Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Haziran 13, 2013

I Hear Your Voice / 2013

Sawako Kuronuma Perşembe, Haziran 13, 2013




Park So Ha, küçükken babasıyla birlikte bir araba kazası geçirir.Arabanın içinde kurtarılmayı beklerlerken onlara çarpan adam yaklaşır ve Park So Ha adamın aklından geçenleri duyar.Adam aslında babasını öldürmek için bilinçli olarak onlara çarpmıştır.Park So Ha'nın bu geçirdiği kaza sonucu artık insanların düşündüklerini duyabilme yeteneği vardır.



Hye Soung,kendini beğenmiş vurdumduymaz bir avukattır.Avukatlığını yaptığı insanları savunurken hep aynı cümleleri kullanır ki bütün savcılar da onun cümlelerini ezberlemiştir zaten-bütün müvekkillerini savunurken annelerinin ölüp ölmediğini sorar ve ruhsuz bir şekilde de duygu sömürüsü yapar-.Amacı kamu avukatlığına geçmektir çünkü yeterince iyi maaş kazanamaz ve hala annesinden harçlık alır.  



Kwan Woo, ciddi ve sert bir avukattır ve eski polis memurudur.Hye Soung ve Kwan Woo'nun yolu kamu avukatlığı mülakatına gittiklerinde kesişir.Kwan Woo, Hye Soung ile konuşmak için defalarca laf atar ama Hye Soung onu umursamaz.Tuhaf olan şudur ki bu sınav için bekleyen sadece ikisi vardır.Kwan Woo bunu şans olarak değerlendirse de çok geçmeden görevli gelir ve ikilimize yanlış salonda beklediklerini söyler.İkilimiz koşarak diğer salona giderler ve birçok avukat adayının olduğunu görürürler.Sırayla mülakata alınırlar.



Kwan Woo söyleyeceği her şeyi ezberlemiştir.Hye Soung'un bütün söyleyecekleri söylenmiş ve artık ona başka bir hikaye uydurmak kalmıştır.Hikayeyi anlatırken okuldan atıldığını söyler ve bu hakimlerden birinin dikkatini çeker.Eğer okuldan atılması etkileyici bir hikaye ise onu işe alacağını söyler.Ve hikayesini anlatmaya başlar.Hikayesini anlatırken aslında nasıl geçmişte Park So Ha ile tanıştıkları da ortaya çıkacaktır.Çok fazla spoiler verdim yine tutamadım kendimi:) Kesinlikle izlemelisiniz ben bayıldım bu diziye :)


32 yorum:

  1. Birkaç saat önce gördüm bu diziyi ve direk içimden '' amaaan çok güzel bir şeye benzemiyor, bir ara izlerim'' dedim. ne dersin öne çeksem mi tarihini ^.^

    YanıtlaSil
  2. İzle asla pişman olmayacaksın!Ben bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Bu diziyi ilk burda gördüm ve ardından başladım şimdi diyorum iyi ki de başlamışım teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
  4. ya ben başladım 8. bölümü bulamıyorum...:(

    YanıtlaSil
  5. http://www.koreanturk.com/i-hear-your-voice-8-bolum-izle.html buradan izleyebilirsin:)

    YanıtlaSil
  6. Bu dizinin 9. Bölümünden sonrası hala Kore'de yayınlanmadı mı ?

    YanıtlaSil
  7. bu dizi harika bişey diğer kore flimlerinin konularına benzemiyor ve içinde aşkta var çok güzel bir dizi ilk bölümünden bile baya etkilendim

    YanıtlaSil
  8. asya fanatikleri sitesinden izleyebilirsiniz. kore yayini ile bire bir ayni gidiyor. su an 12. bolume kadar var. ilgilenenlerin dikkatine :) bu arada dizi müthiss :D

    YanıtlaSil
  9. Şuana kadar sürüyle kore dizisi izledim. "Boys over flowers, 49 days, nice guy, playfull kiss, love rain, dream high, you're beautiful,city hunter,to the beautiful you,personal taste,miss ripley,monstar" bunlar en çok aklıma kazıdığım, etkilendiğim, bağımlısı olduklarım. Ama şuana kadar ben bu dizi gibi bir dizi görmedim abi. Birincisi ben hep bütün oyuncuları severdim, bu dizide ise öyle bir aşk rekabeti var ki e bende birini seçmek durumundaydım. So ha'yı seçtim. diğer armut kafaya ise o kadar sinir oldum ki anlatamam. Ya ben kimseye böyle uyuz olmamıştım. Bu dizi beni resmen deli etti. O kadar güzel kurgulanmış ki, alışılmış kore dizilerinin dışında bir mükemmeliyete sahip. Hiç abartmıyorum. Ben daha öncede bu diziyi görmüştüm ama saçma diye düşünüp izlemedim. Sonra izleyecek dizim kalmadı hadi bir bakayım şuna dedim, tüm bölümleri bir günden kısa sürede bitirdim. Bide çok üzüldüğüm, kafayı fena taktığım, uyuz olduğum diğer nokta şu; dizinin sonunda avukat Cha denen armut kafa ile Jang Hye Sung beraber olurlarsa beni gerçekten tımarhanede felan görebilirsiniz. İşte o derece taktım bu diziye, bu yüzden izlemeyi düşünenler gerçekten düşünerek izleyin bakın bu dizi aşırı güzel bide 16 bölüm gibi kısa süreceği düşünülürse tımarhanelik olmanız olası. AMA YİNEDE İZLEYİN YA DİYECEKSİNİZ Kİ BU AŞIRI ABARTTI. ama ABARTMADIM. ANLATTIĞIMINDA ÜSTÜNDE BİR GÜZELLİĞE SAHİP. :( Of deli gibi hissediyorum kendimi keşke izlemeseydim lan. Cidden çıldırıcam meraktan ölücem. :(:(:(

    YanıtlaSil
  10. Neler hissettiğini çok iyi anlıyorum ama merak etme!So Ha kazanacak, kazanmalı!Tersi bir durum olursa dayanamaz Kore'ye gider o senaristi işkenceyle öldürürüm:)

    YanıtlaSil
  11. ilk so ha yı secret garden tanıdım bu tatlı mı tatlı cocugun bı dizisi olmalı dedim kendi kendime veee ı hear voiceyle çıktı karşıma.tesekkurler lee jong suk:)ayrıca sayfanız çok şekerr :))daha çok paylaşım istiyrz kore ile ilgili

    YanıtlaSil
  12. İZLEMEMEK İÇİN ÇOK DİRENDİM ÇÜNKÜ DİZİ BİTMEDEN İZLEYİNCE DİĞER BÖLÜMLERİ BEKLEMEK ÇOKZOR OLUYORDU AMA DAYANAMAYIP İZLEDİM VE 14 BÖLÜMÜ 2 GÜNDE BİTİRDİM VE BUGUN 15.BÖLÜMÜ SABIRSIZLA BEKLIYORUM İZLEDİĞİM EN GÜZEL DİZİLR ARASINDA KONUSUDA ÇOK GÜZEL BİR DİZİ

    YanıtlaSil
  13. Kaç bölümlük bir dizi bu ?

    YanıtlaSil
  14. Bölüm sayısı 16 olarak belirlenmiş ama artabilir, şu ana kadar 15 bölümün çevirisi yayınlandı :)

    YanıtlaSil
  15. diziye daha yeni başladım. çok güzel bir dizi fakat bence so ha yani esas çocuk ile aynı yaşata olmalıydılar. böyle çok kafam karıştı eğer dizi kötü sonla falan bitiyorsa izlemeyeceğim diziyi bitiren biri varsa lütfen cevap yazsın!!!!

    YanıtlaSil
  16. süper bir dizi 16.bölmü bi şahneydi sonunda çok züldüm amam 17.bölmüü heyecanal bekliyorum.

    YanıtlaSil
  17. süper bir dizi yaa 16.bölmü çok güzeldi hatta süperdi ama sonda çok züldüm1 7.bölmü merak ile bekliyorum.

    YanıtlaSil
  18. park so honın asıl adı lee jong suk onun school 2013 diye bi dizisi var hayatımda izlediğim en iyi kore dizisi bene sizde izleyin

    YanıtlaSil
  19. hemen ilk bölümüne başlıyorum canım ellerine sağlık ^^ blog una bayıldım müzik, imleç, içerik.. tek kelime ile harika. şarkı arada bi donuyo benim bilgisayardan oluyo sanırım ama. bu arada istek şarkı yapabiliyorsak park jung min no turning, devil ve only min i eklersen sevinirim. blogunda uzun süredir dolaşmıyorum ama sanırım triple's sin. öyleysen daha da süpersin bana göre ^^

    YanıtlaSil
  20. hemen ilk bölümüne başlıyorum. ellerine sağlık bloguna bayıldım. müzikler, imleç, içerik, tek kelime ile mükemmel. ^^ istek şarkı yapabiliyor muyuz ^^ park jung min devil, only me ve no turning i eklersen (tabi yoksa) sevinirim 안녕

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler güzel sözlerin için :) İki kişi bu blogu idare ediyoruz.Ben SS501, Misaki Super Junior hayranı:) Müzikleri yenilediğimizde istek parçasını da unutmayacağım:)

    YanıtlaSil
  22. tavsiye edebileceğiniz diziler var mı?

    YanıtlaSil
  23. http://koregunluklerim.blogspot.com/2013/07/dram-romantik-dizi-listesi.html --romantik dram listesi

    http://koregunluklerim.blogspot.com/2013/05/seker-tadnda-kore-dizileri.html --romantik komedi dizi listesi 1


    http://koregunluklerim.blogspot.com/2013/06/seker-tadnda-kore-dizileri-2_26.html -- romantik komedi dizi listesi 2

    Buralardan bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
  24. Kesinlikle mükemmel bir dizi tedasüfen gördüm konusunu okuyunca kesinlikle izlemeliyim dedim ve iyiki izlemişim şiddetle herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  25. Bu fılm cok guzel devamı gelırmıkı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film değil dizi ve tüm bölümleri çevrilmiş durumda! İyi Seyirler :)

      Sil
  26. en sonunda kız kimi seçiooooo:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaz söylemem sürprizi kaçar ama mutlu sonla bittiğini söyleyebilirim :)

      Sil
  27. BU DİZİ BENİM EN İYİ DİZİM OLDU BÖLE DİZİ YOK ARKADAŞ KESİNLİKLE ERTELEMEYİN VE İZLEYİN :D BU ARADA ÇOK GZL ANLATMIŞSIN ELİNE SAĞLIK :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, benim de izleyip bayıldığım dizilerden:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!