Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Eylül 05, 2013

You're Beautiful / A.N. JELL / 2009

Sawako Kuronuma Perşembe, Eylül 05, 2013

Bu diziyi uzun zamandır taslaklarda bekletiyorduk.Aslında çok beğendiğimiz bir dizi olmasına karşın izlememizin üzerinden uzun zaman geçtiği için Misaki'yle birbirimize atıyorduk topu ama ben daha fazla dayanamadım ve yazmaya karar verdim.Bu dizinin taslaklarda beklemesi haksızlık olurdu bence...

Dizimizin konusuna gelecek olursak;


Gemma, kiliside görevli rahibelerden biridir.Kilisede ayin yapılırken bir kız çocuğunun müzik dinlediğini görür ve onu hareketleriyle uyarmak ister ama çocuk daha çok sesi açar.Asıl kızımız Gemma, kız çocuğunun onu duymadığını düşünür ve kulaklığı ondan çıkarmaya çalışırken çocuk cihazı çeker ve kulaklık yerinden çıkar.Ayin sırasında büyük bir müzikle ayin bölünür.




Asıl kızımız, yaptığı bu hatadan dolayı büyük bir pişmanlık hisseder ve motosikletle yapılması gereken bir görevi üstlenir.Yolda sakin sakin giderken bir araba onu takip etmeye başlar.Asıl kızımız ilk başta iyi düşünüp sadece yol verir ama adam ısrarla geçmez ve daha sonrasında arabayla asıl kızımızın yolunu keser.



Asıl kızımız tabi korkmaya başlar.Adam yanına gelir ve "Go Mi Nam'ı tanıyorsunuz değil mi" diye sorar.Go Mi Nam asıl kızımızın ikizidir.Asıl kızımız, bu adamdan korkar ve ona vurup kaçar.Adamın sapık olduğunu düşünür.Sonrasında adamın ikiz olduklarını söylemesi ve Go Mi Nam'ın başına kötü bir şeyler geldiğini söylemesi sebebiyle asıl kızımız kaçışı bırakır.Kore'nin en ünlü grubu olan A.N.JEL grubu 3 kişiden oluşmaktadır ve sesi çok güzel olduğu için Go Mi Nam 4. kişi olarak katılmıştır.Go Mi Nam ortalıktan  kaybolmuştur ve asıl kızımızın ikinizinin yerine geçmesi gerekiyordur.



Asıl kızımızın dikkatini A.N.JEL grubunun fanları çeker ve o tarafa doğru yürür, tabi rahibe kıyafetleriyle...Kısa süre sonra grubun üyelerini görür ve ağzı bir karış açık kalır, tabi taş gibi çocuklar! :))



Asıl kızımız, erkek kıyaferlerini giyer ve kontratı imzalamaya gider.Kontratı imzalamadan önce Tae Kyang gelir ve ilk önce iyi olduğunu doğrulamasını ister, asıl kızımızı çeker kolundan grubun çalışma odasına götürür ve hemen ardından kapıyı kilitler.Asıl kızımız 3 erkekle bir odada tıkılı kalmıştır.



Tae Kyang, asıl kızımızı şarkı söylemesi  konusunda sıkıştırır ama asıl kızımız ağzını açmaz.Kibirli Tae Kyang, kontratı alıp yırtacakken asıl kızımız şarkı söylemeye başlar ve hepsi şoka girer.Çünkü sesi harikadır.Asıl kızımız artık resmi olarak grubun üyesidir ve görevini yapıp geri döneceğini düşünürken, kardeşi ortaya çıkmadığından dolayı sahne alması gerekir ama asıl kızımız bunu kabul etmez, Roma'ya uçak bileti alır.Ama hiçbir şey planladığı gibi olmaz, hava alanında Tae Kyang ile çarpışır ve kaçar.Çünkü tanınacağından korkuyordur ama bilet de Tae Kyang ile gider. Hava alanında oturup ne yapacağını düşünürken aklına ikizinin menajerinin söylediği cümle gelir "Go Mi Nam bunu annenizi bulmak için yapmak istiyor..."Asıl kızımız kararını verir ve saçlarını keserek gruptaki yerini alır.



Sıra Go Mi Nam'ın hoşgeldin partisindedir.Asıl kızımız bu mekanda fazlasıyla içer ve sarhoş olur.İlk önce kızlar tuvaletine gitmek ister Jeremy ile karşılaşır, Jeremy onu erkekler tuvaletine götürür ve gider.Daha sonra Kang Shin Woo ile karşılaşır.Kang Shin Woo, ona balkona gitmesini ve onun için bir kahve alıp döneceğini söyler.Asıl kızımız oraya doğru ilerlerken onu Jeremy görür ve tuvaletten başka bir yere tuvaletini yapacağını düşünür.Balkona geldiğinde ise Tae Kyang ile karşılaşır.Tae Kyang onun kusacağını anlayıp önce bardak uzatır, sonra şişe sonra da çiçeği çıkartıp saksıyı uzatır ve asıl kızımız oraya kusar.Bu sırada diğer üyelerde gelmiştir.




Asıl kızımız kendinde olduğunu söyler ama kendinde değildir.Çatıda bir banka çıkar ve gökyüzüne dokunmaya çalışır.Tam düşecekken diğer 3 üye onu kurtarmak için atılırlar.Peki asıl kızımızı kim kurtaracaktır?Ama ben dayanamayacağım o güzel sahneyi de paylaşacağım ki izleyenler bile bir kere daha izlemek istesin:))




İzleyenler bilir ama izlemeyenler için söyleyeyim harika bir dizi!Bir kızın erkek kılığına girmesi en iyi bu dizide konu alınmış.Hem konu olarak da diğer birçok Kore dizisinden farklı!Bayılacaksınız!!Son olarak diziyle bütünleşen resimleri de paylaşıp İyi Seyirler diyorum:))




21 yorum:

  1. So do I...I watched this drama about two years ago and i will watch again :)

    YanıtlaSil
  2. Süper bi diziydi geçen yıl izlemiştim resimleri görünce yine bi gülme aldı beni :D hatta anneminde bizimle birlikte izlediği tek dizi hhaha süper komik sahneleri vardı ya :))

    YanıtlaSil
  3. Bu dizi her şeyiyle farklı; konusuyla,masumluğuyla,oyuncularıyla ama üşengeçliğimizden yazmak şimdi kısmet oldu :))

    YanıtlaSil
  4. sahane kalıte kokuyor yaaa bunun gibi oyuncu senaryosu ile çarpıcı ve bağlayıcı diziler izlemek istiyorum ama bulamıyorummmmm öneriye ihtiyacım vaaarr :((((

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar çoook rica ediyorum lütfen rica ediyorum en azından bu dizi kadar kaliteli kadrosu ve seneryosu sağlam eylenceli önerebileceğiniz romantik komedi varsa cook rica ediyorum çünki cook beğendim herkese kesinlikle tavsiye ederim zamanımı bosa geçirecek dizilerden kaçınan biriyim...

    YanıtlaSil
  6. Buna benzer bir de "To the beautiful you" var, onu da izlemelisin kesinlikle beğeneceksin! :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim mutlaka izleyecegim :)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim mutlaka izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten süper bir dizi tüm bölümlerini izledim tanıtımı süper hazırlamışsınız ellerinize sağlık sürekli takip ediyorum.. ;)

    YanıtlaSil
  10. Bu diziye gerçekten bayılıyorum hele de Shin Hye varken :) bu arada benimde bir blogum var ama daha çok yeni acemiyim de hem nasıl geliştirebilir miyim acaba yardımcı olabilir misin ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseye şahsi yardımcı olmuyorum ama yukarıda blog ipuçları kısımından yararlanabilirsin ;)

      Sil
  11. Selam. Beni hatırladınız mı? Bride Of Century yorumlarında sohbet etmiştik. Bu diziyi de sizin tanıtımınızla izledim. Gerçekten eşi benzeri olmayan bir dizi. Bu arada o kadar içtensiniz ki tanımlayamam. Sizinle yazışmak beni mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benim favori dizilerimdendir...Beğenmene de ayrıca sevindim :)

      Sil
    2. bu adam sana asılıyor farkında değil misin*

      Sil
  12. Son olarak Chat bölümünüz nerede? Ulaşamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chat bölümünü kaldırdım..Onu dizi film tartışılsın diye bloga eklemiştim ama amacından saptırıldı...Sürekli kontrol edemediğimden de kaldırmanın en doğru tercih olduğuna karar verdim :)

      Sil
  13. Aslinda k-dramalara hep önyargılı yaklasirdim ama bi şekilde bu diziyi ortasindan izlemeye basladim.tabi sonrasinda neredeyse bütün sahneleri ezberlicek kadar cok izledim:)izlerken bitmesini hic istemeyeceginiz cok güzel, bazen aglatan bazen kahkaha attiran bi dizi.jks icin ise soyleyecegim cok fazla sey var o yüzden susuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyilerden biriyle başlamışsın, harikadır :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!