Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Nisan 15, 2013

Tonari no Kaibutsu-kun (2012)

Sawako Kuronuma Pazartesi, Nisan 15, 2013




   Ben beğendiğim animelerden biri!Şaşıracaksınız ama bu sefer ezilen kişi bir erkek :)) Konusundan bahsedecek olursak Shizuku Mizutani'nin hayatında en çok değer verdiği şey dersleridir.Haru Yoshida ise okulun ilk gününde kavga çıkarmış ve okuldan uzaklaştırılmıştır.Shizuku Mizutani, öğretmeninin istediğiyle Haru'ya ders notu götürür.


   Bu görüşmeleri sırasında Mizutani, Haru'nun arkadaşları tarafından kullanıldığını farkeder ve bunu ona söyler.Haru bunu hiç hoş karşılamaz ve Mizutani'nin üzerine içeceğini boşaltır...







   Daha sonraları Haru gerçeği anlayacak ve Mizutani'ye aşık olacaktır.



    Haru sinirlendiğinde ne yaptığını bilmeyen bir kişidir ve ne zaman birisine yumruk atacak olsa Mizutani'ye çarpar.Kıskançlıkları Mizutani'yi delirtir.Mizutani ilk başta kayıtsız kalsa da zamanla o da Haru'ya aşık olur:)





   Anime 13 bölümden oluşuyor ve sonu yarım kalıyor.Israrla bir gün 2. sezonu yapılacak diye bekliyorum :) İzlemeyenler için keyifli bir anime... İyi seyirler!










23 yorum:

  1. nerden izleyebiliriz lütfen söyler misin?

    YanıtlaSil
  2. http://yeppudaa.com/showthread.php?t=38904-Tonari-no-Kaibutsu-kun-2012-Online-Anime-zle bu linkten izleyebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar!

    Ah shizuku ah. Haru gibi bir şekerparesinin karşısında öyle durabildin ya cidden yılın buzdolabı ödülünü arçeliğe bekoya değil sana vermeleri lazım. Deli ettin beni deli.
    Ama gerçekten çok keyifliydi.
    Yeni otakular tanımak güzel. :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba evet hoş bir animeydi; kızın ciddiyeti Haru'nun şapşallığı falan ama yarım sonlardan hep nefret ettim ben!Güzelim animeyi o sonla mahvettiler!Son bile denemez ki ona :(

    YanıtlaSil
  5. Maalesef sonlar konusunda izlediğim animelerin çoğu sıkıntılıydı. Birinci bölümün sonunu final yapsalardı ona da razıydım ben :)

    YanıtlaSil
  6. Bu anime güzeldi ama hem bölümü azdı hemde finali düzgün yapmadılar.Aslında çok güzel bir animeydi.Haru çok tatlıydı <3

    YanıtlaSil
  7. bu anime mükkemmlel bir animeydi ama cidden sonu fenaydı 2.sezonunun ne zaman çıkıcağını biliyosan lütfen söyle olmadı öğrendiğin zaman yazarsan çok mutlu olurum teşekkürler bu arada bloguna bayıldım

    YanıtlaSil
  8. cokk guzel konusu var harika anlatmissin tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. Sarışınım <3 Tamam baştan belli ettim tarzımı.Öhöm öhöm Haru-kun tatlısın ,hoşsun ama o ukala çekicilik bende bir numara.Yine eğlenceliydin ^^

    YanıtlaSil
  10. ilk defa romantzm izledim sonuna kadar 2. sezonunu aradım bnm gibi birri bile begendiyse siz unutamazsınız tavsdiye ederim

    YanıtlaSil
  11. Selamlar ilk defa romantz konulu anime yi ilzedim sonuna kadar 2. sezonunu aradım ben bile begendiysem siz aşık olursunuz izlemeye deger bi anime kaçırmayın derim.

    YanıtlaSil
  12. Bu animenin türkçe mangası var mı?
    2. Sezonu yok bari mangasını okuyayım dedim bu seferde çevirisini bulma :-(
    Bildiğin bi çeviri varsa link atar mısın :-)
    Sevabına yardım ediver :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mangasının Türkçesinin olup olmadığını bilmiyorum ama İngilizcesi mangareader da mevcut :)

      Sil
    2. tamamdır internetialt üst edip türkçesinibuldum :D
      yinede saol :)

      Sil
    3. Sedef bulduğun siteyi bana da söyler misin ? ben interneti ne kadar alt üst etsem de bulamadım :'(

      Sil
    4. Nolur 2 .sezon çıksın çıkmazsa asarım kendimi ☹☹☹☹

      Sil
  13. 2.sezon çıkmazsa kendimi asacam !!!!

    YanıtlaSil
  14. 2. sezon çıksa keşke, bu arada blogunuza bayılıyorum ilgiyle takip ediyorum sınavlara hazırlanmama rağmen :D yaşınızı öğrenebilir miyim sorun olmazsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmayacak galiba, çıkacağı söyleniyor ama hala çıkmadı :( 24 yaşındayım :))

      Sil
    2. ben 18 yaşında olmama rağmen arkadaşlarıma anime izlemem çocukça geliyor o yüzden sevindim :D, ayrıca önerebileceğiniz shoujo anime var mı? komikli felan :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!