Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Aralık 25, 2013

Mim #2 Sevdim, Sevmedim Reklam Mim'i

Sawako Kuronuma Çarşamba, Aralık 25, 2013
Sevgili Supercel'e , beni  "Sevdim, Sevmedim Reklam Mim'i"ne dahil ettiği için teşekkürler! :).Reklamların insan psikolojisi üstünde tamamen etkisi olduğunu düşünerek hemen konuya atlıyorum:)

Öncelikle sevdiğim reklamlardan başlıyorum;

1.Profilo reklamları, bayılıyorum bu reklamlara!Oldukça yaratıcı ve ilgi çekici sizce de değil mi?-Anne niçin baktın bana öyle favorim:))-





2.Cem Yılmaz'ın oynadığı reklam filmi, karşılıklı güveni vurgulaması da banka açısından güzel olmuş :)



3.Biscolata reklamlarının, en çok sevdiğim reklamı...Sevilmeyecek gibi de değil orası da ayrı :))




Sevmediklerime gelince;

1.Aid reklamını çok gereksiz buluyorum, tanıtmaktan çok üründen soğutmak için yapılmış gibi...



2.Sigara içenler için çıkan Kamu spotundan, tam anlamıyla nefret ediyorum!Bir de ben ne zaman mutfakta tv eşliğinde keyifli kahvaltı yapıyorsam o reklama denk geliyorum, iştah falan kalmıyor!Ben orada ağzıma bir lokma atarken akciğerlerden tuhaf beyaz ayy....




3.Canga reklamı, bu fikri çok mu aramışlar anlamıyorum.Öyle gorilleşmeler falan...Onun yerine çikolatadan bir ısırık alsalar yeterli olurdu.Ha bir de Biskrem reklamı var, ilk başta sevimli gelse de artık sıkmaya başladı; bibibibibi bi biskrem versemm...






Mim'in kuralını bozmamak için 3den fazla yazmadım ama aslında baya bi nefret ettiğim reklam varmış.Ayy ne memnuyetsiz bir insanmışım ben:p Neyse...
   
Ben de bu mimi 'Nabrut ve Yaşam, Kore Masalı ve Mathildanın Dünyası 'na paslıyorum.Kolay gelsin kızlar :))

13 yorum:

  1. Ah profilo reklamları hakkaten çok sevimli oluyor :) Hiç aklıma gelmemişti. Kamu spotunun o damarlardan çıkardıkları... neyse siz anladınız sevimsiz insanın içi dışına çıkıyor.
    Eline sağlık canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlatma kız, çok kötü...İnsanlara sigara bırakma konusunda pek yardımı oluyor mu bilmiyorum ama benim iştahımı alt üst ediyor.Teşekkürler canım ^^

      Sil
  2. Mimi aldım hemen kuzum, en kısa zamanda yapacağım.
    Ayrıca Aid reklamını ben de hiç sevmiyorum, gorilleri de

    YanıtlaSil
  3. Ben orada ağzıma bir lokma atarken akciğerlerden tuhaf beyaz ayy....Offf ne güldüm sayende bee:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açken, kahvaltı yapamazken pek komik olmuyor ama :) Reklam çıktığı an herkes kumandaya atılıyor, kanalı çevirmek için :))

      Sil
    2. Haklısın:) Yalnız Yandex reklamını seviyor musun??? Hani şu "Ben ne bileyim yandex miyim?"diyen??? Bence saçma bir reklam;)

      Sil
    3. ben o reklamı kötü bulmuyorum, ben ne bileyim ya dan yandexe bağlamak mantıklı :D

      Sil
  4. Ben orada ağzıma bir lokma atarken akciğerlerden tuhaf beyaz ayy....Offf ne güldüm sayende bee:):):)

    YanıtlaSil
  5. mimimi aldım teşekkür ettim :D cevaplayacağım ama o aid reklamına bende tahammül edemiyorum.
    kamu spotu gibi bir şey daha var ama bari ben onu mimde paylaşayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aid reklamı hepimizin düşmanı:)) Tamam canım merakla bekliyor olacağım ;)

      Sil
  6. Bence de profilonun özellikle bu annelerle olan reklamları güzel oluyor. Anne niçin baktın bana öyleyi görmemiştim, güzelmiş :))
    Ayrıca ben de çoğu reklamı beğenmiyorum. Yazsam destan olur. Bir tanesini söyleyeyim hatta ikeanın evladiyelik reklamına uyuz oluyorum. Bir de ağıza dolanıyor pis şey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olanları reklam iyisi kötüsü olmaz psikolojisiyle oluşturuyorlar galiba:))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!