Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Aralık 16, 2013

Dizimag tamamen kapandı...

Sawako Kuronuma Pazartesi, Aralık 16, 2013

Yıllar önce dizi izlediğim Diziport diye bir site vardı, ilk Amerikan dizimi orada izlemeye başlamıştım "Supernatural"! Aynı dizi eski sezonuyla Tnt de de yayınlanıyordu ama o sitede hem güncel bölüm yer alıyordu hem de alt yazılıydı hani bizim televizyon kanallarımızda olduğu gibi edilen küfürleri lanet olsun diye çevirmiyorlardı, orjinal sesleri daha çekici geliyordu bana...O zamanlar hiçbir siteye üye olmayan ben o siteye üye oldum.Sonra siteye ne olduysa oldu sadece dizilerin fragmanlarını yayınlamaya başladı.Peki artık ben nereden izleyecektim bu dizileri?

Bu sefer dizimag'i  keşfettim.Site mükemmeldi Amerikan dizilerinin birçoğu burada yer alıyor ve güncel bölümler hemencecik çevriliyordu.Senelerce bu siteden dizileri izledim, üye olduğumda takip ettiğim dizilerin gelen yeni bölümlerinden bildirimlerle haberim oldu.En son izlediğim bölüm bile belliydi.Ama ne oldu bu site de kapatıldı, dizimag1 ,2,...9 a kadar yolu vardı ama her seferinde site kapatıldı ve bir daha da açılmayacakmış.İnternetten okuduğum kadarıyla dünyaca ünlü yapım şirketi Warner Bross'un avukatları, dizimag sahibinin evini telif hakları ile ilgilenen savcılığın aldığı arama kararı ile arayıp suç aletlerine el koydurmuş ve Warner şirketinin avukatları site yayını yapan cihazlara da el koydurunca sitenin yayını bitmiş ve dizimag sahibinin hapsi isteniyormuş.Sitenin günlük kazancı 7000$mış da haksız kazanç elde ediyormuş da...Açık konuşmak gerekirse bu durumun birilerinin işine gelmediği çok belli!Sanki doğru düzgün zamanında Amerikan dizilerinin bölümlerini yayınladınız da biz izlemedik, sen daha 1.sezonu yayınlarken adam 3. 4. sezonu yayınlıyorsa tabi ki tercih edilir!İnternet dünyasını sürekli kontrol edemezsiniz ya nasıl olsa başka sitelerde açılacak...-Haberi okumak için tıktık


Neyse...Yanarım yanarım dizimag kapanmasından 1 gün önce takip ettiğim dizilerin yeni bölümleri gelmişti, izlemeyi bir gün sonraya ertelemiştim ona yanarım!Kafamda deli sorular;

*Ben hangi dizinin kaçıncı bölümünde kaldım?
*Dizilerin yeni bölümleri ne zaman gelecek?   
*En önemlisi ben bu dizileri, saçma sapan reklamlar olmadan hızlıca nereden izleyeceğim?




12 yorum:

  1. Ahh ahh, hatırladıkça içim yanıyor. Bütün dizileri buradan izliyordum, şimdi kara kara düşünüyorum ne yapacağım ben diye.
    Bende ilk diziport sitesinden izliyordum ve söylediğin gibi bir yerden sonra sadece fragman yayınlamaya başladılar. Sonra yabancı dizi izle adlı bir siteden izlemeye başladım. Orası hala devam ediyor ancak çok fazla reklam var. Yani reklamdan dizi görünmüyor.
    Bir de şu var ki dizimag in sağladığı güzellikler, uygulamalar başka hiçbir yerde yok!
    Şimdi bunu gördüm dizimag.megabilisim.com. Buradan devam ediyorlar galiba. Ama bunu da yakında kapanır gibime geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben de dizist.com diye bir adres buldum dizimagi andırıyor biraz ama hangi dizinin hangi bölümündeyim hatırlamıyorum yakında o da kapanır :(

      Sil
  2. çok ama çok üzüldüm :( seninle aynı hisleri paylaşıyorum, ben de dizimaga bayılıyordum, gitti dizilerimin hangi sezonda hangi bölümde kaldıkları da :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bir de o kadar dizi-film sitesi varken dizimagin olması haksızlık:(

      Sil
  3. benim bu sitede en beğendiğim özellik hangi dizinin ne zaman geleceğini göstermesiydi ona göre bakıp rahat rahat takip edebiliyordum çok üzüldüm :( alternatif olarak yabancidiziizle.com var bi deneyin dizimag kadar iyi olmasa da idare eder :) bu sitede diziport ile bağlantılıydı o nedenle benzer özellikleri var en azından izlediğiniz bölümlerin yazı rengi fln değişip farklılıklar sayesinde takip etmek kolay olabilir. gerçi uzun süredir amerikan dizisi izlemiyorum ama denemenizi tavsiye ederim :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık alternatiflerle idare edeceğiz ne yapalım, takip ettiğim bir sürü seri var meraktan ölürüm izlemezsem:)

      Sil
  4. az önce maillerimi kontrol ediyordum ve birde ne göreyim dizimag bana mail atmış yeni adresimiz www.dizimag1.com diye. şirket bilgisayarımda bu gibi siteleri açmamıza müsaade yok o nedenle deneyemedim akşam unutma olasılığımı göz önüne alınca hemen size yazayım dedim. umarım dizimag aynı formatta bu siteden devam ediyordur :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o adres açılmıştı ama onu da kapattılar sonra 2 ve 3 de çıktı onlar da kapandı, sahibi hakkında da tutuklama istiyorlarmış; mahkemede kurallara uymadığı için... :(

      Sil
  5. Ben de diziportla başlayıp dizimag e geçenlerdenim :) Adamlar kaliteli iş yapıyordu doğrusu, çevirmenleri, site yönetimi... Aynı sorunları ben de yaşayacağım, diziler birbirine gircek, hangisini izledim nerde kaldım belli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapandığından beri hiç Amerikan dizisi izlemedim, dizilerimin hangi bölümlerinde de olduğumu bilmediğimden deneme yanılma yöntemiyle bulacağım artık :)

      Sil
  6. Ben de üzüldüm şahsen ama adamlar haksız kazanç sağlıyorlardı. Kapanması iyi olmuş.
    Dizimag'daki kaliteyi nereden bulacağız o da ayrı mesele...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz haksız kazanç elde eden bir sürü site var, dizimag i bitiren ondaki kalite oldu.Çünkü bazılarının karına ters düşüyordu...

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!