Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Nisan 05, 2013

Ay Savaşçısı (Sailor Moon)

Sawako Kuronuma Cuma, Nisan 05, 2013

   “Kaç yaşına geldin hala çizgi film mi izliyorsun?” denilen insanlar var ya ben onlardanım.Bir türlü vazgeçemedim izlemekten…Sevimli şeyler bana çekici geliyor, onları izlemekten keyif alıyorum.Bunun sebebi hep mutlu son olması ya da iyilerin kazanması da olabilir :))





   Sanırım 7. Sınıfıma gidiyordum ilk Japon animesi izlediğimde… Ay Savaşçısı TRT1 de yayınlanıyordu. Her gün aynı saatte televizyonun karşısına geçer,dikkatle izlerdim.Daha sonraları taşınmamız gerektiği için son bölümlerini hiç izleyemedim.İlk zamanlar internette aradım ama hepsi yabancı dildeydi.Sonra aradan yıllar geçti ve ben üniversiteye gittiğimde-kendisi Kore tutkunu olan oda arkadaşımla- Türkçe bölümlerini bulduk ve sonuna kadar izledik.Tabi sabahlamanın sonucu derse de gidemedik:))







   İzlemeyenler için Ay Savaşçısı romantik-komedi yönüyle mükemmel bir animedir. Animemizin asıl karakteri Usagi’nin aptallıkları, masumluğu gülmek isteyenler için birebir!Tabi Mamoru ile olan aşkını da unutmamak lazım.. Hem serinin 100den fazla bölümü olduğu için uzunca bir süre izleyebilirsiniz.

Konusu:

   Hikâye, bir zamanlar güneş sistemine yayılmış çeşitli krallıkların yeniden doğmuş koruyucularının şeytanî güçlerle savaşmalarını konu alan farklı serilerin bileşimidir. Sailor Senshi (İng: Sailor Soldiers) denen ana karakterler, ay ve gezegenler adına kadın kahramanlara dönüşen genç kızlardır. “Sailor” kelimesi Japonya’da yaygın olan kız okul üniformalarının stilinden gelir. Dizide kullanılan fantastik unsurlar ağırlıklı olarak semboliktir ve çoğu da mitoloji üzerine kurulmuştur.

Sezonlar ve Bölümler:


   Toplam 5 sezon ve 200 bölümden oluşmaktadır. Bölümlerde genellikle sezonun kendine has düşmanları, ihtiyaçları olan şeyi (nesne, enerji,kristal vs.) almaya çalışırlar ve bu yüzden insanları da kendilerine hedef seçerler. İşte Sailor Moon ve arkadaşlarıın da görevleri bunları durdurmaktır. Bazen kendileri de hedef olmuşlardır ama asla vazgeçmemişlerdir.


















13 yorum:

  1. bu çizgi filme hayranım kaç yıl geçti unutamadım. türkçe dublajını bulmak çok zor

    YanıtlaSil
  2. http://www.cizgifilmizletc.com/ay-savascisi-sailor-moon-izle-video-1-izle.html bu siteden izleyebilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. siteyi daha yeni kesfetttim bunun gibi animeler daha varmı

    YanıtlaSil
  4. daa baska animeler yayınlanacakmı daha sıteye yenı gırdımde .d

    YanıtlaSil
  5. Kategori kısmından (sol üstte) animeyi seçersen birçok seçenek çıkacaktır karşına :)

    YanıtlaSil
  6. Otaku olmak toplumda garip karşılanıyor.Birine söylediğimde gerçekten mi ya da anime de ne diye tepkiler almak beni rahatsız ediyor.Açıklıyorum sonra hmm oluyor.Ama bence çoğu insan bir şans verse animeleri sever.Benim için kötü karakterler önemlidir animelerde Death Note'da Kira mesela <3 İyi sonla bitmesi de bazen sinirimi bozuyor.Bir de kötü insanların geçmişinde kötü şeyler başına gelmiş ondan kötü olmuş diye açıklanması yanlış bence.Yin yang olayı olarak görüyorum ben insanları yani herkeste iyilik ve kötülük var.Biz bastırıyoruz ya da ortaya çıkarıyoruz.Geçmişindeki olaylar etkili olmuştur mutlaka ama tek nedeni bu değildir.İçinden gelen budur belki de.Psikoloji ile ilgiliyim de biraz ^^
    Bu blogu yeni gördüm ve çok hoşuma gitti.Nadir görebildiğim bir anlatım gücün var.Benimkine benzer düşünceler görünce de mutlu oluyorum :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok az anime severle karşılaşıyorum inan ki... Bir çoğu ön yargılarından dolayı izlemiyor, bir kere izleyen ise izlemekten vazgeçemiyor.Tuhaf bakılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum.Ben iyi sonlara karşı değilim ama herkesin mutlu olduğu sonlara karşıyım.Genellikle Kore dizilerinde rastlıyorum, çocuğun en yakın arkadaşı sevgilisini alıyor, ilk başta düşmanlık sergiliyor.Dizinin sonunda yine can ciğerler, saçma geliyor yani.. :) Bu arada teşekkürler iyi yorumların için ^^

      Sil
  7. Sailor Moon geri döndü 2014'de yeniden yapılmaya başlandı. Eski serisini de Kidz TV yayınlanıyor. Her akşam izliyorum Animez saatinde başlıyor.

    YanıtlaSil
  8. Ben Usagi gibi davranıyormuşumda haberim yokmuş :D ama ben 13 yaşındayım :)

    YanıtlaSil
  9. Ben Usagi Gibi Davranıyormuşumda Haberim Yokmuş :D ama ben 13 yaşındayım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!