Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Mayıs 10, 2013

Nail Shop Paris ( 2013 )

Sawako Kuronuma Cuma, Mayıs 10, 2013




Dizimizin asıl kız  kahramanı, Hong Yeo Joo bir yazardır.Yazar Hong küçükken dokuz kuyruklu tilkiyi gördüğünü iddia eder ve bütün yazılarını onun üzerine kurgular.Yazar Hong'un  yazdığı kitaplardan biri internette çok tutulur ve bir şirket onunla film yapmak için sözleşme imzalamayı teklif eder.Yazarımız egoları tavan şekilde davranır,havalanır tam imzalayacakken sözleşme iptal edilir.Çünkü internette yazarımız hakkında "Taklitçi, senin yazdığını köpekler bile yazar " tarzında yorumlar dolaşmaktadır.Yazarımız hayalleri yerle bir olmuş şekilde evine döner.Bütün gece yeni bir şeyler üretmeye çalışır ama yapamaz.Ertesi gün yazarımız çaresizlikle pençeleşirken kız kardeşi ona "Neden gerçek kişileri yazmıyorsun" der.Bunun  üzerine Hong Yeo Joo, metro beklerken çevresini inceler, ilk başta kayda değer pek bir şey göremez ama sonradan...








Bir adam bıçakla bir kadını rehin almıştır ve metro bekleyen herkese "Hepinizi öldüreceğim" şeklinde tehditler savuruyordur.O sırada yakışıklı,klas, şirin mi şirin bir genç, kötü adamı birkaç hareketle etkisiz hale getirir ve zor durumdaki kadını kurtarır.




Bu olayın üzerine asıl kızımız dikkatle uzaktan bu genci inceler.Asıl kızımız ne yapsam diye düşünürken genç, çoktan ineceği durağa gelmiştir ve metrodan ayrılır.Tabi asıl kızımızdan peşinden giderek onu takip eder.Yazar Hong, bu genci takip ettiğinde "Nail Shop Paris" adında bir yere gelir ve bu gencin adının Alex olduğunu öğrenir.Alex erkek manikürcüdür 







ve kapıda onu Jin karşılar-Jin de çok sevimli çok çocuksu:)-.Bu durum asıl kızımızın ilgisini oldukça çeker, zaten daha önce bu konuda da bir eser verilmemiştir.Kimse onu çalıntı eserle suçlayamaz.Asıl kızımız bunu nasıl yapacağını düşünürken, stajer aradıklarının ilanını görür ama şöyle bir sorun vardır ; stajerin erkek olması gerekiyordur.


Asıl kızımız da erkek kılığına girer ve işe başvurur-erkek hali kız halinden daha iyi, baya baya yakışıklı oldu:))- .



Hong Yeo Joo,değişimiyle birlikte işe başvurur  ve işe alınır,her yerde Alex'i izler ama bu durum çalışanlardan biri olan Kei'in dikkatini çeker.




Sadece Alex'i izlemesi değil onların yanında üstünü değiştirmemesi de şüphe uyandırıcıdır.Bunun üzerine yazarımız Hong Yeo Joo onlara ayak uydurmak için, onlarla içmeye oradan da hep beraber Alex'in evine yatıya giderler.



Tabi yazarımız burada da uslu durmaz yazacağı karakter hakkında bir şeyler ararken yine yakalanır.Artık Kei'n gözleri asıl kızımızın üzerindedir.



Yazarımız tekrar işe geldiğinde kapıda sıcak kahve bulur ve alır.Alex de onun kendisi için alındığını düşünüp ondan alır ve birkaç dakika içinde Alex fenalaşır.Çünkü içindeki...



Dizinin şu ana kadar 2 bölümü yayınlanmış-ben sadece 1.bölümünü anlattım-,yepyeni biz dizi...Her ne kadar yine bir kızın erkek kılığına girmesini konu alsa da  benim ilgimi çekti peki ya sizin?  :)



17 yorum:

  1. ben izliyorum süper bişey oyuncuların gerçek adlarını yazarsanız sevinirim araştırdım ama bulamıyoruuum

    YanıtlaSil
  2. *Park Gyu Ri - Hong Yuh Joo <<<Kara üyesi bir türlü ısınamadım bu kıza :))

    *Cheon Doong - Jin

    *Han So Young - Ji Soo

    *Song Jae Rim - Kay

    *Jun Ji Hoo - Alex

    Favorim de Kay!:)

    YanıtlaSil
  3. Kız senin bu mouse simgesinden akan yıldızlar ne güzelmiş. sabah, sabah çok beğendim. meşkale oldu bana. İşim yokmuş gibi bununla oynuyorum. alalah ne işlerdeyim.

    YanıtlaSil
  4. izlesem mi izlemesem mi diye tereddütlerim yüzünden başladı ve bitti bile dizi :( hala da tereddütteyim. Koreli kızların kısa saç stilleri hoşuma gitmediğinden mi yoksa dizinin 10 bölümde bitmesinin ön yargısı mı çözemedim :( :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba sayfanızı tesadüfen buldum yeni korecilerdenim ve gercekten bılen bir zevkin yönlendirmesine ihtiyacım var sayfayı tesadufen buldum ve hemen uye oldum sıkı takıpciniz olacagımı tahmin ediyorm şimdiye kadar 5-6 tane kore dizi si izledım yalnız aralarından you are beatiful coook cook ayrı bıryerdeydı bır de my girl frend gumiho yu begendım kalıtelı oyuncuları senaristleri takip etmek isterim zevklerimiz uyacak gibi acaba rica etsem bana yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  6. Tabi ki! 2013 tamamlanmış dizilerden i hear your voice izlemelisin, harika bir dizidir.Nail Shop Paris'i de çok sevdim.Yine 2013 dizilerinden hala yayınlanmaya devam eden Good Doctor var çok beğendim.Geçmişe dönecek olursak; Playful Kiss, Boys Over Flowers, my girl, personal taste,heartstrings,love rain, the greatest love ve aklıma gelmeyen daha niceleri!Eğer bu dizilerin konusunu merak ediyorsan sol tarafta "bunları da izlemiş miyiz?" yazan yerde arama yapabilirsin ve dahası için kategorilerden istediğin türü seçip tercih yapabilirsin.Aramıza hoşgeldin!!:)

    YanıtlaSil
  7. swako kuronuma çooook çooook teşekkür ederim önerilerin için ve hoş buldummm :) gerçekten you are beatifuldan sonra geldi bu dizi benim için daha da cok güzel kalıtelı diziler izleyeceğimi düşünüyorum özellikle burada olduğum sürece

    YanıtlaSil
  8. bu dizinin sadece finalini sevmedim pek kimsenın kalbi kırılmasın gibi bir son olmus cok guzel bır kurguyla gidiyordu daha çarpıcı hale gelebilirdi aslında yada ben jun ji hoo ya aşık oldum bu dizide o yüzden de olabilir :))) Allahım bu nasıl bi fzik nasıl çekici karizmasın :* diğer kore erkeklerin çok daha farklı ... mutlaka izleyin bu diziyi

    YanıtlaSil
  9. Aslına bakarsan dizinin sonu benim istediğim gibi bitti :)İsmini vermeyeyim, diğer erkek karaktere bir türlü ısınamadım dizi boyunca dolanıp durdu endamını gösterdi.Evet hoş çocuk ama diğeri kadar değil.Diğeri fazlasıyla sevimli aslında o da hoş çocuk ama bu dizide tipini biraz değiştirmişler.Dizi boyunca izlerken diziye girip yanaklarını sıkmak istedim ayy çok sevimli! :)))

    YanıtlaSil
  10. önerdiğiniz dizilerin hepsi çok güzel çok teşekkür ederimm :D lütfen vampirimsibirkaç dizi yayınlarmısınız :D yayınlarsanız eveniriim teşekkürler:D

    YanıtlaSil
  11. bu siteden para kazanıyomusun

    YanıtlaSil
  12. sitenide beğendim tatlım

    YanıtlaSil
  13. Hayır hiçbir çıkarım yok.Eğleniyorum yazarken :)

    YanıtlaSil
  14. ayrıca sitende çalınan müzikleri indiremiyorum????

    YanıtlaSil
  15. Çünkü onlar indirilmiyor, sadece otomatik çalışıyor youtube bağlantısıyla... :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!