Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Temmuz 04, 2013

Anime Önerileri

Sawako Kuronuma Perşembe, Temmuz 04, 2013



Daha önceki yazılarımda animeleri sevdiğimden bahsetmiştim.Onlardaki o kocaman gözlerin içine sığdırılan duygular ve saflık beni dizilerden daha çok etkiliyor.Bu yüzden de anime severler için, kısa bir liste yapayım dedim.Bakalım beğenecek misiniz :)




Kuroshitsuji  (Kara Kahya )

Phantomhive,12 yaşındadır ve  aristokrat bir ailenin çocuğudur.Evlerinin birisi tarafından ateşe verilmesi sonucu ailesiyle birlikte ölmüştür.2 yıl sonra yanında bir kahya ile geri döner.Kahyanın adı Sebastiyandır ve kendisi şeytani bir ruhtur.Phantomhive'nin asıl amacı ailesinin ölümüne sebep olan kraliyet ailesinden intikam almaktır.Phantomhive intikam yolunda birçok zorlukla karşılaşacak ve Sebastiyan'a her ihtiyaç duyduğu anda Sebastiyan birden ortaya çıkacaktır.Aslında, Sebastiyan, Phantomhive'nin intikamıyla beslenen ve onun ruhunu yemek için anlaşma yaptığı şeytani varlıktır.

Çok beğendiğim animelerden biri...Şimdiden söyleyeyim içinde romantik hiçbir şey yok ama Sebastiyan hepimizin hayranlık besleyebileceği harika bir karakter.Sıkılmadan izleyebileceğiniz 2 sezonluk bir anime kaçırmayın:)





                                     Lovely Complex

Risa Koizumi, 170 cm boyundadır.Kendisine uygun boyda sevgili bulmakta güçlük çeker.Sınıf arkadaşı Atsushi ise 156 cm boyundadır.Bu ikilimiz Risa Koizumi'nin en yakın arkadaşıyla yaz okuluna kalır.Atsushi, Risa'nın en yakın arkadaşından hoşlanmaya başlar ve Risa da sınıfa yeni gelen yakışıklı uzun boylu çocuktan hoşlanır.Risa ve Atsushi hoşlandıkları kişileri birbirlerine ayarlamak için birbirlerine yardım ederler ama evdeki hesap çarşıya uymaz.Hooooop yeni gelen yakışıklıyla Risa'nın en yakın arkadaşı sevgili olur.Risa ve Atsushi birbirlerine yardım ederlerken birbirlerini daha iyi tanımaya başlamışlardır ve birbirlerine aşık olurlar.


Animede hepimizin çevresinde olan boy sorunu komik bir şekilde işleniyor.Aslında ben de boy konusuna takıntılı biriyim.Erkek, kızdan uzun olmalı...Anime boyunca nasıl olsa liseliler daha çocuk, her an boy atabilir diye bekledim bekledim ama çocuk olduğu gibi kaldı! :)







Toradora / Tiger X Dragon

Ryuuji Takasu, aslında sakin bir tip olmasına rağmen korkutucu bir yüze sahiptir ve bu yüzden herkes ondan uzak durur.Taiga Aisaka ise küçücük olmasına rağmen agresif bir karaktere sahiptir ve Yuusuke Kitamura'dan başka bir arkadaşı yoktur, hatta ailesi bile ona sahip çıkmaz.Bir gün Takasu yanlışlıkla Taiga Aisaka'ya çarpar ve küçücük kızımız birden kaplan kesilir.İlk başlarda kavga etmelerine rağmen ilişkileri sonrasında aşka dönüşür.

Anime oldukça sevimli bir tarzda...Küçücük asıl kızımızın hareketleri falan da oldukça sevimli.Hırsına hayran kalacaksınız... :)




Kimi ni Todoke

Kuronuma Sawako, soluk tenli, siyah saçlı liseli bir genç kızdır.Aslında oldukça sevimli bir görünüşe sahip olmasına rağmen korkunç bir gülümsemeye sahiptir ve hiç arkadaşı yoktur.Hatta çoğu kişi onu hayalete benzettiği için Sadako diye hitap ederler.Sınıfında oldukça popüler olan Kazehaya'nın onunla ilgilenmeye başlamasıyla her şey tamamen değişecektir.


Benim en sevdiğim anime karakteri- hatta kullandığım takma ismi de buradan aldım-.Sawako, çok iyi niyetli bir kız ama öyle böyle değil, saflıkta sınır tanımayan hiçbir şekilde kin beslemeyen, arkadaş edinmek için her şeyi yapan bir karaktere sahiptir.Gülüşünden zaten hiç bahsetmeyeyim korkunç:)) Anime 2 sezondan ve artı olarak özel bölümlerden oluşuyor.1. sezon 2.sinden daha iyi...İzlemelisiniz...



Pandora Hearts

Oz Bezarius, Duke evlerinden birinin varisidir ve hayatı zenginlik içinde geçer taa ki reşit olacağı güne gelene kadar...Reşit olunca nedenini bilmeden Abyss denen bir hapishaneye gönderilir.Burası normal bir hapishane değildir, Alice harikalar diyarındaki gibi tuhaf varlıklar vardır ve her şey gerçek dünyadakinden farklıdır.Oz Bezarius, bu garip dünyada tehlikedeyken lekeli tavşan olarak bilinen ve bir zincir olan Alice tarafından kurtarılır.Kurtarılmasının karşılığı olarak Alice ile bir anlaşma yapar ve birlikte o tuhaf dünyadan normal dünyaya geçiş yaparlar.Oz Bezarius neden Abyss denen tuhaf hapishaneye atıldığını ve Pandora denilen tarikat ondan tam olarak ne istemektedir onu öğrenmeye çalışacaktır.Alice'in  ise geçmişindeki bazı kötü anıları kayıptır ve bunları öğrenecektir.
Oldukça başarılı bir anime...Kesinlikle izlemelisiniz!!



Bokura Ga Ita

Nanami Takahashi, oldukça sevimli ortama kolay ayak uyduran birisi...Liseye başladığında okulun en popüler çocuğuyla aynı sınıfta olduğunu öğrenir ama kim olduğunu bilmez.Asıl kızımız oldukça şapsal biridir, sınıf temsilcisi olarak bir arkadaşını önerecektir ama adını bir türlü hatırlamaz.O sırada bir erkek yanaşır ve asıl kızımız ona sorar.Çocuğu görür görmez kim olduğunu anlar, evet bu Yano Motohoru'dur.Asıl kızımız, Yano Motohoru'ya aşık olur.Yano Motohoru ise hala ölen sevgilisine aşıktır.
Anime boyunca asıl kızımız Nanami'nin şapşallıkları beni çok güldürdü.Burada bahsetmedim ama Yano Motohoru'nun ölen sevgilisinin kız kardeşi asıl kızımızla aynı sınıfta ve ona sinir oldum.İkilimiz arasındaki aşk da çok güzeldi amaaaa... Sonu yine saçma salak bitti, yani açık uçlu bir sondu :(




Suki-tte Ii Na Yo ( Seni Seviyorum )

Mei Tachibana, hiç arkadaşı olmayan asosyal bir tiptir ve 16 yıldır hiç sevgilisi olmamıştır.Küçükken okulda besledikleri tavşana yanlış yem verilince ölür ve suç asıl kızımızın üzerine atılır, bu yüzden arkadaş edinmeyi hiç istemez.Okulun en yakışıklı çocuğu olan Yamato Kurosawa'nın aptal mı aptal bir arkadaşı vardır ve önüne gelen her kıza asılır.Bir gün merdivenlerden yürürlerken bu aptal arkadaş, asıl kızımız Tachibana'ya o olduğunu fark etmeden asılır ve asıl kızımız sinirlenip tekme atar amaaaa bu okulun en popüler çocuğuna isabet eder.Ama gariptir ki Yamato bu durumdan etkilenip ona aşık olur-buradan ne anlıyoruz hoşlandığımız çocuğun ağzını burnunu kırıyoruz ki bize aşık olsun :))-


Romantik komedi türünde eğlenceli bir anime :)) Kızın soğukluğu donukluğu biraz sinir etse de şapşallığı bütün sorunları ortadan kaldırıyor.İzlemelisiniz :))





Green Green

Dikkat bu anime ecchi içerir.+18

Kanenone Akademisi; erkeklerden oluşan, dağın tepesinde bir lisedir.Akademi yönetimi okulu karma yapmak istemektedir ve  bunun için deneme olarak yaz ayında kız akademisiyle birleştirilecektir.Tabi bu durum erkekler tarafından büyük bir sevinçle karşılanacaktır, kızlar içinse durum pek kolay olmayacaktır.

Akademinin en aklı başında erkek kahramanı Yuusuke'dir ama en büyük talihsizliği birbirinden aptal ve birbirinden sapık üç arkadaşının olmasıdır.Bütün akademi yaz ayının gelmesiyle beraber kızların gelmesini bekler.Kızları taşıyan otobüs yanaştığında içeriden birden bir kız fırlar ve Yuusuke'ya sarılır.Daha sonra da hiçbir şekilde peşini bırakmaz.Yuusuke, zamanla bu yeni gelen tuhaf kız ile arasında bağ olduğunu fark edecektir.


Anime her ne kadar ecchi içerse de fazlasıyla komik...

İçerisinde aşk da var :)




Kyou, Koi wa Hajimemasu

Tsubaki Hibino-kendisi asıl kızımız-, liseye başladığı ilk gün kendisiyle aynı adı paylaşan Tsubaki Kyouta'nın-asıl erkek kahramanımız- yanına oturur.Asıl erkek kahramanımız, asıl kızımızdan kalem ister ve asıl kızımız ona kurşun kalem verir.Bunun üzerine asıl erkek kahramanımız onunla eski moda olduğunu söyleyerek dalga geçer.Asıl kızımız sinirlenir ve Kyouta'nın saçından birazcık keser.Kyouta da kızarak onun ilk öpücüğünü çalar.Sonra ne mi olur?Tabi ki asıl kızımız Kyouta'ya aşık olur ve onu etkilemeye çalışır.

Sadece 2 bölümden oluşan sevimli bir anime! :)





Şeker Kız Candy
Candy bebekken yetimhaneye bırakılmış ve orada büyümüştür.Evlatlık alınacakken en iyi arkadaşından ayrılmamak için çeşitli numaralar yapar ve yerine en iyi arkadaşı evlatlık alınır.Bu durum karşısında Candy bir tepeye tırmanır ve ağlar.Bu sırada prens gelir ve ona bir arma verir.Ertesi gün aynı armayı taşıyan bir arabayla gelenler Candy'i evlatlık almak ister.

Bilmiyorum içinizde bu  animeyi izlemeyen var mı ama benim çocukluğumun en büyük yarasıdır.Bütün bölümlerini başlarda hiç kaçırmadan izlemiştim, en iyi arkadaşı onu terkedince bile ya da ona zulüm edilince bile...Ama o sevdiği prensi neden öldürdüler ki!O günden sonra bir daha hiç izlemedim.Hiçbir zamanda sonunu merak etmedim zaten...Çünkü prens ölmüştü ve ben o yaşta bunu kaldıramayıp bütün gün ağlamıştım.Açıkçası hiç sonunu izlemedim yani nasıl bitiyor bilmiyorum :( Bu animeyi her gördüğümde de hala üzülüyorum :(  Geneli komik olsa da dram seviyorsanız izleyebilirsiniz!





Death Note

Ryuk, adında bir ölüm tanrısı ölüm defterini dünyada bir okulun bahçesine düşürür.Defteri bulan ise Light Yagami'dir.Light Yagami derslerinde başarılı ve adalet takıntısı olan biridir.Aynı zamanda da bir polisin oğludur.Defteri açtığında, defterin nasıl kullanılacağını yazan bir yazı görür ama pek inanmaz.İnsan milletiyiz ya bir deneyeyim der ve bir suçlunun o deftere adını yazar, suçlu deftere adı yazıldıktan sonra ölür.Daha sonra Light bütün suçluların adını bu deftere yazmaya başlar.Suçluların bu ölümleri de FBI'dan L 'in dikkatini çeker.L'in peşine düşmesinden sonra Light kendini "Kira" adında bir tanrı ilan eder.Artık durum ikisi arasında bir kovalamaca dönmüştür.Kim diğerini ilk önce bulursa o ölecektir.


Mükemmel bir anime!!!İzlemelisiniz! 



                               İyi Seyirler...!

81 yorum:

  1. izlemediğim bir tane yapaydın başka vardır senin izlediklerinden devamını bekliyorum şekeriim :D

    YanıtlaSil
  2. Aklıma gelmedi fazla, geldikçe içine ekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brothers conflict konusuna benzer anime arıyorum yardım eder misin

      Sil
    2. belli değilmi bir kız yapmış listeyi :D

      Sil
    3. belli değilmi bir kız yapmış listeyi daha çok onlara hitap eden animeler.

      Sil
    4. Ahmet Acar kız da olsa Tokyo Ghoulu izleyebilir bence

      Sil
  3. Kaichou wa maid sama ? Her shoujoda olduğu gibi bunda da belirli klişeler mevcut yine de izlemediyseniz tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Kaichou wa maid samayı başka bir yazıda anlattığımdan tekrar buraya yazmadım, en sevdiklerimden biridir :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler gerçekten güzel animeleri yazmışsınız.Devamını bekliyoruz ...

    YanıtlaSil
  6. harika bi site buu :3 ^_^

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler güzel yorumlarınız için ^^

    YanıtlaSil
  8. *Blogundaki o kadar yazıyı okudum beğendim, ama animelere Candy'i eklediğini görünce gerçekten kaliteli biri olduğunu anladım. Bazı kültürsüz (diyeceğim) insanlara sorsan "ayy Candy mi izliyosun oha çizgifilm izliyoo" diye bi tepki alırsın ama Candy öyle değil hepimizin zihninde yeri var ve ne kadar bazı yerleri çocukca olsa da anime temellerinin atılmasında büyük rolü vardır, zamanında anime kültürü yaygınlaşırken hep örnek alınmıştır, ayrıca çok da kaliteli senaryosu ve draması vardır. Sonuna kadar izlemelisin sonunu izleyen kişi daha iyi anlar.

    YanıtlaSil
  9. Yorumun için çok teşekkürler!Kesinlikle harika bir anime ve bence çocuklara göre değil daha çok büyüklere göre...Neden diye sorarsan oraya Candy yazdığını görünce bile o küçüklük halimi hatırladım ya ne bileyim bir çocuğa göre fazla üzücü ya da ben aşırı duygusal olduğum için böyledir, büyüdüğüm halde hala kötü sonları kabullenemiyorum o yüzden Candy i bir daha izleyebileceğimi sanmıyorum :(

    YanıtlaSil
  10. YUMURCAK TV DE BİR ARA JANGUM UN RUYASI DİYE ANIME YAYINLANIYODU HALA YAYINLANIYOR MU ?

    YanıtlaSil
  11. Hiç Yumurcak Tv izlemiyorum, bizim evde izleyen küçük de yok ama senin için yayın akışına baktım:) http://www.yumurcak.tv/ShowForeignProductions.aspx yabancı yapımlarda hala var gözüküyor ama saati yazmıyor

    YanıtlaSil
  12. diabolik lovers'ı ve kaichou wa maid-sama

    YanıtlaSil
  13. paylaşım için teşekkürler
    bu arada samurai 7'izlenmesi gereken animeler arasında;))

    YanıtlaSil
  14. Şeker kız Candy'ı ben de çocukken izledim ve sonu tv de yayınlanmadığı için hiçbir zaman Candy'e ne oldu öğrenememiştim. son izlediğim bölüm Terry'nın gemide gitmesiydi. neyse büyüdüm ve bu yaşıma kadar netten sonunu izlememiştim ta ki kore ve japon dizilerine hayranlık duyup animeleri de izlemeye başlayana kadar. Candy'nin son bölümünü izledim ve maalesef çocukken kurduğum hayaller hüsrana uğradı. belki beğenen vardır ama ben onca yıl farklı düşündüğüm için bu son beni sarmadı ve keşke izlemeseydim dedim ama maalesef artık çok geç.... :( yalnız çocukken en sevdiğim çizgi filmdi ve hergün izlerdim :D bu arada ellerine sağlık yine çok güzel bir yazı olmuşşş :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :) Candy hepimizin sevgilisiydi, ben hala sonunu izlemedim izlemek de istemiyorum :( Bana küçükken gördüklerim yetti, zavallı kız hem en yakın arkadaşından dünyanın en kötü kazığını yedi hem de sevgilisi öldü, yanlarında kaldığı aileyi saymıyorum bile!Çocukluğumuzdaki pespembe dünyaya uymuyordu, hala da uymuyor:)

      Sil
  15. 1 haftada death note u bitirdim kesinlikle öneriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Death Note kesinlikle muhteşemdi. belli(!) bir bölümden sonra izlemek istememiştim ama yine de devam ettim. bitireli 1 hafta oldu hala müziklerini dinliyorum, hala etkisindeyim ^_^ izlemeyen varsa kesinlikle izlesin çok güzel!!

      Sil
  16. siten harika olmuş ha sırf şu şeyi hareket edince çıkan şeyler işte aman neyse onun için girebilirim bütün gün :D

    YanıtlaSil
  17. filmler güzel gerçi özellikle death note benim hayatımda izlediğim en iyi animedir müthiş bir kurgusu var yalnız one piece, ve de great teacher onizuka da bu listede yerini almalı bence herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Ben şu anda Aishiteruze Baby'i izliyorum, o da çok güzel :) Bu arada yazdığın animelerin hepsi çok şeker, çok tatlı, hele ki Kimi ni Todoke çok çok sevilesi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır anime izlemiyorum, dediğin animeye göz atacağım :)

      Sil
  19. Şeker Kız Candy... ah ah ne uğraştık onun çevirileri için ama elim bir saldırı sonucu sitemiz kapandı. Yine de izlemek isteyen olursa bana ulaşabilir yerini biliyorum :) "Ahh Terry Ah..." :)

    Bunun dışında Kimi Ni Todoke... severek izlediğim bir anime ancak Sawako beni çileden çıkarmıştı. (Sakın yanlış anlama admin sözüm sana değil fufufu...) Sawako'nun "anuuuu" diye girişi yok mu ekrandan zıplayıp suratına suratına indiresim gelmişti. Bir insan (bakınız insan o kadar sahiplendim:P) bu kadar keko olur mu ya :) Zaten site içinde ailecek ona "Salako" diyorduk :) Yine de çok seviyorum bu animeyi ya her şeye rağmen izlerim de izlettirir im de :)

    Bokura Ga İta... İzlerken içimin çekildiği başka bir anime yoktur sanırım. Ruhum darlandı resmen ağır dram seviyorsanız izleyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sawako'ya laf yok kıyamam ben ona ama o tepkisi benim için bile sinir bozucuydu:)) Artık çevirileri çok rahat bulabiliyoruz bunun için birçok anime, çizgi film sitesi var :)Bokura Ga ita güzeldi ama sonu dışında :)

      Sil
  20. Ya hepsi güzel anime de ilgimi çekenleri zaten işletim yeni animeler eklerseniz sevinirim...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdan anime/manga kategorisinden animeyi seçersen bu listedekinden faklı animeleri de bulabilirsin :) Yakın bir zamanda beğeneceğim bir anime olursa blogda yerini alacaktır ;)

      Sil
  21. Lovely Complex e ölünür <3

    YanıtlaSil
  22. kuroshitsuji ilk bölümünden sıkıldım jangumun rüyaları kadar güzel anime görmedim açıkçası.. keşke daha devamı olsa...animeleri sevmezdim kore fanı olduğuma rağmen..ancak bu anime tutkunluğunu janguma borçluyum... lütfen bana onun kadar güzel ve komik anime önerin...kouma woo .... ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şaşırdım ben o animeyi çok severim aslında :) Special A, Kimi ni todoke, Kaichou Wa Maid-Sama bunlara göz atabilirsin :)

      Sil
    2. En sevdiğim animeler herkese tavsiye ederim....ellerine saglik

      Sil
  23. Çok sağ ol Sawako'cuğum ben de kimi ni todoke'ye yeni başladım :D Anime dünyasına yeni atıldım ^^ Tavsiyelerine hep bakıyorum çok yardımcı oluyorsun her konuda nomu nomu kamsahamnida =^-^=

    YanıtlaSil
  24. Mrb arkadaslar, en sevdigim anime Death note'n saatini vede gununu merak ediyorum'da bir bilginiz varmi? Ve ayrica hergunmu oynuyor bu yeni anime? Tsubasa, candy ve diger kiz animeleri bize gore degil soyle one piece, kara kahya, alchemist, gto, bleach, naruto SHIPPUDEN, DEATH Note gibi animeler artik gosterime girmeli aga ya

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel bir yazı olmuş, izlemediğim animelere hemen bakıyorum. ☺

    YanıtlaSil
  26. Ben bi anime duydum adını bilmiyoruz animenin konusu iki üvey kardeş arasında geçen aşktı ama kızın içine bi kız hayalet giriyodu ve tam yazılışını bilmiyorum ama tiyesti diye bi şeyi kıza zorla takıyodu sonra o tst deki kalpin içini doldurmaya çalışıyolardı falan asıl kızın adı galiba miksuki yardımcı olur mu sunuz lütfen adını bulamıyorum

    YanıtlaSil
  27. şeker kız candy antoni öldükten sonra bende çok üzüldüm ama şöyle bitti, candy pony evine döndü stear ve archinin bir süre önce gönderildiği ingilteredeki bir okula gitmesi için onu evlad edinen adley ailesini lideri büyükbaba vilyıms onuda o okula gönderdi oraya giderken Terry isimli biriyle tanıştı zamanla ona aşık oldu ama eliza da terrye aşıktı onlara bi oyun oynadı ve candy okuldan atılacakken teryi bu zamana kadar okulda tutma sebebi babasının okula bağışıydı ondan onu atmıyolardı Terry onu atmyın bu okulu terk ederm dedi onlar terryden kurtulunca sevindiler ardından candy de Terry gibi amerikaya ponnynin evine döndü ve hemşire oldu Terry anessi gibi aktör oldu (anne ve babası ayrı ) bu ikili buluştular ama teryi kurtarmak için ona aşık olan sussın kendi bacağını kaybetti bunu öğrenen candy onu tiyatrosunu izlemeye çağıran terryden istemeselerde candy bunu doğru buldu ve ayrıldı... sonra neil candye aşık oldu halaları elroy candynin derd olmaması için onu neille evlendirmeye karar verdi bu vilyım amcanın emri dedi candy vilyım amvaya nedenini sormaya gittiğinde bay albertle karşılaştı ( aslında vilyım amcaonu antony öldüğünde tesselli eden zor zamanlarda yanında olanbay albertmiş) sonra öğrendiki antony ona ben tepedeki prens değilim dediğinde bunun önemli olmadığını demişti meğersem tepedeki prenste bay albertmiş :D candy hemşire olmuştu pony evinde hemşirelik ediyordu ve hep kalbinde terrynin sevgisi vardı ona yazılıp gönderilmemiş bir ton mektup vardı... bu arada stear candynin arkadaşı patye aşıktı ama savaşa katılma kararı alıp öldü ve archi candynin arkadaşı ani ile beraber... herşey iyiydi ama teryyle candynin buluşmaması beni üzdü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bunları anlatırken ben bütün karakterlerin adını unuttuğumu fark ettim..İyi ki de izlemeye devam etmemişim, resmen drama bağlamışlar :/

      Sil
    2. evt ama eğlenceli zamanları da oldu :D

      Sil
    3. Hayallerim yikildi suan :( sonuna bende bakmamistim merak ederidim huzunlu son olmus bee :) sonradanda olsa daldim konuya :)

      Sil
  28. Bende yeni baslamak istiyorum bi animeye ama neye baslasam karar veremedim . Yeni baslayanlara onerebilecegin bi anime var mii??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu listedekiler güzel ama ilk defa izliyorsan Special A, Kaichou wa maid sama yı öneririm :)

      Sil
  29. Sawako, tekrar okuyunca fark ettim. Ecchi +18 değil +16. Belki değiştirmek istersin. ^^

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşım yukarda vermiş olduklarını izledim.senden ricam bana sezonluk degılde sinema tarzında fantastik bılımkurgu yada doğa üstü animeler önerebilir misin.? şimdiden teşekkürler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O türde izlediğim pek anime yok..İzlediğim bütün animelere menüde, izlediklerim>anime kısmından ulaşabilirsin :)

      Sil
  31. Gerilim sevenler için "danganronpa" tercihimdir. 13 bölüm olsad süper bir anime 😍

    YanıtlaSil
  32. merhaba acaba bildiğin böyle Itazura na kiss deki belki izlemişsindir soğuk kanlı bir erkek ve peşinden koşan bızın hikayesini anlatan bildiğin animeler var mı? varsa lütfen syazabildiğin kadar yaz!!! şimdiden teşekkürler!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediklerim kısmından animeleri seçersen güzel tercihler bulabilirsin ;)

      Sil
    2. Animeyle yeni yeni tanışmış biri olarak blogunu bulduğuma sevindim, çok güzel bir site :) bu arada kuronuma adı beni çekti zaten, sawako benim en sevdiğim anime karakterim olduğundan, saf , komik ve iyi niyetli kızımız ^_^ ama special episodes olduğundan haberim yoktu ne zaman çıktı acaba?

      Sil
  33. 5 Centimeters per Second ve Grave of the Fireflies'ta listeye eklenmeli bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak onları izlemedim :) İzleme listeme ekliyorum hemen ;)

      Sil
  34. animeye yeni başlıyorum ama ilk olarak ne izlemeliyim türü farketmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Special A ! Kesinlikle animeleri sevdiren yapımlardan:)

      Sil
  35. ayy yanlışıkla başkasına yorum yazmışım :D Animeyle yeni yeni tanışmış biri olarak blogunu bulduğuma sevindim, çok güzel bir site :) bu arada kuronuma adı beni çekti zaten, sawako benim en sevdiğim anime karakterim olduğundan, saf , komik ve iyi niyetli kızımız ^_^ ama special episodes olduğundan haberim yoktu ne zaman çıktı acaba?

    YanıtlaSil
  36. Akame ga kill' i de neredeyse tüm sitelerde öneriyoruz.Gerçekten çok beğendiğim(bence mükemmel) bir anime.Ben ilk olarak Akame ga kill' i bitirdim.Bir de evet Kaichou wa maid sama gerçektende harika.Tüm izleyen arkadaşlarının favori erkek karakteri Usui Takumi.Ama başkalarına anime önerdiğinde:" Sen çocuk musun ." diyorlar.Anime izpeyemediğim bir hayat biraz sıkıcı olurdu galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayadır izlemiyorum anime :) Çocuk diyorlarsa o zaman ben 25 yaşında kocaman bir çocuğum! :)

      Sil
  37. Anime izlemeye yeni başladım.Fakat ilk ne izlesem bir türlü karar veremiyorum.Sence ilk ne izlemeliyim?

    YanıtlaSil
  38. Ao haru ride eklemeni beklerdim o benim aşkımmm😘 İzlemediyseniz tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  39. Bence shigatsu wa kimi no uso bu anime de güzel izleyin yani :D

    YanıtlaSil
  40. Neden hiç kimse Tokyo ghoul ve kanekiyi ayrıca ginga e kickoff ve kota yı yazıyor acaba en azından bir kere izleyin birakamayacaksiniz😇😀!?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!