Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ekim 24, 2013

İmleç Şeklini Değiştirme

Sawako Kuronuma Perşembe, Ekim 24, 2013

Blogumu ilk açtığım sıralarda en büyük sorunum blog ve ayarlarından hiçbir şey anlamamamdı.Şu anda da pek bir şey anladığım söylenemez ama artık ufak tefek rötuşları çok rahatlıkla yapabiliyorum.Uzun zamandır birçok kişiden "İmlecinin şeklini nasıl değiştirdin?Aynısını nasıl yapabilirim?" tarzında sorular alıyorum.

Herkese cevap vermeye çalışsam da bu her zaman yeterli olmuyor.Bu yüzden ben de fare imlecimi nasıl değiştirdiğimi bu yazıda anlatacağım, hem de karşınıza birçok imleç şekli çıkacak ve karar vermek sizin için oldukça zor olacak ^^

Öncelikle blogunuzun kontrol panelinden, yerleşim sekmesini tıklayın.(Buraya nasıl gireceğini soran arkadaşlar var onlar için; blogger kontrol paneline http://www.blogger.com/home adresinden girebilirsiniz) 




Hemen sonrasında açılan yerleşim bölümünde karşınıza "Gadget Ekle" diye bir şey  çıkacak ona tıklayın.Açılan yeni  sayfadan aşağı doğru ilerleyerek "Html/Java Script" te tıklayın."Html/Java Script" i bulamazsanız "Ctrl + F " kısayolunu kullanmak aramayı daha kolaylaştıracaktır :) 





Bu işlemin sonunda boş gadget sayfası açılır.O boş sayfayı kapatmadan http://www.cursors-4u.com/ adresine girin ve beğendiğiniz fare imlecini seçin.Seçtiğiniz imlecin altında bulunan kodu kopyalayın. 




Son olarak bu kodu "Html/Java Script" bölümünde açılan boş sayfaya yapıştırın ve kaydedin! :) 


Artık blogunuzun imlecinin şeklini değiştirdiniz.Güle güle kullanın!! ^^

55 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Nasıl yaptın? doctor who'daki tardis değil mi? ben de Spn' den bir tane karakter istiyorum.

      Sil
  2. Bilgi Paylaştıkça Güzeldir... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Ne demek işinize yaradıysa sevindim:) +Mathilda; kız baktım senin imleç değişmemiş ama oradan oraya uçuşmaya çalışan kelebekler çok sevimli :))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler yararlı bir bilgi olmuş hemen denemeye gitmeliyim ^^

    YanıtlaSil
  5. Nasıl yardımcı olduğunu bir bilsen.. Çok faydalı bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de yaptım çok teşekkürler iyi oldu ve sevimli. Acaba imlecin altındaki oynattığın zaman çıkanları nasıl yapıyoruz???

    YanıtlaSil
  7. İşinize yaramasına sevindim:) +Maya onu da başka bir yazımda yazacağım :)

    YanıtlaSil
  8. sizin imleçiniz gibi arka arkaya nasıl yapabılırım

    YanıtlaSil
  9. Çok sevimli olduuuuu. ^^
    Bu yararlı bilgiyi bizlerle paylaştığınızdan dolayı teşekkür ederim. ^^

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Aleyna, herkese blog açtığımı nereden çıkardığını anlayamadım ama ben kimseye blog falan açmıyorum.Ayrıca zaten bir blog açmışsın, blogunu geliştirmek istiyorsan yukarıdaki menü çubuğundan blog ipuçlarına bakarak yapabilirsin her şeyi ayrıntılı olarak anlattım.

      Sil
  11. Çok yararlı oldu... Paylaşım için teşekkürler... ^^

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim.çok hoşuma gitti.paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaramasına sevindim güle güle kullanın :)

      Sil
  13. böyle faydalı ve güzel blog yapabilmen nasıl oluyor? inşallah körenin yakışıklıları hep seni sever.... Sağol

    YanıtlaSil
  14. HTML/JAVSCRIPT hiçbir yerde yok, ama yine de sağol =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Html ler yerli yerinde yukarıda anlattığım yolu izlersen sorun yaşamazsın :)

      Sil
  15. Fare imlecini istediğin bir K-Pop grubunun logosu yapmak hakkında bir bilgin var mı?
    Ayrıca fare imlecinin şu arkadasında ki şeyleri nereden buldun veya yaptın?
    Ben de böyle şeyler yapmak istiyorum da ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sitede illaki vardır ama araştırman lazım :) Fare imlecimden dökülen şeylerin bir benzerini ilerleyen zamanlarda paylaşacağım takipte kal :)

      Sil
  16. wuhuu :) çok yardımı oldu gerçekten sağol :) ben daha çok yeniyim, yeni açtım . senin paylatığın bilgiler sayesinde imlecimi değiştirebildim :) <3

    YanıtlaSil
  17. imlecin arkasından dökülen şeyleri nasıl yapıyorsun lütfen söyleyinnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog ipuçları kısmına bakarsan paylaştığımı görürsün :)

      Sil
  18. Çok teşekkürler aynen bende blog hakkında yazılım olarak sıfır gibiyim:) Bu imleci yapabilmek harika...

    YanıtlaSil
  19. çok teşekkürler :) çok faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz . Blogunuzu yakından takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Ay çok teşekkür ederim cidden çok yardımcı oldun.Bu arada blogunun tasarımına bayıldımm :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaradıysa ne mutlu bana..Teşekkür ederim ayrıca güzel yorumun için:)

      Sil
  21. cok güzel tebrikler.Emeğine sağlık.Ben daha yeniyim ve çok acemiyim bloğuma beklerim .Kayıt edeceğim sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkürler,yeni blog açtım ve imlecin nasıl değiştirileceğini öğrenmek için baktığım sitelerdeki en basit anlatım seninkiydi.Anlayabildim:)
    Seni takipteyim bloguma ziyaretini beklerim:)

    YanıtlaSil
  23. Yeni daha bir kaç gün önce blog açtım paylaşımlarını çok güzel yararlı olmuş çok teşekkür ederim :) şablonunuzu çoooook beğendim buna benzer var mı bildiğiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablonumu ben tasarladım, benzer bir şablon yok :)

      Sil
  24. Çok yararlı bir yazı olmuş teşekkürler :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramasına sevindim! Güle güle kullan :)

      Sil
  25. Bende adrese girmiyor bloğumun arar yerine giriyor. :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!