20 Mayıs 2013 Pazartesi

Şeker Tadında Kore Dizileri


Bu gün bir değişiklik yapıp birden fazla paylaşımı bir paylaşıma sığdırmaya karar verdim.Çünkü taslaklar yazılmamış başlıklarla doluydu, bir çeki düzen vermek gerekirdi:)) Zaten genelde beğendiğimiz diziyi bir günde bitiyoruz ve ikinci gün acaba ne izlesem moduna geçiyoruz-her ne kadar ben bu aralar izleyecek vakit bulamasam da:)-.Ben de bu gün bir sürpriz yapıyım ve "1 değil ,2 değil,3 de değil...Tam tamına 11 tane dizi önereyim" dedim-bal reklamı esprisini yapmasam ölürdüm:))-.İzlediğim ve beğendiğim dizilerden kısaca bahsettim, bakalım siz de onları beğenecek misiniz? 










Protect The Boss

Dizimizde asıl kızımız Neo Eun Sol, uzun süre işsiz kalır.İş bulabilmek için bütün tanrılara dua eder-dizide en çok güldüğüm yerlerden biri:))-, başvurduğu işi almak için de Girl's Day'in Twinkle Twinkle şarkısını söyler:))Daha sonra asıl kızımız, Chaebol ailesinin varisi olan Cha Ji Heon'un sekreteri olacaktır.Asıl kızımızı işe Ji Heon'un kuzeni alır.Ji Heon sorumsuz,şımarık,kim sekreteri olsa canından bezdirip kaçıran bir tiptir. Dizi ilk başlarda bu ikili arasında çekişmeyi anlatsa da zamanla bu yerini yardımlaşma ve aşka bırakıyor.Asıl kızımızın yardımıyla Ji Heon birçok korkusunu yenerek kusursuz hale geliyor.Romantik komedi türünde.Çok eğlendiğim bir dizi izlemelisiniz:)




                        My Girl


Gong Chan'ın büyük babası hastadır ve son isteği kayıp torununun bulunmasıdır.Gong Chan yıllardır aramasına rağmen kuzenini bulamamıştır ve büyük babasının durumunun ağırlaşması üzerine Yu Rin'i kayıp kuzeni olarak gösterir ki Yu Rin de kayıp kızın annesine çok benzediği için sorun çıkmayacaktır.Yu Rin aslında bir tur rehberidir ve fazlasıyla da yalancıdır.Ama ölecek diye beklenen büyük baba ölmez, tersine iyileşir.Sonradan aşk üçgenlerimiz, dörtgenlerimizle ve gerçek torunun ortaya çıkmasıyla olaylar karışır.Her ne kadar kızı fazlasıyla yüzsüz,yalancı bulsam da harika bir diziydi izleyiniz:)




                                  Personal Taste


Dizimizin asıl kızı Gae In babasının inşa ettiği geleneksel bir evde yaşar.Evin inşası herkeste merak uyandırsa da kimsenin bahçesine girmesine bile izin verilmez.Asıl kızımız Gae In pasaklı rahat bir tiptir ve erkek arkadaşı Gae In'in en yakın arkadaşıyla evlenirken asıl kızımız olayı öğrenir-şunu söylemeliyim ki Kore dizilerindeki en yakın arkadaşlar beni delirtiyor, nasıl bir arkadaşlık bu!hadi onu geç arkadaşı elinden o sevgilisini alıyor,başkalarına da göz dikiyor,düpedüz kıskançlık!-.Jin Ho'nun işi dolayısıyla Gae In'in evini incelemesi gerekmektedir ve bir yanlış anlamayla asıl kızımız Jin Ho'nun gay olduğunu düşünür.Ve bir odasını ona kiralar-nasıl olsa gay zarar gelmez diye-.Asıl kızımız öyle düşündüğü halde bile Jin Ho'ya aşık olacaktır.Tek kelimeyle bu diziye bayıldım!!Şiddetle tavsiye edilir!




                              Heartstrings

Lee Shin ve Lee Kyu Won aynı üniversitede,farklı müzik bölümlerindedirler.Lee Shin modern müzikle uğraşır "Stupid" adlı bir grubun üyesidir.Lee Kyu Won ise Geleneksel Kore Enstrümanlarında ustalaşmıştır.Büyük babası Geleneksel Kore Entrümanlarında önemli bir isimdir ve asıl kızımızın da iyi bir yere gelmesini istemektedir.Asıl kızımız dedesinin bu isteğini canla başla çalışarak gerçekleştirmeye çalışır.Bütün arkadaşları "The Stupid" hayranıdır ve bir gün onlarla konsere gitmesiyle olaylar başlar.Asıl erkek kahramanımız başka birine aşıktır ama asıl kızımız Lee Shin'i seviyordur-bu Koreli kızlar ne çektiler bu Koreli erkeklerden biraz da onlar kızları beklesin hıh!!!-.Sevdiğim eğlenceli dizilerden biri izlemekte yarar var :)




                          Dream High 1-Dream High 2

Dream High 1 ve 2'nin konuları benzer, oyuncuları farklı...Dizide idol olmaya çalışan gençlerin birbirlerine karşı davranışları,azimleri,üzüntüleri,çalışmaları ve daha bir sürü şey anlatılıyor.Bir tane şans kolyemiz var, bu kolye her kime giderse o başarılı oluyor-o kolyeyi satın almak için ne aradım ama buladım:))-.Müzikal tarzda gençlik dizisi sevenler için iyi bir seçim olacaktır.İçinde bol bol hırs,dostluk,dram,komedi var ama bana sorarsanız ben Dream High 2'yi daha çok beğendim. :)




                             Glowing She-My Shining Girl

Jun Ji Hyun ve No Yong Woo senelerce birlikte yaşayan-bekar hayatı- olan bir çiftimizdir.Ama araya en yakın arkadaş -bak yine bir yakın arkadaş vakası- girer ve bu ikilimiz ayrılır, asıl kızımız sevgilisini en yakın arkadaşına kaptırır.Asıl kızımız piyasada tutunmaya çalışır ve işi eski sevgilisinin çalıştığı yere düşer, bol bol ezilir eski sevgilisi tarafndan-hala sakinim...- ama eski sevgilisi hala asıl kızımızı seviyordur-nasıl bir sevgiyse artık-.Birden araya Kore eğlence dünyasında maymun iştahlılığıyla bilinen Kang Min(SS501 Kim Hyung Jun)  girer ve aşk üçgenimiz oluşur-en yakın arkadaş da kalır öyle!bir de ne yüzsüz bir kız o öyle!neyse sakinleşmeliyim-.Eğlenceli bir dizi yalnız pat diye bitiyor, kesin bir sonu yok haberiniz olsun ama yine de güzel dizi izlenebilir :)




                       Fondant Garden

Jung Min aile şirketlerini devralmak istemez ve bunun için Tayvan'a kaçar.Bildiğimiz şımarık,zengin bir de tek resmi torun...Aslında babasının başka bir çocuğu vardır ama her zamanki gibi kötü büyük anne onu aileden saymaz.Jung Min işten kaytarırken zavallı çalışır.Jung Min kaçtıktan sonra nerede olduğunu bildiği halde ailesine söylemez.Bizim sorumsuz gencimiz ise o sırada bir pasta dükkanına girerken kafaya tavayı yemiştir ve hafızasını kaybetmiş numarası yapıyordur.Oldukça eğlenceli bir dizi, tek beğenmediğim sahne son bölümde büyük annenin 2 dakika içinde yıllarca aileye kabul etmediği insanı birden kabul ediyor olması...Biraz gerçekçi olalım lütfen, büyük annenin yıllarca süren kini nereye kayboldu! İzlediğim ilk ve tek Tayvan dizisi, ben sevdim bakalım siz sevecek misiniz? :)




                             Hello My Teacher

Na Bori, 25 yaşındadır ve öğretmenlik için eski okuduğu lisede çalışmak istiyordur.Çünkü böylelikle lise zamanında aşık olduğu resim öğretmenini görebilir.Bunun için kendisine gelen teklifleri geri çevirir.İstediği teklif karşına gelir ama bir şart vardır; müdürün yurt dışından gelen şımarık, sorunlu oğlu Park Tae In'e bakıcılık yapacaktır.Park Tae In ilk başlarla sorun çıkarsa da zamanla öğretmeni Na Bori'ye aşık olacak ve onu resim öğretmeninden -akrabası- kıskanacaktır.Bayıldım diyebileceğim dizilerden biri daha...Gong Yoo bir dizide oynar da izlenmez mi?!Tam bir aşk adamı!





                                  Baby Faced Beauty

Lee So-Yong 34 yaşında olmasına karşın genç gösteren bir tiptir yani bebek yüzlüdür-dizi başlarken öyle böyle abartılıyor ama bence kız çirkin-.Bir iş yerinde çalışırken patronu onu yanına çağırır ve işten kovar.Patronun gerekçesi ise; şirket iyi kazanmıyordur ve zaten bebek yüzlü olan kızımız iş bulabilecektir.Nasıl bir patronsa artık kovduktan sonra tüm iş arkaddaşlarıyla birlikte asıl kızımızı da karaoke'ye götürür.Asıl kızımız yalvarır kovulmamak için...Ama aslında patron asıl kızımızın yerine güzel genç bir kızı işe almıştır.Bu gerçek pat diye ortaya çıkar.Tabi asıl kızımız yıkılır.Hoooop asıl erkek kahramanımız Choi Jin Wook'a geçelim.Varlıklı bir ailenin mirasçısıdır ama kendi şirketlerinde  çalışmaz.Çünkü herkes onu patronun oğlu torpilli diye küçümsemektedir.Bu ikilimiz şans eseri başka bir şirkette çalışmaya başlar ve olaylar gelişir.Eğlenceli bir diziydi, yalnız kızları ezmesinler böyle üzülüyorum!:(





                                                 
                              Panda

Ko Seung Ji genç kaba bir adamdır.Ailesi olmadan büyür.Çünkü babası pislik bir adamın tekidir ve annesi, babası yüzünden hapiste yatar.Hafızasını kaybettiği için ailesine dair hiçbir şey hatırlamaz.Bir gün sokakta ölmek üzereyken yaşlı bir adam obu yanına alır ve büyütür.Daha sonrasında mükemmel pastalar yapar.Asıl kızımız Pan Da Yang'ın babası doktor ve bir kafe açma hayali vardır.Açar ama hastalığından dolayı kafe kafanır-adam ölür-.Asıl kızımızda babasının yarım kalan hayalini gerçekleştirmek için kafeyi açar ama bir pasta şefine ihtiyaç duyar.İlana başvuranın Ko Seung Ji olmasıyla olaylar gelişmeye başlar.Dizi romantik komedi ama çok fazla dramik geldi bana...Ko Seung Ji acıların çocuğu, tek başına yaşam mücadelesi vermiş, ailesi yok falan neyse güzel dizi:)


Dipnot:Başlık Kore dizileri ama araya da bir Tayvan sıkıştırayım dedim, idare edin-zaten Jung Min Koreli:))-.Hadi bakalım...İyi seyirler:))



93 yorum:

  1. Yazmasam çatlardım: ProTect The Boss, ProJect değil.
    Dur bakalım, izlemediklerimi de fırsat bulduğumda izleyeyim.
    Acıklılarından içim dışıma çıkmıştı, güldürüklü-gülücüklü olanlarına dönme zamanı geldi :)
    Tavsiyene teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acıklı dizi önerebilir misin :) :D

      Sil
    2. 49 days

      Sil
  2. Ayy söylediğin için ben teşekkür ederim,hemen düzelttim:)) Ben acıklı film ve dizileri pek izlemem,etkisi fazla oluyor üzerimde...O yüzden paylaşımlarımın çoğu mutlu sonla biten dizilerdir:)

    YanıtlaSil
  3. İzlemediysen "Lie To Me" tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  4. İsmini çok duydum ama izlemedim.Önerin için teşekkürler, müsait bir zamanda seyredeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Sawako Kuronuma izlemediğine inanamıyorum şekerim ben sana söylemiş olmam lazım izle diye hoş hatırladığım kadarıyla baş rol kızı pek sevmiyorsun ama çok güzel bir dizi bak söylemişken onu da paylaşalım bari :)

    YanıtlaSil
  6. önerdiğin diziler içen teşekkürler, heartstrings'i bugün bitirdim gerçekten de çok hoş sıkmayan bir dizi müzikali zaten seviyordum dizi de akıcı olunca keyifle izledim =)

    YanıtlaSil
  7. ikinci defa bir kore dizisi izlemek istiyorum bi öneriniz varmııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boys over flowers
      ı hear your voice
      to the beatiful you
      personal taste bunlar
      playful kiss
      çok güzel

      Sil
  8. secret garden ı tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
  9. ilk defa kore dizisi izleyeceğim. ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  10. Düşlerimin prensini izle benim ilk dizim harikadır :) Sonra coffee prince,playful kiss,boys over flowers, secret garden...Bu listedekiler de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  11. personal taste öneririm ilk dizim mükemmel bence çok komik pişman olmazsın :D

    YanıtlaSil
  12. protect the boss çok hoşuma gitti.2 günde bitirdim.

    YanıtlaSil
  13. bence izlenmesi gereken dizler city hunter, boys over flowers, personel taste ,faith ,secret garden 49 days, you are you beautiful bunlar harika olanlar birkactane daha vardı onları unuttum ama bunlar mutlaka izlenmeli özellikle city hunterrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle city hunter <3

      Sil
  14. güzel liste. süpersiniz

    YanıtlaSil
  15. playful kiss ve boys over flowers güüzel...faith ve city hunter da

    YanıtlaSil
  16. düşlerimin prensi çok güzel ona benzer dizi varsa ismini söylermisiniz?

    YanıtlaSil
  17. city hunter ı herkes izlemeli sonra my girl firend gumiho

    YanıtlaSil
  18. goong süper tavsiye edrim

    YanıtlaSil
  19. dizileri nereden izleyebiliriz. Tavsiye edeceğiniz bir site var mı?

    YanıtlaSil
  20. koreanturk ve yeppudaa sitelerine bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
  21. my princess , love rain tavsiye ederim süperler

    YanıtlaSil
  22. You have fallen for me gibi dizi önerebilir misiniz?Şu ana kadar BOF, you've fallen for me, secret garden, prosecutor princess, protect the boss, flower boy ramyun shop, my girlfriend is a gumiho, the greatest love, full house, dream high, you're beautiful, playful kiss, personal taste izledim hepside çok güzeldi izleyin hepsini seç beğen al :)))

    YanıtlaSil
  23. hem komik hemde aşkın buluduğu birkaç dizi önerebilirmisiniz lüfen :)

    YanıtlaSil
  24. sağ üstte kategorilerden romantik komediyi seçersen birçok dizi bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
  25. " MY LOVELY KIM SAM SOON'."LIE TO ME","MONSTAR","GOLDEN BRIDE","MARY STAYED OUT ALL NIGHT","MY GIRL","PLAYFUL KISS","FULL HOUSE" TAVSIYE EDERIM...OZELLIKLE "KIM SAM SOON" MUTHIS...GULMEKDEN NEFES ALAMIYCAKSINIZ............

    YanıtlaSil
  26. hepsi süper dizilerin:)

    YanıtlaSil
  27. Iris'i izledin mi? Yeni bi kore dizisine başlamayı düşünüyorum ve Iris ile Protect The Boss arasında kalmış durumdayım. İlk sıraya Protect The Boss'ı yazmanın sebebi, aralarında en çok onu sevmen mi ?? Yani bana öyle gibi geldi de :) Cevap verirsen sevinirim ^^

    YanıtlaSil
  28. Açıkcası Iris i izlemedim romantik komedilerden uzunca bir süre başımı kaldıramadım ama Misaki Ayuzawa kesinlikle izlemiştir :)Sandığın gibi dizileri sıraya koymadım rastgele yazdım.Sıralama yapsaydım ilk 4te personel taste, my girl,protect the boss ve heartstrings olurdu :) Protect the boss kesinlikle izlemeye değer :)

    YanıtlaSil
  29. Iris'e başladım, aksiyon dizisi, güzel. Yine de Protect The Boss'ın da ilk bölümünü izleyip öyle karar vereceğim sanırım. İlk 4te saydıgın diğer dizileri izledim, my girl favorim hatta aralarında. Teşekkürler tavsiye için :) Blogun harika, yeni keşfettim burayı, bundan sonra daha çok girerim muhtemelen :D iyi geceler

    YanıtlaSil
  30. boys over flowers şiddetle tavsiye ediyorummmmmm

    YanıtlaSil
  31. City hunter ,playfull kiss, secret garden , personal taste, you are beatiful, boys over flowers, hearsitring, muthis hpside kesinlikle izleyin

    YanıtlaSil
  32. ilk 10 diziyi sıralamamı isteseler 1)bof 2)cıty hunter 3)49 days (son bolumde cok agladım ) 4)playful kıss 5)persanal taste 6)protect the boss 7)gumiho 8)secret garden 9)goong 10)dream high 2 bu sekilde sıralardım tavsıye ederım gercekten cok guzel diziler :)

    YanıtlaSil
  33. eger benden ilk 10 diziyi sıralamam istense 1)bof 2)cıty hunter 3)49 days (son bolum cıdden aglattı) 4)playful kıss 5)persenal taste 6)secret garden 7)protect the boss 8)goong 9)gumıho 10)dream high2

    YanıtlaSil
  34. çok güzel filmler

    YanıtlaSil
  35. benimde ilk dizim düşlerimin prensi(goong).gerçekten müthiş.Monstar,pleyful kıss,you fallen for me,boys over flower,monstar bu diziler gerçekten eylenerek izleyeceginiz türden.

    YanıtlaSil
  36. süper bi yermiş :D

    YanıtlaSil
  37. Bence bu dizileride izlemelisiniz: Gu Family Book bunda lee seung gi ve suzy oynar izlediğim en güzel diziydi sonra My Girlfriend Is a Gumiho , Love Rain bunda da yoona oynar, I'm Sorry I Love You buda çok güzeldir, City Hunter , Secret Garden hyun bin vardır çok harika, Hana Yori Dango buda BOF 'un Japon versiyonu, FİLMLERDEN DE: FİRST LOVE bu okadar harika ki tayland filmi ve çocuk çok tatlı, A MILLIONIER ' S FIRST LOVE , I GIVE FIRST LOVE TO YOU yazdıklarımdan GU FAMILY BOOK ile MY GIRLFRIEND IS A GUMİHO yu şiddetle tavsiye ederim. Kesinlikle izleyin. Oppa SARANG HAE♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bof, hana yori dango'nun kore versiyonudur.....yani hana yori dango orjinaldir...belirtmek istedim zaten bofun sonunda da bu yazıyooo yani dediği gibi saadece belirtmek istedimm...

      Sil
  38. Herkese meraba :D İzliyecek dizi bulamadım araştırken bu bloga denk geldim. Çok fazla dizi izlediğim için dizi bulmak çok zorlaştı emin olun. Bende şimdiye kadar etkisinden çıkamadığm dizilerin adını hatırlayabildiğim kadar sizinle paylaşmak istedim.

    1-BOF
    2-GAKSİTAL(HALA ETKİSİNDEYİM KESİNLİKLE İZLEYİN)
    2-PLAYFUL KİSS(İLK DİZİM O YEEE)
    3-YOU ARE BEAUTİFUL
    4-GU FAMİLY BOOK
    5-CİTY HUNTER
    6-ROOFTOP PRİNCE
    7-DREAM HİGH 1-2
    8-MONSTAR-SCHOOL 2013
    9-FULL HAUSE
    10-SECRET GARDEN
    11-YOU HAVE FALLEN FOR ME
    12-PERSONEL TASTE
    13-MY GİRL FRİEND İS GUMİHO
    14-IM SORRY I LOVE YOU
    15-49 DAYS
    16-GOD OF STUDY (KAÇIRMAYIN)
    17-MARY MARRİE ME
    18-LOVE RAİN
    19-I MİSS YOU
    20-MA BOY (3BÖLÜMLÜK HANİ DEVAMI?DERDİRTEN DİZİ)
    21-MY GİRL
    22-MY PRİNCESS
    23-PROTECT THE BOSS
    24-PARADİSE RACH
    25-QUEEN İN HYUNS MAN
    26-ROMANCE TOWN
    27-SUNGKYUNKWAN SCANDAL
    28-GREAST LOVE
    29-THE MUSİCAL
    30-THE MASTERS SUN (MÜKEMMEL Bİ DİZİ YENİ 2013)
    31-SHUT UP FLOWER BOY BAND
    32-FLOWER BOY NEXT DOOR
    33-FLOWER BOY RAMYUN SHOP
    34-SALAMENDER GUU AND THE GANG
    35-TO THE BEAUTİFUL YOU
    36-K-POP THE ULTİMATİON
    37-DATİNG AGANCY CYRANO
    38-DELİGHTFUL GİRL
    39-CHEONGDAMDONG ALİCE
    40-ADOLESCENE MEDLEY

    ŞİMDİLİK AKLIMA BU KADAR GELDİ BU DİZİLERİ İZLEYİN :D EKRAN KLAVYESİYLE YAZIYORUM CANIM ÇIKTI. İYİ SEYİRLER İYİ EĞLENCELER :D ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki sıralamaya göre ilk beşi söyler misiniz

      Sil
    2. Çünkü benim de ilk izlediğim dizi Playful Kiss ve bayıldım bu diziye...

      Sil
    3. Önerdiği dizilerin hepsi çok güzel...
      Secret Garden,full house, you are beautiful,49 days,you've fallen for me, my girl friend is gumiho,personal taste bunları izleyerek başlayabilirsin, bunlar her Kore fanının izlediği klasiklerdir :)

      Sil
    4. :) şimdi nasıl karar vereceğimi bilmiyorum ?! :)

      Sil
    5. Hepsini izlemelisin ama söylemeyi unuttum benim ilk dizim Goong "düşlerimin prensi" izlemediysen hemen başlamalısın! :)

      Sil
    6. dizi önerileri için teşekkürler

      Sil
  39. You're beautiful ve love rain en etkilendiğim dizilerden 2 si :)) Dha dwmını söylesem sığmaz aynı Adile Akınınki gibi :))

    YanıtlaSil
  40. Adile zaten harika bir liste yapmış, geç oldu ama harikasın Adile^^

    YanıtlaSil
  41. ya bir açtım siteyi iyi ki açmışım heartstrings en sevdiğim dizidir sitede hey you çalıyordu direk kalbimi fethettiniz yong hwa yı çookk seviyorum ya site de dizi listesi de çok iyi :)

    YanıtlaSil
  42. siteye girdiğim an kalbimi fethetti, neden mi? heartstrings en sevdiğim dizidir ve açtığım gibi hey you çalmaya başlayınca çok mutlu oldum parça listesi, sitenin düzeni, dizi listesi çok iyi. yong hwa favorimdir şarkı listesinde şarkılarını görünce çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  43. Merhabalar önerdiğiniz dizinin çoğunu izledim ama izlemediklerimi de derhal izlemeye başlayacağım. teşekkür ederim bu güzel post için. Bu arada 22 Eylül'e kadar İstanbul- Gyeongju Dünya kültür expo 2013 Sultanahmet meyanında ve daha 34 farklı mekanda gerçekleşecek, ben gittim. Bir sürü oppalar vardı ve de çok sıcakkanlılardı. Hatta birisi bana facebook adresini bile verdi. Sizin de gitmenizi öneririm. Fotoğraflar için de bloğuma beklerim http://forbeautyy.blogspot.com/2013/09/istanbul-gyeongju-dunya-kultur-expo-2013.html

    YanıtlaSil
  44. you have fallen for me ve city hunter ı şiddetle tavsiye edrim.. harikaa:)

    YanıtlaSil
  45. Bir de lütfen Heartstrings de Lee Shin geleneksel kore enstürmanlarında ustalaşmışdır yazmışsın onu düzeltirmisin? Lee Kyu won olucakdi o. Önerileriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Uyarın için teşekkürler "Lee"ler karışmış:))

    YanıtlaSil
  47. Ben Kim Hyun Joong hayranlarındanım ve kesinlikle Playful Kiss harika bir dizi :) ayzı zamanda Boys Over Flowers

    YanıtlaSil
  48. Arkadaşlar Personal Taste'yi izledim pek heyecanlı bulmadım bu benim görüşüm ama kesinlikle Heartstrings dizisini izleyin bencede :)

    YanıtlaSil
  49. mrb bnde bi sürü dizi izlediğim için artık bulamıyorum izliycek dizi.. lütfen herkes beğendiği en iyi üç diziyi yazabilirmi :)

    YanıtlaSil
  50. gu family book ve ı miss you ve gu family book :)

    YanıtlaSil
  51. god of study güzel mi?

    YanıtlaSil
  52. Kesinlikle personal taste çook güzel herkese tavsiye ederim ayrıca zaten lee min ho nun bütün dizileri süper ;))

    YanıtlaSil
  53. Kesinlikle personal taste çok güzel şiddetle tavsiye ederim izlemeyenlere ne de olsa lee min ho var onun bütün dizileri çok güzel :)))

    YanıtlaSil
  54. bence de lee min ho nerede oynasa güzel personal tasteye bayıldım zaten. ama shark intikam dizisiydi güzeldi ama adamiın ölmesi kötüydü eger banada ilk 10 hangileri olur deseler ben sunları yazardım city hunter personal taste bof secred garden flower boy next door(ilginç bir konusu vsr beğendim ) filmlerdense haırlanacak bir anı favorim süper harika sahane izlemenizi şiddetle yavsiye ediyorummmm!!!!!!

    YanıtlaSil
  55. Şu sıralar jang geun suk dizileri izliyorum ve çok güzeller jgs çok tatlı ve sesi de çok güzel marry me marry favorim harika bir dizi kesinlikle izleyin you are beautifull ve heartstrings e de bayılıyorum tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  56. Bof. personal taste. cith hunter .dream high 1-2 love rain. flower boy next door. hearstrings. you are beautiful. to the beautiful you. Playful kiss bunlar kesinlikle izlenmeli simdi yeni badlayan diziler var the heirs lee min ho ve park shin hye oynuyor ve medical top team var doktorlar gibi bir sey kesinlikle yazdiklarimi izlemelisiniz

    YanıtlaSil
  57. Ve big süper bir dizi suzy oynuyor bunlar mutlaka izlenmeli

    YanıtlaSil
  58. playfullkiss bof ve heartstrings ve dram high dizilerini izledim bunlara benzer aşk dizisi bilen mesaj atabilirmi baska güzel dizi bulamadım :( kim hyun joong bi tanee <3

    YanıtlaSil
  59. A GENTLEMAN'S DİGİNİTY tek gecerim kesinlikle pişman olmayacaksınız ;)

    YanıtlaSil
  60. mackarekrun kisinlikle izleyin coooook komik le min ho oppa oynuyor

    YanıtlaSil
  61. flower boy next door, to the beautiful you( romantik komedi ama tam bir komedi ) full house take 2 , my girlfriend is a gumiho ( süper ) love rain ( komediden çok melodram ama harikadır <3 ) en iyilerden seçmeler :)

    YanıtlaSil
  62. hello my teacher 'ı izledim ve hemencik bitirdim.yaaa :)) kızlar izlediğim en güzel kore dizilerinden biriydi.kesinlikle tavsiye ediyorum :) gong yoo nasıl bir adamsın sen ya :)

    YanıtlaSil
  63. ben bir çoğunu bitirdim 1 senedir kore dizilerini izliyorum ve kore hayranıyım heleki gaksitel ve One Liter Of Tears / 1 Litre Gözyaşı en çok koptuğum iki dizi izlenmeli bence

    YanıtlaSil
  64. bu site süper buraya ilk girişim ama bir çok dizi önerisi var herkese tşk ederim ama mutlaka One Liter Of Tears / 1 Litre Gözyaşı izlemeyi unutmayın ama tabi ağlamak istemeyen varsa izlemesin harbi bir litre göz yaşı döküyorsun

    YanıtlaSil
  65. heartstring,bof,dream high,youre beautiful izledim mükkemmel özellikle youre beautiful <33 ^^ lütfen dizi önerir misiniz aşk konulu, ayrıca anime sevenler BLEACH cok güzel :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sol üstte kategorilerden romantik komediyi seçebilirsin;)

      Sil
  66. dizi önerileri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  67. deream high 1 kesinlikle harikahemde en güzelii
    ayrıca teşekkürler kore günlüğü

    YanıtlaSil
  68. A gentleman's dignity i izledikten sonra hicbirini begenmiyorum off

    YanıtlaSil
  69. korece öğrenmek istiorum ama çok karışık

    YanıtlaSil
  70. dram isteyenler 49 day ve secret, romantik komedi isteyenler the greatest love , playfull kiss, bof, fantastik dram romantik olsun dersenizde gu family book , my girlfriend gumiho, master s sun, rooftop prince , queen ın hyuns man ve man frım the stars ı öneririm ASLA PİŞMAN OLMAZSINIZ İZLEYİN

    YanıtlaSil
  71. romantik bi kore dizisi önerebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  72. beğendiğim dizileri sıralayacak olursam city hunter ,personel taste ,bof,düşlerimin prensi ,49 days ,lie to me,the heirs ,secret garden,man from stars, full house, playfull kiss......

    YanıtlaSil
  73. Bir sıralama yapıcak olursam;
    1.Bof biliyorum çok klişe ama ilk kdramamdı:)
    2.You are beautiful
    3.Coffee Prince
    4.Full House
    5.Delightful Girl Choon Hyang, şeklinde olurdu :)

    YanıtlaSil
  74. Bende izlediklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum;ama bu kesinlikle sıralama değil.Sıralama yapılamayacak kadar değerli diziler bence.üstelik herkesin izlemekten zevk aldığı diziler birbirinden farklı;o yüzden ben sadece tavsiye edebileceklerimi paylaşıyorum :)
    -secret garden
    -you are beautiful
    -the snow queen (ağlamak isteyenlere-bünyesi zayıf olan varsa izlemesin :) )
    -nice guy
    -ı miss you
    -rootof prınce
    -Sungkyunkwan Scandal
    -bof
    -city hunter
    -personal taste
    -faith
    -the heirs
    -love rain
    -pretty man
    -bethowen virüs
    -hong gil dong
    -gu family book
    -my girlfriend is a gumiho
    -my girl
    -prıncess hours
    -coffee prınce
    -a gentleman's dignity
    -playfull kiss
    -ı hear your voice
    -my lovely kim sam soon
    full house 2

    YanıtlaSil
  75. Son iki yılda çıkan ve benim ciddi anlamda beğendiğim pek çok dizi var. I Hear Your Voice olağanüstü bir kurguya sahipti ve şimdiye kadar izlediğim diziler arasında en güzel ve en etkileyici finali olan dizi. Son bölümüne kadar nefessiz izledim. Üç kez izledim ve abartısız söylüyorum sonunda ne olacağını bildiğim halde yine de ilk seferki heyecanı yaşadım. Dizideki katil adam çıkınca çalan şarkıyı duyunca yatağa saklandığım doğrudur... Aynı şekilde Man From the Stars benim favori dizim. İzlemeyenlere kesinlikle izlemelerini tavsiye ederim. Öyle ki ben okula gidince çıkan yeni bölümü izlemek için kendi internet paketimi kullandım daha ötesi olmaz yani düşünün :D Bir kere dizide baştan sona oyunculuklar muhteşemdi. Ama orda bi tane yüzüklü ajusshi var o kadar korkunçtu ki :( Yine The Master's Sun güzel bir diziydi. Her ne kadar finale yakın bölümlerde başroller arasındaki kimyanın bozulduğunu düşünsem de izlenmesi gereken dizilerden biridir bence :) Vee A Gentleman's Dignity... Hayatımda hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum :D Hayatın gerçeklerini olduğu gibi yansıtan başka bir dizi görmedim. Hele her bölümün başında gösterilen 4 dakikalık kısımlarda anırarak güldüğüm ve evde uyuyanları uyandırdığımı da düşünürsek cidden çok komik ve izlenmesi gerektiğini söyleyebilirim :D Ve son olarak da bu kadar şirin ve güzel bir blog için blogun sahiplerine çok teşekkür etmek istiyorum. Şarkılar, postlar her şey muazzam. Bu zamana kadar burayı nasıl keşfetmediğime şaşırıyorum. Buranın daimi ziyaretçisi olacağım sanırım. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim.Önerdiğin dizilerin hepsi birbirinden güzel! ;) Yine bekleriz yine gel ^^

      Sil

♥ Fikrini bizimle paylaşmaya ne dersin? ^^ ♥ Reklam veya bağlantı içeren yorumlar yayınlanmayacaktır! Lütfen link bırakmayınız.Aksi taktirde yorumlarınız yayınlanmayacaktir.Sizi takip etmek isteyen olursa zaten profilinizden ulaşabilir.

Bu şablon Sawako Kuronuma tarafından, Kore Günlüklerim-Kuronuma’nın Fikir Balocuğu” için tasarlanmıştır.Kopyalanması ya da taklit edilmesi kesinlikle yasaktır