Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mayıs 23, 2013

Lee Min Ho "My Everything"

Sawako Kuronuma Perşembe, Mayıs 23, 2013


Lee Min Ho'yu hepimiz oyuncu olarak biliyoruz ama onu sürekli takip edenler onun şarkı söylemekten zevk aldığını bilirler.Oyuncu olmasına rağmen hoş bir sesi vardır ve çoğu fanmeetinglerinde hayranlarıyla beraber şarkı söylemiştir.Hatta hayranları onun albüm çıkarmasını istediklerini sürekli dile getirmişlerdir.  




Hayranlarının bu isteklerinden olacak ki Lee Min Ho, mart aylarında albüm çıkarmak istediğini dile getirmiş ve albümünü çıkartmak için iki yıl boyunca üzerinde uğraşmıştır.Albümü çıkartmayı şarkıcı olmak için değil, hayranlarına hoş bir hediye vermek için çıkarmak istediğini söylemiş ve en yakın zamanda yine oyuncu olarak sahneye döneceğini belirtmiştir.İki yıllık bir çalışma  sonucunda "My everything" adında bir albüm yayınlamıştır.Dinleyin bakalım beğenecek misiniz?Ben çok tatlı buldum :)








9 yorum:

  1. bence çıkarmasın ses yok evet severim kendisini ama gerçekten berbat söylüyor hernekadar onu sevsemde budogru malesef.

    YanıtlaSil
  2. Bence çok güzel söylüyo özellikle my little princess çok tatlıydı :D

    YanıtlaSil
  3. oppamın en çok My Everything şarkısı güzell nefret edene kadar dinleyebiliceğim şarkı <3

    YanıtlaSil
  4. çok güzel söylüyor ve bunu hayranları için yapıyor :) onu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  5. Bnce cok.da güzel soylüyor bn kendisini kim hong joong kim bum kim jong kim.kyu sun hepsinide cok seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Bnce cok da güzel söylüyor seside kötu dill onun hayrani olan onu her tùrlù sever bn kendisini kim hyon joong kim bum kim jon kyu sun hepsinde cok seviyorum

    YanıtlaSil
  7. Ben artik lee min hoo yu sevmiyorum ama sevenlere de saygi duyuyorum ve sevginin de fazlasinin zarar oldugunu soyluyorum. :-) :-)

    YanıtlaSil
  8. onların o kadar makyaj yaptıklarını gordukten sonra bende lee mın hoo dan tiksindim bı de onun makyajsız halını bulabılır mısın

    YanıtlaSil
  9. bence lee min hoo çok yakışıklı tüm filmleri çok güzel iyi bir adam ve çok dürüst açıkçası Türkçede biliyo çok iyi

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!