from Turkey sponsored me and said that I won't have any problems about custom issues as long as I mention her name " yazarsanız hiçbir sorun yaşamazsınız.

Herhangi bir sorunuz olursa yazının altına yorum göndererek sorabilirsiniz.Eğer alışveriş hakkında detaylı bir soru soracaksanız bana bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden mail çekerek ulaşabilirsiniz:) İyi akşamlar!

76 yorum:

  1. N'aptın sen Sawako!!!?? :)
    Akşam akşam aklıma Missha'yı düşürdün :)
    Benim de cildim karma: T bölgesi -özellikle burun üstü ve çene- ışıl ışıl olur, gerisi normal :/ Bu sebeple ne kullanırsam kullanayım bir kaç saat sonra -en fazla 3 saat- ayna gibi parlar :(((
    Yağlanma dengeleyici temizleme köpüğü, tonik ve krem kullanıyorum, etkisi oluyor ama bi' gün atlasam sonuç yine ayna :/
    Inglot'un krem fondöten/pudrasını kullanıyordum sonra sadece denemek için Maybelline'in %2 asitli, karma ciltlere özel BB kremini aldım memnun kaldım. Doğal duruyor ama burun üstünün parlaması sadece birazcık gecikiyor :/ Yağlanmayı engellemiyor.
    Ay dur, helecan yaptım. Missha'yı denemem şart! :)
    Çok değil, 4 saat T bölgesi parlamadan dursun hayat bana bayram olur :)))
    Du' bakalım, numara 23... bulursam benimdir.
    Teşekkür ettim koskocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bb kremi gerçekten sevdim, parlama yapmayı geç ben bu tür kremleri kullandığımda bildiğin yüzüm terlerdi o bile olmadı.Denemelisin!Yalnız ten rengin açık kumralsa 21 numarayı tercih etmelisin.Umarım benim gibi memnun kalırsın:)

      Sil
    2. Önce bi' 21 ve 23 tester alayım -burada tester satılıyor, 1 veya 2 ml'lik- hangisi doğal durursa onu alırım. Bana kalırsa 23 uyar bana, açık kumral değilim ve Polonya'da en çok giden 21 numara...Polonyalı kadınların -genelde- ten renklerinin benden çok açık olduğunu göz önünde bulundurursam kesin 23 olacak bana :)))

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun ~~
    Çok güzel anlatmışsın ellerine sağlık ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım , benim için kurtarıcı bir ürün oldu:)

      Sil
  3. ucretı ne kadar sawakoooo ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ücreti ml ine göre değişiyor ve bazen ürünlerde kampanyalar oluyor sitesine göz atabilirsin;)

      Sil
  4. Kore'ye giden arkadaşımın başının etini o kadar yemiştim ki susayım diye 2 tane almış :D hala kullanıyorum gerçekten şahane bir şey terleme yok ya süper bir şey deli dehşet şekilde zıpla oyna yani :) Bitecek diye gıdım gıdım kullanıyordum ama artık gerek kalmadı sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim rahat ettiğim tek bb krem diyebilirim, yoğunluğu iyi olduğu için azıcık kullanman bile yeterli oluyor :)

      Sil
    2. Sawako bunu nereden alabiliriz ve ücret ne kadar mesela kac ml kac tl?

      Sil
    3. Sawako bunu nereden alabiliriz ve ücret ne kadar mesela kac ml kac tl?

      Sil
  5. kizlar cok twk detayli anlatimlara gore bende istiyorum,esim Cine gidicek insaallah acaba ordan Missa kremini bula bilirmi?Bi fikriniz varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin de var olduğunu düşünüyorum ama dikkatli olsun, çünkü Çin her şeyin sahtesini yapan bir ülke...Yüz için tehlikeli olabilir sahte ürünler, güvenilen bir yerden alışveriş yaparsa sorun olmaz :)

      Sil
  6. merhaba ben de w2beautyden alışveriş yapmak istiyorum çünkü missha ürünleri türkiyede de satılıyor ama w2beautyde daha ucuz gerçekten türkiyeye ücretsiz kargo mu ve de kredi kartı olacağı için güvenilir diil mi? Lütfen cevap verin sorun yaşamak istemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ücretsiz kargo var ama ücretsiz kargoyla alırsanız 1 ay gibi bir sürede geliyor, 2-3$ fazladan verip takip nolu alışveriş yapın derim :) Site güvenilir, zaten ödemeyi paypal aracılığıyla yapıyorsunuz, paypal en güvenilir ödeme seçeneği, internette araştırabilirsiniz. Unutmadan 30$ ve üzeri alışverişlerde de 5$lık indirim kazanıyorsunuz verdiğim kod ile kayıt olunca :)

      Sil
  7. krem gozaltina da surulebiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ama ben göz altlarıma da sürüyorum:)

      Sil
  8. yaaa canım ben bu konuda çok sıkıntılıyım tenim çok açık olduğu için hiçbir bb kremden memnun kalamadım maske varmış gibi yaptılar yüzümü annem bu konuda çok problemlidir ille de marka marka marka dediği de niveaydı ve hiç memnun kalmadım berbattı.Annem pahalı ama kaliteli olsun diyor bb cc olmaz diyor fondoten olsun diyor ama ben fontoden istemiyorum ama kaliteli marka da bulamıyorum sipariş etmek istesem korkuyorum kredi kartı numarası falan vermeye anlayacağın zor durumdayım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal ile sipariş verebilirsin, dünyanın em güvenli ödeme seçeneği :) Araştırabilirsin bunu...Missha güzel üründür yani ben beğeniyorum, açık tenliysen no 21 sana göredir ;)

      Sil
  9. Gitti gidiyor da da satılıyor hiç oradan alan bir yakınınız oldu mu ordan alsam nasil olur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitti gidiyor da ürünler sahte olabilir dikkatli ol,güvenilir bir satıcı varsa ondan al :)

      Sil
  10. Türkiye de kozmetik mağazalar da satılıyor mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik mağazalarda satılmıyor maalesef, Kore menşeli bir pure beauty var o da terleme yapıyor diye biliyorum ben yine de deneyeceğim diyorsan watsons da satılıyor :)

      Sil
  11. Yas sınırı var mi ben 16 yaşındayım sorun olur mu? Bir de sivilce lekelerini kapatıyor mu yağlanma oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlanma, akma, terleme olmuyor.Kapatıcılığı da iyi ama fondöten kadar değil, bb creamler cilt tonunu eşitler ve orta derece de kapatıcılık sağlar :) Yaş sınırı derken ne demek istediğini anlamadım..

      Sil
    2. Sipariş verirken sorun olur mu diye sormuş olabilir 18 yaşın altındakiler alabiliyor mu yani

      Sil
    3. Yeni fark ettim yorumu :/ Yaş sınırı diye bir şey yok yalnız, kredi kartıyla alacağı için illa ki bir büyüğü olur yanında :)

      Sil
  12. Paypal ile alindiginda bi sorun olmaz dimi?Yani ablamin kredi kartina aldiracagim ve basimin etini yesin istemiyorum :) Ve urun ne kadar sure kullaniliyor yani hemen bitiyor mu yoksa uzun sureli bi urun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben internetten yaptığım bütün alışverişleri paypal ile yapıyorum güvenli olduğundan, bu yüzden şüphen olmasın :)
      Ürünün kullanımı kişiye göre değişir ama bana uzun süre dayandı hala da var :)

      Sil
    2. Peki site guvenilir degil mi? Sahne mal olma olasiligi yoktur yani. Fazla şüpheciyim sanırım ama insan guvenemiyor pek :) ebay a baktim almak icin ama mallarin sahte olma olasiligindan gozum pek yemedi acikcasi.Mallar sahte degilse ve site guvenilirse missha'yi buradan almak istiyorum :)

      Sil
    3. Site Koreli bir kızın Kore menşeili ürünleri sattığı yer :) Ürünü tam yerinden almış oluyorsun, site de ürünler de güvenilir :)

      Sil
    4. Cevaplarimi aldim.Cook teşekkür ederim sorularimi yanitladigin icin gercekten cok ilgilisin :)

      Sil
  13. gitti gidiyordan sipariş verdim bi normal bb missha yazıyodu bide missha bb perfect cover stfa42 bu ikisi farklı mı acil cevap verir misiniz fotograflar aynıydı acil cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de aynıdır sanırım, belki birisi ismini kısa yazmıştır..Yalnız gittigidiyorda çok fazla sahte ürün var, güvenilir satıcıdan almanı öneririm yüzüne süreceksin sonuçta...

      Sil
  14. ben gitti gidiyordanaldım yeni birinci fotografta missha bb krem yazıyodu sadece diğer fotografta missha bb perfect cover yazıyodu yani bunlar farklı mı fotograflar aynıydı acil yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  15. Ilk defa aldim burdan nasil anlayabilirim orjinal olup olmadigini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadarını bilemeyeceğim, ben Kore'den w2beauty'den sipariş ediyorum... İnternette araştırabilirsin...

      Sil
  16. ya ben daha önce hiç bb krem kullanmadım şuan almak istiyorum ne alacağımı da bilemiyorum benim alnımda yağlanma oluyor ama çok değil ona karşın ise burnumda ve burun kenarlarına kuruluklar meydana geliyor ve tabi kızarıklıklar da cabası minik minik sivilcelerim de var. çok site gezdim herkes misshadan memnun gibi bu yüzden missha shiny bb kremi sipariş ettim ama emin de değilim yani bana bu konuda yardım edebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha yağlı ve karma ciltler için daha uygun aslında..Ama sipariş ettiysen yüzüne önce nemlendirici sürüp sonra bb creami sürmen daha iyi olur :) Bir dahakine Etude house dene derim ;)

      Sil
  17. ya benim kredi kartından sipariş etme şansım yok ne yapabilirim bu konuda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef hiçbir şey yapamazsın çünkü kredi kartı olmadan olmuyor :/

      Sil
    2. Merhaba :) Kredi kartın var ama kullanmak istemiyorsan sanal kart oluşturup alışveriş yapacağın kadar düşük limitli ayarlayabilirsin Kredi kartım yok diyorsan Paypal Kart çıkardı5 TL gibi bir ücrete bu kartı alıp içine Anlaşmalı banka veya marketlerden kullanacağın kadar TL atıp paypal sistemli alışveriş sitelerinde kullanabilirsin. W2beauty paypal ödeme sistemi kullanıyor.
      Detaylı Bilgi : https://www.paypal.com.tr/nakit/discover/

      Sil
  18. Meraba arkadaslar bende misha bb krem almak istiyorum smee tenliyim hanginumarayi alma gerekiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smee derken ? :) Esmer yazmak istediysen 27 ye bakabilirsin ama çok esmer değilsen 23 alabilirsin :)

      Sil
  19. hiç bunları alıp bize kargoyla yollamayı düşünür müsün? yaşım gereği pek yurtdışından alışveriş imkanım yok :/ yapsan ne kadar olur peki? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ürünü kargoyla yurtdışından almam yaklaşık 40 küsür tutar Türkiye'de tekrar kargolama ücretim en ucuz ptt olsa 6 7 lira diyelim bir de kar koysam 70 liraya yakın olur cazibesi olmaz, artı benden alışveriş yapmanız için de kredi kartı kullanmanız gerekir.Ancak firmalaşma gibi bir durum olur da toptan alışveriş yaparsam mantıklı olur öyle bir imkan da şu an yok :)

      Sil
  20. Beyaz tenliler için 13 mü 21 numara mi daha uygun olur sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer beyaz tenliysen 13 daha uygun olacaktır, açık kumral tenliysen 21 derim :)

      Sil
  21. merhaba ben tam buğday tenliyim kaç numarayı önerirsiniz çok sorun yaşıyorum bu konuda ne çok açık ne çok koyu tenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 23 numarayı öneririm tam uyum sağlayacaktır, 21 numaranın bir tık açık kalma ihtimali var çünkü :)

      Sil
  22. MISSHA Shiny BB Cream hakkında ne düşünüyorsunuz onu merak ettim çok kararsızım bu ikisi arasında shinny hakkında bilginiz var mı? bunu mu yoksa shinny mi önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha shiny bb creami kullanmadım ama bildiğim kadarıyla tek tonu var o da 21 numaraya denk geliyor ( perfect cover) ben missha perfect cover kullandığım için onu gönül rahatlığıyla önerebilirim diğeri hakkında pek bir şey söyleyemem :)

      Sil
  23. Merhaba,,ilk once Missha'la ilgili boyle aydinlatici yazi icin tesekkur ederim size..Ben siparis etmek istiyorum Misshayi ama ne kadar zamanda bana ulashir ve bi de free sheepingmi yoksa onuncin de ucret odemelimiyiz?sorularimi cevaplarsaniz sevinirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ürünler 2 haftada takip numaralı olarak elinize ulaşır, daha önce freeship seçeneği vardı fakat kötüye kullanan yani kargosu geldiği halde gelmedi diyen insanlar olduğu için sitenin sahibi freeship özelliğini kapadı. 2,5$ kargo ücreti ödüyorsun ek olarak :)

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim :) siparis edicem ve sonucu mutlaka bildiririm .İcimden bi ses yuzume uygun yillardir aradigim dogru secimi nihayet buldum galiba diyo :)

      Sil
  24. Merhaba, ben bir türlü karar veremedim 21 mi 13 mü? Gayet beyaz tenliyim sence 13 çok mu açık olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 al derim 13 çok açık kalabilir :) Ama ten rengin fazla beyazsa 13 de olabilir bilemedim şimdi :/

      Sil
  25. çok güzel ürün ama ...içeriğinde aslında paraben de var onu ne yapacağız??? tamamiyle doğal değil yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bunu bilmiyordum yeni öğrendim :) Ama almaya devam edeceğim, cildime uyum sağlayan tek bb cream bu çünkü :)

      Sil
  26. kayıt olurken bi problem oluştu ve ben sizin verdiğiniz noyu giremeden kayıt tamamlandı düzeltmek için yapabiliceğim bişey var mı ki acaba ((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden kayıt olabilirsin, farklı bir eposta ile :)

      Sil
  27. Missha nin temizleme köpükleri hakkinda bilginz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme köpüklerini hiç kullanmadım maalesef bir fikrim yok :/ Ama merak ediyorum :)

      Sil
  28. missha yüz temizleme köpükleri ve maskeleri hakkında bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah noktalar için harika bir maskesi var :) Dolar düştüğünde almak aklımda :)
      Set halinde de satılıyor ; MISSHA BLACK GHASSOUL SET

      Sil
  29. Merhaba, yararlı bir yazı olmuş.Benim bir sorum olacak; ben açık beyaz tenliyim ama süt beyazı da değilim 13 ve 21 arasında kaldım 21 koyu gelecek, 13 de açık gelecek gibi hissediyorum.21 tester sipariş ettim ama 13 tester bulamadım.Sizce açık tenliler için ideal olanı hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 alman daha iyi olur 21 baya koyu gelebilir.Mesela ben 23 kullanıyordum bir iki ton koyu yaptı cildimi, bir dahaki sefer 21 alacağım, buğday tenliyim :)

      Sil
  30. Benim için kapatıcılığıda çok önemli açık tenliyim ben pure beauty kullanıyorum uzun zamandır.Bir de bunu denemek istiyorum.Kapatıcılığı pure beauty kadar iyi mi bir fikriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası Pure beauty hiç kullanmadım, sıkıntılı bir cildim olduğu için Missha'yı tercih ediyorum :) Kapatıcılığa gelirsek bir fondöten kapatıcılığı bekleyemezsin ama ciltte çok büyük sıkıntıların yoksa kapatıcılığı iyi ;)

      Sil
  31. Güzel bir yazı olmuş teşekkürler.Ben de uzun zamandır pure beauty kullanıyorum.Kapatıcılık acaba onun kadar iyi mi? Açık kumralım ben de galiba 21 olur bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 olur büyük ihtimalle, ben şu an 21 kullanıyorum 23 ile arasında resmen ton olarak uçurum var vakit bulduğumda blogumda yazacağım :)

      Sil
  32. Ben kumralım yüzüm kansızlıktan dolayı solgun sarımsı ama ben cilt tonumu düzeltip beyazımsı ten rengi istiyordum 13-21 mi 13siparis etmistim değistirdim 21yaptım koyu mu olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 çok açık kalabilir ben buğday tenliyim, sarı alt tabanlı ten rengim 21 kullanıyorum :)

      Sil
  33. merhaba, ben de siparis verdim. concealar da aldim misha nin. bakalim nasil gelecek. orta ayar olsun diye ben de 21 aldim; 13 heralde onlarin beyaz tenlilerine uygundur diye dusunerek. insallah sıkıntısız gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen şimdiye kadar gelmiştir, güle güle kullan:)

      Sil
  34. merhaba bb kremi ilk almanlar buldu bu arada.cc kremi bulan koreliler.yinede her türlü güzel ürün yapıyor koreliler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!