Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Temmuz 16, 2013

Kim Hyun Joong " Generatıon Of Youth " 2013

Sawako Kuronuma Salı, Temmuz 16, 2013




Kim Hyun Joong, hepimizin bildiği gibi SS501 gurubunun lideri ve şu anda kendi solo çalışmalarını yapıyor.Birçoğumuz Kim Hyun Joong'u Playful Kiss deki rolüyle tanıdık.Geçtiğimiz sene hepimiz ısrarla KHJ'nin baş rolünü aldığı City Conquest adlı dizinin yayınlamasını beklerken, KBS maliyeti  nedeniyle yayınlanmamıştı.



Ama KHJ pes etmeyip yeni bir projeye daha başlıyor " Generatıon Of Youth " ! KHJ, bu dizide 1930larda Shanghai'da yaşayan Sin Jeong-Tae adında hantal, bir o kadar da güçlü bir savaşçıyı canlandıracak ve dizide dostluk,sevgi ve tutku konu alınacak.Umarım bu sefer hiçbir aksilik yaşanmaz ve biz bu diziyi izleyebiliriz :) Fighting KHJ ^^





19 yorum:

  1. Başarılar dileyim ne diyim ne kadar başarılı olursa olsun bu adamı sevemicem nedense onun yerine oynayacak bir kaç sayfa liste isim çıkarabilirim üzgünüm sawakocum : miyane!!

    YanıtlaSil
  2. aldığım en güzel haberrr fighting Kim Hyun Joong ^v^

    YanıtlaSil
  3. yaa bi ara bi dizisi vardi iptal oldu heralde daha baslamadan bilen biri soyleyebilir mi?

    YanıtlaSil
  4. Aslında yazımda yazmıştım ama yine yazayım City Conquest ve yayınlanmadı :)

    YanıtlaSil
  5. senle tanışmak hayataki tek isteği ayrıca bana soracak olursan çok iyi. düşünceli ve aynı zamznda çok ta yakışıklısın. kimsenin seni dış veya iç görünüşünle eleştimesine izin verme kimse sen degilki oyüzden dinleme vekariyerinde başarılı ol herzaman ve umarım bunu okursun

    YanıtlaSil
  6. ayy seni de yormusum bosu bosuna ben de 1 saattir ariyorum hangi yazisinda yazmis diye üstteki yaziyi tam okumayinca iste cesonghyo :( bu da bu sayfayi sevmeyi gerektirir :)

    YanıtlaSil
  7. başarılı olmasını diliyorum. en kısa zamanda yenı dızısını seyredebılme dılğiyle sağlık ve huzurla.

    YanıtlaSil
  8. ınş kisa zamanda izleriz

    YanıtlaSil
  9. Yeni dizini sabirsizlikla bekliyorum sen olduktan sonra kesinlikle harikadir dizin keske city conquest te yayinlansaydi :( ama olsun bu dizindede supersindir kesin khj :) <3

    YanıtlaSil
  10. Fighting kim hyun joong <3 burdada supersindir kesin saranghe <3
    biqun kesinlikle koreye qeleceqim ve seninle tanisacaqim insallah bu yazilari okursun :)

    YanıtlaSil
  11. bende kim hyun joong'un yeni dizisi sabırsızlıkla bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
  12. bende kim hyun joong'un yeni dizisi sabırsızlıkla bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
  13. kim hyun joong'un yeni dizisini sabırsızlıkla bekliyorum ^^ galiba bu dizisindede BOF ve playfull kiss de olduğu gibi cool bi rolde olacak gibi :)

    YanıtlaSil
  14. Yeni dizin için şimdiden başarılar eminim yeni dizinde BOF gibi reytinglere girecek Türkiye,ye gelme fırsatın olursa hiç inat yapma gel başımızın üstünde yerin var korelilerin gösterdiği ilgilinin daha fazlasını östeririz yeterki gel seni çok seviyorum kendine iyi bak öptüm byby

    YanıtlaSil
  15. Sevdiğim ilk ve tek Koreli erkek diyebilirim. Yeni dizisini sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  16. Kim hyun joong seni tesaduf eseri bir gece saat 2 de trt birde yaban çiçeği dizisiyle tanidim orjinal ismiyle boys over flowers ilk izledigim ve le min ho ve seni cok sevdim flayfull kis de seni daha cok sevdim sizler benim kore dizileri izlememe sebebsiniz artik turk filmi izlemiyorum sizler hepiniz birer harikasiniz umarim sizleri ve seni tekrar bir dizide gorebilirim basarilarini seninle olmasini dilerim sarangeeeee kim hyung joong sarangeeeee

    YanıtlaSil
  17. Ilk sevdigim ve kore dizilerine baslama sebebim sensin basarilarinin devamini dilerim

    YanıtlaSil
  18. kim hyun joong sayesinde başladım daha çok dizi yap seni çok sewiyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!