Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ağustos 30, 2013

En İyi K-pop Erkek Grubu Hangisi Anketinin Sonuçları!!

Sawako Kuronuma Cuma, Ağustos 30, 2013


Yaklaşık 1 ay önce bu anketi oluşturdum.Anket normalde bir hafta önce bitecekti ama bazı oylar birbirine çok yakın olduğu için biraz daha beklettim.Anketi oluşturduğumuzda çoğunluk ilk 3ün arasında SS501, Super Junior ve Bigbang olacağına emindi.Aslına bakarsanız ben de öyle düşünmüştüm ama öyle olmadı.


Beklentilerimiz birincinin ya SS501 ya da Super Junior olacağıydı.SS501 bizi şaşırtmadı ve birinci oldu hem de 519 oyla!

İkinci ise; SHINee oldu.Aslına bakarsanız biraz şaşırdım.Evet SHINee da çok güçlü bir grup ama nedense Super Junior severler daha çok diye düşünmüştüm hep...SHINee ise tam 282 oyla 2.lik tahtına oturdu.Tabi bu da Super Junior hayranı Misaki'nin kalbine güm diye oturdu :))

Veee gelelim 3. olan grubumuza...Misaki'yi rahatlatacak bir haber! Super Junior'da ilk 3te yer aldı.Tam 149 oyla 3. oldu :) ve Bigbang 36 oyla 3. kaçırmış oldu...Daha önce hiç dinlemediğim EXO grubunun 115 oy almasıyla bundan sonra dinlemeye karar verdim.

Anket tablosunu yayınlayacak olursam durum tam olarak şu:



Anket sonuçlarımıza göre ilk 3 ; SS501, SHINee ve Super Junior...

*Peki ya sizin ilk 3nüzda hangi gruplar var? 

*Unuttuğum Cnblue gibi kaç grup daha var? 

*Unutmadan bu blogta hangi şarkıların çalmasını istersiniz, siz yorum olarak yazın biz ekleyelim :)  


35 yorum:

  1. Uwwww!! SS501!!!! Shinee yide severim ama :) Bu sayfaya bayıldımm! nasıl olurda daha önce görmem!

    YanıtlaSil
  2. teen Top'ın ankette olmamasına üzüldümmm T.T

    YanıtlaSil
  3. Teen Top'un ankette olmamasına üzüldümmmm T.T

    YanıtlaSil
  4. Unuttuğum gruplardan biri de o, o kadar grup var ki inan aklıma gelmedi bazıları... :)

    YanıtlaSil
  5. sujum aşkım sonunda derceye girmiş çok üzüldüm seçilmicek diye

    YanıtlaSil
  6. ss501 in dediğiniz gibi kazanıcağı belliydi diğer guruplarda hak ettiği yeri almış ama super junior 2. olsaydı daha iyi olurdu...

    YanıtlaSil
  7. cnblue yu nasıl unutursun

    YanıtlaSil
  8. ss501 cnblue shinee bence en iyileri...

    YanıtlaSil
  9. ben daha yeni gördüm burayı ama güzelmiş ss501 süper benim herşeyim ve çok mutlu oldum çünkü ben koyu bi triples imdir.gurur duydum onlarla hepsini çok seviyorum.diğer grupları shinee super junior onlarada aşığım hepsi süper ama grupların

    YanıtlaSil
  10. Super junior keşke 1.olsaydı hadi ss501 i geçemedi. Shinee nin yerinde keşke süper junior olsaydı ama bu manzarada güzel. Ben bu siteyi çok sevdim ya

    YanıtlaSil
  11. Bu arada SHINee'nin yazılışına dikkat ederseniz sevinirim onlarin adı Shinee değil SHINee bu konuda lütfen biraz daha dikkatli olursaniz lütfen hayranı olmasanız da yine de anti değilseniz bunu böyle yazarsanız iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaa kesinlikle .bu konuda çok hassasım :D

      Sil
  12. Hiçbir grubun antisi değilim öyle çok fanı da sayılmam...Düzelttim yazıyı:)

    YanıtlaSil
  13. bennn beast ın fanıyım çok tatlılar ama hyunseung hariçç tabi :D

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle exo olmalıydı.

    YanıtlaSil
  15. BTS de benim favori gruplarımdan oda yok listede

    YanıtlaSil
  16. EXO İLK SIRAMDA VE SONRA BTS GELİYO BTS BURDA YOK SANIRIM AMA SÜRER Bİ GRUP :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay canina ayni fikirdeyim senle once exo sonra bts sonra bap

      Sil
  17. bir grup arıyorm ama bi türlü bulamadm üyelerinden 2 tanesini biliyorum Cwa ve Nick lütfen bilen varsa yazarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isimlerinin bu olduğuna emin misin bende baktım ama böyle kişilerin olduğu bi grup yok

      Sil
  18. bence SHINee 1. sırada olmalıydı onlar Kore'nin en gurur verici grubu bence

    YanıtlaSil
  19. bencr grupta got7 da olmalıydı ve benm ilk üçüm:
    -cnblue
    -got7
    -ss501
    sıralamayı sayıyla yapmadım sıralama bence önemli değl bu üçü olmalıydı ;)

    YanıtlaSil
  20. Beast de bence çok başarılı hakkı yemiş bence

    YanıtlaSil
  21. Ss501 artik dağildı.bu yüzden onu almamaliydiniz siralamanin içine ama sarkilari güzel hakkini yemeyim . 2pm,beast,2am,btob ...bunlar nie yok shinee felan ben pek sevmiom hep ayni şarki tipi yapiolar

    YanıtlaSil