Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Temmuz 03, 2013

Romantik Dram Dizi Listesi

Misaki Ayuzawa Çarşamba, Temmuz 03, 2013



Yeni bir dizi listesiyle merhaba efendim keyifli okumalar.  J

                                   Music



                Can You Hear My Heart (2011)




Minik kızın annesi dilsizdir. Mahallede bir de biraz akıl noksanlığı olan bir adam, adamın oğlu babasından utanıyordur bir de üstüne dilsiz bir kadınla evlenmiştir. İlk başta küçük kıza kötü davransa da aslında onu seviyordur. 

 



İnşaat içi firma bir semte gittiğini de ailecek gitmişlerdir küçük kız işte onunla o gün karşılaşırlar iyi arkada olurlar ve ayrılırken en son ona piyona nasıl çalınır öğreteceğine söz vererek ayrılmıştır çocuğun babası üveydir ve bütün mirası almak için kayın pederini öldürdüğü gibi şahit olan çocuğu da balkondan aşağı atar çocuk kurtulmuştur fakat artık duyamayacaktır. Ama annesi bunun böyle olduğunu bilinmesini istemediğinden bütün imkanları kullanarak çocuk duymasa bile konuşmasını sağlar. çocuk artık insanların ağzını okuyarak iletişim kurup öyle konuşuyordur. 






Artık yıllar geçmiş birbirlerini unutmuşlardır ama kız abisini bulmak istiyordur babasının üzülmesini istemiyordur. Ve Bir gün abisine benzettiği birini Şan eserimi demeli -kaderin cilvesi mi- karşılaşırlar. kız herkesin içinde bağırmaya başlar adamın ismiyle hitap edine çocuk kardeşinin olduğunu anlar ama biri daha vardır kızı tanıyan evet kulaklarını yitirmiş ama anılarını hiç unutmamış biri...




Bu dizi izlerken ilk başata romantik komedi olumu ki dedim ama öyle olmadı tamamen dramdan ibaretmiş. kızın üzülmediği yer yok resmen.



                               Cinderella's Sister (2010)



Hayatından bezmiş annesinin ailesinin oyunları onu yıldırmış ve dünyanın bütün o kötülükleri görmekten artık yorulmuş bir kızın aşk hikayesi bu.



Annesi sırf para için evlenip hayatını öyle geçindirmeye çalışan biri kız annesi bu yaptıklarına aslında dayanamıyordur ama umursamaz davranmaktan başka bir şey elinden gelmez üvey kardeşine bakar ama bir isyanla üvey kardeşi üvey ablasını çok seviyordur.





En sonunda kadın kocasına dayanamaz ve kızı alır ve başka bir yer giderler ve orada çalışmaya başlar kadın gittikleri yerde kızıyla yalnız yaşayan bir adam vardır kadının amacı onu kafalamaktır. Adamın mal aldığı bir adamın çalışanı sık sık buraya geliyordur ve adamın kızı bu çocuğa aşık ama çocuk yeni gelen kızı gördüğünde her şey değişecektir-zaten diğer kızı kardeşi gibi görür  diğer kızın kendi gelin güveyliği yani- Bu karşılaşma onların şansı değil adeta laneti oluştur.



                                          FAITH (2012) 






Aslında bu dizi ayrı olarak yazmak istiyordum fakat böyle denk geldi artık ne yapalım ama bu diziyi hiç üşenmem bir daha izlerim o kadar beğeniyorum. 



Goryeo Döneminde bir kralın Kore halkının rahat bir  hayat yaşayacakları bir devlet kurmak için yaptığı mücadeleyi anlatır.Ama buradaki mesele kraldan çok onun baş general ve onun aşkıyla alakalı.







Artık her şey zorlaşmıştır general kral ve eşini korumak için uğraşıyordur ve tüm askerler fakat bir casus yüzün den kraliçe boynundan yaralanmıştır ve efsaneye göre yılar önce bir hekim gizemli kapıdan geçip bir daha dönmemiştir generalde onu getirmek için o kapıyı kullanır ve bizim zavallı doktor işinde kariyer yapmaya çalışan estetisyen doktora çatar.



General zaman kavramını aşmış ve kendi zamanına götürmek için kolundan tutuğu gibi götürmeye çalışır kısaca anlatır doktor da bundan dolayı hemen tıbbı malzemelerin bir kısmını alır. zaman yolcuğu tekrar başlar kadın nerede ve ne zaman da olduğunu bilmiyordur. ama sonun kraliçe kurtulmuştur




Ve herkes onu tanrının doktoru olarak çağırmaya başlar işte bu ikilinin hikayesi bu da.



                                           Iljimae (2008)




Soylu bir aile ve ailenin mutlu bir oğludur. En sevdiği arkadaşa sevimli bir kızdır. Ama bu mutluluğu çok uzun sürmeyecektir.Çünkü babası yapmadığı bir şey yüzünden ya da istenmediği için öldürülmüştür ve bu gözlerinin önünde olmuştur.



Yıllar geçmesine rağmen bu olanları unutmamıştır. Babasının ailesinin intikamını almak için elinden geleni yapıyordur.O büyük günü bekleyerek geçiriyordur. Fakat kimse onun kim olduğunu bilmiyordur.Bir de bu kahramanımızın aşkı olmaz mı! Tanışmaları zaten tam bir komedi ve bu kız kim tahmin edin bakalım... Evet aynen o küçük kız işte babasının öcünü almaya çalışırken bir yandan da aşkını korumaya çalışır.



                                          Love Rain (2012)




İlk görüşte aşk diye bir şey vardır. İşte bu çocukta aynen bunu yaşamıştır.Tamı tamına 3 saniyede aşık olmuştur.Artık onu gördüğünde her şey güzelleşiyordur. Ama onunla nasıl tanışmalı onu nasıl etkilemelidir.



Etkilense bile neler olacak ki bir sürü acı bir sürü göz yaşı yani demek istediğim her şeyini bir sonu olduğu gibi bu aşkın da bir sonu olacaktır.




Fakat en çok üzeni ise ikisininde yıllar sonra tekrar karşılaşması... Hem de çok farklı bir yaşam tarzıyla... Ama geleceğin neler getireceğini bilmezler.


     Onların yaşayamadığı değerli güzel günleri en sevdikleri kişilere hediye ederler.



                                     The Princess' Man (2011)



Babası artık prensesin evlenmesini istiyordur ve ona bir evlenmesi için bir kişi ayarlar ama ondan önce bu kız sürekli hocalarını kaçmasına değişmesine sebep olur.Ve bundan bıkmıştır.



Artık dışarı çıkmak ve gezmek istiyordur.En sonunda yeni bir hoca geleceği zaman amcasının kızını çağırır.Yerine geçmesini ister.  Başta kız istemese de en sonunda kabul eder.



Ve ders başlar ve kız hiç konuşmayınca biraz şüphe duyar ve daha konuşsa da iğneleyici bir tavrı vardır kızın...Adam en sonunda perdesini açmasını söyler.Kız başta istemese de elinden bir şey gelmez hocası çoktan perdeyi kaldırmıştır. Ve gördüğü güzellik unutulmayacaktır.Yani hoca prensese ders veriyorum diye aslında başka birine ders veriyordur. Ve ona aşık olmuştur.Ayrıca onunla evleneceğini zannediyordur ta ki gerçek prenses  kuzenini kıskanana kadar...Çünkü o da adamı görmüş ve aşık olmuştur.Bunu durdurmak ister ve herkes bir olup onlara musallat olur.



Dizi, aşkları için mücadele eden çaresiz aşıkları anlatıyor. Ben daha bu üzüntüye dayanamayıp hemen sonuna bakmıştım. Sonunda ikisi de ...



İYİ SEYİRLER, Gözyaşınıza kuvvet. J

14 yorum:

  1. yazış tarzınız ve dili kullanış şeklinizi beğendim :)teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı bi site yapmışsınız. ellerinize sağlık ^_^

    YanıtlaSil
  3. ayyy site çok tatlı gerçekten ,dizilerin tanıtımını çok iyi yapmışsınız,ve THE PRİNCESS A MAN -sonunda ikiside ......ayy park shi hoo ya bayıldım orda ,,,bende sonuna bakmıştım dayanamayıp, ama bi kısmına yani o şeyden sonrakine baktım , son 5 dakikasına yani,ama sora diziyi izlryip finale gelince ,ne oluyo yaa ,ben başka diziye mi bakmıştım aceba demekten alamadım kendimi,iljimae ve faith de güzel ama TPM daha muhteşem

    YanıtlaSil
  4. THe prencess man dediyin gibi çok güzel,bende en sonuna bakmıştım ilk ,ama son 5 dakkasına ve sora izlediğimde ne oluyo ya ,bu böyle değildi ,olmamalıydı dedim ama sora açıldı

    YanıtlaSil
  5. Faithe bakmaya baslamadan once sonunu pek bi sey anlayamadim normal olarak ))) The princes mani da izlemisidm simdi tvdde izliyorum super

    YanıtlaSil
  6. the princess man cok cok guzel dizi siddetle tavsiye ederimş Acayip guzel dizi sonu mutlu bitiyor ve isde dizinin repligi "Aşk nedir" diye bütün dünyaya sordum...
    Ben cevap vereyim: Bizler hiç tereddüt etmeden ölüm bizi ayıranadek bir-birimizi sevmeğe söz veriyorsak bunun adı AŞKDIR"

    YanıtlaSil
  7. bende love raini tavsiye ederim harika bişey harika bir aşk hikayesini konu alıyor tam biz gençlere göre ^_^ bu arada site ve şarkılara bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Oneriler harika anlatim mukemmel teşekkürler canim

    YanıtlaSil
  9. Oneriler harika anlatim mukemmel teşekkürler canim

    YanıtlaSil
  10. Kalbomim tekrar atmaya basladi mukemmel tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. O başka bir yayında, ayrı bir post olarak yazıldı :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!