6/08/2013

Boys Over Flowers Türk Versiyonu "Güneşi Beklerken" Fragmanı Yayınlandı!!!





Boys Over Flowers'ın Türk versiyonunun yapılacağını artık duymayan kalmamıştır herhalde...Dizinin ilk adı "Yaban Çiçeği" olarak açıklansa da daha sonra isimde değişikliğe gidildi ve ismi "Güneşi Beklerken" diye belirlendi.Şimdiki şok haber ise dizinin fragmanı yayınlandı!!!(yazılarımı okumayanlar buraya şuraya  oraya tıklayabilirler:) )





Belki bu  yorumlarım bazı kişileri kızdırabilir ama ben bu fragmanla Boys Over Flowers'ın hiçbir alakasını göremedim.Dizinin konusu Kanal D'nin resmi sitesinde şöyle verilmiş...



Demet ve Zeynep, Bursa’nın Gölyazı ilçesinde mütevazi bir hayat süren anne-kızdır. Demet’in terzi dükkanında işler umduğu gibi gitmez ve elinde avucunda ne varsa kaybeder.  Bu sırada İstanbul’dan Demet’e bir dost eli uzanır. Bu çocukluk arkadaşı Jale’dir. Jale, İstanbul’un en prestijli kolejlerinden Sayer Koleji'nin müdürüdür. Hem Zeynep’in iyi bir eğitim alması hem de yeni bir başlangıç yapmak için anne-kız, Zeynep’in  tüm itirazlarına rağmen tası tarağı toplayıp İstanbul’a taşınırlar. Aslında Jale’nin onlar için başka planları vardır. Hem Demet’in hem de Zeynep’in hayatını kökünden değiştirecek bir sırrı saklamaktadır Jale... Kimseye eyvallahı olmayan ,son derece inatçı , deli dolu bir genç kız olan Zeynep, okuldaki ilk gününde, okulun sahibinin oğlu ve herkes tarafından tam bir baş belası olarak bilinen Kerem’le karşı karşıya gelir. Bugüne kadar ne istediyse sorgusuz sualsiz yapılmış olan, şımarık ve okuldaki herkes üzerinde soyadının getirdiği gücü kullanan Kerem, onun egemenliğini tanımayan Zeynep’i düşmanı beller ve onunla acımasızca uğraşmaya başlar. Kerem’in Zeynep’e yaptığı eziyetlerden sonra Zeynep’e yardım elini uzatan tek kişi  ise Kerem’in kardeş gibi birlikte büyüdüğü Barış’tır. Zeynep Barış’ın kendisine gösterdiği yakınlıktan etkilenmeye başlayacaktır ama bilmediği bir şey vardır; o da Barış’ın okulun en popüler kızı Melis’e aşık olduğudur. Melis, okulda beden öğretmenliği yapan Cihan’ın da kızıdır aynı zamanda ve o da ne yazık ki Kerem’e aşıktır. Zeynep yeni hayatına ve okuluna uyum sağlamaya çalışırken, annesi Demet Jale’nin kardeşi Melda’nın modaevinde çalışmaya başlar. Onu da tıpkı kızı gibi zor günler ve kötü sürprizler beklemektedir. Demet, hayatının ilk ve tek aşkı Cihan’la yıllar sonra karşı karşıya gelecektir. Cihan’ın hayatına yeniden girmesiyle, yıllarca kızına söylediği yalanın ortaya çıkmasının korkusunu yaşayacaktır. Jale, geçmişte yaptığı hatayı telafi etmek için İstanbul’a getirdiği Zeynep ve Demet’in hayatında yeni ama zorlu bir sayfa açmıştır. Gençler tarafında dörtlü bir aşk ekseninde ilerleyen hikayede, büyükler tarafında ise geçmişin sırları zamanla gün yüzüne çıkacak ve herkesin hayatını alt üst edecektir

Konusunu okuyunca farkettim ki; bir iki benzerlik dışında doğru düzgün bir benzerlik yok.Ortak noktalar her ikisinde de okulda zorba tiplerin olması ve gruptan bir kişinin asıl kıza yardım etmesi... Buradan da anlaşılıyor ki düşüncelerimde haklıymışım bir Boys Over Flowers olamadı! Sadece Boys Over Flowers'tan esinlenen bir dizi olabilir!  



78 yorum:

  1. boys over flowers en önemli özelliği başrolünde oynayanlardı zaten :))) Yoksa bunun Tayvanı var Çin'i var :))

    YanıtlaSil
  2. Karakterlerini falan es geçtim ama konusu tamamen farklı...Boys Over Flowers ve diğer versiyonlarında saflık,eğlence,aptalca sevimli bir aşk var.Ben bu dizide bunların bulunacağını düşünmüyorum :(

    YanıtlaSil
  3. fragmanı ilk gördüğümde tanıdık geldi bakayım alıntımı diye google yazdım inanmıyorum ya güzelim diziyi berbat bir versiyonunu izliycez:(((

    YanıtlaSil
  4. Hm, bu blog sitesine internette dolaşırken denk geldim..
    Ve bir konuda ek bilgi sunmak istedim sadece..
    Boys over flowers 1992-2003 yılları arasında Japonyada yayınlanmış bir mangadır. Bu süreçte 90'lı yıllarda animesi çekilmiş 2000'li yılların başında ilk olarak Tayvan'da sonrasında Japonya ardından Kore ve devamında da Çin ve Filipinlerde çekilmiştir..
    Yani bu dizinin orijinali Korelilere ait değildir. Ama en popüler versiyonunu Koreliler çekmiştir. Tabii dizinin diğer versiyonları izlemiş Japon ve Tayvanlı arkadaşlarımın dediklerine göre Kore versiyonunun senaryosu üzerinde çok oynanmıştır..
    Yani uzun lafın kısası sizlerin orijinal sandığı şey aslında orijinallikten çok uzak bir noktada bulunmaktadır yani varsın Türk versiyonu sözüm ona orijinal olmayıversin :) kaybedecek birşey yok ..
    Saygılarımla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bunu bi çok kişi biliyodur bence ama kore dizileri diyince ilk akla gelen dizilerden biri BOF. yani bu yeni çıkacak dizinin en azından kore versiyonuna bağlı kalması gerekirdi ya da "bof'un türk versiyonu" adı altında tanıtımı yapılmamalıydı. Bi dönemde Gossip Girl diye Küçük Sırlar adında bi dizi çıkarmışlardı onunda çok tuttuğu söylenemez bence.

      Sil
    2. Ya bunu bi çok kişi biliyodur bence ama kore dizileri diyince ilk akla gelen dizilerden biri BOF. yani bu yeni çıkacak dizinin en azından kore versiyonuna bağlı kalması gerekirdi ya da "bof'un türk versiyonu" adı altında tanıtımı yapılmamalıydı. Bi dönemde Gossip Girl diye Küçük Sırlar adında bi dizi çıkarmışlardı onunda çok tuttuğu söylenemez bence.

      Sil
    3. arkadaslar bunu kac ay once yazdınız bılmıyorum ama su anda fıkrınızın degıstıgıne emınım.cunku artık reytıng rekorları kırıyor

      Sil
  5. Bilgilerin için teşekkürler ama http://koregunluklerim.blogspot.com/2013/05/5-farkl-ulke-5-farkl-dizi-ayn-kurgu.html burada Japonlara ait olduğundan bahsetmiştim.Diziler arasında en çok "Boys Over Flowers" beğenildiği için Korelilerle özdeşti ve herkes bu nedenle sürekli onunla karşılaştırıyor:)

    YanıtlaSil
  6. Türk versiyonu Kore kadar güzel olmayacak gibi ama umarım yanıltırlar beni :)

    YanıtlaSil
  7. Zaten bof gibi bir dizinin, aslında kısaca koredeki tarzda çekilmiş dizilerin Türkiyede tutma ihtimali pek yok. Yani Türk seyircisi gençlik dizilerinde bile Koreye kıyasla biraz daha ciddi ve daha entrikalı işler istiyor. Zaten 50 bölümlük dizi çekmek için bunlar şart. Ben bizim kanallarda asla kore dizileri gibi sadece sevimli aşklara ve komediye indekslenen yapımlar göreceğimizi sanmıyorum. Şahsen ben Güneşi Beklerken'in fragmanlarını beğendim ve izleyeceğim. Ama tabi bof ile uzaktan yakından bağ kurmayarak..

    YanıtlaSil
  8. İşte yine bu bitmez tükenmez önyargılar.Arkadaşlar kore versiyonuna niye bağlı kalmak zorunda kalsın ki dizi ben onu anlamıyorum? Birkere dizinin kore vers.orjinal versiyon bile değilken nasıl böyle şeyler söylüyorsunuz? Hayır bekleyin bir dizi çıksın destur yani.Aynı yorumları ''bir aşk hikayesi''nede yapmıştınız ama herkes çok beğendi.Hem yönetmende keyfinden üzerinde oynama yapmıyor mecbur yapmaya çünkü örf-adet farkı var.Mesela Barış eğer kendinden o kadar büyük birine aşık olsaydı ve duygusal bağ kurmuş olsaydı bu Türkiye toplumunda hoş karşılanmazdı.Ters düşerdi.Bkz.Kendinden küçüklerle evlenen,kendinden büyüklerle ilişki kuran sanatçılara yapılan yorumlar diyorum başkada bir şey demiyorum.İyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın zaten dızı su anda reytıng rekorları kırıyor

      Sil
  9. Ben boys over flowers'ın türk versiyonunun çıkacağını bilmeden önce tvde fragmanı gördüm ve tepkim ''boys over flowers'a benziyor bu,Evim sensin'de olduğu gibi bunuda çalmış herhalde bizimkiler'' dedim.Sonra internetten baktım Türk versiyonu olduğunu öyle öğrendim,günahını almışım yönetmencağızın dedim :D Ben daha bilmeden izleyip boys over flowers'a benzetirken sizin alakasız bulmanız garip.Önyargılarınızı bir kenarı bırakıp tekrar izlemeyi deneyin bence.

    YanıtlaSil
  10. bence bu dizi BOF a çok benziyor çünkü ; başroldeki kız o okula gitmek istemiyor ama anne zoruyla gidiyor, dizinin Gu Jun Pyo su Kerem birine işkence ederken kız geliyo ve onu kurtarıyor, kızın okula gelmesinin sebebi iyi koşması (Geum Jan di nin de iyi yüzmesiydi ), Kerem okulun sahibi ve ne derse oluyor, Zeynep bunlara kafa tutuyor ve gruptan bir kişi ona yardım ediyor (Ji Hoo da Jan Di ye yardım ediyordu ) . Zeynep' e boya falan atıyorlar. Reklamda bu kadar anlaşılıyor ama izledikçe daha çok benzerliğinin çıkacağına eminim. Tabikide f4 kim onlar kim ama çok fazla izlenileceğinden eminim çünkü konusu çok güzel =D

    YanıtlaSil
  11. izlemeyidüşünmüyordum ama bu kadar yorumdan sonra meraklandım bakayım bir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emınım sımdı ızlıyorsundur. cunkı dızı reytıng rekorları kırıyor

      Sil
    2. reytign rekoru kırması bu diziyi anlamlı kılmıyor asıl kılan bizim geçnlerin böyle şeylere meraklı olması doğrusu yaşanmayan olayları aktırıp gençlerin dikkatini çekmelri sadce reytingle alaksı yok ona bkarsan bof ta reyting rekorları kıldı..üstelik ödül üstüne ödül aldı tadında bıraktı ...

      Sil
  12. 1. bölüm özetini okudum güzel görünüyor. Elbette kore tadı vermese de bence iyi. seyredince gööreceğiz bakalım :)

    YanıtlaSil
  13. off illa saçmalıcaz. ya siz kimsiniz bir lee min ho bir kim yoong joon kim bum olabilir misiniz? tutmaz bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wobinide unutma f4 sonuçta .Bu arada benzesin ya da benzemesin fark etmez bence ama o diziyi izlerken hissettiğim büyü yok bu dizide, bence arkadaşlarda onun için beğenmediler

      Sil
    2. Kesinlikle katılıyorum

      Sil
  14. bu dizi farklı olabilir hatta kerem ve zeynep sadece arkadaş olup zeynep barışla sevgili olabilir

    YanıtlaSil
  15. ya hiç bi alakası yokki bof la tmm dizi güzel ama yani keşke bofun adıyla yayınlamasalardı dizide f4 bile yokkki tüm versiyonlarında VARDI
    boys over flowersi katlettiler ama diziyi takip edecekseniz bofla ilişkilendirilmeden takip edilebilir bence

    YanıtlaSil
  16. ben boys over flowers dizisinihiç izlemedim ama kimin oynadığını ve konusunn ne olduğunu biliyorum. doğrusunu söyliyim kore dizilerini tasdik etmiyor , sevmiyorum. ablam izlemesin die yapmadığım şey kalmadı. adam ları sevmiyorum bi kere. neyse işte renkler ve zevkler tartışılmaz. ben de kore filmerini sevmiyorum. üniversite ortamında bunu binlerce kez sölemişimdir. uzun lafın kısası güneşi beklerken çok etkileyici bi dizi hatta 2 kere izleyin ağlamaklı oluyorsunuz. Ama tabi herkez bişey farklı değerlendirio lakin BENCEbof dan daha etkileyici geldi büyük reyting alır...

    YanıtlaSil
  17. Ben salı günü izledim ve gayet filmi başarılı buldum ... İleride bozmaması dileğiyle artık <3

    YanıtlaSil
  18. bende 1.bölümü izledim ve çok güzel ama üzüldüğüm birşey var .Kore dizilerini severim hatta 1 yıl korece kurslarına gittim fakat 4-5 tane yakışıklı çocuk oynadı diye bunlardan yola çıkarak kendi yurdumuzu vatanımızı Türklüğümüzü aşağılayamazsın!!!

    YanıtlaSil
  19. Diziyi beğenmemek ya da beğenmek tamamen kişisel görüştür.Yalnız bunu nasıl Türklüğü ve vatanı aşağılamak olarak gördüğünü anlamış değilim!Dizi sektörüyle vatanı bir tutamazsın!Yazımı tekrar oku bakalım vatana herhangi bir aşağılamam var mı?!

    YanıtlaSil
  20. bence türk versiyonuda gayet hoş arkadaşlar dizi bence benziyor. boys over flowerstan önceki versiyonları incelemenizi öneririm . mesala metor garden veya hana yori dongo(japon versiyonu) asıl kızımızın özellikleri aynı. inatçı bir tip. ayrıca aynısını yapsaydılar bu sefer herkes yok aynısını kopyalamışlar yok ondan güzel değil diyecekti. ben 1. bölümünü izledim ve çok başarılı buldum. bof un bütün versiyonlarını izlediğim için bunu rahatlıkla söyliyebiliyorum.

    YanıtlaSil
  21. ben 1. bölümü izledim ve bof tan farklı olarak beğendim tabi bof çok güzeldi ama buna da haksızlık yapmamak gerek bence.konusu bof u andırıyor ama daha sonra başka bi şekil alıyo. bu yüzden diziyi izleyeceğim ama bof tan farklı olarak...(ayrıca bence dizi tadında bırakılmalı sonuçta bof çok iyiydi bence.)

    YanıtlaSil
  22. ya bu bahsettiğiniz kore filminde zeynep ve kerem karakterlerine rastlanıyor mu? ve eğer varsa zeynep ile kerem mi sevgili olacak yoksa kerem ile melis mi?(bnce kerem barış ın melis i sevdiğini bile bile melis ile olmaz tabi barış zeynep i sevmezse)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerwmle zeynep sonunda evleniyo barıs zeynepe asık oluyo ama arkadas kalıyolar

      Sil
  23. her ülke arasında gelenek görenek her şeyden önce kültür farkı vardır. boys over flovers dizisinin üzerinde hiç oynama yapılmadan direk türk versiyonunun yapılması çok ama çok saçma olurdu. boys over flowers dizisini izleyenler ne demek istediğimi tam anlamıyla anlamış olacaklardır. kore dizileri genelde sonu askıda kalan ütopik konular üzerine kurulmuştur. türkiye de tercih edilen gençlik dizileri daha ciddi ve realitesi fazla olan dizilerdir. Bu sebeble de güneşi beklerken boys over flowers ın türk kültürüne ve günümüze daha uygun hale getirilmiş şeklidir....

    YanıtlaSil
  24. BOFa gerçekten benziyo orda istemediğim kişiyle evlendi inş burda BARIIIŞ :)

    YanıtlaSil
  25. yine de güzel bi dizi..

    YanıtlaSil
  26. Hepiniz sacmalamayi kesin güneşi beklerken dizizisi herhangi bir kore dizisine benzetilip benzetilmesede çok güzel bir dizi .Bu diziyi izlerken hangi kore dizisine benzetiliyorsa onu akliniza getirmeyin sadece dizi sizi etkiliyorsa güzel yorumlar yapin etkilemiyorsada kötü yorumlar. Ama şunu unutmayın kore versiyonuna benzemiyor diyipde bu dizi tutmaz kötü felan demeyin lütfen....... eMEĞE SAyGı.......

    YanıtlaSil
  27. Bence harika bir dizi boys over flowers dan daha iyi diye düşünüyorum ve ilk bölümde 1 000 000 dan fazla izleyici kitlesi yakalamış bir dizi için bu dizi tutmaz demeyin

    YanıtlaSil
  28. bence dizi gayet iyi yani tutuyo zaten bizim kültürümüzde her zaman bu tür aşk üçgenli dizileri severler kerem barış ve zeynep in karakterleri yerini tutuyo bofla ama melis melis babası zeynepin annesi ya da annesinin arkadaşı falan pek benzemiyo o yüzden kopyası olmuş falan diyemezsiniz aileler olayın içine girince karışacağa benziyor bence deneyip görelim

    YanıtlaSil
  29. nedennnnnnnnnnnnnnn neden bunnu bize yapıyorler neden

    YanıtlaSil
  30. bence güneşi beklerken çooooook güzel olmuş...
    Kerem bursin çooooook tatlı çooook sevdim...

    YanıtlaSil
  31. bence boys ower flowers çok güzel bir filmdi güneşi beklerken de kerem ve Zeynep yakınlaşsın zaten boys ower flowers erken bittmişti bu bitmesin

    YanıtlaSil
  32. GÜNEŞİ BEKLERKEN yıla damga vuran bir dizi çok güzel olmuş yapanların eline sağlık ....
    boys over flowers'den de güzel bir dizi ....inşallah korelilerin dizisi gibi çabuk bitmez ..AMİN..
    katılanlarr????

    YanıtlaSil
  33. illa ki bir yerden alıntı yapacaklar yani. Kendileri fikir üretmez hazıra konarlar tamamen bof dan alınma sadece bir iki yer adetlerimize göre değiştirilmiş. Biz yaptık diye yutturuyorlar bari alıntı yaptığını söyle. Tutuldu kore dizisi biz de bunu yapmaya karar verdik deyin anlayalım.

    YanıtlaSil
  34. şaka maka dizi iyi gidiyor :D

    YanıtlaSil
  35. İzlenemeye değer.. Ben çok beğendim sevdim Kanal D'nin internet sayfasındaki bölümlerin ve fragmanların izlenme sayılarına bi bakmaya tenezzül ederseniz sizde anlarsınız.. Bof'la uzaktan yakından bır alakası olmadığını dizinin yönetmeni ALTAN DÖNMEZ Twitter hesabından kendi söyledi. Bana katılmayanlarda olabilir. Ben izleyin derim. Kolay kolay hiçbir Türk dizisini izlemem sevmiyorum ama bunu sevdim :))


    SAYGILAR !!

    YanıtlaSil
  36. Bence boys over flowers'dan oldukça konusu farklı sadece baş rol oyuncularının karakterleri benzer o kadar eğer kore versiyonu yapsalardı diziyi olduğu gibi yaparlardı burda benzerlikten çok farklılıklar var boys over flowersdanda alıntı değil..... Dizi şuan gayet iyi inşlh byle devm eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de dizi çok ii durumda

      Sil
  37. zaten bence bofa herşeyiyle benzetmeye çalışsalardı gerçekten küçük duruma düşerdi ben de sadece zeynep-kerem-barış üçlüsünün jun pyo-jan di-jo ya benzediğini düşünüyorum...ayrıca asla bir bof yapamazlar...

    YanıtlaSil
  38. bari bofa benzetcekler kore dizisi uyarlaması diyolar.boftaki gibi çookk yakışıklı 4 kişilikk özel grup olsaydı. ve kerem serseri gibi görünmeyip go jun pyo gibi daha da asil olaydı çok daha güzel bir dizi olurdu güneşi eklerkinn ...

    YanıtlaSil
  39. bence mükemmel bir dizi olmuş BOFla bi alakası yok bnece bu çok güzel bir durum ��

    YanıtlaSil
  40. harika bi dizi mükemmel :)

    YanıtlaSil
  41. ya bof u beğenmeyenlere o zaman defol gitt koreyi sevmiyorum istemiyorum zorla izlettmiyoruz ilklerde güneşi beklereken iyi gidebilir ama bof kadar komik romanizm olamaz bof daha güzel izlemeyenler için diyiyorum ..adsız ismi olan hem o diz<ideki 4 kişi hç te yakışıklı değil helede o kerem ıyyy tipe bak çay demle junpyoyla dsa kıyaslamayın aklınızı başınıza alın isteyen izler isteyen izlemez ama bof la da kıyaslamayın bof dizisi kaç tane ödül aldı biliyormusunuz en çok sevilen dizilerden biri ya güneşi brklerken o nasıl isim be hangi güneş sabah mı batan mı öle verseydiniz bari :)lütfen siz de saygı gösterin o zamna bilmiyenler için bofu da öneririm bazı dizilerin de bitmesi gerekiyor şu kalın kafanıza sokun hem uzatsalar bir boka yaramaz herşeyden önce tadında bırakılması bence çok güzel tabi anlayanlara kore dizileri herşeyiyle tadında hem ağlatıyor hem güldürüyor tmm mı birde kore dizilerini seviyorsak kendi ülkemize ihanet ettiğimiz anlamına gelmiyor şunu beyninizden çıkarın varsa tabi sadec seviyoruz o kadar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim dizide sadece konusunu hafif benzetmisler sen nerelere kadar geldin ben bof u izledim diger versiyonlarini bilmiyorum ama bofu izledim gunesi beklerkenide hala takip ediyorum ve gunesi beklerkenin ayri bi havasi var bence ikiside harika diziler yani kiyaslama yapmak cok mantiksiz geliyor


      Ayrica Kimsenin kerem le jun pyo yu karsilastirdigi yok olsa bile kimsenin su daha yakisikli su daha tipsiz demeye hakki yok cunku Lee Min Ho Kore lilere gore cok yakisikli biri Kerem Bursin de Turklere gore cok yakisikli biri (boyle kaslari falan)

      Neyse yarim saattir yazip yazip siliyorum bende yoruldum
      SAYGILAR!!:):)

      Sil
    2. O degilde ben Kerem le Zeynep sarilinca aglayasim geliyo ya cok tatli oluyolar <3

      Sil
  42. o zaman nie hala bof dizisini güneşi beklerken le kıyaslamay devam edenler var sozum onlara hem yorum yazmakta herkesin kendi fikri sen gelip te altıma yazamazın ama gerçketen sıkıldım yok şöyle yok böyle anladık siz beğenebilirsizni o diziyi beğenmeyenlere de düşman olmayın gerçekten renkler ve zevkler tartışılmaz sizd etartışmayın hem tmm mı şunu da diyim bof muhteşem hç bir diziye değişmemm anlayana tabii

    YanıtlaSil
  43. adsız isim sana katılan yok kendi kendine laf yazmaz bof tan daha mı güzel haa gülerim ben buna bof u izle ondsnan sonra gel yaz tmm mııı güneşi beklerken de ben hç bişey anlamadım kız çok çirkin be keşke melis oynasaydı iğrenç

    YanıtlaSil
  44. Güneşi beklerken dizisi muhteşem!Bu filmin hikayesini araştırmaya çalıştım ama hikayeyi uzun bir şekilde bulamadım.Kısa var.Uzun ve detaylı merak ediyordum ama bulamadım.Eğer bulursanız bana bulduğunuz adresi söyler misiniz? vede Bu filmin sonunda acaba ne oluyor? Biliyorsanız söyler misiniz? Söylerseniz sevinirim.. :)

    YanıtlaSil
  45. BOF'u izledim ve mükemmeldi. Bağımlısı oldum diye bilirim. Hatta arada bir aklıma giriyo. Dizi bittikten bi kaç araştırma yapıyodum ve GÜNEŞİ BEKLER'ken adıyla yayaınlanacak olan türkçe versiyonu olduğunu öğrendim. Konusunu filan araştırdım ama BOF'la alakası bile bir kaç özellik dışında sadece.
    #ÖZELLİKLERİ#
    1- Okula yeni gelen jan-di geum'u (zeynep) attırma çabaları
    2- jan-di geum'un(zeynep) ji-ho yun'a (barış) aşık olması
    3- jun-pyo ko' nun (kerem) jan-di geum'dan (zeynep) hoşlanmaya başlaması.
    sadece bi kaç farklı özellikleri var açıkcası BOF'un türkçe versiyonu diyemem. çünkü BOF'un senaryosundan eser yok.
    ##########
    ayrıca JALE-MELİS-MELİS'İN ANNESİ-CİHAN-barış'ın ANNEANNESİ-CEM-ZEYNEBİN ARKADAŞI ve TEMİZLİKÇİ KADIN BOF'un senaryosunda yer almıyo.
    ## BOYS OVER FLOWERS
    ön planda aşk sadakat macera duygusallık drama ve C4'ün yaşadıkları ön planda OYSA Kİ;
    ## GÜNEŞİ BEKLERKEN
    zeynebin önceden jale yüzünden ayrılmış anne-baba jalenin hastalığı ön planda C4'ten neredeyse eser yok diyebilirim...

    YanıtlaSil
  46. ne kadar benzemesede BOFa.... cok farkli.ve kore dizilerin havasi var üzerinde :)) aslinda F4 olmasa bile 3 basrollerin karakterlerini cok benzetmisler! Ögrencilerin... Ve arkadaslaaaR, bence türkiye su an daha koretarzina tam hazir degil.... Bu dizi büyük ihtimalle 30 bölümden fZla sürecek, ondan cok farkli konular da olmasi gerek :)) doldurmaya calisiyorlar iste ;D Ben sevdim <3<3<3

    YanıtlaSil
  47. Anlamadığım bir şey var benim bizim korefanları neden bunu kötü karşılıyor? Facebookta bir anti sayfası gördüm. Çaylağa benziyorlar ama neyse. Korefanlığı adı altında adamlar anti oluyor.Saçmalık! Hayır dizi iyi gidiyor.Zaten asya manga anime ve dizilerinde bu çoğunlukl olay kullamılır. Değil mi ? Kötü çocuk iyi ve cesur kıza aşık olur ve İçindeki iyiliği farkeder. Pek çok örneği var. Adamlar bir kaç kurguyu almışlar. Ortada uyarlama falan yok. Neden herkes böyle karşılıyor anlamıyorum ...

    YanıtlaSil
  48. Neden Korefanları böyle karşılıyor anlamıyorum. Geçen gün facebookta anti sayfası açılmış. Bu kişiler kendilerine korefanları diyor. Fakat neden insanları neden korefanlarını böyle gösterip soğutuyorlar ki? Bence dizi gaayet hoş. Belirli bir çerçeve içinde süper ilerliyor. Dizi tam bir uyarlama değil. Bir kaç kurgu alınmış. Ki bu kurgu asya anime mangalarında genellikle kullanır.(bilirsiniz ,pek çok örneği var.) Kötü ve zengin çocuk , fakir ve cesur (çok da iyi kalplidir.) Aşık olur ve içindeki iyiliği farkeder. Dizinin hoş olduğunu düşünüyorum . Zaten adamların karakter benzetmek gibi niyetleri de yok ( aslında kerem mangadaki domyoji tsukasa ya benziyor 3 numara saç falan ^^)Herneyse uzun tuttum benim görüşüm böyle ^^

    YanıtlaSil
  49. Aslına bakarsan bu yazılar dizi yayınlanmadan çok önce yayınlananlardan...Diziye geçen gün denk geldim dediğin gibi alakası yok ama dizi yayınlanmadan aylar önce Boys Over Flowers'ın Türk versiyonu yapılacak diye haber yapmışlardı büyük ihtimal hepsi reklam amaçlıydı.Başarılı da oldular birçok Kore fanı o niyetle baktı diziye...

    YanıtlaSil
  50. İki yorumumu birden göndermişim :o (biri yayınlanmadı sanıyordum )bu konu için özür dilerim (-__-) Dediğin gibi aynen ... İnsanlar izlemeden bir çok yorum yaptılar. Belkide insanlara bu dizinin hana yori dango yada diğer adıyla bofun aynısı olacak dediği içindir.. . Aynısı çekilseydi tutar mıydı ?Orasını bilemiyorum ama Bazılarımızın daha dizi yayınlanmadan ön yargıyla baktığımız bir gerçek...

    YanıtlaSil
  51. Ön yargıyla bakanlardan biri de bendim ama madem alakasız dizi yapacaksınız BOF'un Türk versiyonu diye reklam yapmayın.O zaman kimsenin bu diziye kötü bir tutumu olmazdı.Dizi hoş olabilir ama BOF'u bekleyip ortaya böyle bir şey çıkınca pek hoş olmuyor. :)

    YanıtlaSil
  52. Açıkçası bende bir F4 bekliyordum ilk izlediğimde :)Açıkçası pek tartışılacak bir konu değil ama anti sayfasını açanlar korefanları olunca :/ Bende bu şkilde yorumladım :)

    YanıtlaSil
  53. Ben kore yapımını falan filan izlemedim ama Güneşi Beklerken Türk versiyonunu izledim harika ötesi olmuş emeği geçenlerin ellerine sağlık süper bir dizi fanatiği oldum salı günleri mutlu uyanmama sebep olacak.

    YanıtlaSil
  54. Güneşi Beklerken bir kaç konu dışında bof a benzemiyor. Fakat Bir Aşk Hikayesi adlı dizi I' m sorry I love you adlı kore dizisiyle birebir aynı..

    YanıtlaSil
  55. Boys Over Flowers'le pek alakası yok dizi ama güzel keşke birebir aynı konu üzerine olsaydı daha iyi olurdu bence :)

    YanıtlaSil
  56. bof a az benziyor diye aynısı diyemeyiz ona bakılrsa çoğu dizi bazı yönlerinen birbirlerine benziyor ne yani biz sürekli bir dizinin farklı versiyonlarını mı izliyoruz yk öyle birşey

    YanıtlaSil
  57. lan adısız sana diyorum bende beğenmiyorum güneşi beklerkeni ama şu gereksiz önyargılar sinir ediyorum beni sana dlaf söyleyen de yok am ryaa gelip nie laf a karışıyorsun o zman bof tabiki daha güzel gözlerin iyi değilse doktorra git derim tmm mı sen de ona buna yorum yapma anladın mı

    YanıtlaSil
  58. güneşi beklerken denen mal dizi boy over floversın çakması bu gayet bariz bişey ayrıca kerem jum pyo barış ji hoo f4 teki bi woo bin yok dizide o mu farklı yaptı yanı kızı hep ji hoo kurtarırdı bunda barış kurtarıyor senaristlerde durum fark edilince Kerem'in rolünü jum pyo +ji hoo gibi bi karışım yapmaya çalışmışlar filmin her bi tarafı çakmayım diye bağırıyor ayrıca güneşi beklerkenin ne kızları ne erkekleri boys over flowersın oyuncularının yanından bile geçemez bide biz yaptık diye yutturmaya çalışmıyolarmı sinir oluyorum şu diziye

    YanıtlaSil
  59. Arkadaşlar diziyi seversiniz ya da sevmezsiniz ama lütfen mal, salak, lan gibi kaba kelimeler kullanmayınız ve birbirinizle atışmayınız.Saygı çerçevesinde düşüncelerinizi yazınız ^^

    YanıtlaSil
  60. Bence biraz bofa benzese cok güzel olurdu bide başrol kızı 28 yasında keşke kız daha güzel ve erkeklerin çogunlukta oldugu bi dizi olsa idi daha fazla izlenirdi en azından kızlar tarafından daha fazla izlenirdi diye düşünüyorum ama kalbim sonuna kadar f4 diye atacak ♥♡

    YanıtlaSil
  61. *Kim çıkardı Türk versiyonu diye bilmiyorum ama alakası yok. Bir-iki yeri benziyor diye Türk versiyonu mu oluyor. Ağzımı bozmiyim diyorum ama dizi de b*ktan zaten.

    YanıtlaSil
  62. lee minho yu nasıl kerem yaptılar bilmiyorum yaaa bi kereme bak bi leminho ya bak kesinlikle leminho daha iyi yaaa bu nasıl iştir bide hep biz kore den kopya çekiyoz film ler için kesinlikle :D

    YanıtlaSil
  63. öncelikle adım GÖZDE.BOF'u en çok takip edenler arasında yer alıyorum.başlamadan önce lütfen yorum uzun diye okumamazlık yapmayın.benimde bir blpğum var.yani bu işlerden anlıyorum.16 yaşında bir kızım.birgün yabancı filmler araştırıken kore filmleride karşıma çıktı.ilk olarak ma boy 'u izledim.dizilerden boys ower flowers my prenses playful kiss ve böyle devam eidyor.bof a gelince oppam le min ho ya filmdeki karakteri mutteşem yakışmış.aşık romantik gibi kavramla jumpuyo gu ya yakışmazdı.onun tarzı hırçın havalı sevgiden yoksun büyümüş biri.kim bum ada rolu yakışmış kayulu kıskanmadım değil yer yer.güneşi beklerkene gelince ne alaka . bof çok eğlenceli bir dizi.bu işe aşk yalanlar ve karmaşalarla dolu mesela oyuncuları karşılaştıralım jandi zeynep jumpio kerem melis kim aksel.

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma