Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Aralık 31, 2013

Yılbaşı çekilişi kazandım :)

Sawako Kuronuma Salı, Aralık 31, 2013
Yaklaşık 1 ay önce Makyaj Kelebeği'nin düzenlediği yılbaşı çekilişine katıldım ve yılbaşı hediyesinin talihlisi ben oldum :) Aslında ilk defa bir çekilişten bir şey kazanıyorum, sürekli şanssız olduğumu söyler dururum,sanırım artık şansım döndü :)


Kutuyu açtığımda kutunun içindeki her şey ışıl ışıltı tam da yılbaşına uygun.Twilight Woods Vücut Spreyi ve selin ışıltılı spreyin kokusuna bayıldım tabi diğer hediyelere de:) Blogun sahibesi ürünleri sımsıkı sardığı için ürünler zarar görmeden elime ulaştı, tam da yılbaşı gecesi öncesinde benim için harika bir yılbaşı hediyesi oldu.Hediye için blog sahibine çok teşekkür ederim :)
Makyaj kelebeği blogunu ziyaret etmek için tıktık.



Unutmadan, Herkese sevdikleriyle geçireceği sağlıklı,mutlu, huzurlu ve bol şanslı yıllar dilerim, mutlu yıllar! :)



9 yorum:

  1. Güle güle kullan, hepsi çok güzelmiş canım. :) darısı benim başıma ben de hiç kazanamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. canım ben de hiç kazanamıyordum, nasıl olsa kazanamıyorum diye çekilişlere de katılmıyordum ama yılbaşı çekilişleri çok cezbediciydi katıldım ve kazandım.İnş. senin de şansın döner sen de kazanırsın :)

      Sil
  2. hayırlı olsun canım güle güle kullan hediyelerini ama sanki bana bi sürü yere katıldım ama hiçbişe kazanamıyorum yaaa demiştin.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)) Çok içli söylemişim galiba, Allah acıyıp şansımın yaver gitmesini sağladı :D

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım.Şansın daim olsun bundan böyle :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım :) Çok sevindim şans peşini bırakmasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. canım öyle olur, çok teşekkürler! :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!