Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Aralık 13, 2013

Let's Eat / 2013

Sawako Kuronuma Cuma, Aralık 13, 2013


Bildiğiniz bütün Kore dizilerini unutun!Bu dizi onların hepsinden tamamıyla farklı!

Uyarı:Diziyi izlerken birden iştahınız açılabilir ve fark etmeden bolca kilo alabilirsiniz!Lütfen yemek sahnelerinde gözlerinizi kapatınız!! :)

Dizimiz, asıl kızımız Lee Soo-Kyung'un görücü usulü randevusuyla başlar.Asıl kızımız 20 li yaşlarının başında boşanmış ve artık 33 yaşında olan bekar bir bayandır.Kendisine evlenmek için bir eş değil, arkadaşlarıyla bir yerlere giderken yalnız kalmamak için takılacak birini aramaktadır ve bunu aynen bu şekilde karşısındakine söyler.Adam ilk önce afallar ama tabi takılmayı kabul eder.Sinemaya gitmeyi teklif eder ama asıl kızımız gayet havalı bir şekilde bütün filmlere gittiğini söyler hem de tek başına!Peki asıl kızımız neresi için kendine takılacak birini arar biliyor musunuz?Sıkı durun!Söylüyorum "Mat-Jib" için!



Evet evet asıl kızımız tam bir obur!Asıl kızımız, randevuya çıktığı adamla yemek için tam bir saat boyunca o restorandaki sırada bekler.Kendinden geçmiş bir şekilde yemeklere bakar, yutkunur, beş dakika öncesindeki o havalı karakterinden eser kalmamıştır.Yanındaki adamın kabuklu deniz ürünlerine alerjisi olmasını bile aldırmadan içeride yemek yemek ister ve adam bu duruma daha fazla tahammül edemeyip sırayı terk eder-Kore dizilerindeki standart alerjimiz:))-.

Sıra asıl kızımıza geldiğinde tek kişi olduğu için ona kenarda köşede bir yer verilir, yanına bir grup insan gelince yalnızlığın ezikliğini yaşar ve telefonla konuşuyormuş, sevgilisi geç kalmış gibi davranır ta ki yan masaya lezzetli şeyler gelene kadar!




O nasıl bir değişimdir öyle?!Yemekleri görür görmez asıl kızımız kendinden geçer, o sert bakışları tamamen yok olur, karakteri değişir resmen!Garson kızın siparişini sorması üzerine hemen atılarak yanındaki müşterinin yemeğini gösterir ve ondan der.Yalnız yemek en az 3 kişiliktir ve restoran paket servis yapmıyordur.Yani asıl kızımız takılacak arkadaşı sadece yemek yemek için ister.



Asıl kızımız, yemeği yiyememenin verdiği sıkıntıyla, yaşadığı apartmana girdiğinde yan komşusunun ahtapotun boğazına takılmasıyla öldüğünü öğrenir, o da kendisi gibi yalnızdır, hüzünlenir.

Bunlar da yetmiyormuş gibi yeryüzündeki en saçma iki avukata tahammül etmek zorundadır.Bu avukatlardan bayan olanı çirkinlik abidesi olduğu halde kendisini çok güzel buluyordur.Bay avukatın da öz güveni yerindedir, iş yerinde saçma sapan işleri hep asıl kızımız yapmak zorunda kalır-Söylemedi demeyin bu iki avukat bizi çok eğlendirecek, bay avukatta ufaktan asıl kızımıza yazıyor gibi:))-.




 




Asıl kızımızda dert biter mi hayır tabi ki bitmez!!Yan komşularından biri olan yakışıklı  Koo Dae-Young, her şeyi gülümsemesiyle halledeceğini düşünen ve sürekli telefonda yalan söyleyen bir kişidir.Asıl kızımız, avukatların yanında çalıştığından Koo Dae-Young'un davranışlarını şüpheli bulur, ondan hiç haz etmez.

Koo Dae-Youngla bir sonraki gün de karşılaşır.Bu kez Koo Dae-Young'un elinde götürdüğü çöp poşeti yırtılmış ve her yere pis çöp suyu damlamıştır.Asıl kızımız köpeği Barassi ve pis ama yakışıklı komşusu Koo Dae-Young ile asansöre biner.Burnu bir karış havada duruşunu sergiliyorken bir de ne görsün Barassi çöpü alt üst etmiştir ve bütün pisliği temizlemek asıl kızımıza kalmıştır.Sizce de Barassi çok sevimli değil mi?:)










Bir de bunlar yetmez gibi  ölen komşusunun dairesine Yoon Jin Yi adında 23 yaşında zengin görünüşlü bir kız taşınır.Yoon Jin Yi'nin babası zimmetine para geçirmekten tutuklanmıştır, annesi ise amcasıyla yurt dışındadır.Kız aptallık derecesinde Pollyannacı bir ruha sahiptir, kolay kandırılabilir, para hesabı yapmaz ve  zamanla o gizemli pis ama yakışıklı komşu Koo Dae-Young'dan hoşlanmaya başlar.






Çok yakışıklı ama pis bir o kadar da şüpheli olan komşu Koo Dae-Young, asıl kızımız gibi yeme içme manyağı olsa da asıl kızımız ona ısınamaz.Onun hakkında her şey gizemlidir ve yaşadıkları civarda adamın biri sert bir cisimle bayanların kafasına vurarak öldürüyordur.

Sevimli Pollyannamız Yoon Jin Yi, sevdiği iki komşusunun birbirleriyle yemek yiyerek kaynaşmasını ister.Asıl kızımız ısrarla yakışıklı ama pis bir o kadar da şüpheli komşusuna ne iş yaptığını sorar, Koo Dae-Young söylemekten çekinir.En sonunda da sigortacı olduğunu itiraf eder ve bunu kanıtlamak için aldığı ödülü gösterir.Asıl kızımız, Koo Dae-Young'un zorla sağlık sigortası satmaya çalışması ve yaşadığı yenilgiden dolayı hemen ortamı terk eder.Fakat en önemli şeyi, ödülün köşesinde kırmızı bir leke olduğunu fark etmez.Katilin kurbanlarını öldürürken seçtiği cisimle ödül birbirine benzemektedir.Y
oksa katilimiz Koo Dae-Young mudur?








Diziye bayıldım!Oldukça eğlenceli, izlerken sürekli karnımı acıktıran, bir şeyler yeme ihtiyacı hissettiren tehlikeli ve bir o kadar da farklı bir dizi olmuş.Romantik komedi sevenlere ısrarla tavsiye ediyorum.Son olarak da yemek yeme sahnelerini paylaşıyorum.Sizce de fazla iştah açıcı değil mi?







 

25 yorum:

  1. bi bölümcük izledim ama gerisini yüreğim kaldırmadı...dizi bitene kadar epey kilo sahibi yapar insanı o kadar diyim.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam da bir iki gram kilo vermeye başlamışken bu dizi pek iyi olmadı, izlerken etrafta ne bulursam yiyorum ama diziye başlayınca dayanamayıp izlemeye devam ettim, bundan sonra da izlerim.Artık dizi bitince nasıl bir hal alırım tahmin edemiyorum:))

      Sil
  2. Merak edip hemen izledim. Valla söylediğin gibi bayağı bir iştah açıyor. İlk okuduğumda Kore yemekleri ne kadar iştah açıcı olabilir ki, diye düşünmüştüm ancak olabiliyormuş. Karakterler de çok renkli. Şimdilik 3 bölümünü de izledim ve güzel bir dizi olduğunu düşünüyorum. Saol bu yazın için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, 3.bölümü izlemedim akşam izlemek tehlikeli ama ancak akşam göz atabilirim :))

      Sil
  3. Ben yemek yeme aşkı dolu biri olarak bu diziye bayılıyorum.Ne zaman diziyi izlesem bildiğim bütün buzdolabını falan yiyorum o yüzden diziye başlayacaklara önerim olsun yemekten uzak durun hiç değilse gece izlemeyin çok feci yemek yiyesi geliyor insanın :D
    Bu arada yazıda güzel olmuşşş :)
    Dizi ise zaten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gece izledim ilk iki bölümünü, yemek yememek için kendimi zor tuttum:) Gerçekten o yemek yerken zevk alan yüz ifadeleri, kendinden geçmeleri insanları yemek yemeye itiyor:))

      Sil
  4. Sen böyle diyince gözüme o sahneler geldi allahım allahım ben bir gidip yemek yiyeyim :D

    YanıtlaSil
  5. mrb
    bende çok beğendim diziyi :) dizi romantik komedi kategorisinde olmasına rağmen ben ilk 4 bölümde hala çözemiyorum kimle kimin arasında aşk başlıyacak sen ne düşünüyorsun? ve sence gizemli yakışıklı komşu katil mi? resmen beklemek çok sabır işi bu dizilerde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben 2 bölümden sonra izlemedim bekleyip bölümleri biriktiriyorum, sonra hepsini birden izleyeceğim :)) Ama o sevimli o yakışıklı o aç o pis komşu katil olabilir mi hiç :)) Ben asıl kızımızla yakışıklı komşu garanti sevgili olacaklar gözüyle bakıyorum ama bu Kore dizisi belli olmaz pat diye belirsiz son yaparlar kalakalırız :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Son birkaç bölümü izlemedim ama görsem de söylemem izlee eeee :)

      Sil
  7. bu diziyi izleyeli bayağı oluyor ama yeni bölümlerin çevirisini bekliyorum. sizinde dediğiniz gibi insanın iştahını açıyor. ilk bölümlerde acıktığımı hissedince bende kendimce yöntem buldum diziyi izlemeden önce karnımı doyuruyorum sonra diziye devam ediyorum :) sizi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin çevirisi çok geç geliyor ben de o yüzden diziyi beklemeye aldım, çok beğendiğim eğlenceli bir dizi ama beni tokken de acıktırıyor:P

      Sil
  8. Ayyyyy yaziyi okurkene bile agzim sulandi :P hhahah kimbilir izlerkene ne halde olurum

    YanıtlaSil
  9. İzlerken hem kafayı hemde bilimum yemek yediren bir dizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek yediren kısmına kesinlikle katılıyorum:)

      Sil
  10. AİŞŞŞ ÇOK ACIKTIM YAA. BU ORUÇLU HALİMLE VALLAHİ ORUCUM ZEDELENDİ :) YOK YOK BEN ÖNCE BU SERİLERİ İZLİM SONRA DİĞER DİZİYE GEÇİM. ZATEN BU BENİM 4.BİASIM LİDOM BENİM. ONUN İÇİN İZLERİM. AYY ACIKTIM. TABİ YEMEK İÇİNDE YANİİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İftardan sonra izle, gerçekten acıktıran bir yapım :)

      Sil
  11. HIMM O ZAMAN ÖLE YAPIM. ZATEN RAMAZAN DOALYISIYLA ZAYIFLADIM BARİ VERDİĞİM KİLOLARI GERİ ALİM :)

    YanıtlaSil
  12. Ramazanda izlemelisiniz... :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!