Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Kasım 01, 2013

Blogunuzu Yazarkafe'de Platin Üye Olarak Tanıtın!

Sawako Kuronuma Cuma, Kasım 01, 2013


Arkadaşlar,Yazarkafe, Bumerang üyelerinin blog yazılarını ve makalelerini geniş kitlelere ulaştırabilecekleri bir yayın platformu...Uzun zamandır YazarKafe'nin üyesiyim,uzun dediğim işte birkaç aydır:)) Üyeliğim ilk önce altın üye olarak onaylandı ve ben de içimden baya baya isyan ettim,benim platin üyelerden ne eksiğim var diye ama yapacak bir şey yoktu.

Her nasılsa Hürriyet artık benim de bir platin üye olduğumu fark etmiş ve vereceğim kodu kullanıp üye olan ilk 5 arkadaşı da hiç uğraşmayıp platin üye yapacakmış!!!



Peki bu üyelik tipleri nedir ve ne işe yarar?

Platin, altın ve bronz olmak üzere 3 farklı üyelik tipi bulunmaktadır. Tüm üyelik tipleri ücretsizdir:

Platin üyeler sitelerine ekledikleri Bumerang şablonları sayesinde ve Hürriyet sitelerinin linklerini Bumerang üzerinden paylaşarak hurriyet.com.tr'de ücretsiz reklam gösterimi kazanırlar. Ayrıca Yazarkafe’ye içerik gönderebilirler, Hürlist’te yer alırlar ve Bumerang’ın iş ortaklarının sunduğu tekliflerden faydalanabilirler.

Altın üyeler Yazarkafe’ye içerik gönderebilmek dışında Platin üyelerin sahip olduğu tüm imkanlardan faydalanabilirler.

Bronz üyeler ise Bumerang şablonlarıyla web sitelerinin içeriğini zenginleştirirler, Hürlist’te yer alırlar. Ancak ücretsiz reklam kazanamazlar ve Yazarkafe’ye içerik gönderemezler.

Bumerang editörleri, mevcut üye siteleri periyodik olarak incelerler ve gerekli gördükleri sitelerin üyelik tiplerini değiştirebilirler.



Yapmanız gereken ise aşağıda gördüğünüz resimde promosyon kodu yazan yere T21BEB58 kodunu kopyalamanız!! Kayıt olmak için tıktık


Not:Bu durum sadece yeni üye olan bloggerlar içindir!!

20 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun darısı benim başıma :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun çok sevindim adına, altın bir üye olarak :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Platin üyeliğiniz hayırlı uğurlu olsun. Aramıza hoş geldiniz:=)
    bu arada ilk takipçinizim sanırım. Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :) 152. takipçimsiniz ve siz de hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. süper bayıldım ben....hehehee kedi bile oynuyor müzikte biz nasıl oynamıyalı...hatta mütiş her şey mevcut,chat,haber,burda olmak çok zevkli.....başarılarının devamını dilerim sevgili sawako.....

    YanıtlaSil
  6. selamlar bende biraz önce kaydoldum ve altın üye olarak başladım ama bir sorunum var galiba bu bumerag tam olarak ne oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem blog ziyaretçi sayının artmasını sağlıyor hem de reklam teklifleriyle kazanç sağlamana yardımcı oluyor:)

      Sil
  7. ıban no istiyor ya hani güvenip yazmak istiyorum fakat para çekme gibi bi durum olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hürriyet gazetesi güvencesinde rahatlıkla güvenebilirsin ☺️

      Sil
  8. Ben bu adrese tıkladım ama üyelik formu doldurdum bu formun aynısı karşıma çıkmadı üyelikte onay bekliyor yazıyo şu an burda bi yanlışlık mı var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistemleri yenilenmiş olabilir, üyelik en başta 72 saat içerisinde onaylanıyor :)

      Sil
  9. cnm ben hala atın üyeyim bunu nasıl platin yapabilirim.:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre sonra olursun :) Ben de ilk altın üyeydim birkaç ayda blogumu biraz daha geliştirince platin yaptılar :)

      Sil
  10. sanırım sistem değişti bu ekran gelmedi üye olurken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tasarımını falan hepten değiştirdiler.Ben bu halini daha çok seviyordum halbuki :)

      Sil
  11. Ben de bir şey soracağım :) Ben de altın üye oldum, 2 gün önce başvurmuştum. Blogumu hürliste ben mi ekleyeceğim yoksa üye olduğum için otomatik mi ekleniyor acaba ? Hürlist ekranında sitemi hürliste eklemek istiyorum diyor ama bastığımda 404 - File or directory not found.diye bir uyarı çıkıyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O özelliği hiç kullanmadım.Şimdi baktım bende de hata veriyor :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!