Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Kasım 07, 2013

Ücretsiz Blog Şablonları / Free Blogger Templates

Sawako Kuronuma Perşembe, Kasım 07, 2013



Blogunuzu özelleştirin!

Yepyeni bir konuyla daha karşınızdayım!Vakit buldukça blogumla ilgili şeyleri nasıl yaptığımı sizinle paylaşacağımı söylemiştim.Birçok kişi  Kore günlüklerim de kullandığım şablonu çok beğendiğini söyledi hatta üşenmeyip direk kopyalayanlar da oldu, özgün olun biraz!Neysee...Şimdi size hazır blog şablonlarının nasıl yükleneceğinden  bahsedeceğim hem de 51 adet ücretsiz blog şablonuyla birlikte!!Üşenmedim aradım,seçtim ve bloguma ekledim, bazılarına bayıldım!:)
Not: Şu anki şablonum kendi yapımım...Hazır şablon değil.


Blog şablonlarını yüklemek için;

Beğendiğiniz şablonu seçin ve yükleyin-blogunuzda nasıl görüneceğini "Demosunu görmek için tıktık" kısmına tıklayarak görebilirsiniz-.

* Blogger kumanda paneline girin ve blogunuzun şablon sekmesini tıklayın.




Sağ üst köşeden "Yedekle / Geri yükle" sekmesine tıklayın.


Her ihtimalae karşı, blogunun bir kopyasını alın "Tam şablonu indir" e tıklayın-eski haline döndürmek isterseniz faydalı olacaktır-.Sonrasında beğenip indirdiğiniz şablonun içindeki .xml uzantılı dosyayı, bazılarında template falan yazar, seçip "Yükle" ye basıp yükleyin.Artık yeni şablonunuz hazır!! Güle güle kullanın!Unutmadan hangi şablonu beğenip kullandığınızı yazarsanız çok sevinirim^^




Sizler için seçtiğim şablonlar;

1.Lovebirds Blogger Template




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


2.Scrappy Blogger Template





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


3.Buttercream Blogger Template




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


4.Diary Notebook Blogger Template




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.



5.Murmurs Drawn



Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.



6.Lucky Star Template





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


7.Gilry Diaries Blogger Template




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


8.FashionCity Blogger Template




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


9.Pink Blossoms Blogger Template





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


10.Hello Sailor Blogger Template





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


11.Birdie’s Spring Blogger Template





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


12.Bunny and Teddy Blogger Template





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


13.Cheerful Blues Blogger Template




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


14.Vector Flower Blogger Template


Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


15.Laptop Talk Blogger Template





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


16.Girls Fantasy Land



Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


17.Pretty in Pink 


Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.



18.Quirky Valentine


Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


19.Night Tales


Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada downloada tıkla.)



20.Twilight


Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


21.Web Tech





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.

22.Positive, Negative





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


23.Cat Napper





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


24.Watch me fall





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


25.Cherries 'n Stars



Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


26.Whimsy





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


27.The only one







Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.

28.Soft






Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


29.Blue Love Letter




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


30.Orange Letter




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


31.Nothern Jealousy




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


32.Teen Love Story





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.
(Açılan sayfada downloada tıkla.)




33.Kitty Shop



Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.
(Açılan sayfada downloada tıkla.)



34.Star Catcher






Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada starcatcher downloada tıkla.)



35.Florist






Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.
(Açılan sayfada downloada tıkla.)


36.London Calling





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada babycannotyousee downloada tıkla.)


37.Lady Bug





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada ladybug downloada tıkla.)



38.Play with Mickey mouse




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada PlaywithMickey downloada tıkla.)


39.Vintage 2




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


40.Valantine Rabbits


Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada downloada tıkla.)


41.Postimood






Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada downloada tıkla.)



42.Angels




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.

43.Me and My bear




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada downloada tıkla.)


44.Anime Girls




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada downloada tıkla.)



45.Anime Classmate




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada downloada tıkla.)


46.Date a Live




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık. 
(Açılan sayfada downloada tıkla.)


47.Missing You




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.



48.Purple Love




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


49.Pororo




Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.



50.Tired Girl





Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.


51.Meşhur eski şablonum!



Demosunu görmek için tıktık.

Yüklemek için tıktık.

203 yorum:

  1. Omo omo nasıl da güzel şeyler var öyle^^ Benim bir ara blog merakım vardı :D Sence de bunlardan birini alıp bir blog açsam mı?(*^o^*) (Bloggerlikte ciddi bir iş ben yapamam herhalde ama ...) Bu arada toplam tıklanma sayın bir milyonu geçmiş... TEBRİKLERR :)

    YanıtlaSil
  2. Eğer bloggerlık hevesin varsa açmalısın, en azından içinde kalmaz:) Teşekkürler, baya bir uğraştıktan sonra 1 milyon oldu :D

    YanıtlaSil
  3. Bunu bilmiyordum, öğrendiğim iyi oldu. Bloga renk geldi :) Saol paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
  4. İşine yaramasına sevindim.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. çoook güzel. gerçekten çok teşekkürler. baya emek harcamış olmalısın bu şablonları bulmak için. çoook işime yaradı. bloguma da beklerim: benimminkkusum.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramasına sevindim, güle güle kullan :)

      Sil
    2. valla ben enchook seninkini beyendim..hepsinden guzel en sonda senin ki..kullana bilirmiyim????

      Sil
  6. konunuzu blogumda alıntı yapsam altına link koysam olur mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık bir şekilde link koyarsanız sorun olmaz ama yalnızca bu yayın için geçerli bu durum :)

      Sil
  7. Benimde çok işime yaradı, teşekkürler :) Benim tercihim ise 27 nolu şablon oldu. yildizayata.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. öncelikle çok teşekkürederim ben de sizin paylaştıınız template lerden birini yükledim bloguma çok da şirin olu fakat blogumda önceden sağ üst köşede değişiklik yapmamı sağlayan buton vardı o kayboldu :/ ne yapmam gerekiyor :)

    elmastasarim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumanda panelinin yer aldığı şeridi kastediyorsan o, hazır şablon kullandığında yok olur.Zaten kumanda paneline http://www.blogger.com/ adresinden girip blogunda değişiklik yapabilirsin :)

      Sil
  9. Sablonlari nerden aldiginizi ogrene bilirmiyim lutfenn :) bu konuda yardim ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten aradım beğendiklerimi siteye koydum yani özel bir site yok şablonları aldığım :)

      Sil
  10. bende 38. sablonu yapmak istiyorum ama Şablonunuzu kaydedemedik.
    Şablonunuz doğru şekilde oluşturulmadığından ayrıştırılamadı. Lütfen tüm XML öğelerinin doğru şekilde kapatıldığından emin olun. XML hata iletisi:
    (SyntaxError) : Unexpected token < yazısyla karşılaşıyorum yardımcı olur musunuz? :)

    YanıtlaSil
  11. Az önce denedim şablonda herhangi bir sorun yok çalışıyor, gmail hesabınla ayrıntılı bir şekilde nasıl yaptığını yorum yazarsan yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  12. admin bana da blog açar mısın ben beceremedimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yazdığım son postu okumamışsın...Okumanı tavsiye ederim.Bu yazıda her şeyi ayrıntılı olarak yazdım, adımları sırasıyla uyguladıktan sonra sorun yaşamazsın.

      Sil
  13. Selam ! ^^ Korefan olmalısın ki bu çok güzel . Allah aşkına bu kadar güzel temaları nereden buldun ?! Seni beğeniyorum Sawako :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam canım, güzel şablonlar buldukça ekliyorum:) Güle güle kullan şablonunu :)

      Sil
  14. 39 numaralı şablona bayıldım.Bloguma ayarlayabilirsem koyacağım .Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. 30. orange letter ı beğenip bloguma uyguladım. Teşekkürler :)

    fraisebrownie.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Şu an senin verdiklerin dışında bir şey kullansam da bana çok parlak fikirler verdiğin için kam sa ham ni da Sawako :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kullandığın şablonun da tasarımı güzel ama bence sana cicili bicili şeyler daha güzel olur :D

      Sil
    2. Haha inan cicili bicili şeyler için çok büyüğüm ama tavsiye edeceğin bir şey varsa denemekten memnun olurum belki içimdeki küçük kız uyanır :)

      Sil
    3. Önemli olan kaç yaşında hissettiğin:)) Şaka bir yana teman oldukça farklı, ilk defa sen de görüyorum o yüzden daha güzel bence temadan sıkıldığın zaman sana yeni bir şeyler önerebilirim:)

      Sil
    4. "özgün olun" çağrına uydum çünkü seninle aynı fikirdeyim :) Araştırmacı ruhumu uyandırdın benim :) bazı değişiklikler yapmak istiyorum üzerinde ,ama koşa koşa sana gelmeden evvel biraz araştırma yapacağım sıkıştığımda bana yardımcı olursan sevinirim :)

      Sil
    5. Özgün olmak güzeldir :)) O gün geldiğinde yardımcı olmaya çalışırım :)

      Sil
  17. bu şablonlar gerçekten harika ve bende kendi bloggerıma uygulamaya çalıştım ama şu hatayı verdi :
    Şablonunuzu kaydedemedik.
    Şablonunuz doğru şekilde oluşturulmadığından ayrıştırılamadı. Lütfen tüm XML öğelerinin doğru şekilde kapatıldığından emin olun. XML hata iletisi:
    Content is not allowed in prolog.
    Yardımcı olurmusun nasıl yapabilirim acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, doğru xlm kodunu eklediğinden emin ol.Kaç numaralı şablonu denediğini yazarsan daha iyi yardımcı olabilirim.

      Sil
    2. İndirdiğin Dosyayı birlikte aç de.Sonra Winzipper ile aç ve bir dosya çıkacak o dosyayı aç sonra templates.Xml dosyasını masaüstüne sürükle. temlates.xml dosyasını blogger a yükle

      Sil
    3. Sağol Meloo Terzi dediğin gibi yaptım bloguma uygulacağım şimdi..

      Sil
    4. 1 i almak istiyorum ve aynen öyle diyor.Winzipper çıkmıyor birlikte aç diyince ?? :(

      Sil
  18. Merhaba şablonlara bayıldım. 2. şablonu bloguma uyguladım fakat soldaki tarihlerde bir sorun var. Birde bunlar adsense uyumlu mudur ? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsense de temalar sorun olmuyor ben de hazır şablondan normal şablona geçtim. 2. şablonun demosunu inceledim, tarihlerde sorun olduğuna göre blogger kontrol paneli >ayarlar>dil ve biçimlendirme, buradan GMT+ 2:00 istanbul 'u seçersen sorun düzelecektir :)

      Sil
  19. Sablonlara bayıldım emegnıze saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba diğer yorumunuzda blog adresi yer aldığı için yorumunuzu yayınlamadım ama 38. şablona göz attım, sorun şablonun kendisinden kaynaklanıyor , aslında şablona göz atıp denediğimde bütün gadgetler birbirine girmiş durumdaydı başka bir şablon seçmeniz daha mantıklı olacaktır :)

      Sil
  20. Bende 4. şablonu yüklemeye çalıştım ama hata verdi
    Şablonunuzu kaydedemedik.
    Şablonunuz doğru şekilde oluşturulmadığından ayrıştırılamadı. Lütfen tüm XML öğelerinin doğru şekilde kapatıldığından emin olun. XML hata iletisi:
    Content is not allowed in prolog.
    Ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, deneme bloguma şimdi yükledim çalışıyor, sorunsuzca :) Uygulaman gereken adımları söylüyorum, dosyayı indirdikten sonra "Diary Notebook Blogger Template" yazan bir internet sayfası var.Onu dosyanın dışına çıkar ve yukarıda anlattığım gibi bloguna yükle, güle güle kullan ;)

      Sil
    2. Sanırım çok beceriksizim dediğin şeyleri yapmama rağmen tekrar aynı hatayı veriyor. başarısız oldum :(

      Sil
    3. Yükle butonundan yüklüyorsun değil mi?

      Sil
    4. evet, sorun nerde anlamış değilim *.*

      Sil
    5. Yanlış dosyayı yüklüyorsundur, xml dosyası olacak 14 kb büyüklüğünde ...

      Sil
  21. Çok güzel birini koydum. teşekkürler. bu yayini yeniliyicekmisiniz? yani yeni yeni şablonlar olucak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet denk geldikçe yeni hazır şablonlar ekleyeceğim :)

      Sil
  22. yardım eder misin... harikalar ancak kaydedince şunu söylüyor: Şablonunuzu kaydedemedik.

    Şablonunuz doğru şekilde oluşturulmadığından ayrıştırılamadı. Lütfen tüm XML öğelerinin doğru şekilde kapatıldığından emin olun. XML hata iletisi:
    Content is not allowed in prolog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öncelikle xlm dosyasını yüklediğinden emin ol, eğer doğru yolda olduğunu düşünüyorsan kaç numaralı şablonu denediğini söyle bir de ben bakayım :)

      Sil
    2. Winrardan çıkarıp XML uzantılı olanı seç sorun çözülür.

      Sil
  23. zip olarak yukluyorlar ondan o hatayi aliyorlar zip dosyasini aci icinde xlm dosyasi var onu yuklemeniz gerekli arkadaslar :)
    Neyse bu arada Sawako sablonlara bayildim benim blogum ole kendi kendime birseyler yaparak olustu biraz asiri basit tema burdan begendigim bir temayi uyguladim ama ben o temanin sag ve sol sutunlusunu istiyodum aramaya devam edicem harika bir blog begendim takipdeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır temalarda tek sütunlu yapıyorlar sanırım çünkü ben hiç iki sütunlusuna rastlamadım :)

      Sil
  24. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş ellerine saglık:) birkaç tema arasında kararsız kaldıım ama çok teşekkürleer^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım içine sinen temayı bulabilirsin, güle güle kullan :)

      Sil
  25. benim sevdiyim sablonda devamini oku simgesi yok isterim oyle bir sey olsun nasil koyulur? Sablondan mi onlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar hazır şablonlar ve hazır şablonlarda genelde öyle şeyler olmaz, benim şablonumu kastediyorsan bu şablonu ben tasarladım hazır değil :)

      Sil
    2. nasıl tasarladın ? tasarlamayı nasıl öğrendin?

      Sil
    3. Bilgisayar bilgim iyidir, onun dışında bol araştırma, bol bol deney... Yaklaşık 1 yılımı aldı ki hala bilmediğim şeyler var...

      Sil
    4. Şablonum hakkında paylaşımda bulunmuyorum, tasarımla alakalı olduğu için..
      Onun dışındaki şeyleri blog ipuçlarından bulabilirsin..

      Sil
  26. merhaba bende yeni blog açtım. senin verdiğin temalardan 4. almaya çalıştım 2 defa denedim. alamadım sürekli xml öğelerinin doğru kapatıldığından emin olun yazısı çıkıyor. benim gibi bir acemiye yardımcı olursan çok sevinirim.
    ayrıca bloğunu çok beğeniyorum. şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sıla, büyük ihtimal yanlış dosyayı yüklemeyi deniyorsun.
      Yapman gereken şu; indirilen dosyayı açtığında içerisinde diary notebook template . xml yazan dosyayı yüklemen gerekiyor.. :) Şimdiden güle güle kullan...
      Ayrıca blogumu beğenmene sevindim, teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Admin yanlış bilgilendirmektesin acemiyim diyor sıla dosyayı winrar uzantılı olarak eklemeye çalışmışsındır o dosyaları winrardan çıkarıp uzantısı XML olanı seçtiğinde olucaktır

      Sil
    3. Dosyayı açtığında dediğim kısmı zaten winrar, anlamış olacak ki istediği temayı kullanıyor :)

      Sil
  27. Yanıtlar
    1. Sanırım erkekler için de hazır şablonlar eklemeliyim :)

      Sil
  28. Emeğin için teşekkürler webtasarımdan ve bilgisayardan anlıyodum fakat blogspot konusunda yardıma ihtiyacım vardı bunu da sitenden giderdim

    YanıtlaSil
  29. Canım ben bu şablon işini yapamadım. 14. şablonu begendım ama bir türlü yapamıorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosya bilgisayarına winrar dosyası olarak inecek, onu aç ve içerisindeki .xml uzantılı dosyayı bul, yukarıda anlattığım gibi bloguna ekle, tamamdır :)

      Sil
  30. Ablacım blogunu çok beğendim umarım bu başarın devam eder :) Bu arada şablonlar için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  31. 9.şablona bayıldım oylekı blogun adıyla tam uyumlu oldu.. super oldu elıne saglık..

    YanıtlaSil
  32. Yapamadım ya. ._. 32 veya 37.'yi istiyorum ama, olmadı. İndiriyorum, zip dosyasına giriyorum, dediğin dosyayı şey ediyorum ama olmuyor. ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha dikkatli ol bir yerlerde hata yapıyor olmalısın :)

      Sil
  33. merhaba öncelikle blogun mükemmel bayıldım:) bir kore fanı olarak çok başarılı buldum. blog işinden pek anladığım sayılmaz hatta hiç anlamıyorum diyebilirim hazır temalarına bayıldım 1. temayı kendi bloguma uyguladım fakat şöyle bir sorunum var birincisi ingilizce bunu türkçeye çevireblirmiyim ikincisi en üstteki kategori kısmını değiştirebilme olasılığım varmı? yardımcı olabilirsen çok sevinirim şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirebilirsin ama biraz zor olur.Şablon > Html düzenle kısmında home yazısını bulup bunu ana sayfa olarak değiştirebilirsin, diğerlerini de aynı şekilde kod içerisinden bulmalısın yani biraz uğraşman gerekir :)

      Sil
  34. ay bu işi yapamadım bende anlamadım ki indiriyorum dosya geliyor yükle gidiyorum dosyanın adını yazıyorum öyle bir dosya yok diyor indirdiği yeride anlamadım zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğin dosyalar genellikle karşıdan yüklemelere kaydolur, indirilen dosyayı zipten çıkar ve içerisindeki xls dosyasını yukarıda anlattığım gibi yüklersen sorun çıkmayacaktır.

      Sil
  35. merhaba şablonların hepsi birbirinden güzel şablonları yuklemek ucretlimi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki şablonlar başlıktan anlaşıldığı gibi ücretsiz :)

      Sil
  36. Sawakooo yardım et bana! Bloguma bradan bir tane koydum şuan değiştirmem gerekiyor ama html kodlularda hata veriyor bana xml kodlu ücretsiz şablonları olan bir site öenrirmisin yada neden html kodları kabul etmiyor? Bana yardım etttt lütffeeennnn!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda anlattığım şekilde .xml dosyasını eklemelisin bir yerde hata yapıyor olmalısın..

      Sil
  37. 3. sünü ekledim bloğuma ve gerçekten çok hoş oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. Ben de yeni bir blog açtım ve sizin meşhur eski şablonum dediğiniz şablonu bloğuma uyguladım,çok sevimli bir görüntü oldu.Aslında 27 nolu onlyone şablonu da çok hoşuma gitmişti ama çok uğraşmama rağmen beceremedim.Size gerçekten çok teşekkür ederim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27. yi istiyorsanız bilgisayarınıza indirin ve winrarın içerisindeki onlyone.xml dosyasını winrardan çıkarıp blogunuza yukarıda anlattığım gibi yükleyebilirsiniz...Güle güle kullanın

      Sil
  39. Nihayet only one şablonunu yüklemeyi başarabildim,aslında çok kolaymış.Blogumun ismine ve içeriğine çok uygun bir şablon oldu.Yardımınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  40. yaa baya uğraştım ama yapamadım dosyayı indirdikten sonra dosya seçten onu seçip yüklemeye çalışıyorum olmuyor

    YanıtlaSil
  41. yaptım yaptım çook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  42. Ben de şablon ve imleç yükledim, benim gibi blog düzenlemeden anlamayanlar için paylaşımlarınız çok faydalı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın, işinize yaramasına sevindim:)

      Sil
  43. Gerçekten çok teşşekür ediyorum yazılarının hepsini beğenerek okuyorum ^_^

    YanıtlaSil
  44. 39. şablonu yükledim. Bu konularda hiçbir bilgim yoktu, paylaşımın çok iyi olmuş teşekkür ederim:) Ben şunu sormak istiyorum hemen üst resminin altında Anasayfa-izlediklerim-.. kısmı varya onu nasıl yapabilirim ? Çok uğraştım ancak beceremedim..Yardımcı olursan çok mutlu olurum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu html düzenlemeden yapman gerekiyor, şablon içindeki gerekli kodları bulup..Eğer html den pek anlamıyorsan dokunma derim..

      Sil
  45. merhaba!blog oluşturmada verdiğiniz bilgiler çok faydalı bunun için teşekkürler :)
    ben devam ve yukarı çık butonlarımı değiştirmek istiyorum.nasıl değiştirebiliriz ve sizinkiler gibi sevimli butonları nerede bulabiliriz acaba?şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin özellikle htmle giriyor, blogumda basit gadget eklenebilecek özellikleri paylaşıyorum
      Devamı ve yukarı çık tuşu ise başka bir yerden yüklenmedi, blogum için ben yaptım :)

      Sil
  46. Merhaba, ben bloguma 27. The Only One şablonunu uyguladım ve sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Ancak değiştirmek istediğim birşey var ve bu konuda sizden yardım istiyorum. Bu şablonda yazılar çok küçük, ben normal büyüklükte bir yazı tipi olsun istiyorum. Acaba bunu değiştirebilmek mümkün mü? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablonda büyük ihtimal değişikliklere izin verilmiyordur, özel şablonlarda pek değişiklik yapılamıyor ne yazık ki...
      Sen yine de şablon>özelleştir kısmına girip ayarlara göz at :)

      Sil
  47. Kendi blogumda kullandım fakat arkaplanı değiştiremedim yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef hazır şablonlarda arka plan değiştirilmiyor..

      Sil
  48. merhaba ben bu şablonlar çok beğendim fakat sen kendi şablonjunu hangi programla yaptın ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler ama programla değil kodlamayla yaptım :)

      Sil
    2. bende yapmak istiyorum nasıl kodlama yapılıyor ?

      Sil
    3. Bu benim sana anlatabileceğim kadar kolay bir şey değil :)

      Sil
    4. ben kolaya kaçar :D neyse teşekkürler :)

      Sil
  49. ya yapmaya çalışıyorum ama xml bişey bişey hatası falan diyoo yapamıyorum :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerde bir yanlışlık yapıyorsundur, daha dikkatli ol :)

      Sil
    2. gerçekten senin dediklerini yapıyorum ama olmuyor :'(

      Sil
    3. Başka şablonları da dene aynı hatayı alıyorsan, hata yapıyorsundur :)

      Sil
  50. ben de 8. yi aldım gerçi bloğumla fazla ilgilenmiyorum ama dekor olsun :D emeğine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  51. merhaba sawako daha önce bu sayfaya yorum yapmıştım ama yorumum yayınlanmamış. bir soru sormuştum. yine de paylaşım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Yorumuna şimdi baktım, link içerdiği için spamlamışım; öncelikle teşekkürler güzel sözlerin için, sonrasında o kısımları html düzenle kısmından girip düzenlemen lazım :)

      Sil
  52. 1'i aldım ^_^ kolay gelsin paylaşımlarından dolayı çok çok tşklr

    YanıtlaSil
  53. Merhaba, bende 15. tasarımı aldım. öncelikle paylaşımın için çok teşekkürler.hepsi birbirinden güzel hangisini seçeceğime zor karar verdim:) ben bu hazır tasarımlarla ilgili bir kaç şey sormak istiyorum. Mesela ben 15'i bloğuma uyguladım. Ama bazı özelleştirmeler yapmak istiyorum. Örneğin bu tasarımda üst şablonda home-about-rss vs var onları kaldırmak ve sayfada ki yazı kısmının ve yanlarda bulunan gaget kısımlarının genişliklerini arttırmak istiyorum ama yapamadım. hazır tema kullandığımız için mi özelleştirmemize izin vermiyor? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır temalar maalesef değişim yapmanıza izin vermiyor :(

      Sil
  54. 29.uncuyu aldım. Yeni başlayan blogcu olarak çok işime yaradı. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Nasıl Yapıyoruz indirdikten sonra ne yapacağız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda her şeyi ayrıntılı olarak anlattım, okumalısın :)

      Sil
  56. Merhaba sawako. ilk şablonu kullanıyorum teşekkürler gayet memnun kaldım. ama sanırım yorumlarla ilgili bir sorun var. bazen yorumlar gözükmüyor. gerek kullanıcıların gerek benim. gözükenlere de cevap yazamıyorum. sen hiç böyle bir sorunla karşılaşmıydın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Böyle bir sorunla karşılaşmadım ama ilk önce yorumların spam kısmına bak yorumlar spama düşmüş olabilir.Orada sorun yoksa ayarlardan kelime doğrulaması varsa onu kapat.Baktın orada da sorun yok şablon >html düzenle> widget şablonlarını varsayılana döndür> html 3 ü seç ve varsayılana döndür :) Yine düzelmiyorsa bir fikrim yok :)

      Sil
  57. Yanıtlar
    1. Yukarıda ayrıntılı bir şekilde anlattım biraz uğraşırsan yapabilirsin :)

      Sil
  58. merhaba ;
    öncelikle emeğiniz için çok teşekkürler.
    Ben şablonlardan birini uyguladım.Html koddan menü ismini de değiştirdim fakat yazılarımı menülere nasıl göndereceğimi bulamadım.Mesela bazı yazılarımı özlü sözler menüsünü altında paylaşmak istiyorum diyelim.Bunu için ne yapmam lazım?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adresi, etiket kullanarak yine html düzenle bölümünden bağlamalısın :)

      Sil
  59. Merhaba,
    Bloğunuza bayıldım =) Elinize kolunuza sağlık gerçekten harika. Çok faydalı şeyler paylaşmışsınız..Bu bölüm de özellikle ilgili çekti :) Birkaç tane indirdim sanırım deneyip birini seçeceğim :)

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  60. Amatörler için süper bilgi,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  61. Merhaba indirim yüklnemiypr böyle bir yazı çıkıyor

    şablon kaydedilmedi.Lütfen tüm XML ögelerinin kapalı oldugunudan emin olunuz diyorr .. nası anlamaım yukardakini pek anlamadım kısaca sölesen ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde başka bir şablonu yüklemeyi dener misin? Belki şablon hatalıdır...Yine aynı hatayı veriyorsa yüklemede yanlışlık yapıyorsundur. .xml yazan dosyayı zipten çıkarıp yüklemelisin..

      Sil
  62. ya lmuyo şablon eklenemedi fln filan nasıl kendi tasarımımı yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi şablonunu yapmak anlatılabilecek kadar kolay değil ;)

      Sil
  63. İnanmıyorum!!!!
    Başardım ^^
    Çoook saol :D

    YanıtlaSil
  64. İnanmıyorum!!!!
    Başardım ^^
    Çoook saol :D

    YanıtlaSil
  65. Bir erkek blogu için maviyle ilgili bi şablon yapabilir misiniz rica etsem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şablonlar hazır şablonlar benim yaptıklarımdan değiller, ben de ücretli şablon yapıyorum :)

      Sil
  66. sawako senin şablonundan yükledim bloğuma ama bi sorun var yazdığım yazı bloğun sol tarafında da şert halinde görünüyo yani hem sağda hemde solda bölünmüş şekilde duruyo ne yapmalıyım gadgeti kaldırda yok düzenleyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablonu eski haline çevirip tekrar yüklemeyi dener misin?

      Sil
  67. bende vintage şablonunu yükledim. sayenizde öğrendim şablon yüklemeyi emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  68. bende bir şablon indridim fakat şimdi yazı yazma istatistik sayfasına nerden girileceğini bulamıyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle önceden navbardan giriyordun; blog ipucu kısmına Yukarıdan tıklayıp navbarı kaldırma yayınından navbarı tekrar nasıl getireceğini görebilirsin. Onun dışında blogger.com dan da o bölüme ulaşabilirsin:)

      Sil
  69. Harikasınızz :) bende starcatcher kullandım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  70. Gerçekten elinize, emeğinize sağlık!! Çok güzeller bazılarını görünce tam bana göre dedim. Çok faydası dokundu. 37-Lady Bug benim kullandığım. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  71. 2.sablonu yükledim yandaki tarihte sorun var .Önceki yorumlarınzdan bakarak +2 ist yaptım fakat düzelmedi yine de.Nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım kodlar değişmiş ben de düzeltemedim o hatayı :/

      Sil
  72. Bu özelliği bilmiyordum ki sanırım çok normal yeni başlayan biri olarak ^0^ Bu harika yazıyı yazdığın için teşekkürler :) Emeğinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  73. Ben Cat Napper'ı seçmiştim ama nedense bloğuma uygularken "Şablonunuzu kaydetemedik.Şablonunuz doğru şekilde oluşturulmadığından ayrıştırılamadı."dedi.Ne yapmalıyım Sawako?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış şekilde yüklüyorsun, kopyala yapıştır yaptın büyük ihtimal yukarıda anlattığım gibi yüklemeyi dene :)

      Sil
  74. Yukarı çık butonunun da nasıl yapılacağını gösterebilir misiniz acaba.Başka sitelerde buradaki kadar kolay anlatılmıyor da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda daha öncelikli konularım var ama sonra belki yazabilirim, takipte kal :)

      Sil
  75. Öncelikle teşekkür ederim indirdim ama ingilizce bunu nasıl türkçe yapabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi şablonu kullanıyorsun? Büyük ihtimal Html'yi düzenle kısmından yapman gerekecek ki o da kod bilmiyorsan zor. Bırak öyle kalsın :)

      Sil
  76. Selamlar, Sawako. Öncelikle paylaşımın için çok teşekkür ederiz, ben de buralarda yeniyim ve acemi olduğum için şablonlarından kullanmak istedim. Birkaç tanesini kullandım, yapabildim fakat blog başlığından iki tane oluştu. Ne yapabilirim ? Cevabın için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aslında sürekli karşılaşılan bir problem ben bu konuda bir iki güne kadar blog yazısı yazayım.Buradan anlatmak zor olacak.Takipte kal!

      Sil
  77. Sen olmasan benim gibi acemi bir kız ne yapcak

    YanıtlaSil
  78. çok teşekkür ederim herşey için çok sağolun yanlız bir sorunum var birds şablonunu ekledim ama üst meni isimlerini nasıl değiştirebilirim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer gadgetlerde yoksa htmlyi düzenle kısmından düzeltmen gerekiyor, eğer kodlarla aran iyi değilse pek oynamaman iyi olur :)

      Sil
  79. çok güzeller ama ben bir türü bloguma yazı ekleyemiyorum.Senin blogun cidden harika o küçük resimleri mesela nasıl yaptın.caidden bu işte bir harikasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna içinden geldiği zaman yazarsın, yazmayacaksan blog açmanın anlamı yok :)
      Ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  80. şablonlar için çok teşekkürler çok işe yaradı :) 43 ile 51 arasında kararsız kaldım ama 51 i seçtim sonra çok tatlı oldu sağol :D

    YanıtlaSil
  81. Öncelikle temalar için teşekkürler. İlk buradaki temalardan birini aldım ancak sıkıntı oldu. Sonra yine buradaki temalar sayesinde başka bir tema buldum. Yani çok teşekkürler ancak küçük bir sorum olacak. Tema da açılır menü var. Ama ben menüye yazılarımı nasıl koyacağımı bilemiyorum. Sizde de açılır menü var acaba yazılarınızı açılır menüye nasıl atıyorsunuz? Araştırdım ama bir türlü bir açıklama bulamadım. Yardım ederseniz çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim açılır menüm temaya sonradan eklendi, gadget olarak ekli yani :)
      Büyük ihtimal Şablon > htmlyi düzenleden yapman lazım, o da kod bilmiyorsan çok kolay bir şey değil :/

      Sil
    2. Yanıt için çok teşekkürler. Bu sabah şans eseri youtube dan bir videoya rastladım. Yapımını anlatıyordu. Hemen denedim ve işe yaradı. Oh içim rahatladı valla. Blog ne zor işmiş, hele de hiçbir şey bilmiyorsan. Cevabın için tekrardan teşekkürler :)

      Sil
  82. Çok teşekkürler. 4.şablonu çok beğendim,biraz zorlandık ama sonunda güzel oldu.Henüz ilk yazımı girmedim ilk şablonum.İzlemedeyim :)

    YanıtlaSil
  83. Çok yardımına ihtiyacım var. Lütfen yardımcı ol. Ben temaları indirebiliyorum, orada sıkıntı yok. Fakat mesela her şeyi türkçeye de çeviriyorum. Ama mesela conted i yorumlara çevirdim. Ama paylaştığım yazılarım ana sayfada gözüküyor sadece. Ama ben yorumlar kısmında gözükmesini istiyorum. Yani yazılarımı temalardaki çevirdiğim kategorilerde paylaşmak istiyorum. Nasıl yapacağım? Lütfen yardımcı ol...

    YanıtlaSil
  84. öncelikle çok teşekkür ederim.... ben buradaki bir şablonu indirdim blogumada yüklemeyi başardım , bu sizin için çok kolaydır belki ama beim gibi bundan bir sene önce ŞABLON dendiğinde yemek üstüne konan bir sos mu o ne diye biri için önemli bir başarı ... şaka bir yana izniniz olursa blogumu aktif olarak kullanmaya başladığımda sizin şablonunuzu kullanmak istiyorum.herşey için çok teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu postta yayınladığım şablonlar herkese açık yani herkes kullanabilir.Güle güle kullanın şimdiden:)

      Sil
  85. Ellerine saglık :)Temalar çok güzel çok beğendim hatta 1. temayı aldım hemençAma bir sorun var 1. şablonun üstünde health home felan var onları değiştiremiyorum.Nasıl çevirebilirim .Şablona girdim ama bulamadım.Yardım eder misin?

    YanıtlaSil
  86. Ne kadar hoş şablonlar bunlar :) Emeğinize sağlık bu güzel şablonları emek verip, bulup ,bizlerle paylaştığınız için.

    YanıtlaSil
  87. Emeğine sağlık çok beğendim bende bunlardan yapmalıyım

    YanıtlaSil
  88. Öncelikle senin ki kadar harika bir blog yok temalardan kullandım çok beğeniyorum ama kendim de blog tasarlamak istiyorum bununla ilgili olarak da bir paylaşım yaparsan ama profesyonel yani senin ki gibi gerçi belki bu sırları vermek istemiyor ola bilirsin ama eğer paylaşırsn çok ama çok sevinirim bu arada aynı bu şekil devam et sen harikasın :)

    YanıtlaSil
  89. Ben de tema kullandim ama yorum butonum etkisiz hale geldi ne yapabiliim?

    YanıtlaSil
  90. Çok teşekkur ederim sayende yapabildim safdaslfasjkfgsadjkgsd

    YanıtlaSil
  91. Anima karakterli olan varmı acaba

    YanıtlaSil
  92. purple love yi indirdim.emeğine sağlık.ilk kez blog açmaya çalışıyorum umarım becerebilirim.

    YanıtlaSil
  93. şuan kullandıgınız blogu kodlarla mı yazdınız acaba ?

    YanıtlaSil
  94. olmadı ya indirip şablonu yükle diyorum html hatası diyor nedeen?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!