Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Nisan 13, 2013

Sekai ichi Hatsukoi (Yeryüzündeki en muhteşem ilk aşk)

Sawako Kuronuma Cumartesi, Nisan 13, 2013



Konusu:
   Onodera Ritsu babasının yayın şirketinden Marukawa Shouten firmasına yeni transfer olmuştur.Shoujo manga departmanına atanmasının ardından hiç beklemediği biriyle karşılaşır.Takano Masamune ,shoujo departmanının editör şefidir ve Onodera 'yı beklemediği bir anda öperek ikili arasında en başlangıç itibariyle yanlış bir adım olmuştur.



   Aslında Takano ,Onodera'nın lise yıllarından aşık olduğu ve sonrasında kendisiyle sadece oyun oynadığını düşündüğü Masamune Saga'nın ta kendisidir. Onodera lise zamanlarında O'na ilan-ı aşk ettiğinde aldığı karşılık sonrasında aptal yerine koyulduğunu düşünüp , Saga(Takano)'yı o an itibariyle terketmiştir. Yıllar sonrasında tekrar yolları kesişen Takano ve Onodera bundan sonra nasıl davranacaktır? 



    Bu animeye şans eseri denk gelmiştim.Konusu aykırı geldiği için merak ettim.Genelde anime,dizi-film izlemeden önce kesinlikle yorumları okurum ki fikir edinebileyim diye-bu da büyük ihtimalle tembelliğimden kaynaklanan bir durum-.Yorumların geneli iyiydi,birkaçı dışında... Ben de ön yargılarımı  bir kenara atıp izledim.Şunu söyleyebilirim ki; eğer ana karakterlerden biri kız olsaydı mükemmel ötesi bir anime olurdu.Bu şekliyle de anime güzel fakat ikili arasındaki aşk duygusunu ben algılayamadım.Anime boyunca bir diğerini kız olarak görmeye çalıştım ama olmadı... :( Onun dışında gülmek için birebir...Gerek çizimler olsun, gerek konuşmalar olsun :) 






    Onodera'nın saflıklarına,tepkilerine gülmemek elde değil :D Çocuk ne kadar gay  olduğunu saklamaya çalışsa da Takano onu bir yerde yakalıyor :))




   Takano bildiğimiz seven ama odun olan erkeklerden...Onodera'ya sataşacak illa ki bir şeyler buluyor:))











   Bir de çalıştığı departmanda bir tane normal erkek yok :) Hepsi aykırı ama hepsi komik :)



   Eğer ön yargılarınızı bir kenara bırakırsanız, çok eğlenebileceğiniz bir anime :) Umarım izlerken eğlenebilirsiniz...

 İyi seyirler ;)










18 yorum:

  1. konusu farklı fkat gzl anime izlemeyenler izlemeli

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten beğendiğim animelerden.. Her ne kadar aykırı olsa da izlenmeye değer :D

    YanıtlaSil
  3. Dediğim gibi eğer ana kahramanlardan biri kız olsaydı herkes bu animeyi eğlenerek izlerdi ama bence bu hali de eğlenceliydi:)

    YanıtlaSil
  4. Ben yaoi animeleri çok seviyorum ve buda en güzellerinden biri :D Benim favorim Junjou Romantica kesinlikle izlenmeli çok şey kaybedersiniz :D

    YanıtlaSil
  5. Junjou Romantica'yı izlemeden bence karar vermemelisiniz :) evet bunu da severim mangakalarının aynı olması da bir artı ama yine de junjou'nun eline su dökemez :)

    YanıtlaSil
  6. yazın o kadar güzel olmuş ki bu animeyi senin tavsiyen ile izledim :D sana canı gönülden katılıyorum keşke baş rolde bir kız olsaydı muhteşem ötesi olurdu... benim en çok Takano'nun ısrarı aşkını bırakmaması triplere girmemesi ve aşkı için çabalaması çok hoşuma gitti sonuçta eğer bu kadar ısrarcı olmasaydı asla yanlış anlaşma ortaya çıkamaz ve ilk aşkına kavuşamazdı :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, birçok kişi ön yargıyla bakıyor ama anime sonuçta ve eğlenceli :)

      Sil
    2. Sekai ichi hatsuoki nin 3.sezonu yok mu ben bulamadim da bilen varsa bilgilendirebilir mi ?

      Sil
    3. Sekai ichi hatsuoki nin 3.sezonu yok mu ben bulamadim da bilen varsa bilgilendirebilir mi ?

      Sil
    4. Sekai ichi hatsuoki nin 3.sezonu yok mu ben bulamadim da bilen varsa bilgilendirebilir mi ?

      Sil
  7. 3. Sezonunu bulamiyorum bilen varsa bilgi verebilir mi

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok severek izlediğim bir animeydi ayrıca en sevdiğim Shounen-ai animesiydi c: 2. sezonun sonu çok güzel bitti umarım 3. sezon da çıkar >w<

    YanıtlaSil
  9. insana aşkın her şekilde var olabileceği, her kim olursa olsun birine karşı duyulan sevginin yeterli olduğu hissini aşırı eğlendirerek veriyor. bence mutlaka izleyin!

    YanıtlaSil
  10. Anime de en komiğime giden onodera nın çalıştığı yerdeki herkesin öyle ya da böyle manyak bir ilişkiye sahip olmaları. Eğelenceliydi, haklısınız takano tam bir odun, ama kahretsin yakışıklı ajdkjsad

    Eh, JRomantica nın yapımcısından da ne beklersin ki?

    Bu animede favori çiftim yok hepsi birbirinden değişikti.

    Güzel,yaoi mi arıyonuz izleyin la derim.

    YanıtlaSil
  11. Bencede cok güzel bi animeydi aşkı sonuna kadar hissettirio bu haliyle daha güzel kız olsaydı sıradan bi konu olurdu izlediğim ilk yaoi anime cok beğendim :)

    YanıtlaSil
  12. Çok beğenerek izledim ilk kez böyle bi anime izliyorum aşkı gayet güzel işlemisler :))

    YanıtlaSil
  13. Junjou romanticayla alakalı bir seri ama alakasını tam olarak anlayamadım ikisini de izlediğim halde bilen biri varsa açıklayabilir mi?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!