6/04/2013

Boys Over Flowers'ın Türk Versiyonu Yaban Çiçeği dizisinin adı değişti!!!



Daha önceki yazılarımda Boys Over Flowers'ın Türk versiyonunun yapılacağını yazmıştım(burada ve şurada).Nedendir bilinmez dizinin adını değiştirmeye karar vermişler.Haber aynen şöyle;


Kanal D ekranlarında başlayacak olan yeni gençlik dizisinin, şimdilik rumuz olarak konan "Yaban Çiçeği" yerine gerçek ismi belli oldu.

Kanal D ekranlarında yaz aylarında yayınlanması planlanan ve yeni "Kavak Yelleri" olarak sunulan "Yaban Çiçeği" dizisinin, rumuz olarak konan bu ismi değiştirildi. Dizinin ismi "Güneşi Beklerken" olarak değiştirildi. 

"Güneşi Beklerken" dizisinde Yağmur Tanrısevsin ve Kerem Bursin başrol olarak belirlenmişti.


Haberturk'ten alıntıdır...


Dipnot:Bir aksilik olmazsa, dizinin 25 Haziran Salı günü Öyle Bir Geçer Zaman Ki'den sonra yayınlanması bekleniyor.

10 yorum:

  1. güneşi beklerken miii! bu bana bofun sonunu hatırlattı :S yahu bunun sonu da aynı mı bitecek yoksaaaaa...

    YanıtlaSil
  2. Eğer bölümleri uzatırlarsa son da değişebilir:)

    YanıtlaSil
  3. Allahıııım!! Bula bula başrol olarak adını hayatımda hiç duymadığım bi gu jun pyo ve saflıkla uzaktan yakından alakası olmayan bi kızı mı koyuyorlar?!! Zaten dizinin ismide ayrı bir konu. Kim güneşi bekliyo?? uyu uyan gör ne beklemesi saçmalığa bak!! bazı kişiler önyargılı konuştuğumu düşünebilir fakan BOF adeta dünyada bi fenomen haline gelmişken biz nasıl BOF'a rakip çıkabileceğiz? bence bu diziyi K-Fan larından başka kimse izlemez ve reyting düşüşünden dizi biter. Yani ben boys over flowersı bilmeseydim Güneşi Beklerken diye bir diziyi izlemeye asla yeltenmezdim!!

    YanıtlaSil
  4. Ben de seninle aynı fikirdeyim...Zaten birebir olmasını beklememen lazım kültürlerimiz farklı, onların sevimlilik olsun diye yaptığı çoğu hareketleri bize aptalca geliyor...En iyisi bekleyip görmek :)

    YanıtlaSil
  5. fragmanı gördüğüm an büyük acı çektim yemin ederim ayıptır ya !!

    YanıtlaSil
  6. bu konu hakkındaki düşüncelerimi http://koregunluklerim.blogspot.com/2013/06/boys-over-flowers-turk-versiyonu-gunesi.html burada paylaştım tamamen düş kırıklığı!Çok sinirliyim şu an!!

    YanıtlaSil
  7. bence guzel olabilir fakat bof u tabiki tutmaz cunku benim oppam var yani jun pyo bakalim guzel olabilir tabi sonlarin sacmalamazlarsa cunku turk dizileri ne kadar uzun olursa o kadar sacma oluyo bu arada dizinin adi bence yaban cicegi olmaliydi ismi olmamis
    ama bu da bir gelisme kore dizileri turk versiyonu yapilar basarilar

    YanıtlaSil
  8. aynen iyice saçmalamışlar oyuncuları galiba çok aramışlar rezillik ten başka bişey değil yapamıyosak hale neden burnularını sokuyorlar tam geri kafalılar yaa fragmanda hayır yok dizide olması beklenemez bile offf aallahım yaaa kusucam höööö

    YanıtlaSil
  9. aynen bu nasıl olur yha

    YanıtlaSil
  10. BOYS OVER FLOWERS LA UZAKTAN YAKINDAN ALAKASI YOK AMA DİZİ HEYECANLI SÜRÜYOR =D

    YanıtlaSil

♥ Fikrini bizimle paylaşmaya ne dersin? ^^ ♥
Hakaret ve link içeren yorumları kesinlikle yayınlamıyorum!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma