Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 10, 2013

Secret Garden (Gizli Bahçe)

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 10, 2013

                              

Diziyi birçoğumuz izlemişsizdir.İzleyenler için hatırlatma, izlemeyenler için ise öneri olsun :)



Konusu:


 Kim Joo Won, harika görünüşlü fakat kibirli ve çocukça bir adamdır. Gil Ra IM, gözde aktristlerin kıskandığı vücudu ve güzelliği olan bir dublördür. Bir gün yolları birleşir ve tuhaf bir eve girerler. Evdeki garip bir yaşlı kadın onlara içmeleri için şarap ikram eder. Ertesi gün ikili uyandıklarında, bedenlerinin yer değiştiğini görürler...




           

 Romantik komedi türünde oldukça ünlü dizilerden biri... En önemlisi ise, dizide Hyun Bin oynuyor:)Diziye damgasını vuran şeylerin en başında ise Kim Joo Won'un (Hyun Bin) marka takıntısı ve eşofmanları geliyordu:))



                

Kim Joo Won, dizi boyunca eşofmanlarının markasıyla hava atıyor ve çocuk gibi sürekli herkese markasını gösteriyordu:D



                      

                       

Ama bir gün hapse girdiğinde bir de ne görsün! Bir çalışanın üstünde iş üniforması onun üstündekinin aynısı! :D



                      


   








Her gördüğümde aklıma geliyor, Sizce de  İsmail abi uymamış mı bu tarza? ... :D









Gil Ra Im ve Kim Joo Won arasında geçen konuşmalar ise dizi boyunca bizleri güldürmüştür:D




                 









       



En çok kullanılan diyalogların başında da "En iyisi bu mu?Emin misin?" geliyordu :)





 Dizinin en sevdiğim kısımlarından biri de sonuydu.Diğer Kore romantik-komedi dizilerinden farklı olarak  Kim Joo Won'un annesi onları kabul etmeyip evine almıyordu.Diğer Kore dizilerinde her zaman düşmanlar barışır,her zaman işler yoluna girerdi.Mutlu sonu da abartmamak lazım.Bu dizinin gerçekçiliğini de sevdim :) 

                      


Yazımı burada sonlandırıyorum.İzlemeyenler ve tekrar izlemek isteyenler için... İyi Seyirler !



                     

 


20 yorum:

  1. bu dizi hakkinda deiecek soz bulamiyorum okadar iyi bir dizi ki bunu bir kac kez izledim gorunce yene izlemek istiyorum dizini tum bolumlerini severek izledim ilk bolumlerde cok komik sonlara doru ise huzunlu amma cok guzel bir askhikayesi anlatiliyor daha cok gulduyum hissesi hani babasi cocuklarini yatirdigi yeri yani bir sozle superrr dizi

    YanıtlaSil
  2. Ben de en çok eşofmanı hakkındaki diyalogları sevmiştim :))

    YanıtlaSil
  3. bu dizi çok güzeldi ilk izlediğim dizi ismail abi benzetmesine çok güldüm:)))

    YanıtlaSil
  4. çok güzeldi kesinlikle bir daha izlemeyi düşünüyorum oppamı cok seviyorum teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  5. konusu o kadar güzel işlenmiş ki senaristin hayal gücüne hayran kaldım. Tabi oyuncuların bu hayal gücünü bize yansıtmaları ve oyunculuklarını da es geçmemek lazım. Oska olmasa da olurmuş ama :P

    YanıtlaSil
  6. gerçekten izlenmesi gereken dizilerden bir tanesi !

    YanıtlaSil
  7. Bende İlk Olarak fantastik dizilerden Operation proposal ile başladım sonra ,the master's sun ,, sonra bunu izleyim bari lee min ho nun bir dizisi The heirs kötü geldi buna bakalım bide

    YanıtlaSil
  8. Lee min ho olmayan dizileri izlemeye alışmam lazım o yùzden bundan başlıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Sonu nazil bitiyordu cok mu huzunlu?

    YanıtlaSil
  10. bişey diycem bedenleri eski haline gelecekmi hangi bölümde ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek ama hangi bölümde hatırlamıyorum :) Uzun zaman oldu izleyeli..

      Sil
  11. Harika bir diziydi, keşke bitmeseydi, dediğim, her sahnesinin ayrı ayrı kafamda canlanıp durduğu muhteşem bir dizi;)

    YanıtlaSil
  12. beni benden alan favorim dizim aşkı bu kadar güzel yaşayabilirlerdi her anını icten sızıyla izledim

    YanıtlaSil
  13. Bir bolumde kizi magazaya sokup kiyafetleri filan onune atiyodu o hangi bolumdeydi

    YanıtlaSil
  14. Cevap verirmisiniz bilmiyorum ama joo won bi sahnede ra im e zorla sarılıp uyuyor ya İşte orda neden tekerlemeyi söylüyo çok merak ediyorum 😊

    YanıtlaSil
  15. İsmail abi dediğin yerde koptum ya eline sağlık 😂

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!