Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Nisan 19, 2013

Itazura Na Kiss

Sawako Kuronuma Cuma, Nisan 19, 2013




 Aihara Kotoko, lise hayatının ilk gününde atletik, zeki ve bir o kadar da yakışıklı Irie Naoki’yi görür görmez aşık olur. Irie Naoki’ye açılmak için 2 yıl boyunca cesaretini toplamaya çalışan Aihara, reddedilir. 2 yıl boyunca hayatını boşa harcadığını düşünen Aihara, Irie’den vazgeçer ancak Aihara’nın evi çökünce, Aihara, babasıyla birlikte babasının bir arkadaşının evine yerleşir. Fakat babasının bu arkadaşı Irie’nin babasından başkası değildir. Kader mi yoksa kör talih mi bilinmez, Irie’yi unutmak isteyen Aihara için durum oldukça zordur.(Alıntıdır)






 Konuyu okuyunca fark etmişsinizdir büyük ihtimalle "Playful Kiss" ile konusu aynı.Playful Kiss bu animeden yola çıkılarak yapılmıştır.Eğer animeyi izlerseniz çoğu bölümünün aynı olayları içerdiğini farkedeceksiniz. 





   Kızımız aynı dizideki gibi kendini parçalıyor çocuk için...Asıl erkek karakterimizde dizidekinden daha kibirli!Kız sana aşk mektubu vermiş adam gibi oku dimi illa bir uyuzluk yapacak!










   Tamam sonuç kız lehine bitiyor ama Kotoko yine elinde oynatıyor kızı.Kızım biraz ipleri eline alsana cıkss cıkss...




Dizisinden farklı olarak animemizin sonu farklı bitmektedir.Playful Kiss'i izleseniz bile bu animenin sonunu izlemelisiniz.Animede kız çocukları oluyor.Hem de annesiyle sürekli Kotoko'yu paylaşamayan... :)





                            Hadi bakalım İyi Seyirler!! :)



12 yorum:

  1. Irie... hala sevemedim bu odunluk ile kalaslık arasındaki ince çizgide bulunan herifi :) "Sevdiğini belli edememe" tam bu şapşiye uyuyor. :D Yumurta kapıya dayanınca ayakları totosuna vura vura gelmeyi bilmişti ama :D


    Çok sevdiğim,hala da ara sıra kendime izleme seansları çektiğim, belki milyon kere izlediğim, ama bir milyon kere daha izlesem sıklamaycağım, telefonum zil sesi bile ending müziği olan harika bir anime.

    Mangakası çizerken vefat edince, karısı yarım kalan mangayı anime olarak tamamlamış ve bir kadının hayal gücünün değdiği ise her halinden belli olan süper ötesi bir anime ortaya çıkmış. Hala izlemeyen yoktur diye düşünüyorum ama varsa da acele etmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef birçok Kore -Japon dizisi izleyen kişiler mangalara, animelere çizgi film ve çöp gözüyle bakıyorlar.Bilmiyorlar ki en güzel diziler, filmler mangalardan animelerden çıkacak.İlk başta anime yazarken bazı kişilerden ters tepkiler bile aldım, yok sevmem yok çocuklar için ama ben bazı animeleri dizilerden çok seviyorum, bu da onlardan biri :)

      Sil
  2. Çok güzel bir anime çokta komik :D senin sayende izlemiş oluyorum çok güzel daha bitmedi ama olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Play Full Kiss değil mi ? filmi :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle komik animeler var mı ? varsa söyler misin ? Bişey daha ben bu animeyi indirip izliyorumda bazı bölümlerinin indiremedim bildiğin bir yer varsa söyler misin ? Senden de çok şey istiyorum ama napabilirim ^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediklerim bölümünden animelere bakabilirsin ben genel olarak yeppudaadan izleyip indiriyorum :)

      Sil
  5. Mrb. Gercekten cok guzel bir diziydi. Hem kore versiyonu hemde japon versiyonu. Animesini izlemedim henuz ama izlicem. Kore versiyonunu izlerken cok sinirlenmistim. Hatta ole ki son 3 bolumde diziye isindim. Ayy allahim beak sung jo yanlis yaziyorum biliyorum :) cok uyuz olmustum. Allahim bir insan bu kadar mi odun olur. Kiz o kadar pesinden kostu banamisin demedi. Neyse ki son 3 bolum istedigim ggibi oldu. Yoksa onlari sikayet ederdim. :) ama japon versiyonunda hic o kadasr sinirlenmedim. Hatta daha cok sevdim. Kotokoya gore oh hani daha sevimli. Ama kotokoda sekerdi.. Bi de japon versiyonunun 2.serisinin 14.bolume kadar cevirisi var. Acaba devami var mi? Varsa ne zaman cikar???
    Bi de japon versiyonunda cocuklari oluyor mu?? Simdiden tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!