Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mayıs 05, 2013

Jung Kyun'dan Twit var!!

Sawako Kuronuma Pazar, Mayıs 05, 2013




Kore ünlüleri her geçen gün Türk hayranlarını daha çok tanıyor ve bunu twitterda da belli ediyorlar.Bakın bakalım N Train grubundan Jung Kyun (inşallah adını düzgün yazmışımdır) bugün ne twitlemiş!! :)




Sanırım Google Translate kullanmış, cümledeki anlamı pek anlayamadım :))

2 yorum:

  1. Türkiye'den çiçek aldım, teşekkür ederim demiiiş :D Ne kadar tanımasam da çok mutlu oldum :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy şimdi anladım olayı...Baya bir düşündüm çiçek falan ne alaka diye:D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!