Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Temmuz 24, 2013

İlk İzlediğiniz Kore dizisi

Sawako Kuronuma Çarşamba, Temmuz 24, 2013




Benim ilk izlediğim Kore dizisi "Düşlerimin Prensi"ydi.Sanırım bundan 5-6 sene önce TRT1de yayınlanıyordu.Açıkçası ondan önce Kore dizilerine dair hiçbir fikrim yoktu.Zaten şans eseri denk gelmiştim bu diziye, televizyonda seyredecek hiçbir şey yokken...Ama birden hoşuma gitti ve eksik izlediğim için internetten tamamını izleyeyim de aklımdaki soru işaretleri yok olsun dedim.Diziyi alt yazılı bir sitede bulup bir günde bitirdim-hangi site olduğunu hatırlamıyorum-hem de bir kez değil defalarca izledim bölümlerini baştan sona...Ondan sonra devamı geldi zaten Coffee Prince, Full House derken bir bakmışım Kore dizilerinin delisi olmuşum :))





Zaten hepimiz Kore dizilerini böyle sevmeye başlamadık mı?İlk önce bir dizi izlersin, hoşuna giderse daha sonra bir tane daha gelir ardından...Bunun sebebi ilk izlediğiniz dizinin sizde bıraktığı olumlu etkidir.Ben de herkesin ilk izlediği -yani o olumlu etkiyi bırakan- diziyi öğrenmek için küçük bir anket yaptım, blogumuzda...Küçük derken mütevazi olmaya çalışmıyorum, seçenekleri o kadar az tutmuşum ki birçok kişi diğer seçeneğini seçmiş:)) 1000 kişinin katıldığı anket sonuçları şöyle...



Oylar arasında beni en çok şaşırtan Full House dizisinin ilk izlenme oranı oldu.Karşılaştığım birçok Kore dizilerinden hoşlanan kişilerin ilk dizisiydi.Oranlar arasında tabiki 1.lik Boys Over Flowers'ın oldu ki inanın buna hiç şaşırmadım!Ama 2.liği Goong alır diye düşünürken Playful Kiss kaptı 2.liği ve benim ilk dizim olan Goong 3. sıraya geriledi ki bunlar hep KHJ'nin oyunları :)) Peki ya "diğer" seçeneği! 4. olmuş bile...Hangi diziler olabilir ki onlar? Eğer sizde bu listede yer almayan dizilerden herhangi birini ilk olarak izlemişseniz, bu yazının altına yorum atarsanız çok mutlu olurum.Hem belki izlemediğim yeni diziler keşfedebilirim :) 



29 yorum:

  1. ben ve kuzenlerim diğer seçeneğindeniz... şaşıracaksın! bizim ilk dizimiz Prosecutor Prenses yani savcı prensesdi... :D

    YanıtlaSil
  2. Şimdi ben seni şaşırtayım!Bu diziyi izlememişim:))

    YanıtlaSil
  3. o diziyi kaçıncı izlediğimi bile hatırlamıyorum ama güzel bir diziydi. :)

    YanıtlaSil
  4. Benim ilk izlediğim dizi Winter Sonata (Kış Sonatı) idi. Çok eski ve Halyu'yu ilk başlatan dizi olarak ta bilinir. Tam bir dibine kadar melodram dizisi olup, beni can evimden vurmuştu. Günlerce diziyle yatıp diziyle kalmış, başka bir şey düşünemez olmuştum. Kore dizilerinin müptelası etti beni ama herkese göre bir dizi değil. Çok ağdalı, çok acılı ve çok klişe, yani bir Goong, Coffee Prince, Full House veya My Girl gibi dizilerde olan eğlenceli olaylar yok bu dizide, hep çile hep çile. Öte yandan kesinlikle bir klasik, tarihsel değeri var ;)

    YanıtlaSil
  5. Dram dizilerini izleyemiyorum, duygusallığın dibine vurup beş karış suratla dolaşıyorum etrafta...Belki bir gün ağlamak istersem izlerim :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yanıtı bekliyordum.Benim 2. dizim sonradan geldi aklıma ama anket cevaplanmaya başladığından yazamadım:)

    YanıtlaSil
  7. Sıralamam aynen seninki gibiydi hatta kore dizilerine başlamam bile aynı :)

    YanıtlaSil
  8. Benimde ilk Kore dizim Goong tu hatta sıralamamda,başlangıcımda seninle aynıydı. :)

    YanıtlaSil
  9. Goong'un etkisi bu işte!Defalarca baştan sona izlememe rağmen hiç bıkmıyorum, ben de yeri ayrıdır:)

    YanıtlaSil
  10. A Love To Kill ... Dizi çok güzel olmasına rağmen yarısında bırakmak zorunda kaldım. (Hala da devam etmedim maalesef ) Ondan sonra izlediğim BOF 'u zar zor da olsa tamamlamıştım.Çünkü ilk Kore dizim olması açısından kısa olmasından yakınıyodum ve gerçekten Jun Pyo ile Ji Hoo karıştıracak kadar kördüm :D Herhalde BOF ilk dizim sayılır :)

    YanıtlaSil
  11. ilk izlediğim dizi winter sonata idi.kanal d de gecenin bir yarısında yayınlanmıştı, büyük bir keyifle izlemiştim, bende ki yeri çok ayrıdır.

    YanıtlaSil
  12. benimkisi muhteşem kraliçeydi çok güzel bi diziydi ama 63 bölümdü biraz uzundu yani

    YanıtlaSil
  13. aslında ilk çizgi film cangumun ruyaları vardı ona bakıyordum sonra trt de de aynı çizgi filmin dizisi vardı dikkatimi çekmişti ama ilk kore dizilerine aşık oluşum tabii ki Goong yüzündendir sonra senin gibi bende Coffee prince boys over flovers derken sıkı kore dizicisi oldum çıktım :)

    YanıtlaSil
  14. ilk izlediğim dizi my girl frend gumiho oldu sonrasında güzel deneyimler yaşamadım ama vaz geçmezsem sonunda bulacağımı biliyordum you are beatiful ile yakaladım ve kendimi burada buldum :)

    YanıtlaSil
  15. valla ilk izlediğim ve hatta tek izlediğim diyebilirim, kore dizisi goong yani düşlerimin prensiydi. sonrasında izlemeye çalıştım ama beni sarmadı açıkçası, çünkü senaryolar birbirine çok benzer, zaten kore dizisi eşittir dram yani. düşlerimin prensinde bile ağlamış biriyim bana göre gelmedi gerisi :D ama katılıyorum düşlerimin prensi başka yani yine otursam izlerim o kadar alıp götürüyor :)

    YanıtlaSil
  16. İlk izlediğim dizi: Saraydaki Mücevher
    Sonrasında hangi sırada izlediğimi hatırlamıyorum: Denizler İmparatoru, Muhteşem Kraliçe, Sarayın Rüzgarı, Efsane Prens Jumong, Düşlerimin Prensi, Coffee Prens.
    Uzun süredir izlemiyordum, bu sayfalardan birinde gördüğüm bir diziyi izledim son olarak: You are beautiful! Babanın yaptığı şarkı gerçekten güzeldi.

    YanıtlaSil
  17. Goong kadar güzel bir dizi bir daha çekilmedi.Bir sürü dizi izledim ama Goong tadı yok hiç birinde :(

    http://marsdiaryofmeri.blogspot.com/2013/09/goong-princess-hours-duslerimin-prensi.html

    http://marsdiaryofmeri.blogspot.com/2013/09/izlenilecekler-asian-dramas-that-i-want.html

    http://marsdiaryofmeri.blogspot.com/2013/09/izledigim-asya-dizilerifilmlerianimeler.html

    YanıtlaSil
  18. Duslerimin prensiydi trt de yayinlanan diger kore dizilerinin aksine tarihi dizi olmamasi ilgimi cekti

    YanıtlaSil
  19. Bende ilk Duslerimin Prensini izlemistim cok guzel bir diziydi :)

    YanıtlaSil
  20. Bende ilk Duslerimin Prensini izlemistim cok guzel bir diziydi :)

    YanıtlaSil
  21. Bende ilk Duslerimin Prensini izlemistim cok guzel bir diziydi :)

    YanıtlaSil
  22. Benimki TRT'de yayınlanan Zoraki Prens'ti (Goong's) ama ondan sonra devam etmemiştim.Sonra yeniden BOF ile başladım ondan sonrası aldı başını gitti.

    YanıtlaSil
  23. Benimki TRT'de yayınlanan Zoraki Prens'ti (Goong's) ama devam etmedim.Sonra BOF ile tekrar bir başlangıç yaptım sonrası aldı başını gitti. :))

    YanıtlaSil
  24. mihanada saranganda namıdiğer I'm sorry I love you

    YanıtlaSil
  25. Üstünden çok zaman geçmiş ama eğer izlemediysen izlemeni söylemek için ilk dizimi yazmak istedim :D Kiraz Mevsimi ilk başladığındaki bölümleri çok hoşuma gitmişti. Koreden uyarla olduğunu öğrenince hemen kore versiyonu A Gentlemans Dignity i izlemeye başladım ve hemen bitirdim. Gerçekten herşeyiyle çok güzel bi dizi. Arkadaşlıklarıyla, aşklarıyla, komedisiyle mükemmel bi dizi. Zaten bunu izledikten sonra kiraz mevsimini daha izlemedim. ŞİDDETLE ÖNERİRİM. BELKİDE ÇOKTAN İZLEMİŞSİNDİR AMA :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!