5/21/2013

Boys Over Flowers Türk Versiyonu "Yaban Çiçeği" Oyuncuları Belli oldu!




Daha önceki bir yazımda Boys Over Flowers'ın Türk versiyonu olan "Yaban Çiçeği"nin Kanal D tarafından çekileceğini yayınlamıştım-okumadıysan buraya tıkla-.Kanal D bu projeden çok umutlu-zaten bu diziyi milyonlarca seven insan var umutlu olması normal:))-.Dizi yaz aylarında ekrana gelecek.Kavak Yelleri gibi yapacaklarını düşünüyorum.Yazın yayınlayalım, baktık dizi tutuyor artık 25 bölümden oluşan diziyi kaç sene oynatırsak oynatırız:)).İnşallah bir Boys Over Flowers tadını yakalarız ve diziyi rezil etmeyiz-bu konuda büyük endişelerim var-.Dizinin yaz aylarında yayınlanacağı belli olmasına karşın oyuncuları belli olmamıştı.Başrolleri oynayacak olan sürpriz iki isim açıklandı.




Bunlardan biri daha önce "Adını Feriha Koydum" dizisinde oynayan 2.asıl kızımızı oynayacak olan"Yağmur Tanrısevsin" -"Adını Feriha Koydum" dizisini çok severdim ve bu kızdan nefret ederdim, Emirle Feriha arasına girmişti ama güzel kız hakkını yemeliyim:))-.







Diğer oyuncumuz, asıl erkek kahramanımızı oynayacak isim ise "Kerem Bursin"-kim olduğunu gerçekten bilmiyorum, adını da yeni duydum,araştırdığıma göre yurt dışında eğitimini tamamlayan ve orada yaşayan bir Türkmüş.Bakalım dizimiz nasıl olacak:) 






28 yorum:

  1. evet ya bende yeni oyrendim umarim bir oncekini aratmaz ve harika bir dizi ortaya cikar

    YanıtlaSil
  2. İnşallah iyi olup bizi şaşırtır :)

    YanıtlaSil
  3. Kimse Lee Min Ho gibi oynayamaz kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  4. Büyük ihtimal öyle olacak ama hala umutluyuz:)

    YanıtlaSil
  5. Boys Over Flowers 25 bölümdü yalnız. 16 demişsin.

    YanıtlaSil
  6. Evet şimdi düzelttim, aklımda nedense öyle kalmış:)

    YanıtlaSil
  7. peki f4 ün diğer üyeleri hakkında bir bilgi varmı? onları kim oynayacak

    YanıtlaSil
  8. O konuda bilgiye rastlamadım,ben de Kim Bum'ı kim oynacak diye merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle iyi olacağını düşünmüyorum.Bir tek ben değil kimse düşünmüyor.Madem Kavak Yelleri formatında olacakmışta neden adını Yaban Çiçeği koydular ki?Boys Over Flowers sevildi diye bununda sevileceğini düşünüyorlar.Yanılıyorlar..

    YanıtlaSil
  10. Hayır dayanamadım bir daha yazıyorum da özür dileyerek..Yani bir Kore Dizilerine bakalım birde bizim dizilerimize..Onlar hep kendilerini yansıtırken biz neden hep Amerikalılar gibi takılıyoruz.Bu bariz işte.Gençlik, öğrencilik derken akla saygısızlık böyle bir hovardalık akla geliyor?Neden?Biride bunu cevaplasın.İşte bu yüzden Türk Versiyonu Gençlik Dizilerini sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  11. ger5çeğinin yerini değil tutmak yanından bile geçemez.. bizimkiler 25 bölümlük diziyi 5 sezon 100 bölüm yaparlar malesef gerçek bu .ben zaten kavak yellerinide sevmezdim kim kiminle belli değildi şimdi sıra bof ta jandi rolü heralde jum pyo ve jiyo arasında gidip gelcek heralde

    YanıtlaSil
  12. Aslında dizilerde başarısız değiliz-tabi bu benim fikrim-.Sadece bu dizi tuttu tadında bırakalım demiyoruz, nasıl olsa izliyorlar bıktırana kadar yayınlayalım diyoruz.Bu da güzelim diziyi mahvediyor.Kavak yelleri ilk çıktığında bayılıyordum diziye-sadece yaz dönemi için yapılacaktı ama tutunca yayınlamaya devam ettiler-.Ama daha sonra nefret ettim diziden.Hiçbirimizin aklında hoş bir dizi izlenimi bırakmadı bu yüzden...Önemli olan nerede duracağımızı bilmek...

    YanıtlaSil
  13. sizin gibi düşünenler yüzünden bu ülke hiç bir işe başlayamıo

    YanıtlaSil
  14. bizi elrdtiren arkadasim sen metak etme rger bu ulke bzm dusuncelerimiz yuzunden bu halde ise ben dsuncemden vazgecmeye hazirim yeterki ulkem yukselsin ki sanmiyorum ulkemzde bu kadar sorun varken diziler yuzundn islerini yarim biraksin .tamam koreyi ve dizilerini seviyorum ama ben bir

    Türkum ve bundan gururduyuyorum. .. sen merak etme

    YanıtlaSil
  15. çekilsin güzel olur fakat bu gösterilen oyuncularla olacak iş değil çok tip sizler baş rol karakter oylamasını bence nete versinler halk seçsin uymuyorlar

    YanıtlaSil
  16. bence çok düşünmeleri lazımdı bu kışı lee min hoo gibi olmamış .sanki adam gibi tipli oyuncu kalmadı gitmişler neyi bulmuşlar.

    YanıtlaSil
  17. evet bencede kimse min hoo gibi oynayamaz o tatlılığı yakalayamaz..yorumlara kayılıyorum ne kadar beğenilirse beğenilsin kore versiyon daha güzel di bence

    YanıtlaSil
  18. Yalnız asıl kız Yağmur Tanrıversin değil,Hande Doğandemir.Dizinin adı da ''Yaban Çiçeği'' değil.''Güneşi Beklerken''

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bir dizi ve kerem çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  20. işte böyle düşünmenizi yanlış buluyorum ben kore dizilerini %95 ini izledim evet çok başarılılar ama bizde başarılı olabilirizzz

    YanıtlaSil
  21. jandi sevimli ama güzel değildi bu kızın güzel olduğunu düşünüyorum ama lee min ho nun yerini bende pek tutamayacaklar gibi..

    YanıtlaSil
  22. başta bu dizinin tam anlamıyla bir rezalet olacağını düşündüm. çünkü boys over flowers bende cok farklı etkiler ve izler bıraktı. Çok ama çok severek izledim. Bu dizinin başarılı olacagını düşünmemiştim ama yinede izlemekten kendimi alamadım. Hiç kimse hiç bişey junpyonun yerini tutmaz. onun o şapşallığından eser yok bu dizide. ama tam anlamıyla aynı bi dizi olmamış,farklılıklar var. ve boys over flowersla kıyaslamadan izlediğimde diziin güzel oldugunun farkına vardım ve kaçırmadan izlemeyi düşünüyorum. Demek istediğim; önyargılı olmayın. :):)

    YanıtlaSil
  23. Asıl kızımız Zeynep aslında

    YanıtlaSil
  24. çiçek törtlüsü çok tatlı özelikle ciyu ve kayu

    YanıtlaSil
  25. Evet asil kiz Zeynep (Hande Dogandemir)ayrica Kerem bursin dizide gayet yakisikli ve dizi bofun tamamen aynisi olmicagi icin benzemeleride gerekmiyor

    YanıtlaSil
  26. ben böyle bişey olduğunu bilmiyodum zatn yaban çiçeğini izlemeye yeni başlamıştım daha bugün bitirdim 25 bölümünüde keşke devamı olsaydı ve sadece 4 gün de 25 bölümünü bitirdim önceden başlamadığımada çook pişmanım ama yaban çiçeği dizisinide çook seviyoruummmm

    YanıtlaSil
  27. Kimse bof oyuncuları gibi oynayamaz bence

    YanıtlaSil
  28. Bence sacmaladilar asla kimsejunpyo ve candinin yerini tutamaz. Yaban cicegi baskaydi ve turk dizilerinden cok farkli ve ozeldi...

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma